Перейти до змісту

Як ремонтували телефон в "Робим Гуд"


paksivatova

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Інтернет могуща штука, убіждаюсь в тому не перший раз. Після написання посту через кілька годин подзвонили шо все через актів сінк працює. Сказали що за такі пости їм влітає, що мол треба розібратись потім писати. Можливо моє прше враження було помилковим. Із телом як потім вияснилось було все добре. Можливо після софт ресету все стало нормально працювати, але проблема в тому що ніякого нового софту я не закидав. Можливо така поломка для комунів залишиться загадкою, уже другий раз за майже 3 роки + ще на тоші джі 900 аналогічна проблема існує.

Висновок: прийміть мої вибачення за висловлення першого враження) Я ніяких претензій до даного сервісу не маю.

З.І. Краще б тели на ремонт приймали самі майстри, краще би вияснялась проблема.

Може,якби i я висвiтила дану проблематику пiсля перших обiцянок-цяцянок,то i менi все вiдремонтували б

добре,що Вам пощастило

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

no comments... і подібних клієнтів 90%. Спочатку ручки свої кривенькі всунуть, потім на майстрів погнать, а потім, шо ж дєлать, вибачитись... гадство...

Опубліковано

no comments... і подібних клієнтів 90%. Спочатку ручки свої кривенькі всунуть, потім на майстрів погнать, а потім, шо ж дєлать, вибачитись... гадство...

А от нарахунок кривеньких рук зря ти так. Є такі користувачі, я точно до таких не відношусь. Не хакер але із будь-якою технікою та електронікою розуміюсь.

Прийшов додому давай пробувати свого налодонника підключити до ПК. Робить хоча не так як хотів але робить. Але не все так гладко насторожило те що коли включав тел не було звуку загрузки. глядь в настройки нічого не робить, потім знову зробив софт ресет (слава богу він нічому не шкодить, лише відкатує віндовс на заводські налаштування.) Завтра піду сваритись. кажуть що не розкручували але динаміки самі не летять..

Бл@дь якій я злий. Ну невже дійсно нормальних сервісних центрів у Луцьку немає???

Опубліковано

Інтернет могуща штука, убіждаюсь в тому не перший раз. Після написання посту через кілька годин подзвонили шо все через актів сінк працює. Сказали що за такі пости їм влітає, що мол треба розібратись потім писати. Можливо моє прше враження було помилковим. Із телом як потім вияснилось було все добре. Можливо після софт ресету все стало нормально працювати, але проблема в тому що ніякого нового софту я не закидав. Можливо така поломка для комунів залишиться загадкою, уже другий раз за майже 3 роки + ще на тоші джі 900 аналогічна проблема існує.

Висновок: прийміть мої вибачення за висловлення першого враження) Я ніяких претензій до даного сервісу не маю.

З.І. Краще б тели на ремонт приймали самі майстри, краще би вияснялась проблема.

Може,якби i я висвiтила дану проблематику пiсля перших обiцянок-цяцянок,то i менi все вiдремонтували б

добре,що Вам пощастило

Це случайно не ти сьогодні причепилася до продавців на старому ринку,там де на углу телефони продають, бо якась жінка до них прийшла і каже хочу вернути телефона бо коли я його повертаю і розкриваю то дисплей повертається а тел то був сенсорний і слайдер якась нокія абсолютно нова. Як не питалися продавці їй пояснити що там є така штука яка називається акселерометр, але вона на відріз відмовлялася і казала що то глючить шлейф бо вона знає шо шлейфи часто ломаються і вимагала нагло грошей назад! Я там стояв збоку то падав зі сміху!

Змушена тебе розчарувати .Це случайно не я :0122: Я на Донбасі в особистих справах :g01:

До продавців не маю звички чіплятися ))))) Є більш цивілізовані способи добитися бажаного :g08:

А якщо якийсь там сервісний центр дозволяє собі обманювати і розводити клієнта - то нехай про таку їх моду знають якнайбільше людей і будуть уважні

P.S. AndreViktorovi4 ,То що ,вибачення свої забираєте назад ,я так розумію?

"Робім Гуди" й Вам свиню підсунули ? :g05:

Опубліковано
і я про те, скажіть відразу - не приймаємо на ремонт,не можемо зробити або вкажіть реальні терміни ! у мене ж телефон не для того,щоб любовні смски писати ! він ж у мене для роботи,без нього як без рук !

і на борді спілкуватись... Не ВИ остання - хто буде нарікати на їх сервіс, але не все в них так погано як Ви написали...(уточнювати - не буду,але роблять - ГУД, хоч і не без "косяків" )

Опубліковано

Коли я кпк забрав першого разу мені сказали що тел не розбирали, але перестав робити задній динамік і вібро. Кнопка регулювання гучності нажималась важко і без щолчка як завжди. Приніс, занесли майстру, винесли все робить. Питаю що було, каже майстер зняв задню частину корпуса і поставив назад і все почало робити. То я не розумію нафіга дурити і казати що тел не розбирався, якщо потім були виявлені проблеми хр@нової зборки, що підтверджує криворукість, або похабність майстрів. Колись була проблема із гарантійним обслуговування Рем сервіс, мало що до суду не дійшла справа, то мій висновок такий, що всім сервісникам горіти у пеклі.

Опубліковано

Пару днів тому здав туди свій телефон по гарантії, обіцяли зробити дуже швидко. Вчора забрав з ремонту. Телефон поремонтували, за 1 день користування глюків та наслідків неякісного ремонту не виявив. Жодних проблем, напрягів з персоналом не зауважив. Тому висновок: цілком якісний та адекватний сервісний центр.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Мля як вже задовбав Українській менталітет, нафіга взагалі було створювати тему "книга скарг" знаючи які в нас є люди, ця абсолютна тупість людей і необізнаність їх в елементрарних речах вбиває просто кругом і наповал, як в житті так і нароботі, людям аби обісрати когось потрібно лише 0,01% того що їм суперечить і тоді починаються безглузді теми які взагалі не стосуються діяльності на борді.То мля якісь скарги на ремонтника якій задержав товар, то на котика який нікого і не збирався кидати, то на якусь будівельну фірму без вагомих на те підстав і обгрунтувань і ось оця тема, галімий і паршивий український характер і менталітет якому тілький дай аби когось обісрати через найменшу дрібницю.

PS: шановний авторе теми якщо у вашому телефоні проблем не знайшли і відповідно нічого не робили значить усе добре ваша проблема надзвичайно поширена і характерна для певних операторів приміром лайф і мтс і якщо є перехідні звязки на інші оператори це є проблема суто операторського характеру та його взаемодії з різними телефонними модулями телефона, інколи ця проблема короткочасна і потім це проходить, помічав таке безліч разів і особливо характерне для нокій і самсунгів

Висновок ? Треба вести себе чесно, не потребуе телефон ремонту, то треба так i сказати, а не кормити байками. Я краще взагалi клiенту нiчого не продам, нiж буду на фiгню казати,що вона хороша. Так, клiент всерiвно купить ту фiгню в iншому мiсцi, але то вже на совiстi того продавця, що продавав, а не на моiй. Бувають звичайно помилки i *недопонимания* , але то вже таке життя, сам так *попадав*, тому стараюсь надалi не робити передчасних висновкiв, чого i всiм бажаю :)

Сто процентів підтримую

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Ну що ж... розповім і про власний досвід...

Перший раз користувався послугами РобимГуд десь 1-2, а може і 3 роки назад, точно не пам'ятаю. Негарантійний ремонт. Це була Nokia, замінював гніздо для зарядки телефону + кришка акб (зносилася, зовсім не трималася на телефоні) + передня панель з метою покращити естетичний вигляд (подерте скло екрана+посріблена рамка, яка стерлась від старості і виглядала просто жахливо). Замінили досить швидко все, що було в наявності (кришку акб забрав пізніше). Не сказав би, що був в захопленні, але в цілому залишився задоволений. Просто зарядка телефону так і не почала норм працювати, поки сам не загнув її контакт плоскогубцями, можливо відразу саме в зарядці, а не в гнізді телефону була проблема, сам винен, що не додумався зробити цього раніше. А в СЦ зробили все, що від них вимагалося, тому тут ніяких претензій. Не роблю з цього трагедію, не пишу, що щось неякісно. Старі комплектуючі повернули разом з телефоном в окремому пакетику, старого гнізда для зарядки там не помітив, але його таки замінили. Телефон досі в робочому стані, хоча і виглядає жахливо (замінена китайська передня панель зносилася значно швидше, ніж оригінальна), і кришка знову приклеєна до корпусу двостороннім скотчем, і якість звуку під час розмови не дуже, але це вже тут ні до чого, нема нічого вічного. За шкалою від 1 до 5 моя оцінка десь 3.5-4.0.

Другий досвід (кількох останніх днів). Після 9 місяців користування Samsung Galaxy в ньому перестали працювати сенсорні кнопки=( Здав його за гарантією в п'ятницю, сказали, що телефон буде готовий десь у вівторок. І дійсно сьогодні (вівторок) прийшло смс, що тел. відремонтований. Забрав телефон, повністю замінили сенсорну панель на нову (очевидно вийшла з ладу), зараз все працює чудово! Швидко, якісно, усім задоволений. Дуже радий, що не справдилися мої не найкращі очікування в результаті прочитання коментарів в цьому форумі. Тут вже оцінка 5 з 5!!!

Намагався бути об'єктивним. Ось що я думаю: різко негативні коменти або від занадто прискіпливих людей, які завжди всім незадоволені і роблять з мухи слона, можливо ще й "прикрашаючи" реальну ситуацію негативними домислами, або від якихось конкурентів, що вигадують байки про заміну нової АКБ чи мікросхеми на стару і після цього запевнень, що тел. не підлягає ремонту. А може я помиляюсь і дійсно трапляються поодинокі випадки неякісного ремонту, від яких ніхто і ніде не застрахований. Не знаю... Чи скористаюсь послугами цього сервісного центру ще, якщо буде необхідність (у тому числі негарантійний ремонт)? Думаю, що так. Чи порекомендую іншим? Зважаючи на власний досвід - так!

Якщо це раптом читають співробітники РобимГуд, то хочу ще раз висловити свою вдячність за швидку і якісну роботу!

Опубліковано

Видно Робим Гуд все-таки легендарна контора :)

Приношу знайомому в неавторизований СЦ телефон з метою заміни гнізда для сімки, і розказую передісторію, але без назви СЦ - мол, приніс туди, там промурижили 2 тижні і сказати що вартуватиме 300+грн бо треба міняти разом з якоюсь платою. Я відмовився. Знайомий перепитує: Робим Гуд? Ні, кажу, Ремсервіс :)

До речі замінили за 80 грн - взяли по мінімуму.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Теж мав справу із сервісом Робим Гуд

Історія №1.

Три роки тому в ноубуці купленому в Росії здохла батарея(брат подарував мені ноутбук за успішне закінчення школи). Звернувся до них. Із моєї сторони були деякі проблеми із документами, але вони допомогли, підсказали що і як. Потім я місяць чекав свою батарею, яка їхала до мене аж із Німеччини(мотивували тим що машину із комплектуючими затримали на кордоні). Для мене, людина яка живе за 180км від Луцька це було важкувато чекати стільки часу але дочекався. Поставили нову якісну батарею. Цією Історією задоволений.

Історія № 2

В тому ж ноуті накрився вінт(я так думав), віддав їм на тестування сказали шо ремонту не підлягає. Я з гарача купив інший. Десь через тиждень мене мене все-таки замучила совість і я став сам розбиратись що із тим вінтом. Кілька прогоноів по спец програмах і вінт працює. Отже виходить цо спеціалісти в СЦ неграмонтні. Цією Історією незадоволений.

PS. Вінт після того випадку працює без жодного збою ось уже більш ніж два роки.

Історія №3

Віддавав ноут на профілактику(чистка, заміна термопасти). Зробили все в срок і якісно. Тут без притензій. Цією Історією задоволений.

Мій висновок. Гарний СЦ із приємним обслуговуючим персоналом але із неякісними(точніше неграмотними) кадрами, безпосередньо відповідаючими за ремонт техніки

Опубліковано
Три роки тому в ноубуці купленому в Росії здохла батарея(брат подарував мені ноутбук за успішне закінчення школи). Звернувся до них. Із моєї сторони були деякі проблеми із документами, але вони допомогли, підсказали що і як. Потім я місяць чекав свою батарею, яка їхала до мене аж із Німеччини(мотивували тим що машину із комплектуючими затримали на кордоні). Для мене, людина яка живе за 180км від Луцька це було важкувато чекати стільки часу але дочекався. Поставили нову якісну батарею. Цією Історією задоволений.

Damask, у СЦ робили безкоштовну заміну батареї по world гарантії? Чи за окремі грошики привезли все ж таки німецьку китайську?

Опубліковано
Три роки тому в ноубуці купленому в Росії здохла батарея(брат подарував мені ноутбук за успішне закінчення школи). Звернувся до них. Із моєї сторони були деякі проблеми із документами, але вони допомогли, підсказали що і як. Потім я місяць чекав свою батарею, яка їхала до мене аж із Німеччини(мотивували тим що машину із комплектуючими затримали на кордоні). Для мене, людина яка живе за 180км від Луцька це було важкувато чекати стільки часу але дочекався. Поставили нову якісну батарею. Цією Історією задоволений.

Damask, у СЦ робили безкоштовну заміну батареї по world гарантії? Чи за окремі грошики привезли все ж таки німецьку китайську?

По World гарантії оригінальну.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Також недавно стикався з тією канторою . Купив батькам телефон , За місяць почалися проблеми:на телефон звониш, і нічого не чути... Занесли в цю кантору , замінили мікрофон. Дана проблема повторилась рівно за 2 неділі:) занесли, сказали, що телефон нібито плавав:) і по гарантії не проходить, але можуть зробити всього за 120 гривень..... Занесли на ринок неполадку устранили за 70 грн . Питав чи є якісь признаки нібито плавання телефону? сказали , що ніяких слідів даже блисько не видно......

Опубліковано

Люди, ви не плутайте, як то кажуть в народі, фалос з пальцем. Сервісний центр в центрі міста платить податки, оренду, комунальні послуги, зарплату інженерам, дівчатам на прийомці, бухгалтеру, директору, плюс ще купа всяких інших витрат. Але він відповідає за свою роботу, видає Вам на руки документ про прийняття і видачу з ремонту техніки, а відповідно Ви можете поскаржитись в якісь інстанції у випадку неякісно наданої послуги. А на базарі сидить якийсь балбес з викруткою і паяльником, який ні за що ні перед ким не відповідає, і невідомо хто він, як його звати, і чи буде він там через два дні. При прийомі телефона в ремонт дає вам тільки номер свого мобільного, який в любий момент можна викинути і фіг його знайдеш, заробляє тільки собі в кишеню і ще трошки якомусь дяді, який його пустив посидіти в контейнері, відповідно і вартість його роботи значно менша. Я нікого ні в чому не переконую, але так буде завжди. Ремонт в сервісному центрі буде коштувати дорожче, як в приватному порядку десь на ринку. А куди звертатися за послугами, самі собі вибирайте.

Опубліковано

Багато людей не розуміє специфіки діяльності авторизованого сервісного центру. Я працюю в "Робим Гуд", скажу як є - нам не вигідно знімати телефони з гарантії, відмовляти в гарантійному обслуговуванні і т.п. На вигідно відремонтувати телефон. Знімаючи телефон з гарантії СЦ втрачає час і не отримує за це ні копійки. Вигідніше відремонтувати телефон по гарантії, навіть якщо і є деякі порушення. Це вигідно і сервісному центрові, і клієнти задоволені. Знаходіться "вумніки", яким приємно похвалитися як вони крути "наїбали" СЦ. Тіштеся й далі. Ідучи на зустріч клієнтові СЦ ризикує й інколи за це влітає на досить значну суму (((.

demokrat2010, якщо в ПП ви напишете номер розписки чи IMEI телефону, то можемо вияснити ситуацію по вашому ремонтові. Якщо телефон знімається з гарантії, то зберігаються фото. Безпідставно ніхто не стане відмовляти в гарантійному обслуговуванні.

Опубліковано

Ну нагадаю я іще одну ситуацію про Робим не завжди Гуд.

Директорський синок побив дисплей iPod Touch 4G, той і здав в ремонт в цю конторку. поміняли, здерли за це майже 800 грн (780 чи щось типу того). Це при вартості запчастини 260 грн тут, і від 17 до 24 ує на ібеї.

Але не в тому суть. Суть в тому, що вони його встановили так, що я без жодного інструменту міг його вийняти і вставити назад. Він там тупо бовтався, і про те, що він має садитися на клеючу підложку (от не знаю як воно правильно зветься) там, мабуть забули.

Далі мені його директор вручив зі словами "зроби щоб було класно"

Я вирішив методом кулибіна на двосторонній скотч посадити - і навіть получилося. Принаймні дисплей сам по собі з корпуса не випадав, як після ремонту Робим Гуд. Але з однієї сторони щось трішки недобре приклеїлося, і я вирішив зробити іще ліпше. Зробив. Ввустив в процесі підклейки з рук, і сам теж розвалив дисплей ))

Треба було рятувати ситуацію.

Звернувся до Мікса, він замовив і замінив диспей (причому нормально його встановив, так що ніде не хиталося і не випирало), і так більш як в два рази дешевше мені ця процедура обійшлася...

Ітого

Я не кажу що Робим Гуд все так погано. Там роблять і хороші ремонти. Але там або є один майстер з кількох який поре халтуру, або, коли дуже багато замовлень і не встигають все поробити, то починають ремонтувати по принципу "аби скоріше"

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Тоже недавно обращался в "РГ"

1) по гарантии НОКИА Х1-01, терялась сеть, вылитали симки, перезагружался сам телефон, частые обрывысвязи несколько раз в сутки. Не у спел домой приехать, как пришла СМС: можете забрать телефон готовый. Они обновили прошивку, теперь за 1,5 месяца ни разу не было проблем.

2) негарантийный ремонт САМСУНГа S3550, неустойчивая связь, пропажа сети. Взяли тел, за 10 дней я звонил 3 раза, только после 3-го раза девушка поинтересовалась у своих сотрудников (было слышно в телефоне их разговор), что мол 10 дней назад сдавали, а результат не известен. На следующий день позвонили, типа с ним все нормально, хотя я просил их поменять прошивку, а они на своем настаивали - все нормально с телефоном. По-прежнему связь теряется (МТС, 15 км от города).

Опубліковано

Я також там ремонтувала. Перший телефон в мами динамік накрився, поміняли по гарантії, через місяць знов та сама проблема, вже не зверталась. Потім мій Самсунг сенсор не працював, зробили, працює, тільки одна неприємність - пльонку наклеїли мабуть саму дешевшу чи непрофесійно наклеїли, на другий день весь телефон в пупиришках....... Хоча якщо прийдеться то буду звертатись, швидко все зробили, без мега проблем.

Опубліковано

Нові сенсори ідуть вже з плівкою, але це не та "плівка", яку клеять для захисту від царапин під час експлуатації телефону. Ця плівка призначена лише для захисту до того моменту, як телефон попаде в руки користувачеві, щоб ви в руки отримали гарненький телефон в плівочках. Перед початком експлуатації її потрібно здирати. Причому здираються ці захисні плівки без жодних слідів. Під ними має бути чиста рівна поверхня.

А взагалі Samsung не рекомендує використання отих "захисних плівок".

Опубліковано
А взагалі Samsung не рекомендує використання отих "захисних плівок".

Чому?

Ну, заліпити Super AMOLED Plus HD якоюсь плівкою... А ви пульти від тєліка целофаном обмотуєте?

Опубліковано
А взагалі Samsung не рекомендує використання отих "захисних плівок".

Чому?

Ну, заліпити Super AMOLED Plus HD якоюсь плівкою... А ви пульти від тєліка целофаном обмотуєте?

я - так

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...