m2xxx Опубліковано 28 Червня, 2013 в 07:44 Автор #126 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 07:44 1) А на деле, тебе его и вправду там не хватало? Трохи так ... Довелось встановити Томпсон в якесь середнє положення. НА ньому апхіли нормально крутились, хоча підсвідомо хотілось його підняти. На спусках у 70% маневру і місця на байку було достатньо, хоче в решту 30% хотілось опустити (наприклад, в тому місці де в Студента на голову наліз наплічник через високе положення підсиділки; на спуску серпантином з ПіпІвана, особливо на розворотах; на кам'нистих секціях спуску де лежали булиги розміром з пів колеса). Також траплялось що чіплявся шортами та підв'язаним до наплічника грузом за сідло. Тому хоч я класно кайфанув і відірвавсяс у поході і з Томпсоном, але з ЛЕВом було б комфортніше. 2) Насколько я понял проблемы с тросиком были в первых партиях. Потом их пофиксили. Проблеми траплялись у різних моделях. Я надіюсь, що скоро сервіс кіт вони зроблять і вільному продажу. 3) Но у меня присутствует небольшой люфт вперед-назад и вправо-влево. Это, насколько я почитал форумы, норма. В мене люфта не було. Було невеличке, мізерне коливання сідла навколо осі штоку. От це точно норма.
TreNeR Опубліковано 28 Червня, 2013 в 09:55 #127 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 09:55 Ну я это и имел ввиду под вправо влево. А вперед назад только в максимальном положении и то если держишь рукой то место где нога уходит в штанину. На езде не отражается и не прогрессирует.
m2xxx Опубліковано 16 Липня, 2013 в 14:46 Автор #128 Опубліковано 16 Липня, 2013 в 14:46 Ось таке кермо мені дісталось в подарунок. Easton Haven Carbon По параметрах руль такий самий як і попередній, тільки легший на 100 г. Після тестуванні на суботньому "західному трейлі" можу сказати, що і тряски на руки стало вічутно менше. Карбон не китайо-тайванський. Істон весі свої карбонові запчастини (як і алюмінієві) робить на своєму заводі у Мексиці. Там вони тестують всі свої палки (і шосейні, і мтб; і ХС, і ДХ) щоб впевнитись в успішності розробленого продукту, його надіності, що він володіє найкращими властивостями порівняно з аналогами на ринку. Ось як це відбувається...
TreNeR Опубліковано 16 Липня, 2013 в 15:54 #129 Опубліковано 16 Липня, 2013 в 15:54 Я себе поставил такие штуки для экономии места на руле. Да и эстетически мне больше нравится.
TreNeR Опубліковано 25 Липня, 2013 в 19:52 #130 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 19:52 Після тестуванні на суботньому "західному трейлі" можу сказати, що і тряски на руки стало вічутно менше. Таки да. Трясет меньше, подтверждаю.
Shkoder Опубліковано 25 Липня, 2013 в 20:53 #131 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 20:53 у меня примерно такие же впечатления от карборуля Crankbrothers Iodine 11 на "роджере" – руки практически не устают. а при резких ударах как бы есть эффект, что руль "флексует", но это очень субъективно.в любом случае, то, что картон гасит микровибрации – факт. а именно они больше всего нагружают мышцы рук, особенно на расколбасе и техничных участках, где, вопреки всем советам, хочется покрепче сжать грипсы.
Lexx_Giant Опубліковано 25 Липня, 2013 в 21:09 #132 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 21:09 Ось чому на шосер хочу карбопалки. )
Shkoder Опубліковано 25 Липня, 2013 в 21:35 #133 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 21:35 тогда уж карборога
Lexx_Giant Опубліковано 25 Липня, 2013 в 21:38 #134 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 21:38 О.. Я.. Я.. ВОЛЬ.))
m2xxx Опубліковано 13 Серпня, 2014 в 08:00 Автор #135 Опубліковано 13 Серпня, 2014 в 08:00 One ring to rule them all ... (Lord of the Rings) Передня манетка: Sram X9 Переклюк перед: Sram X7 2x10 Система: Sram X9 2x10 Цеп: KMC X10 SL Касета: Shimano ХТ CS-M771-10 11-36 (ну майже) Касета насправді та сама, просто інша та видозмінена. Видозмінена вона розширювачем діапазону OneUp Components. В комплект входить розширювач (зірка на 42 або на 40 чорного або зеленого кольору), спейсер, зірка на 16. Як воно працює: беремо ХТ касету 11-36, викидаємо з неї зірку на 15 і чорний спейсер, замінюємо зірку на 17 зіркою на 16 (для плавнішого перемикання та зусилля) і ставимо назад розширювач на 42 зуба. Ось касета в зборі в порівнянні з 185 мм ротором Систему замінено на Race Face Cinch Turbine. • Використання: XC / AM / Enduro • Ковані та фрезовані алюмінієві шатуни та 30 мм вісь. • Зйомний павук. (Можливі варіанти встановлення: Direct mount ring: 26/28/30/32/34/36; 2x ring 104 BCD - 22/36, 24/36, 24/38. 120 BCD - 26/38, 28/40; 3x ring 24/32/42) • Довжини: 170, 175, 180mm • Каретки: BB92, 68/73 BSA, PF30 • Кольри: чорний, червоний, блакитний Для візуального порівняння вісь старої системи (24 мм) та нової... Більша вісь - більша жорсткість. Але є одне але ... Каретка (Хоч виробник дає багато різних варіантів каретки під різні кареточні вузли). Холовтеч ключ на цю каретку (стандарт BB 30) не налазить. Довелось займатись весь вечір кулібінством з напів саморобним ключем щоб просто завернути каретку. Система 175 мм, без павука, з зіркою 34 (дірект маунт), без каретки заважила 633 грами. Зірка з профілем зубів NarrowWide задній перемикач Type 2. Обіцяють, що цеп не злітатиме, перевірю. Цеп поставив Campagnolo Record Ultra Narrow 10, який по хорошій ціні продав Ярик. Ним ще не користувався, побачу що воно таке. Зняв з байка передній переклюк та манетку. Байк тепер важить без педалей 12.9 кг.
TreNeR Опубліковано 13 Серпня, 2014 в 08:40 #136 Опубліковано 13 Серпня, 2014 в 08:40 Я теж на ці шатуни поглядаю
m2xxx Опубліковано 19 Вересня, 2014 в 13:41 Автор #137 Опубліковано 19 Вересня, 2014 в 13:41 Нова трансмісія випробувана в умовах гірського походу. Які враження? Тільки позитивні ... Розрахунку вистачало всюди. Все, що виїжджали Студент з Яриком на даблі, також виїжджалось, як і довгі тягучі підйоми, так і різкі з кам'яними сходинками. Те, за що я найбільше переживав, мене приємно вразило. Не хотілось ні разу підсвідомо скинути на меншу зірку спереду (враховуючи, що зумисне поїхав у похід на топталках, щоб не було переваг контактів при педалюванні вгору). Ще з позитивного: не бряжчить цеп по передньому переклюку; цеп не зачіпає перо на розковбасах (зачіпало на малій зірці на даблі); цеп ні разу не злітав; ліва рука не зайнята манеткою, тільки дропер; мінус 0,5 кг; не треба викидати багато кілобакісів на 1х11. Єдине де, можливо, не вистачить розрахунку - це на довгому асфальтованому спуску де захочеться підкручувати. Але то не для цього велосипед . В нас на спусках педалі ніхто не крутив, тільки руки затерпали від гальмування. Також трохи відчувається перепад між 16-ю і 13-ю зіркою, але то не суттєво, два оберти шатуна і все норм. Так як я їжджу по Волині, то мені тут теж розрахунку всюди вистачало і зірку на 42 я тут ніколи не вмикав . Отже тому, хто їздить не тільки по рівному асфальту і хоче спростити трансмісію за помірну ціну - це реальний варіант. Треба лише врахувати: при виборі передньої зірки свої фізичні здібності, розмір коліс (на найнер, скорше всього, треба буде менша зірка); ставити ззаду 40 чи 42 зуба; який задній переклюк (якої довжини лапа, в мене СРАМ став без проблем, хоча люди часто згадують дрібні проблеми з Шіманою). Також помітив, що нові шатуни дозволяють трохи ширше поставити ноги на педалі, що дозволяє стабільніше почуватись на байку. Самі шатуни анодовані і не так просто обтираються взуттям, але вже заробили першу бойову коцку від каміння. Поки я довольний як слон від нових залізячок, в стані ейфорії від осінніх гір. Наступного року в горах, можливо, вдасться катнути на нових елементах підвіски. А поки ... готуємось до зими...
m2xxx Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 01:25 Автор #138 Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 01:25 Хто знає, а хто може і ні ... але якось так ... Тріщина не по шву, а по трубі, не симетрична і не клацала і взагалі в цьому місці я ще тріщин не бачив. Та й ладно з тією тріщиною... Зафоткав та відправив виробнику з запитанням: "А що мені робити?". Честь їм і хвала, вони відразу ж визнали випадок гарантійним і відразу ж сказали, що раму замінять. От тільки є одне але ... Трейсер 2 вже знятий з виробництва. Весь АМ сегмент зараз на 27,5 колесах. От так мене змусили новий велосезон розпочати на нових колесах. Якщо врахувати, що я планував замінити підвіску байка, а той аморт, що я хотів купувати вже йде з новою рамою стоці (вилку все-одно планував міняти), а за виручені кошти з продажі коліс та вилки можна купити новий вілсет на 27,5, то я і не знаю чи засмучуватись мені через тріщину чи вважати, що мені пощастило. Склало приємне враження від спілкування з менеджерами Інтенс. Намагаються по-максимуму увійти в положення. Можна вибрати колір? ... Та, будь ласка!; Я з України і мені раму відправити треба туди. ... А, ну ок. Вибери метод, який краще підходить. Ось розцінки; А можна скористатись посередником Шіпіто? ... Якщо так зручніше, ми не проти. По США доставим за власний кошт. А от останнє повідомлення взагалі дуже цікаве: "Перед тим як ми відправимо заміну рами, нам слід повернути оригінальну раму або надати докази її знищення. Так як Ви знаходитесь далеко від США найлегше Вам буде її просто знищити. У Вас є доступ до інструментів, що могли б розрізати раму?" Ну що ж ... Як би в мене серце не країлось ... чекайте на фото / відео звіт про "розчленування"
Atarax Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 07:09 #140 Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 07:09 валяюсь.... :0016: Уявляю Макса зі сльозами на очах і болгаркою в руках
TreNeR Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 07:34 #141 Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 07:34 Біля лінків, дропів і всього що можна повторно заюзати ріж обережно. Ну і логотип залиш.
m2xxx Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 07:53 Автор #142 Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 07:53 Біля лінків, дропів і всього що можна повторно заюзати ріж обережно. Ну і логотип залиш. Я в них уточнив як саме порізати. Вони відповідли, що дастатньо відпиляти рульову трубу та дропаути. Отже в мене залишаться в запасний значок, і змінні дропаути, і запасна вісь 142х12, і підшипники я запасні випресую, і !!!АМОРТ!!! який теж можна продати.
kooper Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 13:29 #143 Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 13:29 а якщо відрізати так щоб потім можна було б назад заварити з накладками то тоді ....
Atarax Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 15:22 #144 Опубліковано 24 Грудня, 2014 в 15:22 а якщо відрізати так щоб потім можна було б назад заварити з накладками то тоді .... то тоді можна буде загнати раму як свіжопригнанунебитунекрашенусівпоїхав
m2xxx Опубліковано 30 Грудня, 2014 в 22:40 Автор #145 Опубліковано 30 Грудня, 2014 в 22:40 Я пішохіііііід ... Вчора відправив фото менеджеру Інтенс, відповіли, що завтра відправлять нову раму.
odna Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 08:57 #146 Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 08:57 Я пішохіііііід ... Ну, тепер вже точно Вчора відправив фото менеджеру Інтенс, відповіли, що завтра відправлять нову раму. Акція! Розпиляй свою раму і отримай нову, луччишу! пс: яки вийшли гарні фото з твоїм велосипедом
la20 Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 09:00 #147 Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 09:00 Я не в тємє. Для чого розпиляли раму і чому іншу дають. Чи вона накрилась а розпиляли для цікавості?
Shkoder Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 09:16 #148 Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 09:16 в мене є дві потужні болгарки та генератор. зберемось сьогодні в центрі опівночі, влаштуємо флешмоб
odna Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 10:37 #149 Опубліковано 31 Грудня, 2014 в 10:37 Я не в тємє. Для чого розпиляли раму і чому іншу дають. Чи вона накрилась а розпиляли для цікавості?Вам потрібні пояснення окремим постом, чи особистим листом? Чи може просто почитаєте, що там вище написано?
Atarax Опубліковано 5 Січня, 2015 в 10:12 #150 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 10:12 Макс, занеси ці всі частину Тімцу....і через тиждень побачиш свою раму на вулицях міста
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.