Atarax Опубліковано 1 Липня, 2013 в 11:24 #76 Опубліковано 1 Липня, 2013 в 11:24 Каретка Deore XT с родными подшипниками - унылое гавно. Окончательное решение. Новая (!) с визуально чистой родной смазкой начала хрустеть после 200-300 км пробега по асфальту и грунтам (!) - без песка или гряземесива. К 1000 км она стала просто погремушкой. Жесть. Грязезащита на уровне марли Не завалялись ли случайно у кого-нибудь лишние/ненужные эндуровские подшипники? в мене бігає норм, хз правда скільки, не засікав, але точно більше ніж 300 км)) мож вода попала?
ursa Опубліковано 1 Липня, 2013 в 17:59 #77 Опубліковано 1 Липня, 2013 в 17:59 Временно сниму претензию ...
Venom Опубліковано 4 Березня, 2015 в 09:36 #78 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 09:36 Доброго дня. З часу останньої заміни системи пройшло 4500 км. Замість старої під квадрат (проїхала 6600 км) за допомогою Лєкса (тобто за моєї допомоги Лєксу), було встановлено інтегровану систему шатунів Shimano Deore Hollowtech II. Після встановлення Лєкс порадив через сотню км під'їхати до нього на дотяжку, яку я успішно проігнорував... На свою голову. Сьогодні виявив поки що невеличкий люфт. Я так розумію, зношені підшипники каретки. В зв'язку з теперішньою економічною ситуацією в сім'ї можливості придбати нову каретку на жаль немає. Цікавить можливість заміни рідних підшипників на замінники, їх вартість, наявність. Ну і по ходу можливість оренди ключиків для зняття каретки. Дякую.
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 09:48 #79 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 09:48 Нещодавно міняв сам підшипники...яка каретка 51 чи 70? Якщо 51 то є можливість після доробки чашок встановити стандартні підшипники 6805, ціна яких 30-40грн/шт.
Venom Опубліковано 4 Березня, 2015 в 09:51 #80 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 09:51 Нещодавно міняв сам підшипники...яка каретка 51 чи 70? Якщо 51 то є можливість після доробки чашок встановити стандартні підшипники 6805, ціна яких 30-40грн/шт.sm-bb51, доробка чашок, це як?
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:14 #81 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:14 В каретках шимани стоять не стандартні підшипники 6805N (25х37х6), стандартні 6805 це 25х37х7. тому щоб перейти на стандартні підшипники потрібно на 0,8...1,0 мм проточкою углубити посадку. !!!Є нюанс, в каретці ВВ70 такий фокус не пройде, бо її конструкція і так передбачає глибшу посадку підшипника (6805N), тому углубивши посадку під стандартний підшипник лишається дуже мало тіла і є випадки її руйнування. Для переробки під стандартний підшипник підходить лише ВВ51 каретка. Ендурівський ремнабір передбачає ще іншого підшипника 24х37х7, під який теж обов"язково проточувати. Ось такі справи
Yaryk Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:23 #82 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:23 Я просто залишу це тут:http://twentysix.ru/blog/116954.html
Venom Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:41 #83 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:41 Я просто залишу це тут:http://twentysix.ru/blog/116954.htmlДякую, вже знайшов та прочитав. Лишилось розібрати (орендувати ключ), купити підшипники, знайти токаря для розточки чашки. І все це зробити протягом дня.Ще питання. Як довго можна катати з невеличким люфтом без наслідків для системи?
odna Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:47 #84 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 12:47 Довго, до сильного люфта. Ключ можу позичити.
kooper Опубліковано 4 Березня, 2015 в 15:13 #85 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 15:13 Я просто залишу це тут:http://twentysix.ru/blog/116954.html Лишилось розібрати (орендувати ключ), купити підшипники, знайти токаря для розточки чашки. І все це зробити протягом дня.і ще порахувати чи не буде це дорожче за нову карету.
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 15:36 #86 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 15:36 Не буде! бо на наступних кількох замінах підшипників також можна зекономити, купивши в звичайному магазині запчастин звичайні закриті підшипники 6805 по 1$/шт
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 16:59 #87 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 16:59 А так, якщо використовувати звичайний пильник 51 каретки потрібно, добре стягнути шатуни щоб ледь ледь було помітно їх пригальмовування при обертанні. Таким чином ущільнювач в каретці прижимається до пластикового кільця і унеможливлює/зменшує ймовірність потрапляння вологи у середину каретки. Я наприклад на своїй ВВ51 відкатав 3200км, а замінив лише тому, що потріскування на різьбовому з"єднанні осі педалі і шатуна здалося мені потріскуванням підшипників Venom до речі, можу запропонувати свої старі стандартні шимановські підшипники 25х37х6 без ознак зносу, не люфтять без корозії 30грн за пару.
Саня94 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 17:17 #88 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 17:17 Нещодавно міняв сам підшипники...яка каретка 51 чи 70? Якщо 51 то є можливість після доробки чашок встановити стандартні підшипники 6805, ціна яких 30-40грн/шт.А не секрет де саме купуєш підшипники по 30-40грн? Був у магазині "Підшипник" на ГПЗ там ціна 50грн/шт. Але зараз немає у наявності.Планую собі замінити на стандартні 6805 це 25х37х7.
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 17:56 #89 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 17:56 ну ще восени цікавився якраз в тому ж магазині "Підшипник" на ДПЗ, були СХ по 25грн шт. я так грубо прикинув що зараз будуть 30-40, а бач не вгадав. Для своєї lefty 6805 замовляв на Ковельські СКФовський по 230 грн/шт, зараз ціну на них навіть страшно уявити
Саня94 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:12 #90 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:12 ну ще восени цікавився якраз в тому ж магазині "Підшипник" на ДПЗ, були СХ по 25грн шт. я так грубо прикинув що зараз будуть 30-40, а бач не вгадав. Для своєї lefty 6805 замовляв на Ковельські СКФовський по 230 грн/шт, зараз ціну на них навіть страшно уявити Ясно) значить треба чекати поки привезуть в магазин ще! можливо і ціна буде інша.
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:15 #91 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:15 ага, ще дорожче http://vpk-podshipnik.com.ua/product/6805-2rs-ezo-yaponiya
Саня94 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:25 #92 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:25 ага, ще дорожче http://vpk-podshipni...rs-ezo-yaponiya НУ і ціна на япошки , буду надіятись на таку саму ціну.
Ukrainec Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:33 #93 Опубліковано 4 Березня, 2015 в 18:33 Нанатеч: спеціяльна приспособина для акуратного впихування нових пішипників в каретку: і ось що з цього виходить:
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.