Black Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 17:10 #51 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 17:10 В 28.08.2011 в 17:03, QWESTiON сказав: тепер мєріни в модє.з блатними номерами.
Tolik_lt Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 17:41 #52 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 17:41 В 28.08.2011 в 16:33, Master88898 сказав: Слухай РАБ, що значить "нам тут", я що до тебе до дому прийшов, не пащікуй а то можеш і по писку получити бааатюшкі, хто ета?? мамі або татові так будеш говорити, може, це їх вразить, чи налякає. а тут таких смішних як ти булооо, і буде
Master88898 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 17:54 #53 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 17:54 В 28.08.2011 в 17:41, Tolik_lt сказав: мамі або татові так будеш говорити, може, це їх вразить, чи налякає. а тут таких смішних як ти булооо, і буде Толік ти не можеш щоб ти пропустив своїх п"ять копійок. Вроді вже пацан здоровий не безтолковий! в стількох банках проробив...
Tolik_lt Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 18:06 #54 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 18:06 В 28.08.2011 в 17:54, Master88898 сказав: В 28.08.2011 в 17:41, Tolik_lt сказав: мамі або татові так будеш говорити, може, це їх вразить, чи налякає. а тут таких смішних як ти булооо, і буде Толік ти не можеш щоб ти пропустив своїх п"ять копійок. Вроді вже пацан здоровий не безтолковий! в стількох банках проробив... а ти пацан пацаном пе ес. в шести
NashLutsk Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 18:48 #55 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 18:48 І за часів Ісуса були священики названі в той час "фарисеї" які не повірили в Нього а правильніше побоялись, що прийшов хтось більший за них і приніс крах їхньому бізнесу... дехто запитає якому бізнесу а навіть продаж за золото прощення гріхів і як бонус "вічне життя" про це навіть свідчить житьєва історія Мартіна Лютера, який і після часу Ісуса Хреста був переконаний про цей гріховний світ за священими мантіями!
Ko3bMa Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 18:57 #56 Опубліковано 28 Серпня, 2011 в 18:57 Master88898 Цитата бааатюшкі, хто ета?? черговий юноша блєдний со взором горящім
sweetlena Опубліковано 29 Серпня, 2011 в 10:39 Автор #57 Опубліковано 29 Серпня, 2011 в 10:39 В 28.08.2011 в 15:56, electric сказав: В 28.08.2011 в 15:25, sweetlena сказав: В 28.08.2011 в 15:12, Black сказав: По-моєму всі ці обряди і свята придумані для того, щоб зрубати бабла. Якщо їх не провести нічого від того не зміниться... Що таке несете? Свічки по 1-2 грн., решта хочете щось лишити на храм, будь-ласка...жодних розцінок і передоплати. ...на обряди ціни встановлені і замовляти їх треба завчасно з передоплатою. Так, не замовляйте...нічого ж не зміниться В 28.08.2011 в 15:31, laska сказав: Минулої осені ходила до вводу з двома дітьми в Собор, була такса - 30 грн. за всіх. В цю неділю були в церкві на Рівненській. Жодної такси.
Phoinix Опубліковано 29 Серпня, 2011 в 13:02 #58 Опубліковано 29 Серпня, 2011 в 13:02 Доці було 3 місяці, як ходили до вводу, в церкву по вул. Стрілецькій біля погран частини. Грошей ні за що не платили, свічки дві та буханець хліба я думаю не рахується.
Dream Опубліковано 10 Липня, 2012 в 07:29 #59 Опубліковано 10 Липня, 2012 в 07:29 для мене актуально Цитата Введення у храм Надіслано 29.03.2010 р. Олександра Слава Богу Владико! Благословіть запитати!Яку роль відіграє введення дитини до храму, тобто чи є вона повноцінним членом Православної церкви і чи може приймати участь у її таїнствах, якщо дитину не вводили або батьки та родичі не пам'ятаутьь чи вводили дитину до храму?Спаси Вас, Господи за відповідь. Відповідь на Введення у храм Надіслано 20.05.2010 р. о Валентин Навіки Богу слава! Шановна Олександро! Обряд Введення дитини у храм або воцерковлення бере початок зі старозавітніх часів. У книзі Вихід Господь каже: «Посвятити Мені кожного первенця, що розкриває всякі ложесна між синами ізраїлевими» (13, 2). Євангеліст Лука описує, як Йосип Обручник і Діва Марія, виконуючи закон Мойсея, принесли Немовля Іісуса в Єрусалим, щоб посвятити Господу (це був сороковий день від народження Іісуса) (Лк.2, 22-23). Цей звичай перейшов і в новозавітню Церкву. Згідно цього, кожна мама в сороковий день, або після приносить своє немовля до храму, щоб воцерковити – посвятити Богу. В чині цього обряду є чотири молитви: дві молитви церковний пресвітер (священик) читає над мамою, це очистительні молитви, а дві інші – над немовлям, яке посвячується Богу. Дитина – людина яка не булла введена в храм Божий і не посвячена Богу може приймати участь у церковних службах і молитвах, але вона ще не посвячена Богу…! Тому потрібно це зробити, а якщо є сумнів чи дитя введене чи ні, краще ввести. Бог наш Отець, а Церква наша Мама. Любов, віра і надія – це три доброчинності для нашого спасіння. Будьте здорові. З повагою +митроп. Ніфонт УПЦ МП, Волинська єпархія Цитата Запитання читача: Розкажіть, будь-ласка, про обряд введення в храм після пологів, і як правильно цей обряд здійснюється? Людмила. Відповідь: Відповіддю на це запитання буде належне роз’яснення С. В. Булгакова з Настільної книги священно-церковно-служителя: “За прикладом Богоматері, Яка у 40-й день по народженні Ісуса Христа принесла Його в храм представити Господові, кожною матір’ю християнською «уже очищеною і омовенною сущею» (тут мова про очищення молитвою над матір’ю в перший день після народження дитини яка, як і молитва, щоб поблагословити дитя і дати йому ім’я на восьмий день після народження, передує здійсненню таїнства хрещення), приноситься в храм дитина в 40 день по її народженні. Тут священик підносить молитву спершу про матір, щоб Господь сподобив її входу в храм і створив її достойною причаститися тіла й крові Христової (так звані «вводини»), а потім – про дитину, щоб Господь зростив, освятив, напоумив, наділив доброчесністю та на всяку справу благоугодну благословив її. Після цього, «аще младенець хрещений є» (якщо дитя вже охрещене), – священик робитьвоцерковлення дитини. «Воцерковляти» – означає вводити вірних у зібрання церковне та зараховувати їх до нього… Молитви матері читаються в 40-день, хоча б дитя ще й не було охрещене; воцерковлення ж дитини – не відбувається до хрещення подібно тому, як і дорослим, але не хрещеним, не дозволяється входити у церкву. Здійснення воцерковлення немовлят [саме] після їхнього охрещення пояснюється внутрішнім значенням обряду воцерковлення. У церкві старозавітній здійснювання обрізання на 8-й день не виключало необхідності принесення дитини до храму на 40-й день, разом з матір’ю, що очистилася (Луки, 2 розділ, 22 вірш). Хрещення християнське стало на місці старозавітного обрізання; воцерковлення – на місці принесення єврейських дітей на 40-й день у храм. Бути воцерковленим – значить бути введеним у збори церковні, стати приліченим до зібрання вірних. Таке прилучення, власне кажучи, відбувається через таїнство хрещення, у якому людина відроджується до нового життя і стає повноправним членом християнського суспільства; воцерковлення ж є спеціальне вираження цього прирахування – його можна порівняти з офіційним актом, яким закріплюються нові права нового члена суспільства, і якими він уводиться у володіння цими правами (як власне і таїнство сповіді перед священиком, яке є видимим, «офіційним актом» внутрішнього – містичного, невидимого таїнства покаяння, сердечної сповіді перед Богом). Дитина одержала у хрещенні права і сприйняла обов’язки християнина; тепер же, у 40-й день, наочно виражаються ці права та обов’язки: вона видимим образом вступає в збори вірних, наближається до жертовника Господня, у якому зосереджується повнота християнської благодаті. Обряд, вочевидь, не тільки не зайвий, але й досить важливий як по історичних спогадах про старий завіт, так і по його внутрішньому християнському значенню...” протоієрей Олег Ведмеденко
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.