Перейти до змісту

Ями дістали. Зійшов сніг, а разом з ним і асфальт.


leviks

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

По місту страшно їздити, ями появляються як міни, причому в тих місцях, де їх не очікуєш

Наприклад:

Часто їзджу по обїздній, на участку мамсурова між спорткомлексом та кладовищем є дві дуже глибокі ями. Отут

http://www.google.com/maps/ms?msid=206606575045114203893.0004bab8d6cec001996dc&msa=0&ll=50.72199,25.325675&spn=0.011615,0.033023

Я про ті ями знаю, і тому їду тудою як по мінному полю, на мінімальний швидкості і дуже обережно

Проте кожен вечір бачу там бідолаг, які бортують колеса. А там такі ями, що не то що колеса бють, мости виривають

Щось треба робити

Виникла поки сира, але вже ідея зробити сайт по аналогу

http://ukryama.com/map/

тільки по луцьку.

І шльопати туди ями, зібрати інфу і розпочати рух по боротьбі з цим розпіздяйством

Я вважаю, що всі проблеми від безнаказанності..

Коли я бачив як якесь чмо при ремонті дорогу сипало в мокру яму шуфльою асфальт і затоптувало ногою, я зупинився, вийшов і пінками гнав "тєло" вздовж дороги, поки не вибігли йому подібні, і мені прийшлось рєтіроватись.

От питання - хто їх контролює? Мало того що крадуть на верхах бюджети, так на рівні виконання - повне розгільдяйство.

Щось треба робити.

Як вважає спільнота?

Є бажаючі долучитися до ініціативи?

Опубліковано

в Понеділо вночі газував на Рівне. Останній раз їхав ще 2-го січня.Виїзд з села Піддубці-то швидше напрямок...як результат-викинуті два колеса по 1400грн...

Опубліковано

Блін.... Тільки шо їхав по Мамусурова - там Ауді і Таврія влобову, Таврію вже розпилювали шоб виняти водія...

Судячи по обстановці, Таврія обминаючи яму вискочила на зустрічну смугу....

Мороз по шкірі

Це пи**ець

Опубліковано

Виникла поки сира, але вже ідея зробити сайт по аналогу

http://ukryama.com/map/

тільки по луцьку.

І шльопати туди ями, зібрати інфу і розпочати рух по боротьбі з цим розпіздяйством

тоді тупо весь Луцьк на карті слід буде замалювати, за винятком кількох відрізків вулиць

Опубліковано
Виникла поки сира, але вже ідея зробити сайт по аналогу http://ukryama.com/map/ тільки по луцьку.

а є сенс робити сторонній проект?

чи може варто на укрямі порозміщувати побільше інфи?

Опубліковано
а є сенс робити сторонній проект?

Сенсу не має ні в "укрямі", ні в "луцький укрямі".

Порожні проекти, без будь-якого впливу на стан доріг))

Опубліковано

Коли нема що робити, то ідея позбирати інформацію про ями на луцьких дорогах приваблива. Але якщо звернути увагу на те, що дорогі ремонтуються так, щоб за кілька місяців знову їх треба буде латати, то в такому випадку усі зусилля будуть марними. Новий ремонт - нові ями будуть на інших ділянках дороги.

Опубліковано

Звичайно, всі ями на карті не відмітиш, їх зараз є дуже багато. А от такі ями які дійсно небезпечні для авто можна було б десь фіксувати для першочергового реагування. Ті кілька ям про які писав ТС на Мамсурова необхідно терміново засипати хоча б щебенем вони дійсно небезпечні для автомобіля і в них реально легко можна вскочити особливо в нічний період часу.

Опубліковано
А от такі ями які дійсно небезпечні для авто можна було б десь фіксувати для першочергового реагування.

Фіксувати для кого? Краще відразу дзвонити 15-80 і реєструвати скаргу на поганий стан дороги.

Але, думаю, дорожники у нас якийсь досвід та мають, тому щовесни, після снігу роблять об'їзд найбільш інтенсивних доріг. Певно на даний час як раз і вирішується хто і коли ті ями заліпить. Хотілось би вірити.

Опубліковано

Dream - тобі особливе дякую за хороші слова в адрес дорожників. а то зараз рідко таке почуєш

моя структура де я працюю не відповідає за стан луцьких доріг, але однозначно можу сказати - луцькі вулиці і дороги блискуче

пережили зиму дякую минулорічному ремонтові.

що стосується доріг магістральних як зараз модно говорити - зараз формуються переліки і підраховується вартість робіт для їх ремонту по прикладу бетонки.

якщо столиця виділить кошти ремонт розпочнеться негайно!

Опубліковано

Коли я бачив як якесь чмо при ремонті дорогу сипало в мокру яму шуфльою асфальт і затоптувало ногою, я зупинився, вийшов і пінками гнав "тєло" вздовж дороги, поки не вибігли йому подібні, і мені прийшлось рєтіроватись.

От питання - хто їх контролює? Мало того що крадуть на верхах бюджети, так на рівні виконання - повне розгільдяйство.

А що їх ганяти. Такі ж "тєла" Конякіна, Гордіюк, Набережну закатали, за пару років латок практично нема (або й взагалі нема).

Якщо забезпечувати лопатами, самоварами із смолою та ще і в дощ -- таке і виходить. Тут у верхушці все діло, на них тре якось впливати.

Опубліковано

Верхівка на гіляку давно проситься, але коли роботяги ширяють по району з вантажівкою асфальту в пошуках

клієнта...

Шкода, що на мене не нарвались...

А по темі - сам декілька разів ледь не нарвався на тій ділянці.

Можливо зробити імпровізований мітинг з викликом дайців для складання протоколу?

Опубліковано

Верхівка на гіляку давно проситься, але коли роботяги ширяють по району з вантажівкою асфальту в пошуках

клієнта...

Зазвичай за згодою "верхівки" з відкатом в 50 %...

Опубліковано

Дорожники задарма нічого робити теж не хочуть як і всі інші, і інвестувати державу теж не солодко. Та й ремонтувати зараз це реально гроші на вітер. Нічого не поробиш. В Луцьку, особливо, та й по області термін експлуатації всіх доріг вийшов. Всюди необхідний капремонт, реконструкція.

Опубліковано

Мова про відрізок від кільця до Ковельської. Раз зробили і років зо п"ять напевно дорожників там не видно.

Опубліковано

Этот "кусок" дороги делал Луцкавтодор, с соблюдением всех (почти:)) норм, необходимых при

строительстве дороги такого уровня.

Все дороги могли быть такими, при условии должного финансирования.

Сейчас финансирование идет "от обратного": есть, к примеру 20 штук на дорогу, на эту сумму и производятся работы.

Опубліковано

Этот "кусок" дороги делал Луцкавтодор, с соблюдением всех (почти :)) норм, необходимых при

строительстве дороги такого уровня.

Все дороги могли быть такими, при условии должного финансирования.

Сейчас финансирование идет "от обратного": есть, к примеру 20 штук на дорогу, на эту сумму и производятся работы.

Всі ми знаємо стан наших доріг, всі знають які кошти необхідні на їх ремонт, і вони щорічно закладалися в бюджет, ця сума ділилася на кількість авто і ми отримували ставку транспортного збору. Хтось його не платив? Платили всі. Де дороги?

Фіг з ним, побачили, що збір неефективний, гроші тупо просираються - в новому податковому кодексі відмінили, а ввели додатковий акцизний збір. Тепер то точно всі платять, бо він закладений у вартість пального. Всі спеціалісти/економісти/аналітики зійшлися на тому, що надходження в бюджет (для ремонту і будівництво доріг) збільшаться, бо акциз зробили занадто дорогим, значно дорожчим чим це було потрібно, і майже у два рази більшим чим це було з транспортним збором. І що, дороги стали у нас кращі?

Не треба мені розказувати про фінансування. Коли ти приходиш в магазин і платиш 3,5 за буханку чорного хліба, то тобі дають саме чорний хліб, і саме буханку, і саме в момент оплати і т.д. Податки - це та сама плата за безкоштовну освіту, безкоштовну медицину, якісні дороги і т.д. Держава поставила ціну (ставки податку), я її прийняв і оплатив. Де мій товар (дороги, медицина, освіта)? Не треба мені розказувати про фінансування...

Опубліковано

Этот "кусок" дороги делал Луцкавтодор, с соблюдением всех (почти :)) норм, необходимых при

строительстве дороги такого уровня.

Все дороги могли быть такими, при условии должного финансирования.

Сейчас финансирование идет "от обратного": есть, к примеру 20 штук на дорогу, на эту сумму и производятся работы.

Де мій (нужное вписать)...

А это ты уже у властей спрашивай...

Луцкавтодор, к примеру, предприятие частное: платят - строит...:)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...