-
Постів
12 411 -
Зареєстровано
-
Переможець днів
25
Plum став переможцем дня 15 вересня
Plum мав найпопулярніший контент!
Репутація
1 813 Гуру-
Маю Leaf 2106 (30 kWh) вже десь три з половиною роки, за цей час машина проїхала у мене десь біля 50 тисяч км, зараз загальний пробіг трошки менше 110 тисяч. Минулими вихідними жінка їздила у Львів цією машиною, а так як швидких зарядок дорогою немає аж до Малих Підлісок, вона про всяк випадок провела по 40 хвилин в Горохові на повільній зарядці дорогою і туди, і назад. Але по вартості дорога обійшлася копійки. Минулого року я двічі їздив Ліфом на Світязь. Заряджався в Ковелі на швидкій зарядці, часу на це витрачав менше, ніж потрібно, щоб попити кави, жодного дискомфорту. За час, поки машина в мене, запас ходу від зарядки впав реально мінімально, практично неромітно, і інколи і при 100% заряду зараз показує до 160-170 км (факторів насправді багато). Я вже і перестав давно слідкувати за SOH батареї, вона просто працює. Заряджаю в 99.9% випадків вдома струмом 16-25А (маю зарядку з можливістю регулювання) Влітку мені складно уявити обставини, за яких заряду не вистачить на день їзди по місту. Взимку, звісно, все трохи менш райдужно, але на кілометрів 100-120 можна розраховувати. Основний «ворог» батареї — температура. Як висока, так і низька, але особливо висока. А так як Ліф не має контуру охолодження батареї, то перегріти її можна швидкими зарядками або надміру агресивною їздою влітку, активно розряджаючи розгонами і заряджаючи рекуперацією при гальмуванні. Саме тому водіям ЕкоТаксі, наприклад, забороняють заряджатися на швидкій зарядці більше разу на добу, бо батарея не встигла б охолонути між зарядками. Також Li-Ion батареї не дуже люблять зарядку вище 80%, але, чесно кажучи, мій Ліф майже завжди заряджається до 100% і особливої шкоди від цього я не спостерігаю і з такими темпами деградації батареї вистачить ще дуже надовго. Маючи ще Tesla Model 3, я досі вважаю Ліф одним з найкращих автомобілів для міста і одним з кращих автомобілів на роль першого електромобіля. Машина максимально невибаглива і проста, надійна і якщо його заряджати здебільшого вдома повільною зарядкою, то батарея буде їздити дуже довго.
-
Я не шив нічого, я машину купив вже шиту. Продавець запевняв, що це заводський стелс перфоманс (такі дійсно були, але маю сумніви, що мені так повезло). FSD у мене немає. Точно шитий Enhanced Autopilot і змінений регіон на євро (жовті поворотники ззаду, наші правила на компі, швидкість в кілометрах на годину і т.д.), ну і суперчарджер думаю що активований к нас, хоча не знаю, може і ні, бо дтп в Штатах по машині було мінімальне.
-
Електромобілі, зокрема Tesla, набувають все більшої популярності. Однак з їх поширенням приходять і різного роду технічні проблеми. А оскільки офіційного сервісу Tesla в Україні немає, то доводиться шукати альтернативні варіанти обслуговування і "лікування" наших улюблених автомобілів. Даний розділ створений для спроби структурувати різні технічні проблеми і поділитися варіантами їх вирішення. Ласкаво прошу всіх бажаючих (не лише з Луцька) долучатися і в форматі взаємоповаги зробити життя усіх "тесловодів" трошки простішим На початку існування розділу вважаю нормальним пропонувати власні послуги (що стосуються теми) і допомогу прямо в темах, але згодом, коли (якщо) розділ буде досить популярним, для цього можна буде виділити окрему гілку.
-
Багато хто з власників Model 3 стикається з проблемою, коли підвіска починає жахливо скрипіти, їдеш реально як на возі Це поширена проблема і однією з найчастіших причин є пересихання шарової опори верхнього важіля передньої підвіски (підкови). Можна вважати це заводським дефектом, оскільки в деяких власників скрипить вже через пару тисяч кілометрів пробігу, в середньому ж це біля 15-20 тисяч кілометрів. Як кажуть, з заводу там мало змазки, вона осідає внизу пильника і засихає, шарова працює насухо. Рішень є кілька, від радикального -- заміни важелів в зборі, до "на продаж" -- звичайним шприцом в пильники вколюють якомога більше рідкого мастила. Однак перше рішення доволі дороге, біля $150 за важіль з абсолютно непрогнозованою тривалістю результату, а друге дуже короткотривале, оскільки мастило доволі швидко буде витиснуте через отвір від голки в пильнику і скрип повернеться. Самий оптимальний спосіб -- зняти важіль, демонтувати пильник, промити шарову, добряче змазати, напхати мастила типу Литолу в пильник і поставити його на місце. Після цього часто важіль їздить довше, ніж вже проїздив до цього Діліться своїм досвідом таких проблем і їх вирішенням В Луцьку мені це робили на сервісі B58 (сервіс BMW на Зв'язківців), по ціні щось трохи більше 1 тисячі грн за шарову, вважаю абсолютно адекватною вартістю. Google Maps MAPS.APP.GOO.GL ★★★★★ · Autowerkstatt
-
Прошивки 2024.14.Х для Model 3/Y та проблеми після їх встановлення
Plum опублікував тема в Tesla: софт
Нещодавно для Model 3/Y вийшли прошивки 2024.14.Х, які принесли багато цікавих "плюшок", починаючи з суттєвого оновлення інтерфейсу для машин з процесорами Ryzen. З процесорами Intel Atom трохи все не так цікаво, однак візуалізація теж багато де оновилась і в цілому прошивки дуже цікаві. Однак, для власників "биточків" і "американок" разом з тим з'явилися і проблеми -- нові прошивки затирають всі зміни в secure config, які робили наші місцеві "фахівці" -- в першу чергу мова про зміну регіону з US на EU, активація відключеного після ДТП суперчарджера, включений "піратський" автопілот. Загалом, злітають ось ці параметри country autopilot superchargingAccess performancePackage connectivityPackage softRange immersiveAudio тому варто дуже уважно поставитись до цього оновлення і зважити плюси/мінуси, перш ніж його ставити. Ну і пишіть сюди, якщо з'явиться рішення, де та за скільки можна ним скористатись :) -
-
Останнім часом спостерігаю серйозні проблеми з відтворенням відео по Youtube. Навіть FullHD відео не встигає завантажуватись, відтворюється з паузами для кешування, не кажучи вже про 2K або 4K. При цьому, Speedtest показує швидкість біля 250-260 мбіт, що теж дуже сильно не дотягує до пакетних "до гігабіта", хоча для будь-якого відео через Youtube цього повинно вистачати. Раніше таких проблем не було.
-
Гм, користуюсь послугами WestNet фактично з моменту їх появи в місті. Звісно, якісь дрібні нюанси бували (наприклад, сповіщення про планові технічні роботи одночасно з їх початком, а то й після них, або "ями" в швидкості), але з часом їх все менше. В цілому якістю послуг цілком задоволений, хоча і хотілося б трохи меншу вартість. Після Утелу Westnet -- просто янгольський провайдер
-
Супертяж Володимир Кличко проведе свій наступний бій 10 грудня. Про це Sportal.de повідомив менеджер українця Берндт Бенте. Найімовірніше бій пройде в Манчестері або Гамбурзі. Ім'я суперника і місце проведення бою поки не узгоджені. За словами Бенте, Кличко має намір поборотися за один з трьох титулів (WBA, WBO і IBO), але все буде залежати від організацій, які їх представляють, пише tribuna.com. Раніше повідомлялося, що Кличко близький до підписання контракту на бій з чемпіоном IBF Ентоні Джошуа. Спільний гонорар боксерів може скласти 30 млн фунтів.