Перейти до змісту

обслуживание каретки Hollowtech II


Рекомендовані повідомлення

Каретка Deore XT с родными подшипниками - унылое гавно. Окончательное решение.

Новая (!) с визуально чистой родной смазкой начала хрустеть после 200-300 км пробега по асфальту и грунтам (!) - без песка или гряземесива. К 1000 км она стала просто погремушкой. Жесть. Грязезащита на уровне марли :)

Не завалялись ли случайно у кого-нибудь лишние/ненужные эндуровские подшипники? :)

в мене бігає норм, хз правда скільки, не засікав, але точно більше ніж 300 км)) мож вода попала?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 92
  • Створено
  • Остання відповідь

Временно сниму претензию ... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Доброго дня. З часу останньої заміни системи пройшло 4500 км. Замість старої під квадрат (проїхала 6600 км) за допомогою Лєкса (тобто за моєї допомоги Лєксу), було встановлено інтегровану систему шатунів Shimano Deore Hollowtech II. Після встановлення Лєкс порадив через сотню км під'їхати до нього на дотяжку, яку я успішно проігнорував... На свою голову. Сьогодні виявив поки що невеличкий люфт. Я так розумію, зношені підшипники каретки. В зв'язку з теперішньою економічною ситуацією в сім'ї можливості придбати нову каретку на жаль немає. Цікавить можливість заміни рідних підшипників на замінники, їх вартість, наявність. Ну і по ходу можливість оренди ключиків для зняття каретки. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нещодавно міняв сам підшипники...

яка каретка 51 чи 70? Якщо 51 то є можливість після доробки чашок встановити стандартні підшипники 6805, ціна яких 30-40грн/шт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нещодавно міняв сам підшипники...

яка каретка 51 чи 70? Якщо 51 то є можливість після доробки чашок встановити стандартні підшипники 6805, ціна яких 30-40грн/шт.

sm-bb51, доробка чашок, це як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В каретках шимани стоять не стандартні підшипники 6805N (25х37х6), стандартні 6805 це 25х37х7. тому щоб перейти на стандартні підшипники потрібно на 0,8...1,0 мм проточкою углубити посадку.

!!!Є нюанс, в каретці ВВ70 такий фокус не пройде, бо її конструкція і так передбачає глибшу посадку підшипника (6805N), тому углубивши посадку під стандартний підшипник лишається дуже мало тіла і є випадки її руйнування. Для переробки під стандартний підшипник підходить лише ВВ51 каретка.

Ендурівський ремнабір передбачає ще іншого підшипника 24х37х7, під який теж обов"язково проточувати.

Ось такі справи ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я просто залишу це тут:

http://twentysix.ru/blog/116954.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я просто залишу це тут:

http://twentysix.ru/blog/116954.html

Дякую, вже знайшов та прочитав. Лишилось розібрати (орендувати ключ), купити підшипники, знайти токаря для розточки чашки. І все це зробити протягом дня.

Ще питання. Як довго можна катати з невеличким люфтом без наслідків для системи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Довго, до сильного люфта. Ключ можу позичити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я просто залишу це тут:

http://twentysix.ru/blog/116954.html

Лишилось розібрати (орендувати ключ), купити підшипники, знайти токаря для розточки чашки. І все це зробити протягом дня.

і ще порахувати чи не буде це дорожче за нову карету.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не буде!

бо на наступних кількох замінах підшипників також можна зекономити, купивши в звичайному магазині запчастин звичайні закриті підшипники 6805 по 1$/шт ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А так, якщо використовувати звичайний пильник 51 каретки потрібно, добре стягнути шатуни щоб ледь ледь було помітно їх пригальмовування при обертанні. Таким чином ущільнювач в каретці прижимається до пластикового кільця і унеможливлює/зменшує ймовірність потрапляння вологи у середину каретки.

Я наприклад на своїй ВВ51 відкатав 3200км, а замінив лише тому, що потріскування на різьбовому з"єднанні осі педалі і шатуна здалося мені потріскуванням підшипників ;)

Venom до речі, можу запропонувати свої старі стандартні шимановські підшипники 25х37х6 без ознак зносу, не люфтять без корозії 30грн за пару.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нещодавно міняв сам підшипники...

яка каретка 51 чи 70? Якщо 51 то є можливість після доробки чашок встановити стандартні підшипники 6805, ціна яких 30-40грн/шт.

А не секрет де саме купуєш підшипники по 30-40грн? Був у магазині "Підшипник" на ГПЗ там ціна 50грн/шт. Але зараз немає у наявності.

Планую собі замінити на стандартні 6805 це 25х37х7.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну ще восени цікавився якраз в тому ж магазині "Підшипник" на ДПЗ, були СХ по 25грн шт. я так грубо прикинув що зараз будуть 30-40, а бач не вгадав. Для своєї lefty 6805 замовляв на Ковельські СКФовський по 230 грн/шт, зараз ціну на них навіть страшно уявити :_09:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну ще восени цікавився якраз в тому ж магазині "Підшипник" на ДПЗ, були СХ по 25грн шт. я так грубо прикинув що зараз будуть 30-40, а бач не вгадав. Для своєї lefty 6805 замовляв на Ковельські СКФовський по 230 грн/шт, зараз ціну на них навіть страшно уявити :_09:

Ясно) значить треба чекати поки привезуть в магазин ще! можливо і ціна буде інша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, ще дорожче :_07:

http://vpk-podshipni...rs-ezo-yaponiya

НУ і ціна на япошки :0157: , буду надіятись на таку саму ціну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нанатеч: спеціяльна приспособина для акуратного впихування нових пішипників в каретку:

post-5408-0-15707600-1425493898_thumb.jp

і ось що з цього виходить:

post-5408-0-82960900-1425493930_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...