Перейти до змісту

Нужно ли хранить упаковку от купленных товаров


dimmon

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Отака я [censored].. :ok:

Уявляю, як приходить на сервіс в Київ Ярчика коллегі вінт, і задовбані роботою сервісанти, косо поглядєв, змахують його звичним рухом в здоровєнний ящик від монітора з написом "НА КЄТАЙ"...

Кетайци-ж , промірявши коротке замикання на шині живлення своїм кетайским тестером, узкоглазо пріщуряться, і смачно виматюкав продавців в Луцьку і сервісантів в Кієві, таки вишлють по гарантії і вінт і мамку, бо ім це - шо слону дробина, і проблеми з з крупнооптовими покупцями не потрібні ^_^

Так-що не розстроюйся, ти "атимєл Матрицу", ріспект ;)

Опубліковано

Вот по этой причине я и храню коробки на все устройства, гарантийный срок которых еще не истёк. :)

Опубліковано

Почитал тут difoto... 5 баллов! :)

Почитал других... посмеялся... "спілки/товариства захисту прав споживачів" и пр... Люди, вы вообще знаете ЧТО это такое и по какому принципу работает? А я знаю. Говняные конторы, откровенно говоря. Говорю это по собственному опыту, ибо был один прецедент, сам бегал, и заявы по их советам (замечу - не консультациям, а именно простым СОВЕТАМ) писал - все фтопку. Ибо в итоге понял, что если раскручивать это все, мне это потом влетит в копеечку, а пока суд да дело (и ведь неизвестно еще было, выиграю ли я суд!!!)... Короче... Я решил что проще за эти деньги уладить вопрос самому, ничего никому не доказывая... Ибо во многих случаях овчинка может и не стоить вычинки (чисто для примера - вот купите вы, допустим, утюг с мааааааааааааленьким таким дефектом и в случае чего потом еще потратите пару месяцев и неизвестно сколько денег на то, чтобы просто доказать, что он не нагревается до нужной температуры? Или электроэнергии жрет в 3 раза больше, чем по паспорту?!) Да любому балбесу в таком случае понятно, что ОВЧИНКА ВЫЧИНКИ НЕ СТОИТ!!!

PS: Да, и еще коробки, как сказал kmd, можно хранить хотя бы для того, чтобы потом продать б/у вещь в красивой упаковке ))))

Опубліковано

Коробка - річ бажана, але не обов'язкова. Просто дозволяє уникнути ряду проблем. Продавці, СЦ все що завгодно зроблять, аби відмовити клієнту у гарантії. Однак, якщо клієнт наполегливий і трохи підкований в цій справі, то може добитися свого.

Он на "<--вирізано цензурою-->" вимагають, щоб монітор по гарантії привозили в коробці саме від цього монітору. Навіть зараз номера серійні на них ліплять. Раніше такого не було. Коробку можна було взяти від іншого такого самого монітора і все нормально було. А зараз шукають все більше причина, аби можна було відмовити.

Ну купили ми кілька десятків моніторів. Не всі ж з них потребують гарантійного ремонту. Таких лише 2-3, хоча й це не мало. Можна приберегти з 5 коробок - а решта навіщо? А тут ні, тримай всі, бо там серійні номери :-( Невже наявність того серіїника впливає на збереженість товару в процесі транспортування???

Опубліковано
PS: Да, и еще коробки, как сказал kmd, можно хранить хотя бы для того, чтобы потом продать б/у вещь в красивой упаковке ))))

але не більше. овчинка завжди варта вичинки навіть заради принципу, або надлишку часу і грошей :)

Невже наявність того серіїника впливає на збереженість товару в процесі транспортування???

при перевезенні на сервісні центри продавець повинен вліпить свою налейку на якій буде вказана назва товару, серійник і ряд інших потрібних для гарантійного обслуговування параметрів, а тара в якій перевозиться той чи інший товар ролі не повинна грати

Опубліковано
але не більше. овчинка завжди варта вичинки навіть заради принципу, або надлишку часу і грошей :)

Ну, кому как... Насчет этого спорить не буду... Но что касается меня - "ради принципа" - нет уж, спасибо. Мне время и нервы дороже во многих случаях будут...

Опубліковано
2Yarchik ти ж юрист, а між строк не читаєш. :)

скажем так: продавець приймає від вас товар без упаковки по гарантії, АЛЕ

будь-який складний електронний пристрій за умовами експлуатації має перевозитись у індивідуальній упаковці, що надається виробником! І з цього боку, якщо хтось принесе системний блок чи монік без пенопласту та рідної макулатури гавтоматично втрачає право на гарантійне обслуговування по причині НЕДОТРИМАННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРАВИЛ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПЕРЕСУВАННЯ!

а взагалі якщо пристрої важче 5 кг. практикують транспортування продавцем - звоним в якийсь Діавест , кажем шо є проблеми, і продавець САМ мусить транспортувати гарантійний прилад, АЛЕ

приїдуть дядьки, скажуть: де упаковка? .........

- нема? - ми не маєм права транспортувати це за правилами виробника! Вуаля.

так що....

я в комерції десять років і на кожну таку паперу тикну в лице стопкою інших, а причин відмовити від ремонту знайду васімсот.

І скажу вам чесно: в любому випадку гарантійне обслуговування, його якість та швидкість залежать в більшій мірі від ставлення продавця до покупця і НАВПАКИ!!!

Адью.

Повнiстю згоден!

Упаковку зберігаю:

1 - для продажи;

2 - для швидкого гарантійного обслуговування. Да і продавці дивляться на тебе як на людину, якщо принесеш все в упаковці :)

2Yarchik ти ж юрист, а між строк не читаєш. :)

скажем так: продавець приймає від вас товар без упаковки по гарантії, АЛЕ

будь-який складний електронний пристрій за умовами експлуатації має перевозитись у індивідуальній упаковці, що надається виробником! І з цього боку, якщо хтось принесе системний блок чи монік без пенопласту та рідної макулатури гавтоматично втрачає право на гарантійне обслуговування по причині НЕДОТРИМАННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРАВИЛ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПЕРЕСУВАННЯ!

а взагалі якщо пристрої важче 5 кг. практикують транспортування продавцем - звоним в якийсь Діавест , кажем шо є проблеми, і продавець САМ мусить транспортувати гарантійний прилад, АЛЕ

приїдуть дядьки, скажуть: де упаковка? .........

- нема? - ми не маєм права транспортувати це за правилами виробника! Вуаля.

так що....

я в комерції десять років і на кожну таку паперу тикну в лице стопкою інших, а причин відмовити від ремонту знайду васімсот.

І скажу вам чесно: в любому випадку гарантійне обслуговування, його якість та швидкість залежать в більшій мірі від ставлення продавця до покупця і НАВПАКИ!!!

Адью.

Повнiстю згоден!

Упаковку зберігаю:

1 - для продажи;

2 - для швидкого гарантійного обслуговування. Да і продавці дивляться на тебе як на людину, якщо принесеш все в упаковці :)

Опубліковано
указано в гар талоне сохранять упаковку, значит сохранять,
Внутрішні правила компанії неварті нічого, якщо їх положення суперечать чинному законадавству території на якому вони знаходяться!
Опубліковано

[Внутрішні правила компанії неварті нічого, якщо їх положення суперечать чинному законадавству території на якому вони знаходяться!

ну, тогда когда тебе откажут в ремонте Сони в их СЦ - попробуй обратиться в Самсунг.

Так, звичайно :):)

2 Artem-87 & difito

особисто я не сумніваюсь в ваших комерційних знаннях та навиках, але ви дуже вразливі, якщо працюєте за принципами, що описали вище. Якщо проблема виникне з людиною, що дуже добре розбирається в законах (або заробляє цим собі на життя) то 800 причин буде шукати він, а не ви. І я більше ніж впевнений що справу програєте ви) :)

Опубліковано

Хм... Читал... Долго вспоминал... И скажу вот что... Мне на сервис и мониторы и видяхи и мамки приносят и еще кучу всего разного... Есть упаковка - хорошо, нет - ну и ладно...У меня поставщик только ОДИН раз затребовал ПОЛНУЮ комплектацию изделия, ибо ее у него в свою очередь затребовал ЕГО поставщик... Во всех остальных случаях товар МНЕ (как сервиснику и продавцу) мои поставщики или ремонтировали или меняли не задавая дурацких вопросов о коробочках и бумажках... Я даже свои собранные системники не пломбирую, ибо знаю - ЕСЛИ НЕТУ МЕХАНИЧЕСКИХ ПОВРЕЖДЕНИЙ ТОВАР МНЕ ПОМЕНЯЮТ!

Были конечно и случаи, когда МНЕ товар приходил изначально в потрепаной упаковке, тоесть имел совсем не продажный вид. После мелких ссор все возвращалось и менялось...

З.Ы. Вот токо приходится сохранять заглушки на процессорный сокет материнки, ибо это относится к полной комплектации изделия :)

Опубліковано
у меня принцип один: покупатель всегда прав. Если покупатель хамит - то он лох. Лохов надо посылать.

Больше писать не буду. Хватит извращать слова и мнения. Если я стал дуже вразливим, то пора мне на свалку :)

:) рано ще)

Опубліковано
Я даже свои собранные системники не пломбирую, ибо знаю - ЕСЛИ НЕТУ МЕХАНИЧЕСКИХ ПОВРЕЖДЕНИЙ ТОВАР МНЕ ПОМЕНЯЮТ!

:) дуже зручно, перевірено! :)

Опубліковано

Що ж… більшість людей, які мають справу з продажем техніки – в цьому топіку відзначили, що упаковка при поверненні товару здебільшого не вимагається. Те, що у difoto є своя власна точка зору, і він її не збирається міняти – свідчить про його, скажемо так, вміння настояти на своєму…

Але я згадав випадок із власної практики. Мені збирали комп на одній фірмі. Я прийшов його забирати – і навколо валялися коробки від материнки, відеоплати, процесора… я взяв тільки від мамки – щоб було де документацію зберігати. Через кілька місяців виникли трабли з відяхою. Я її заніс – і мені її поміняли. Ніякої упаковки не просили.

Вчора я говорив з двома суддями про це питання. «Яка упаковка?» - обурилися вони. – «Я собі поставила кондиціонер – і маю ті ящики в квартирі тримати? Хай тільки попробують відмовитися!» - отака була мова. Як ви думаєте, які судові рішення вони приймуть, як судді, якщо до них прийде споживач із позовною заявою до продавця, котрий відмовився прийняти товар без упаковки?

Як і difoto – не збираюся ні з ким вступати в суперечку. Він добре орієнтується в продажах техніки (але я б тепер подумав, чи купувати в нього щось дороге :rolleyes: ), я ж вважаю, що орієнтуюся у законодавстві і судовій практиці. Тому заявляю, що готовий допомогти комусь із форумчан — взятися безкоштовно за ведення справи в судах першої та апеляційної інстанцій у випадку, якщо в когось продавець відмовиться прийняти товар за гарантійними зобов’язаннями тільки через відсутність упаковки, а не в зв’язку з іншими обставинами. Я думаю, що якщо буде судове рішення, яке спростує або підтвердить мою позицію – то тільки так можна буде вирішити цей спір. Але, як свідчать відповіді продавців, я певен, що продавці не стануть загострювати увагу на відсутності упаковки, і тільки окремі такі принципові, як difoto, можуть здобути собі почесне звання «відповідач».

difoto казав, що «ума бы нам – зажили б!»

Може, й так. Але американці, хоч ми їх і називаємо «дурними пендосами», живуть краще нас. А живуть краще в тому числі й тому, що навчилися відстоювати свої права. А наші люди – воліють краще виконувати будь-які незаконні забаганки, аніж зв’язуватися з судами та адвокатами. І прикро було читати пости Chill i Artem-87, якими вони самі себе, як потенційних покупців/споживачів, чмирять. Може, вони сьогодні торгують комп’ютерною технікою? Але ж завтра підуть купувати щось інше (машинку пральну, газову плитку і т.д.). І побачимо, як вони будуть співати, коли в них щось накриється, а їм скажуть: «Де коробка, мля?» Так що флаг їм в руки, але я певен, що більшість форумчан, як щоденні споживачі будь-чого, прислухалися до цього топіка, і взяли собі щось корисне з нього. Хтось – навчиться грамотно складати коробки, а хтось – грамотно спілкуватися з продавцем.

Опубліковано

http://itc.ua/forum/index.php?t=msg&th=41951&goto=533150

Щодо коробки - звичайно це недобре, бо наші зухвалі перекупщики дуже полюбляють заводити демагогію на тему відсутності упаковки, але вони дуже швидко ставляться на місце за допомогою служби захисту прав споживачів, бо в розвинутих країнах упаковка утилізується після двох тижнів користування пристроєм. Головне - це товарний чек (краще касовий або накладна) і заповнений гарантійний талон.

Достовірність не перевіряв, але... щось в тому є.

Опубліковано
ВО! За витяжку з закону +1. Роздрукую ібуду обламувать 'вумних' продавців)

Внесу корисне зауваження. Продавцю жоден закон не забороняє написати в гар. талоні наступне: "умови позбавлення гарантійного обслуговування: відсутність оригінальної непошкодженої упаковки". Якщо це записано, і якщо вважати гар. талон договором купівлі-продажу (як це в більшості випадків), то не дуже то й обламаєш. Крім того, кожен продавець в очах постачальника - також споживач, тому подальша відправка продавцем товару постачальнику тягне за собою обов'язкову наявність упаковки.

Опубліковано
Крім того, кожен продавець в очах постачальника - також споживач, тому подальша відправка продавцем товару постачальнику тягне за собою обов'язкову наявність упаковки.

Ну вот и пусть продавець который в очах поставщика споживач и сохраняет упаковку, для транспортировки поставщику. А если у людей нет лишних метров и коробки девать некуда то выход один выкидывать.

Опубліковано

У мене ще така думка з'явилась. Взагалі-то, гарантія дається і обслуговується як додатковий сервіс, і мені здається, що продавці повинні бути зацікавлені у тому, щоб цей сервіс підтримувати, бо це їх імідж! Якщо у мене будуть проблеми з гарантією по вині продавця - чи буду я щось знову у нього купувати? - нізащо і десятому закажу. І навпаки, якщо мене обслужили без зайвих проблем - прийду туди не раз. Якщо продавці тільки і шукають зачіпку щоб відмовити, то мені таких продавців шкода, вони звичайно свого не втратять, що дуже жаль, бо навчилися хамському відношенню до клієнтів, але принаймні на мені такі продавці зможуть заробити тільки один раз.

Yarchik +!!!

Опубліковано
Внесу корисне зауваження. Продавцю жоден закон не забороняє написати в гар. талоні наступне: "умови позбавлення гарантійного обслуговування: відсутність оригінальної непошкодженої упаковки". Якщо це записано, і якщо вважати гар. талон договором купівлі-продажу (як це в більшості випадків), то не дуже то й обламаєш. Крім того, кожен продавець в очах постачальника - також споживач, тому подальша відправка продавцем товару постачальнику тягне за собою обов'язкову наявність упаковки.

Ти не читаєш топік повністю. Якщо законом окреслено, що коробка не є обов'язковою, то НІЯКИЙ договір цього не заборонить!

У мене ще така думка з'явилась. Взагалі-то, гарантія дається і обслуговується як додатковий сервіс, і мені здається, що продавці повинні бути зацікавлені у тому, щоб цей сервіс підтримувати, бо це їх імідж!

Ага, а ще продавці дуже часто ставлять великий срок гарантії даби заманити клієнта, що думає по наступному принципу: більший срок гарантії - краща якість товару.

Опубліковано

Вибачте, що трохи не в тему... Щось я вибився, не можу плюса поставити нікому, от Yarchiku хотів і не виходить... підскажіть, хто знає.

Опубліковано
Продавцю жоден закон не забороняє написати в гар. талоні наступне: "умови позбавлення гарантійного обслуговування: відсутність оригінальної непошкодженої упаковки". Якщо це записано, і якщо вважати гар. талон договором купівлі-продажу (як це в більшості випадків), то не дуже то й обламаєш.

1. Такий запис суперечить вимогам нормативних актів, тому є незаконним і таким, що не тягне за собою ніяких наслідків.

2. Умови гарантійного ремонту визначаються нормативними актами, а не договором між продавцем і покупцем, і тому керуватися треба нормативним актом. Договір не повинен погіршувати становище покупця, ніж це визначено законодавством.

3. Для перестрахуйщиків: підписуйтесь в тому примірнику гарантійки, яка лишається у продавця, не своїм підписом. В мене на руках півтора десятки гарантійок, і на жодній немає мого підпису. А те, що залишилося в продавця - якщо я поставлю якусь закарлючку - нехай доведе, що я погодився на його гарантійні умови. Паспорт при покупках для звірки підпису ще ні разу не вимагали.

Крім того, кожен продавець в очах постачальника - також споживач, тому подальша відправка продавцем товару постачальнику тягне за собою обов'язкову наявність упаковки.

Закон "Про захист прав споживачів" не поширюється на відносини постачальника та продавця, а лише на відносини продавця (юридичної особи або фізичної особи - підприємця) та покупця (виключно фізичної особи). Між іншими суб'єктами господарювання відносини врегульовуються нормами Цивільного та Господарського кодексів.

Опубліковано
Якщо продавці тільки і шукають зачіпку щоб відмовити, подібно до difoto, то мені таких продавців шкода, вони звичайно свого не втратять, що дуже жаль, бо навчилися хамському відношенню до клієнтів, але принаймні на мені такі продавці зможуть заробити тільки один раз.

с позволения комьюнити, я потер все свои посты, кроме одного (самого важного.. ищите ранее ;))

Опубліковано
с позволения комьюнити, я потер все свои посты, кроме одного (самого важного.. ищите ранее <_<)

а Вам , уважаемый nick_lutsk - одно только пожелание от меня: выпей йаду, блондинка! Научись думать о том, о чем тебе говорят и будет тебе щастье, а пока нет ума - МОЛЧИ, ибо будешь смешон! На таких лохах и зарабатывают. :jeer:

Дифото, зачем так людей обижаешь? Вытри и этот свой пост т.к. он как и предыдущие которые потер.

ЗЫ: скажи где твой магазин, ну чтоб я случайно у тебя ничего не купил.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...