Перейти до змісту

Милиция устраивает облавы на водителей, которые управляют чужими автомобилями


Masik

Рекомендовані повідомлення

Милиция устраивает облавы на водителей, которые управляют чужими автомобилями.

"Европейской стране - европейские порядки!" Под таким лозунгом народные избранники еще весной приняли новшества в Закон о дорожном движении. С прошлого уик-энда карточка ТО, а также нотариальная доверенность больше не нужны...

И новая система уже выявила первые огрехи, с которыми столкнулся наш корреспондент.

- На каком основании управляете автомобилем? Машинка-то не ваша, - упрекает меня инспектор в городке Кролевец на границе Сумской и Черниговской областей.

- Новый закон уже вступил в силу, слышали?

- Слышал! - резко говорит собеседник. - Страховку покажите!

Предъявляю желтый листок ОСАГО*.

- Едем на штрафплощадку! - решает инспектор, лишь бегло глянув на содержимое полиса. - Страховка у вас на Митяева, а вы Федченко. Доверенность отменили, но без страхового полиса, выписанного на эту машину и на вашу фамилию, вы ездить не имеете права…

А ведь действительно! В законе на этот счет никаких послаблений нет.

И если бы не редакционное удостоверение да вовремя подоспевший на место хозяин автомобиля, обернулся бы наш эксперимент проблемами. Кстати, складывается впечатление, что мы напоролись на серьезный законодательный парадокс. А поскольку незнание законов ответственности не снимает, инспекторов ГАИ ждут новые заработки.

КОММЕНТАРИЙ СТРАХОВЩИКОВ

- Есть три вида страхования ОСАГО. Самая дорогая - первая категория, когда человек имеет право садиться за руль любого авто независимо от модели и его местонахождения, - рассказывает Елизавета, менеджер крупной страховой компании.

- Вторая категория - когда за руль конкретной машины может садиться кто угодно. Главное, чтобы стаж вождения был не меньше трех лет, а возраст водителя - не младше 21 года.

Третий вид полиса самый популярный, который распространяется на конкретную машину и конкретного водителя. В связи с отменой доверенности с 18 сентября нам запретили продавать такие полисы. Но в прошлом подобные страховки получили тысячи водителей. Они не могут передавать свой автомобиль третьему лицу.

Взято ТУТ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бл. Це і дураку зрозуміло, що крім техпаспорта на авто потрібна відповідна страховка ОСАГО 2-ого типу. Вроді як журналіст, а таких елементарних речей не знає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіщо 2-го типу? По першому типу - наш вибір. Головне - документи, включно з страховкою, в авто не лишати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вот интересно. Я страховку оформил месяц назад(3-го типа). Можно-ли её как-то обменять на 2-й тип.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, доплатив разницу, могут поменять, всё зависит от лояльности страховщика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тиждень тому страхувався по 3 типу.І агент страховий сказала що у Вересні взагалі мають відмінити 2 і 3 тип.Лишиться лише 1-ий.Підганяють під Євростандарт. 1-ий тип буде значно дорожчий.І для того,щоб переоформити,мені доведеться сплатити різницю в ціні між 1-им і 3-ім типом страхування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для чого відміняти 3-ій тип, якщо я не планую давати машину іншим водіям? Для чого мені переплачувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для чого відміняти 3-ій тип, якщо я не планую давати машину іншим водіям? Для чого мені переплачувати?
От сяде хтось за кермо твоєї машини, а страховки не має, влупить когось і свалить, а тебе як власника нагнуть на бабло.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для чого відміняти 3-ій тип, якщо я не планую давати машину іншим водіям? Для чого мені переплачувати?
От сяде хтось за кермо твоєї машини, а страховки не має, влупить когось і свалить, а тебе як власника нагнуть на бабло.

сяде за кермо, тільки якщо власник йому довірить, передавши техпаспорт, а якщо довірить, то і ризики повинен розуміти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сяде за кермо, тільки якщо власник йому довірить, передавши техпаспорт, а якщо довірить, то і ризики повинен розуміти.
Да блін, мало випадків коли тінеджери беруть без дозволу авто батьків, коцають його/чуже майно...? Дружині треба буде терміново кудись поїхати а чоловік буде під "мухою".... прикладів купа.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у меня все страховки ранее были только на автомобиль, а не на конкретного человека, по ней кто в машине тот и застрахован, такой громкий заголовок и ниочем

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неконтрольований тінейждер і дружина, яка може підмінити за кермом, є не у кожного!,

навіщо водію нав’язувати дорожчий поліс?

якщо я припускаю хоча б можливість керування автомобілем не мною - то сам обійду стороною третій тип страховки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

навіщо водію нав’язувати дорожчий поліс?
Ну блін, ну це ж елементарно, це виключить не страхові випадки за кермом. Ну не може такого бути щоб техпаспорт дозволяв керувати всім а поліс обмежував до 1ї людини, що таке техпаспорт, а що таке поліс страхування. Ну і до того ж не всі так контролюють свої авта від того щоб не сів хтось інший. І це правильно що лишають лише 1 тип страхування, бо ж наші вумнікі можуть зробити 3 тип а по закону передати техпаспорт свому корешу, а той кореш розібє чужі машини і свалить і з кого будуть питати?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

як працівник страхової компанії почитав коментар "менеджера крупной страховой компании" та і посміхнувся :)

КОММЕНТАРИЙ СТРАХОВЩИКОВ

- Есть три вида страхования ОСАГО. Самая дорогая - первая категория, когда человек имеет право садиться за руль любого авто независимо от модели и его местонахождения, - рассказывает Елизавета, менеджер крупной страховой компании.

- Вторая категория - когда за руль конкретной машины может садиться кто угодно. Главное, чтобы стаж вождения был не меньше трех лет, а возраст водителя - не младше 21 года.

Третий вид полиса самый популярный, который распространяется на конкретную машину и конкретного водителя. В связи с отменой доверенности с 18 сентября нам запретили продавать такие полисы. Но в прошлом подобные страховки получили тысячи водителей. Они не могут передавать свой автомобиль третьему лицу.

Багато напутали. І швидше не "менеджер", а журналіст, який все записував.

Коротко, по порядку:

1 Тип - багато водіїв, 1 авто.

2 Тип - 1 водій, багато автомобілів (муцуклетів, прицепів, тягачів, автобусів).

3 Тип - 1 водій (або більше, 5-потолок), 1 авто.

Джерело - ЗУ "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"

розумними словами тут - стаття 15.

а то шо "стаж вождения был не меньше трех лет, а возраст водителя - не младше 21 года" - взагалі фігня повна. Тобто якшо мені 18 років і вчора мені права дали - то мені і до машини підходити неможна? Це просто перепутали з типовими виключеннями і обмеженнями договорів КАСКО ;)

моя тема про цивілки тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто авто можна передавати тільки тоді коли є перший тип страховки?

Якщо так, то скільки коштує такий поліс?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як працівник страхової компанії почитак коментар "менеджера крупной страховой компании" та і посміхнувся :)

Багато напутали. І швидше не "менеджер", а журналіст, який все записував.

Коротко, по порядку:

1 Тип - багато водіїв, 1 авто.

2 Тип - 1 водій, багато автомобілів (муцуклетів, прицепів, тягачів, автобусів).

3 Тип - 1 водій (або більше, 5-потолок), 1 авто.

Джерело - ЗУ "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"

розумними словами тут

моя тема про страховки

не згоден. В брата на машину страховка саме 1 авто багато водіїв. Я нею часом навіть їжджу.

або страховики щось "мутять", або я не знаю :)

з.і. недобачив. все правильно. 3-ій тип страховки получається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто авто можна передавати тільки тоді коли є перший тип страховки?

враховуючи вимогу страхування відповідальності - так.

Якщо так, то скільки коштує такий поліс?

залежить від об"єму двигуна, типу авто, місця реєстрації/проживання.

В середньому на 30% дорожче від поліса на 1 людину зі стажем більше 10 років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто авто можна передавати тільки тоді коли є перший тип страховки?

Якщо так, то скільки коштує такий поліс?

робив собі минулого тижня то 260грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

yura2281 (31 серпня 2011 - 17:13) писал:

Тобто авто можна передавати тільки тоді коли є перший тип страховки?

Якщо так, то скільки коштує такий поліс?

робив собі минулого тижня то 260грн

в даному випадку ця ціна - то абсолютно не показник. him, ти написав остаточну ціну, яка залежить від кількох факторів. І при цій наче невеликій сумі можна умудритись купити в тридорога :)

Новоджу мою ціну по 1 типу на легкові автомобілі, зона проживання-реєстрації Луцьк: 315,90 грн. з об"ємом до 1600 кубів, 360,16 грн з об"ємом 1600-2000.

Для форумчан я роблю знижки, ціна зі знижкою 237 грн та 270 грн відповідно.

якщо ж зона проживання-реєстрації не Луцьк, а район чи обасть, то ціни 243 грн. до 1600 кубів та 277,02 грн. з об"ємом 1600-2000. ціна зі знижкою 182 та 208 грн відповідно.

Є страхові компанії, які під виглядом знижки роблять націнки за франшизу, за бренд, за що завгодно.

ти в темах згадував про ВАЗи (до 1600 кубів). отже я тобі би міг зрибити страховку дешевше, ніж ти страхував

;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Новоджу мою ціну по 1 типу на легкові автомобілі, зона проживання-реєстрації Луцьк: 315,90 грн. з об"ємом до 1600 кубів, 360,16 грн з об"ємом 1600-2000.

Для форумчан я роблю знижки, ціна зі знижкою 237 грн та 270 грн відповідно.

якщо ж зона проживання-реєстрації не Луцьк, а район чи обасть, то ціни 243 грн. до 1600 кубів та 277,02 грн. з об"ємом 1600-2000. ціна зі знижкою 182 та 208 грн відповідно.

Є страхові компанії, які під виглядом знижки роблять націнки за франшизу, за бренд, за що завгодно.

А яка ціна буде без знижок для форумчан? Іномарка, 2000 рік, стаж 7 років, обєм 1,4 бензин (просто заради цікавості).
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яка ціна буде без знижок для форумчан?

ціна без знижок для форумчан, так і для не-форумчан однакова, при тих умовах -

1 тип (керування б.-я. особа на законних підставах) Луцьк - 315,90 грн., район/область - 243 грн.

3 тип (на одного водія зі стажем від 3 до 10 років) Луцьк - 257,40 грн., район/область - 198 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигун 2,4

Стаж 4 роки

Авто 2009р

Реєстрація Луцька.

Перший тип кіко буде?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ціна без знижок для форумчан, так і для не-форумчан однакова, при тих умовах
Тоді в чому заключається знижка?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ціна без знижок для форумчан, так і для не-форумчан однакова, при тих умовах
Тоді в чому заключається знижка?

Ціна питання залежить яку комісійну винагороду має агент, 15%,20%,30% або інше і скільки він захоче вам віддати з свого прибутку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціна питання залежить яку комісійну винагороду має агент, 15%,20%,30% або інше і скільки він захоче вам віддати з свого прибутку.
Бінго
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...