Перейти до змісту

Утеплення пінополіуританом


Lexx_Giant

Рекомендовані повідомлення

Хочу пустоти в стіні (зараз там просто повітря) заповнити пінополіуританом.

Поділіться, хто володіє інформацією про ефективність і ціни на вищезгаданий матеріал.

Зоіввні стіна ще буде утеплюватись пінополістиролом..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу пустоти в стіні (зараз там просто повітря) заповнити пінополіуританом.

Поділіться, хто володіє інформацією про ефективність і ціни на вищезгаданий матеріал.

Зоіввні стіна ще буде утеплюватись пінополістиролом..

Заливав в 2006 під час будівництва в продуху піноізол. Ефект - присутній!! Кум заливав в старий будинок нештукатурений, то піноізол повилазив з усіх шпар і відразу за 2 дні в будинку стало тепліше на 2 градуси. Також заливав в селі батькам. Теж є утеплення.

Сьогодні цін не знаю. Процес досить швидкий - будинок за 1 день зроблять. Сверлять дірки діаметром 40-50 мм зверху і знизу зовнішньої стіни і туди качають піну яка застигає. Може зараз є новіші технології...

Ще одне - санстанція міряла випари фенолів - все в нормі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 градуси це круто. скажімо з 18 до 20.. це реально відчувається.

В мене прибудова.. досить холодна. То хочу перед тим як щось робити по опаленню.. утеплити її максимально зовні, а потім вже.. під час ремонту.. буду утеплювати з середини.

Дякую за інфоррмацію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подивіться тут:

http://board.lutsk.u...__p__1052352343

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціну.. мені озвучили по телефону в 1500 грн за куб. "Чухаю рєпу".

Просто я реально не знаю скільки його туди піде.

Сьогодні поміряю товщину стін.. мож це щось прояснить майстру.

З.І. З другого боку.. куб це реально дофіга.. мож мені стільки і не треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єслі шо - можу прєдложить отаке. Це набагато кручє пінопласту і частково легше в реалізаціі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єслі шо - можу прєдложить отаке. Це набагато кручє пінопласту і частково легше в реалізаціі.
Пачьом нинчє штукатурка?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пачьом нинчє штукатурка?

а вы с какой целью интеrесуетесь?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо зовні - пінопласт, то краще, простіше ідешевше взяти його на паруу сантиметрів товщим ( скажімо не 5 а 8 чи 10 см) і не паритись із сврдлінням стін. Максимально працює саме зовнішнє утеплення. А ззсередини утеплювати взагалі не рекомендується, хіба що немає інших варіантів. Є таке поняття як точка роси. Вона повинна бути поза стіною.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є таке поняття як точка роси. Вона повинна бути поза стіною.

От ви вродє і написали все так, щоб точка роси була в стіні :)

Сучасні держбуднорми забороняють утеплювати будинки ззовні пінопластом, єслічо ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вона повинна бути поза стіною.

Як це "поза стіною"? На поверхні стіни? Це хіба що стіни плівкою покрити, бо навіть піопласт ззовні ще штукатурять, в цій штукатурці десь і буде точка роси (в ідеалі). Але то вже не "поза стіною".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є таке поняття як точка роси. Вона повинна бути поза стіною.

От ви вродє і написали все так, щоб точка роси була в стіні :)

Сучасні держбуднорми забороняють утеплювати будинки ззовні пінопластом, єслічо ;)

Ніфіга не забороняють, точка роси повинна """"не бути""""" в середині приміщення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніфіга не забороняють, точка роси повинна """"не бути""""" в середині приміщення.

поспорим? :)

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ З ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЙНИХ І ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОКАЗНИКІВ БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ

.......

1.2 При проектуванні теплоізоляційної оболонки будинку на основі багатошарових конструкцій, треба розташовувати з внутрішньої сторони конструкцій шари з матеріалів, що мають більш високу теплопровідність, теплоємність та опір паропроникненню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На скільки я зрозумів з теорії... то пінопласт, пінополіуритан та пінополістирол... це 3 великі різниці..і 4 малі.)))

2 ДІ

Оскільки сказано "оболонка будинку" то мається на увазі.. на мою думку.. зовнішнє утеплення, отже... зовнішній прошарок утеплення має починатися з більш теплопровідного матеріалу. Все правильно.

Якщо помиляюсь підправте. Точка роси... може бути де завгодно.. головне щоб відсунути її від стіни.. що й буде робити теплоізоляція.

Повторюю.. теорія. ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сучасні держбуднорми забороняють утеплювати будинки ззовні пінопластом, єслічо ;)

Ще добавлю, що по сучаним нормам, будинки які здаються в експлуатацію (новобудови) повинні мати подвійні склопакети, тобто три скла які утворюють дві камери. Іншими словами, одинарний склопакет, по своїм показникам теплопровідності невписується в норми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з внутрішньої сторони конструкцій шари з матеріалів, що мають більш високу теплопровідність

Звідси:

Коефіцієнт теплопровідності - Вт / м * К

Цегла суцільний - 0,67

Пінопласт ПС-4 - 0,04

Пінополіуретанових листи - 0,035

Тобто з внутрішньої сторони - цегла, ззовні - пінополіуретанові листи.

поспорим? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а вы с какой целью интеrесуетесь?
Чисто инфоrмативной, рассматrиваю как ваrиант утепления.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поспорим?
\

Давайте!

Коэффициент паропроницаемости пенополиуретана, пожалуйста. (про пенопласт спорить не буду, его применение как наружного теплоизолятора запрещено и это не оговаривается)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СНИП II-3-79.

Расчетные коэффициенты паропроницаемости image322.gifмг/(м·ч·Па)

84. Глиняного обыкновенного (ГОСТ 530-80) на цементно- песчаном растворе - 0,11

147. Пенополиуретан (ТУ В-56-70, ТУ 67-98-75, ТУ 67-87-75) - 0,05

Теплоємність там теж є...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

про пенопласт спорить не буду, его применение как наружного теплоизолятора запрещено и это не оговаривается

а тепер поподробніше: ким заборонено і де це зафіксовано?

1.2 При проектуванні теплоізоляційної оболонки будинку на основі багатошарових конструкцій, треба розташовувати з внутрішньої сторони конструкцій шари з матеріалів, що мають більш високу теплопровідність, теплоємність та опір паропроникненню.

це речення не підтверджує Вашу точку зору, а навпаки спростовує. Оскільки мається на увазі, що матеріал з внутрішньої сторони стіни має більше пропускати тепло, ніж матеріал з зовнішньої, але має мати більший опір паропроникненню.

саме тому, що пінопласт має більший опір паропроникнення ніж внутрішня сторона стіни, рекомендують використовувати мінвату.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

саме тому, що пінопласт має більший опір паропроникнення

його застосовувати не можна.

ДБН В.2.6-31:2006 ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ БУДІВЕЛЬ із змінами розрахункових норм, що задіяли з квітня 2008 року - можете пошукати, мені зараз лінь.

А взагалі, можна я сам себе процитую?

Отправлено 26 липня 2008 - 10:52

Чтобы быстро развеять заблуждения скажу кратко:

по современным СНиП и ДБН паропроницаемость слоев ограждающих конструкций жилих зданий должна увеличиваться изнутри наружу. Точка! Пенополистирол это правило нарушает, то есть ни сэндвич-панели, ни несъемная опалубка для строительства ЖИЛЫХ зданий НЕ ПОДХОДЯТ. Человек в сутки выделяет до 40(!!!) литров пара на гора (дыхание, пот, приготовить пожрать, проч.) При паропроницаемости пенополистирола практически равной нулю уже в первый год появятся проблемы с влажностью стен, грибком и проч. неприятности, а если учесть то, что теплопотери через стены , пол и кровлю в процентном соотношении составляют 50%, а остальные 50% выходит с вентиляцией, которую придется делать принудительной, то все преимущества пенополистирола в теплоизоляции перечеркиваются. Вы получите пенопластовую консервную банку, в которой будете душиться потом всю оставшуюся короткую жизнь такого дома (по некоторым рассчетам срок службы пенополистирола не превышает 10 лет!)

Ракушняк не сильно хвалят из-за малой прочности, неоднородности материала и размеров (в итоге влёт на штукатурке)

ИМХО современный выбор - ячеистые бетоны ( газобетон, пенобетон) в блоках , полистиролбетон.

Последний по тепловым и экономическим (при соблюдении технологии) показателям лидер.

ну і ще, більш доступно

Отправлено 17 квітня 2009 - 10:48

Ну, шоб понятнее, то есть такая характеристика у материала, кроме теплопроводности и теплоемкости, важная в свойствах ограждающих конструкций, как паропроницаемость, т.е. способность к пропусканию водяных паров через толщу материала. Если сделать пенопластовый куб, посадить туда человека, то без вентиляции он задохнется достаточно быстро, поскольку выделяет СО2 и водяные пары в достаточно большом количестве. Если же сделать бетонный куб, то это произойдет горааааздо медленнее, поскольку бетон, несмотря на всю его монолитность, довольно хорошо все это пропускает сквозь себя. Если стены сделать многослойными - надо обязательно проследить за тем, чтобы каждый внешний слой пропускал больше паров, чем внутренний - тогда будет соблюдаться условие незапирания воды в этом пироге. Тобишь из-за разницы парциальных давлений зимой (пары стремятся выйти от теплого к холодному) стена дожна дышать. Наглядный пример: автобан с шестью полосами движения. Если он может пропустить 100 машин на киломтре в минуту, а за ним начинается дорога с двумя полосами и пропускной способностью 30 машин на киломтроминуту - там обязательно образуется пробка. В случае с парами - они просто конденсируются в точке росы и - замерзают. Замерзание приводит к разрушению материала точки росы, ухудшении го тплотехничских хар-к, в итоге точка росы с каждым циклом замерзания/размерзания смещается вглубь пирога. В случае с пенопластом и кирпичной/пеноблочной стеной это примерно как с шести полос дорога упирается в однополосную грунтовку (паропроницаемость пенопласта - никакая) и пробка образуется в месте этого примыкания, т.е. на границе кирпич/пенопласт и , с каждым годом, пробирается все глубже в кирпич, разрушая его. Выход есть: сильнее топить квартиру и больше вентилировать(выпуская машины с автобана на ответвления дорог), но тогда зачем так утеплять?

Доступно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

саме тому, що пінопласт має більший опір паропроникнення ніж внутрішня сторона стіни, рекомендують використовувати мінват
Мінвату необхідно обшити сайдингом пластиковим чи металічним.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З таким самим успіхом можна обговорити мін. вату:

пара , про яку йде мова, 100% проникає в неї і не тільки з середини будинку, а й ззовні (такий вже в нас клімат :_37:), а як відомо з характеристик мін. вати, вона вбирає вологу, як губка і затримує її в собі на тривалий термін, при цьому втрачається здатність мін. вати як теплоізоляції, зміщається точка роси в стіну, а також постійна присутність вологи в ній впливає на дерев"яні та металеві елементу фасаду які починають гнити/ржавіти. Доцільність використання мінвати без пароізоляції дуже мала і уступає доцільності використання пінопласту. А з пароізоляційними плівками чи шпатлівками (потрібно з 2-х сторін ізолювати мінвату) паропроникність буде ще меншою ніж в пінопласта.

В кожного матеріала є свої плюси й недоліки і при проектуванні та будівництві їх обов"язково потрібно враховувати.

А влаштування хорошої вентиляції(кондиціонування) будівлі потрібно робити незалежно від того мін. ватою, чи пінопластом утеплена будівля.

У пенополистирола паропроницаемость составляет 0,05, у минеральной ваты – 0,3. Следовательно, минвата в шесть раз лучше пропускает водный пар. Но здесь есть некоторый нюанс – когда эти теплоизоляторы работают в системе утепления, то общая паропроницаемость ограничивается тем слоем материала, который имеет наименьшую паропроницаемость и при сравнении паропроницаемости утеплителей она в итоге не существенно различается.

Применять минвату в полностью полимерных системах весьма рискованно, поскольку полимерный базовый и отделочный слой обладают очень низкой паропроницаемостью и в случаях большого влагопереноса влага скапливается именно в минераловатном слое, что в результате и приводит к порче системы. Также при этом минеральная вата сама по себе намокает и, как следствие, ее теплоизолирующие свойства сильно снижаются. Что касается пенополистирола, то этот материал в аналогичном случае выступает в роли паровой мембраны и пропускает примерно столько влаги, сколько сможет пройти через базовый и отделочный слои, при этом влага в нем не накапливается.

Если сравнивать показатели теплопроводности пенопласта с минеральной ватой, то плита из пенополистирола (пенопласта) толщиной 50 мм равноценна минеральной вате толщиной в 110 мм (для сравнения с другими изоляционными материалами – сухому пенобетону толщиной в 500 мм; дереву толщиной в 195 мм; кирпичной закладке толщиной в 850 мм; бетону толщиной в 2132 мм).

В вопросах горючести бесспорно выигрывает минеральная вата. Пенополистирол (фасадный) является горючим материалом (поддерживает самостоятельное горение не более 1-4 секунд). Минвата негорюча, как уже упоминалось выше.

Если говорить об удобстве монтажа, то оба материала считаются простыми в монтаже. Но пенополистирол более упругий и стойкий к механическим воздействиям материал, поэтому его удобно резать, шлифовать. Более того, из пенополистирола изготавливаются декоративные элементы, что вряд ли удастся с применением минеральной ваты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В случае с парами - они просто конденсируются в точке росы и - замерзают.
Вода в капілярах природніх а саме всередині бетону, каменю, деревині має здатність незамерзати при достатньо низьких температурах. Тому ймовірність замерзання води в товщі стіни до пінопласту дуже мала.

Я погоджусь що пінопласт є більш комерційним продуктом ніж якісним проте ця різниця невелика, наприклад 60 на 40. І на мою думку пінопласт більш придатний для комерційних будівель. Проте для старобудов він навпаки є дуже потрібним продуктом.

Я в свою чергу схильний до кераміки, пористої.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лекс я бачив твою хату, твій вихід піноплас ззовні, тут буде 100% результат того що ти нічого не пропустиш. Тобто ніколи не знаєш на 100% що там всередині за продуха. Бери 10 см товщини і вперед. Доречі технологія ультра проста і це можна зробити власними силами, якщо не все то хоча б 50-80% від усієї роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...