Перейти до змісту

Використання всесезонної гуми на авто


Andrey250

Рекомендовані повідомлення

Занести може на любій гумі. Просто не варто до шипованої зимової гуми ставитися як до панацеї.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я, особисто, десь за тиждень-два на Nokian "перевзуюсь" (бо вже маю їх другий рік і, кращого не бажаю), асиметричний, по нашому снігу/льоду = чи не найкращий варінт.

ІМХО.

Nokian_wr_a3.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все залежить від того хто, скільки і в яких умовах їздить....да якщо соватись по місту на роботи і з роботи, то можна і на всесезонці...а коли авто кормить тебе,твою сім"ю і рідних, сорі....я особисто за сезон накатую близько 50 тис.км. і притому в не самих легких умовах...довгі дороги(більше 1000км), гори і т.д. Якщо на зимовій гумі відкатати цілу зиму,то літо вона аж ніяк не виходить...хіба що ловити її потім в дощ по дорозі...так що ситуація суто індивідуальна...я свою думку висловив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Понятия "всесезонка" НЕТ!!!(по крайней мере у брендовых производителей шин)...Почти все зимние шины (на каторых мы ездим) имеют обозначение M+S (mood and snow), в переводе "грязь и снег"....т.е. это шины для рыхлого снега зимой и грязи летом(на рыбалку)...Еще есть зимние шины расчитаны для ледяных поверхностей...поэтому тему лучше назвать : зимние шины M+S или для льда....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО всесезонка це недолітня і недозимова гума.

Недолітня, тому що жорсткість гуми в теплу пору достатня щоб бути керованою на асфальті, але досить шумною в порівнянні із літньою і пришвидшеним зносом. Я мовчу про те що якісна літня гума має менший опір коченню.

Недозимова, тому що занадто жорстка при низьких температурах як наслідок втрата керованості на слизькій поверхні. Так як якісна зимова гума не дубіє на морозах і має ламелі які покращують зчеплення із мокрою і обмерзлою дорогою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Понятия "всесезонка" НЕТ!!!(по крайней мере у брендовых производителей шин)

Сумнівне твердження. Принймі у Nokian є серія ALL WEATHER PLUS. На сайті так і пише

NOKIAN ALL WEATHER PLUS – FOR SAFE DRIVING IN ALL SEASONS

http://www.nokiantyres.com/release?id=10343121

На кількох сайтах бачив позначення типу All seasons, A.G.T. (All Grip Traction).

Детальніше тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сумнівне твердження. Принймі у Nokian є серія ALL WEATHER PLUS. На сайті так і пише
Ти глянь дату прес-релізу.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сумнівне твердження. Принймі у Nokian є серія ALL WEATHER PLUS. На сайті так і пише
Ти глянь дату прес-релізу.

І що? Ти хочеш сказати, що у 2005 році була всесезонна гума, а тепер вимерла як клас, тільки тому що на вулиці 2011 рік?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І що? Ти хочеш сказати, що у 2005 році була всесезонна гума, а тепер вимерла як клас, тільки тому що на вулиці 2011 рік?
Я хочу сказати що можливо така гума в даного бренду і існує для внутрішнього ринку, так в країні звідки походить даний бренд багато сніжних днів в році. І поняття всесезонки в них це нешипована зимова гума яка чуть жорсткіша за звичайну зимову (для теплого часу в році). І точно дана гума не на експорт.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перезувся на зимову гуму Гіславе нордфрост5...

дякую форумчанину Гонщик за перезувку

Тему можна закрити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

навряд чи найду, але в одному з старих випусків За Рулем була стаття про тестування різної зимової гуми. Тестувалися мішлени, матадори, ще щось там. І для порівнняння в тест добавили саму дешеву камовську москвічовську літню резину.

тестували у рихлому снігу, на льоді, на вкатаному снігу.

тестували на розгон, гальмування і слалом.

Різні гуми показували різні результати. В деяких тестах вигравала одна гума, в деяких - інша. нічого дивного не було у тому що літня москальовська резина відставала з величезним відривом.

але в гальмуванні на вкатаному снігу оця літня резина показала себе ліпше за всі брендові модні зимові покришки.

А веду до чого - ідеально класної резини на всі випадки немає. навіть ідеально класної зимової резини немає. Якщо вона класна для льоду, то в рихлому снігу може спасувати і т д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Понятия "всесезонка" НЕТ!!!(по крайней мере у брендовых производителей шин)

Сумнівне твердження. Принймі у Nokian є серія ALL WEATHER PLUS. На сайті так і пише

NOKIAN ALL WEATHER PLUS – FOR SAFE DRIVING IN ALL SEASONS

http://www.nokiantyr...ase?id=10343121

На кількох сайтах бачив позначення типу All seasons, A.G.T. (All Grip Traction).

Детальніше тут

ппавильно!!! Там так и написано: " It is a winter tyre that also allows for summer comfortable and safe driving" переводить не буду , наверно каждый поймет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо прочитати далі, то пише наступне:

"The new product is an excellent alternative for consumers that only drive occasionally in winter conditions and therefore want to purchase a single set of tyres for use in all seasons."

На сьогоднішній день, те, як називається гума - то є робота маркетологів, а не визначення характеристик самої гуми. Вже писалося, що хороший спосіб продати два комплекти гуми на одне авто - розбити гуму на літню і зимову. Ідеальної гуми не існує. Для кожних конкретних умов є свої найкращі шини (тип, малюнок, склад і т.п.), що й підтвердується прикладом vampirich'a. Якщо подивитися, яка гума викростовується в спорті, то там взагалі різномаїття вражає.

Своїм попереднім повідомленням я лише заперечив сумнівне твердження про те, що "Понятия "всесезонка" НЕТ!!!". Таке поняття є і використовувалося не лише в колишньому СРСР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...