ursa Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 06:32 #1 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 06:32 9:15-9:20. 33-й, самолёт. Очень громких грохот, скрип, лязг, вой... Короче - шум. По сути - звуки поезда, подтверждённые чуть позже его сиреной. Вроде бы ничего странного, но... до Ж/Д два километра и обычно звук еле слышен. Что же случилось сегодня? Из-за холода возникла сверхпроводимость? Или это у меня в мозгу звуки избирательно усиливаются?
vampirich Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 06:58 #2 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 06:58 Таке частенько буває. Тобі у місті це здається дивиною.А у мене в селі, хоча я живу від колії кілометра за 3, частенько ранками можна досить чітко, неначе то десь поряд, чути стукіт коліс вагонів
Hexus Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 07:26 #3 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 07:26 Зимой еще и не такое можно услышать, когда мороз и ясная погода
Shkoder Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 10:21 #4 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 10:21 ursa, "-- мираж. галлюцинация..." ©
Zheny@ Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 11:36 #5 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 11:36 повний штиль. От і чути класно, плюс морозне повітря трошечки розріджене.
SysR Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 11:44 #6 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 11:44 повний штиль. От і чути класно, плюс морозне повітря трошечки розріджене. А я думав що газ при охолодженні стискається . Принаймні так по законах термодинаміки має бути.
SysR Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 11:47 #7 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 11:47 А от абсолютна вологість холодного повітря менша.
Zheny@ Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:02 #8 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:02 я мав на увазі що воно "легше". Дихати легше.Осіла пилюка, немає шуму автівок. ну і. Із збільшенням висоти розрідженість повітря безперервно збільшується, Не висота, але перепад після високої температури.
SysR Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:16 #9 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:16 я мав на увазі що воно "легше". Дихати легше. Осіла пилюка, немає шуму автівок. ну і Цитата . Із збільшенням висоти розрідженість повітря безперервно збільшується, Не висота, але перепад після високої температури.
Cotja Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:17 #10 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:17 Женя... Ю мейд май дей, Женя!
Zheny@ Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:24 #11 Опубліковано 3 Жовтня, 2011 в 12:24 і чого завелися ? Я не фізик, і про властивості повітря не беруся судити.
Shkoder Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 02:24 #12 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 02:24 Надышаться можно только ветром..
Vadimm Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 06:58 #13 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 06:58 Якщо прийняти що повітря зранку холодніше і щільніше то спробую пояснити.По-перше у більш щільних середовищах звукові хвилі передаються краще за рахунок того, що частинки, знаходячись на менших відстанях одна від одної, краще взаємодіють між собою, тобто передають тиск від джерела до приймача/слухача.По-друге (щодо вірності цього твердження маю певні сумніви), чим менша температура середовища, тим менш інтенсивно частинки речовини (повітря) здійснюють броунівський рух (в них енергія менша), тобто знаходяться у більш "глибокому" стані рівноваги ніж нагріті. І щоб вивести частинки зі стану рівноваги потрібно затратити менше енергії звукової хвилі, відповідно зменшується затухання на одиницю відстані. Тобто при однаковій "стартовій" енергії звукової хвилі зранку, на відстані в, нехай, 1 км вона буде більшою ніж вдень. Типу так само як опір провідника збільшується зі збільшенням температури.Фізики, сильно не пінайте колегу.
Predator Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:32 #14 Опубліковано 4 Жовтня, 2011 в 07:32 Схожої теми не було? В мене відчуття дежавю
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.