Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

... и рама. Покашо... :)

Як у воду дивилась. :D

В той час як люди переходять на Kellys, я вирішив "спригнути" ... Поки нової рамці в руках немає, все ж почав готуватись до її появи. Байк почав "набирати вагу" :) . Встановив деталь, яку до нормального гірського походу, вважав недоцільною (світ не позбавлений іронії)...

Підсиділка: Thomson Elite layback

Підсиділка: KS LEV

post-10981-0-83292700-1352242908_thumb.j

post-10981-0-36134500-1352242909_thumb.j

post-10981-0-90626600-1352242909_thumb.j

post-10981-0-57978600-1352242910_thumb.j

post-10981-0-09697000-1352242911_thumb.j

  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

вот за такой подседел зауважал :smile3: я себе на "Злюку" давно приглядывал, но.. для 27.2 выбор очень невелик - буквально пару моделей, причем по всем обзоры негативные. либо очень тяжелый (оно и понятно - 27.2 все-таки тонко, значит надо наращивать железо), либо нежный (а какой тогда в нём смысл?)

ps. раму-то, небось, Cannondale присмотрел :smile3:

Опубліковано

вот за такой подседел зауважал :smile3: я себе на "Злюку" давно приглядывал, но.. для 27.2 выбор очень невелик - буквально пару моделей, причем по всем обзоры негативные. либо очень тяжелый (оно и понятно - 27.2 все-таки тонко, значит надо наращивать железо), либо нежный (а какой тогда в нём смысл?)

ps. раму-то, небось, Cannondale присмотрел :smile3:

1) Так KS LEV є для 27.2(27,2 mm 400 mm/100 mm). І я знаю місце де вони не по 395$ :_04: .

З того, що я нарив по підсиділках зі змінним ходом:

CrankBrothers Joplin: Величезна кількість негативних відгуків. Не вдале інженерне рішення. Товар відповідає назві.)))

CrankBrothers Kronolog: Новий. Адекватних відгуків немає, але є враження від попереднього їх товару.

FOX DOSS: Новий. Адекватних відгуків мало, переважно огляди. Конструкція виглядає надійною. Є тільки три жорстко визначені положення (для кого +, для кого -). Завищена ціна!

Rock Shox Reverb: Хвалять. (Хоча в деяких є згадка про поперечний шат, але то вийняток з правил). Він гідравлічний, тому потрібно слідкувати щоб не тік та прокачувати систему роблячи ТО. (+докупляти кіт для прокачки та масло кожного разу)

KS: Ще не бачив згадок про поперечний шат ні в цієї моделі ні в старіших (використовують свою запатентовану систему підшипників). В них та в Рок Шоків, порівняно найнижча вага. Є можливість підкачати підсиділку (налаштовується час повернення підсиділки). В цієї моделі є велика кількість розмірів та ходів штоку (27.2 400/100; 30.9,31.6 335/100; 30.9,31.6 385/125; 30.9,31.6 435/150).

2) =)) Раму ... ні не Cannondale... Хоча американку ... корінну ...

Трьохпідвіс на ))))

Цікаво спробувати на такому підсидільнику проїхатись.

Це не Suspention seatpost, а Adjustаble seatpost або Dropper seatpost.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

твій обвіс на санта круза якогось перекинути б чи інтенса -кароч на шось мажорне і карбонове

Опубліковано

Я думаю даром. Рамою новою всеодно довше ніж рік два тішитись не буде, продасть, - а на карбоні і деха жосткій валять

Опубліковано

твій обвіс на санта круза якогось перекинути б чи інтенса -кароч на шось мажорне і карбонове

Я думаю даром. Рамою новою всеодно довше ніж рік два тішитись не буде, продасть, - а на карбоні і деха жосткій валять

Інша рама вже в довгій дорозі. І вона ні разу не карбонова. Карбон не для туризму, а ДХ на карбоні катають ті в кого є спонсор. Термін придатності карбонової рами ~3 роки, алюмінієвої ~10. Як можна СантаКрузом чи Інтенсом тішитись тільки 3 роки! :g15:Це все сугубо моя думка...

Опубліковано

Тут э доля правди про карбон. Но сумняваюсь що ти бяльше 2 років на тій новій рамы буш катати

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Перевагу контактів поки відчув тільки на підйомах (можна і душити і тягнути), мо я щось не те роблю.

По настоящему разницу почувствуешь, когда через месяц попробуешь проехаться на топталках.

Повернув на зиму назад топталки та звичайну підсиділку (ех ... остання зима байка :0068:). Дискомфорту на топталках не відчуваю, майже те ж, що і на контактах, мо я дійсно щось не те роблю. Зате як мене радує Фоксівська підвіска, особливо відпрацьовуючи дрібні нерівності от як зараз на стежках та тротуарах (щось подібне як морське дно після шторму). Спустив вилку десь на 3-5 psi, аморт не трогав, нічого не переналаштовував, робота підвіски така ж як влітку.

Опубліковано

Повернув на зиму назад топталки та звичайну підсиділку (ех ... остання зима байка :0068:). Дискомфорту на топталках не відчуваю, майже те ж, що і на контактах, мо я дійсно щось не те роблю.

Точно щось не те робиш...як на мене то зимою контакти ще більше рулять ніж влітку. За рахунок них вигрібаєш там, де на топталках вже став би мертво. Мож ти на контактах педалюєш так як і на топталках? Кругове педалювання...нє?

Опубліковано

як на мене то зимою контакти ще більше рулять ніж влітку.

"Як на тебе ... ". А як мені, то: - "ну не скажи ...".

Як результат - понесло переднє колесо, парашют не розкрився, з контакта вискочити не встиг.

От такого в мене ніколи не було і не буде. "Правильні" топталки з широкою платформою та чіпкими шипами теж можна підтягувати (не так, звісто ж, як контакти, але все ж 1/4 повороту можна) і вони тримають, не скидають з байка (хіба набита снігом підошва, але і тоді встібнутись/вистібнутись буває важко). Та топталках краще відчувається як в тебе налаштована підвіска (катапульта чи матрас), а тому дуже легко знайти оптимальну золоту середину роботи підвіски під себе...

Це все тільки мої враження і нікого переконувати чи вступати в суперечки не хочу. Хтось крім контактів більш нічого не бачить. Мені ж класно і на котактах і на топталках однаково, одні для одного, інші для іншого і все тут.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

При заміні рами на іншу мало ймовірно, що все залізо стане на нову. В моєму випадку одне з того, що не переїде на іншу раму - це рульова. Підбираючи рульову під нову раму та вилку зупинив вибір на HOPE Pick'n'Mix і ні разу не пошкодував. Хоуп дає можливість підібрати рульову для більшості комбінацій штоків та рульових стаканів. Ось мій варіант ...

eQ54.jpg

Те що чашки рульової виконані на відмінно мене не здивувало, так як з їх продукцією знайомий. Вразило декілька інших продуманих дрібниць. Перша, що кришка нижньої чашки має прорізь і на вилку вдівається/знімається руками. Так як вилки Фокс на короні не мають прорізі, щоб підколупати кришку чашки, на відміну від РокШокс, це мені сподобалось (про користувачів товару подумали).

V9ImH.jpg

Сама ж конструкція рульової - проста. Обидві кришки верхньої та нижньої чашки мають гумові ущільнювачі.

mDJhQ.jpg

apcfq.jpg

Друга - це підшипники. У верхній чашці знаходиться рідний підшипник Хоуп (які для них робить компанія INA). В нижній - підшипник ENDURO набитий Super-web grease.

aLUu6.jpg

Єдиний мінус, що до комплекту не входить кришка та болт рульової і доводиться докупляти окремо, а так ще один класний їх продукт.

Опубліковано

отличная конструкция! очень напоминает то, как это сделано у меня в кадейлах, рулевая system integration. единственный момент – нижний пром узкий, радиальный, а используется в качестве упорного подшипника. говорят, от этого быстро помирает, но… у меня после ~6кк рулевая хуже работать не стала.

Опубліковано

Наверное еще идет процесс созидания :rolleyes:

ждемс...

Процесс созіданія ще не почався. Вся навіска готова і жде раму. :g12:

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Та-даааа .... Нарешті приїхала моя коробочка (скільки мало треба щоб з робочого дня зробити "вихідний").

hwdKv.jpg

Фото зі складального цеху трохи пізніше, а поки ... ось цікава стаття про компанію виробника.

І відео ...

Опубліковано

Глянула ролик и поняла, почему ж мы так долго ждали. Когда ты заказал ее, они тогда и начали ее варить :)

Опубліковано

oli61.jpg

post-10981-0-66770700-1364032655_thumb.jpost-10981-0-37867900-1364032657_thumb.jpost-10981-0-83302500-1364032658_thumb.jpost-10981-0-49309700-1364032660_thumb.jpost-10981-0-16757700-1364032662_thumb.j

Рама: Intense Tracer 2

Особливості рами:

- торцьований рульовий стакан full 1.5" (Дає можливість поставити вилку з усіма можливими штоками правильно підібравши рульову)

- налаштовуваний хід 145 - 160 мм.

- фрезований, торцьований кареточний вузол 73 мм.

- фрезовані змінні дропаути (можна поставити дропаути під вісь втулки 142х12 або під 650В колеса, але немає змінного півня)

- фрезовані лінки підвіски та частина заднього трикутника

- порти для змазки підшипників без розбору у нижніх лінках

- кріплення для кабеля підсиділки зі змінним ходом

- direct mount кріплення передньої переклюки

- одна з найплюшевіших VPP підвіска (одні з її особливостей: завдяки такій конструкції нижніх лінків сила натягу цепа, яка виникає при педалюванні, протидіє розкачці підвіски, яка теж виникає при педалюванні; підвіска відпрацьовує, не блокується при гальмуванні та при педалюванні)

Поїхали....

NXyWV.jpg

0Lt4a.jpg

Опубліковано

мясистая такая рама, даже крепление для успокоителя как бы намекает :smile3: и монококковая конструкция выглядит очень приятно, в стиле старых Marin'ов :ok2:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...