-
Постів
9 245 -
Зареєстровано
-
Переможець днів
17
-
- 15 відповідей
-
- open source
- луцьк
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
- 15 відповідей
-
- open source
- луцьк
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
- 15 відповідей
-
- open source
- луцьк
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
-
-
Всім привіт. Стикнувся з проблемою, потрібна катушка індуктивності на 17 мкГ із струмом насичення хоча б 60 Ампер(бажано і більше) , при цьому це повинно бути саме виріб, щоб його можна було замовити. Прогортав всі наші інтернет магазини, найбільше що бачив це 20 Ампер... Маю в наявності ось такий пепетворювач: Тут катушка індуктивності виглядає досить масивною(30 мм у діаметрі), має 14 витків дротом 1 мм(на око) подвоєним, тобто 2 мм. Можливо хтось підскаже де можна купити у нас в Україні такі потужні катушки індуктивності?
-
-
-
Знайшов рішення просадки fps - "картопляна графіка" для відях з об'ємом VRAM на 4 гігабайти: Stutter Fix Performance Boost - Essentials Mod (Stalker 2) WWW.NEXUSMODS.COM Makes Unreal Engines effects artifacty. Reduces ghosting. Improves image clarity. Improves the quality of all upscaling/anti-aliasing... З фіксом 60 фпс.
-
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl отримає перший патч протягом наступного тижня — як на ПК, так і на Xbox. Гра вийшла вже кілька днів тому (досі незвично це казати), і ми уважно стежили за вашими відгуками на всіх можливих майданчиках. Понад мільйон сталкерів вже у Зоні, і ми дякуємо вам за те що граєте — для нас це неоціненний, важливий момент. Ми впевнені, що у вас є справи в Зоні, але й у нас теж. Наступне оновлення включатиме такі зміни: Виправлення вильотів, зокрема: Виправлення збоїв у розподілі пам'яті, які раніше призводили до несподіваних вильотів гри, зокрема, під час рендерингу та квестових сцен. Виправлення проходження основного квесту, зокрема: Виправлення кількох помилок, що блокували проходження основного квесту, застрягання NPC в об'єктах, неправильних маркерів квесту та проблем зі квестовими катсценами. Перегляд квестів основної лінії (таких як «Образи абсолютної істини» або «Невеликий інцидент») для забезпечення плавних переходів, та щоб уникнути рідкісних випадків, коли гравці не можуть продовжити проходження квесту. Зміни у геймплеї та балансі: Виправлення того, що більшість апгрейдів не впливають на ціну зброї чи костюму, до якої вони застосовуються. Вартість предметів буде належним чином змінюватися відповідно до встановлених апгрейдів. Виправлення поведінки NPC за відсутності укриття під час викиду. Виправлення катсцен і візуальних ефектів, зокрема: Виправлення рідкісних пропусків анімації обличчя, неправильного розташування NPC та візуальних невідповідностей, як-от відокремлені голови та обриви одягу. Покращення якості та стабільності візуальних ефектів. Виправлення софтлоків, зокрема: Виправлення проблеми, коли гравці не могли закрити екран торгівлі після того, як вставляли набої не в той слот під час гри на геймпаді. Поліпшення користувацького інтерфейсу, зокрема: Сповіщення про квести тепер правильно відображатимуться під час діалогів. Виправлення текстів та відсутніх підказок взаємодії. Зазначаємо також що буде вирішено в майбутніх оновленнях: Виправлення мертвих зон стіків. Виправлення помилок в роботі системи A-Life. Ще раз запевняємо вас, що ми докладемо всіх зусиль для постійного покращення вашого досвіду гри в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. З повагою, команда GSC Game World.
-
-