Перейти до змісту

FoLLy / tRaceR_2


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

привіт, файний вел. ви за мною впевено трималися на швидкості 38км. на год. (по вул.ветеранів) спеціяльно перевіряв. ефектний вел, і наїзник на ньому органічно вписується. удачі на педалях :-)

  • 2 місяця потому...
  • Відповідей 218
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Як на мене, тепер біла вилка не так контрастує як раніше. Також під час руху надписи зливаються в полосу і колеса виглядають по-інакшому ніж коли байк стоїть. Ну то все таке... , зрештою, як ти сам казав ...

как говорил неоднократно Zevs_Isver, "на вкус и цвет все фломастеры разные"

PS: Да ... велосипед став безшумним.

Опубліковано

m2xxx, як щодо жовтої плівки на вилку? таку собі "зебру" замутити :) ЧИ напис. Ьілий напис на жовтій рамі, тепер буде жовтий напис на білій рамі!

Опубліковано

m2xxx, як щодо жовтої плівки на вилку? таку собі "зебру" замутити :) ЧИ напис. Ьілий напис на жовтій рамі, тепер буде жовтий напис на білій рамі!

Не фєншуй Фоксу обклеювати чи перефарбовувати :D ...

Опубліковано

Після тестів коліс на різному покритті хочеться написати пару слів.

Найжорскіші колеса, що мені досі доводилось бачити та пробувати на різних байках (незважаючи на 24 спиці). З ними почала активніше відпрацьовувати підвіска також байк якось "агресивніше" проходить повороти. Втулки та підшипники більші за розміром та обертаються плавніше та легше за Хоупи (що мене дуже здивувало), але значно тихші (ледь голосніші за Шімано). Байк став котитись трішки легше та відчутно швидше набирати швидкість на спусках. Вчора надвечір вирішив протестити їх у Панському Лісі. Враження тільки позитивні, дуже швидкі колеса...

Цікава особливість коліс - це гайка навантаження підшипників. Такого на заводських вілсетах я ще не зустрічав. Як для АМ вілсета з шориною обода 21 мають досить приємну вагу 1654г. Не знаючи особливості бортування ЮСТ-шних коліс мало не родив йожика коли одівав гуму))). Також надписи на ободах - не наклейки, все пофарбовано. Чи фарба не така як у Мавіків чи вони анодовані...

Як висновок можу сказати, що враження поки тільки позитивні. Буде видно далі як вони себе покажуть з часом. Але вже можу сказати що колеса назві відповідають... Heven.

PS: Може і не в тему, але мене мучить, тому напишу про ПЛ. Вже на першому кругу почав жаліти, що не взяв з доми мачетку. Сумно, що ніхто там не катає... А природа все ж бере своє. Стежки заростають малиною, часто вже доводиться гальмувати та волочитись щоб не збитись з траси та її взагалі розгледіти. Найнебезпечніший перший місток став ще більш небезпечним. Його просто не видно, він несподівано з'являється перед переднім колесом з куща малини). Два маленьких містка, що йдуть за ним проломані... На трасі купа гілок (про шишки немає мови) та лежало 2 дерева (прибрав з траси).

Виїхавши з лісу після 2-го кола побачив, що небо вже далеко не голубе. Втікав з лісу я під звуки дощу та грому. Враження та відчуття коли несешся щосили назустріч грозі та блискавиці, усвідомлюючи, що тебе жде попереду, важко передати ... це класно))) Накрило мне вже біля авторинку і якось доплив додому. Так ще я не катався =)

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Нарешті довів до пуття декотрі малі вдосконалення:

1) Замінив підшипники у каретці на Enduro. Дуже позитивне враження від гумавих пильників (стандартні пластикові). Сідають дуже щільно на кретку, настільки щільно, що шатун не мав вільного ходу поки не проїхав перші 10-20 метрів.

2) Замінив стандартні башинги у кріпленнях заднього амортизатора на гольчаті підшипники кочення Enduro. Пропав мізерний шат.

3) Замінив пильники у вилці на відповідні їм Enduro. Цікаво, що при преборці вилки злив точну кількість масла, що вказана в сервіс мануалі і масло було рідного кольору. Зате рідні пильники є за що критикувати. Посадочне місце було брудне, самі пильник та паралонові кільця під ними - з піском. Отже стокові пильники далеко не ідеальні і це, напевно, єдине слабке місце вилок Фокс.

post-10981-0-69910400-1345147895_thumb.j

post-10981-0-93438000-1345147896_thumb.j

post-10981-0-22208900-1345147898_thumb.j

Опубліковано

пыльники на фоксе вовремя заменил. еще пару сотен по песочку и появились бы необратимые царапины на анодировании ног. на функционал не влияет, но выглядит ужасно

Опубліковано

Kashima coat довше бігає за звичайне анодування(судячи по відгуках людей на "капіталістичних" форумах), хоча, напевно ти і правий, рано чи пізно але сліди б з'явились(нічого вічного немає). Дійсно замінив вчасно, штани були брудні тільки зверху (де пильники), а масло чисте.

Доречі, зараз Enduro продає пильники нового покоління. Зі старими вилка ходила трохи тугіше і люди переналаштовували вилку заново одразу ж після встановленння пильників. Тепер цього немає. Вилка як працювала так і працює з тими ж налаштуваннями(хоча пильники стають на ноги значно щільніше ніж стокові).

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Сідало: fi´zi:k Nisene

Fi´zi:k Gobi XM

Також замінена стокова рульова та зажим підсиділки на CaneCreek 40 ZS44 та Hope відповідно.

Рідні залишились тільки гріпси... :D

post-10981-0-94731200-1348132581_thumb.j

post-10981-0-82713600-1348132591_thumb.j

post-10981-0-44859800-1348132603_thumb.j

Опубліковано

... и рама. Покашо... :)

А вот-ето поживем побачим ... хоча мисль орєдєльонно є!

PS: Тепер байк важить 12 кг рівно...

Опубліковано

... и рама. Покашо... :)

А вот-ето поживем побачим ... хоча мисль орєдєльонно є!

И мысль работает. Я ее по Фрейду вычислила ;) :

Рідні залишились тільки гріпси... :D

Опубліковано
Макс, так Келіс це ж харашо. В гірській річці фіг потоне. Але є один мінус, віднесе його течією хр*н зна куда.

А можна обгрунтувати свою думку? А то в мене теж велосипед Келіс, правда не таки крутий як в Макса і салатовий, а не чорно-жовтий, і я щось не розумію іронії :angry:

Опубліковано
Макс, так Келіс це ж харашо. В гірській річці фіг потоне. Але є один мінус, віднесе його течією хр*н зна куда.

А можна обгрунтувати свою думку? А то в мене теж велосипед Келіс, правда не таки крутий як в Макса і салатовий, а не чорно-жовтий, і я щось не розумію іронії :angry:

Забей. Это у местного народа шутка такая. Владельцы келлисов не обижаются :)

Та даа ... Ходить часом мова мол: "Kellys how know" і що це такі байки, що в річці не тонуть. Але то все через те, що людьом обідно, що в них не Келіси :P:D

Опубліковано

Кстати, уже многие знают, и я не стыжусь - я себе такую же рамочку на Келлисе заказываю. Только бы нашлась моя ростовочка. :_08:

Опубліковано

Кстати, уже многие знают, и я не стыжусь - я себе такую же рамочку на Келлисе заказываю. Только бы нашлась моя ростовочка. :_08:

Folly, сосіса ... ??? ВІТАЮ!!! От тільки, наскільки мені відомо, з 2012 року їх роблять в розмірі М(17,5) та Л(19,5). Враховуючи, що тут розширене ЕТТ ... ну не знаю як тобі вдалу ростовку знайти...

http://kellysbike.com/index.php?id=ua_product&product_id=27995&countries_id=220&countries_name=ua&cat_id=318&subcat_id=319

Опубліковано

Необязательно Фолли, на этой раме есть несколько моделей. Вроде бы и женская есть. А там и ростовки должны быть.

Обшем, жду и надеюсь :)

Опубліковано
Але то все через те, що людьом обідно, що в них не Келіси :P:D
Кстати, уже многие знают, и я не стыжусь - я себе такую же рамочку на Келлисе заказываю. Только бы нашлась моя ростовочка. :_08:

Дякую, заспокоїли :rolleyes:

Опубліковано

Студент, ти чим і нащо гостриш ротори?! :) Досі дивуюсь, як можна зробити такий рівний зріз... :_09:

post-10981-0-28219900-1348563139_thumb.j

post-10981-0-75486500-1348563150_thumb.j

Опубліковано

йопть, це Я так? ти мій перший, в кого я заїхав,

я собі думав, що шиною в перекидку заїхав, а ротором в твою шину, 1/4-а його на 4мм відігнулася причому рівно так наче так і було, тре було придивлятися яку саме частину рівняти то.

А ротора просто стокові з елексірами 3-ми, але края там не оброблені, просто фрезеровані і колодками притерті, в горах перегріті, зимою морожені.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...