Перейти до змісту

Автомобільний акумулятом


scorp

Рекомендовані повідомлення

Мене цікавить середньостатистична іномарка, в якій працює сигналка — скільки часу вона може пробути на морозі, щоб стартер заводився без проблем? Наприклад, чи нормально, що через три доби перебування на морозі (автомобіль з сигналкою) стартер ледь-ледь крутить двигун, і заводиться машина з 2-3 разу? Чи три доби - це мало?
Кожні -10 нижче нуля забирають 20% ємності акумулятора (нового).

А те що авто заводиться з 3ого разу говорить про те що акум підгулявший (в мене авто заводиться з 1ого, хоча досить туго при теперішніх морозах)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить, тра мінєти...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене цікавить середньостатистична іномарка, в якій працює сигналка — скільки часу вона може пробути на морозі, щоб стартер заводився без проблем?

Сигналка на все це аж ніяк не впливає. Розрядити акумулятор сигналкою неможливо, адже "утєчка прі саморазрядє" більша, ніж від сигналки. Якщо простіше, то "скільки води зможуть випити голуби з бочки, якщо в ній дирка 1 см."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить, тра мінєти..
нє, не тра. Знову алегорія: холодний борщ не такий смачний, як гарячий, але чи варто виливати каструлю борщу, що захолов? Звісно, можна кожної зими купувати новий акум, а то і два, але це цілком нормальна для нього поведінка.

Або купи БОШ із током запуску від 600-700А. Тоді і зима - не зима.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить, тра мінєти..
нє, не тра. Знову алегорія: холодний борщ не такий смачний, як гарячий, але чи варто виливати каструлю борщу, що захолов? Звісно, можна кожної зими купувати новий акум, а то і два, але це цілком нормальна для нього поведінка.

Може, можна якось реабілітнути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

заряджений непоганий імпортний аккумулятор, якому 4 роки
нє, не тра.
Скажу що пора над цим задуматись. Середній термін нормальної експлуатації звичайного кислотного акума до 5и років, гелевого до 7и. А взагалі, знову ж все залежить від режиму експлуатації.
Може, можна якось реабілітнути?
Замінити свинцеві пластини. ;)

Якщо акумулятор обслуговуваний то освіжити електроліт, але це варто робити в теплу пору року.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замінити свинцеві пластини. ;)

Фуфло вапрос! :)

А де в Луцьку є магазин з хорошим вибором акумуляторів по нормальним цінам?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik,можете підвезти акум до мене,я гляну,чи ще буде з нього толк. (О95) 586-18-53

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що можна зробити із "старим" акумулятором, якщо брати новий? Якби це питання переді мною постало б років 20 тому - це було б не питання: з плавленого свинцю можна відливати всякі прикольні шняжки :) А от зараз задумався: куди можна пристроїти старий акуум?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І при такій експлуатації, на зиму особливо, єдиний вихід це теплий гараж, ну і обслуговувати акумулятор трохи треба, тобто підключати до нормального зарядного пристрою хоча б раз на місяць і робити йому пару циклів розряд-заряд, а зимою то і частіше не помішає. Тоді акумулятор і прослужить довше. імхо

Трохи неправий. Цикли розряд-заряд не додають життю автомобільному акумуляторові, а навпаки його скорочують. Якщо бортова електросистема автомобіля справна, то немає потреби дозаряджати АКБ стаціонарно. Це може знадобитися лише ось в такі морози, як маємо зараз і то досить рідко. Якщо часто їздите на невеликі дистанції з увімкнутим світлом фар, музикою та іншими потужними споживачами, тоді, можливо, доведеться час від часу АКБ підкормлювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що можна зробити із "старим" акумулятором, якщо брати новий? Якби це питання переді мною постало б років 20 тому - це було б не питання: з плавленого свинцю можна відливати всякі прикольні шняжки :) А от зараз задумався: куди можна пристроїти старий акуум?

Друже - лиши в підвалі, потім його зарядити і під весну продати комусь з гонщиків, що пригнали авто з гарним/новим АКБ і мають палке бажання його собі лишити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цикли розряд-заряд не додають життю автомобільному акумуляторові, а навпаки його скорочують

Це так,такий цикл проводять лише щоб відновити засульфатовану батарею або точно визначити стан акумулятора.

Якщо бортова електросистема автомобіля справна, то немає потреби дозаряджати АКБ стаціонарно

А це неправда,не вводьте людей в оману.Перед тим,як давати такі "поради",якими може хтось і скористатись,читайте літературу,або хоча б те,що я писав вище

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А це неправда,не вводьте людей в оману.Перед тим,як давати такі "поради",якими може хтось і скористатись,читайте літературу,або хоча б те,що я писав вище
Електроніка іномарок не розрахована на те щоб її обезточували (дуже не любить перепадів напруги в бортовій мережі) від того збиваються настройки ЕБУ (що потім вимагає час її підлаштування під пальне і т.д.).

Я зрозумів би ще в жигулях да москвичах знімати і підзаряджати де заряд контролює лише одне реле заряду.

А що можна зробити із "старим" акумулятором, якщо брати новий? Як
Його можна здита на метал по 6грн/кг, загнати подешевше як б/у
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Електроніка іномарок не розрахована на те щоб її обезточували (дуже не любить перепадів напруги в бортовій мережі) від того збиваються настройки ЕБУ (що потім вимагає час її підлаштування під пальне і т.д.). Я зрозумів би ще в жигулях да москвичах знімати і підзаряджати де заряд контролює лише одне реле заряду.

Воно то так,але тут мова йде про електроніку,чи про акумулятор? Я щось казав про електроніку? Я вів мову про акумулятор,бо розбираюсь в цьому. А може через цю електроніку взагалі не можна міняти акумулятор на новий,бо все вийде з ладу? На моїх очах автовласники встановлювали щойно куплені акумулятори на нові автомобілі,бо не мали іншого виходу,і їхали далі.А їхні старі акумулятори могли б прослужити в два рази довше при правильному обслуговуванні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо бортова електросистема автомобіля справна, то немає потреби дозаряджати АКБ стаціонарно

А це неправда,не вводьте людей в оману.Перед тим,як давати такі "поради",якими може хтось і скористатись,читайте літературу,або хоча б те,що я писав вище

Читав я стару радянську літературу. Не забувайте робити поправки на сьогоднішній день. Техніка не стоїть на місці, АКБ вдосконалюються. Якщо раніше рекомендували регулярно перевіряти рівень електроліту, його щільність, заміряти напругу, використовували "навантажувальну вилку" для визначення параметів батареї, то зараз ситуація трохи змінилася. Більшість нових автомобільні акумуляторів є необслуговуваними або малообслуговуваними. Виробники вже подбали про те, щоб кінцевий користувач мав менше клопотів.

Звісно, певних правил експлуатації треба дотримуватися. Основне - не допускати глибокого розряду. Якщо машина не завелася максимум з третьої спроби, то треба шукати причину, а не гвалтувати батарею. Причому дуже не рекомендується крутити стартером більше 15с. Між першою і другою спробою робити перерву хоча б хвилину, щоб дати можливість АКБ трошки відновитися.

Напевно знаєте за батареї "Іста — мрія автомобіліста". Не самі найкращі. Так от, АКБ цього виробника успішно від'їздила 6 років. Це при щоденних поїздках на невеликі відстані. На роботу, з роботи, в магазин...

Мене цікавить середньостатистична іномарка, в якій працює сигналка — скільки часу вона може пробути на морозі, щоб стартер заводився без проблем? Наприклад, чи нормально, що через три доби перебування на морозі (автомобіль з сигналкою) стартер ледь-ледь крутить двигун, і заводиться машина з 2-3 разу? Чи три доби - це мало?

Три доби - це мало. Варто заміряти споживання і визначити скільки бере на себе сигналізація, магнітофон та, можливо, інші споживачі, які лишаються під напругою при вимкненому запалюванні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Воно то так,але тут мова йде про електроніку,чи про акумулятор?
Мова йде про електроніку яка контролює цикли роботи акумулятора. Саме основне правило їх експлуатації це не доводити до повного розряду, бо нижче критичної межі розряду починаються незворотні процеси у батареї.
Я щось казав про електроніку? Я вів мову про акумулятор,бо розбираюсь в цьому.
Я ще крім цього розбираюсь в електроніці і колись детально вивчав режими заряду/розряду хімічних джерел живлення і вважаю що знаю про що говорю.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо точніше, то не рекомендується розряджати автомобільний акумулятор більше, ніж до 50% в теплу пору року, і більше, ніж до 75% в холодну пору року. Повний розряд дуже пагубно впливає на стан пластин АКБ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що можна зробити із "старим" акумулятором, якщо брати новий? Якби це питання переді мною постало б років 20 тому - це було б не питання: з плавленого свинцю можна відливати всякі прикольні шняжки :) А от зараз задумався: куди можна пристроїти старий акуум?

Не знаю як в Луцьку, а в Хмельницькому на ринку у нормального! продавця АКБ при здачі старого і при купівлі нового з ходу - 60\80 грн знижки (я здавав 2 АКБ і отримав -130 грн)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю як в Луцьку, а в Хмельницькому на ринку у нормального! продавця АКБ при здачі старого і при купівлі нового з ходу - 60\80 грн знижки (я здавав 2 АКБ і отримав -130 грн)
На справді це не знижка ;) він так і виходить якщо його просто здати. ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я накаркав. Сьогодні зранку довелося заводитися з "прикурювача" - не хотів мій акумулятор розкрутити стартер, і 2,5л шестициліндрового замерзшого двигла з холодним маслом...

Дякуючи difoto було зроблено вибір виробника акумулятора - BOSH.

Дякуючи MANJAK11 був куплений BOSHівський акумулятор, 74 А/г, 680 стартовий ток... до того ж зі знижкою в 200+ грн.

Дяуючи fedot акумулятор поставився (не без гемору, звичайно - бо був десь на сантиметр вищий від "рідного"). Але сподіваюся, що в найближчі пару років не доведеться так як сьогодні зранку заводитися з "прикурювача" :)

Дякую всім, хто брав участь в обговоренні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.... Але сподіваюся, що в найближчі пару років не доведеться так як сьогодні зранку заводитися з "прикурювача" :)

Дякую всім, хто брав участь в обговоренні!

За дві зими, якщо будуть такі, як ця і якщо не продаси своє авто - поміняєш на новий. Буде менше проблем і більше впевненості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...