Yarchik Опубліковано 30 Березня, 2007 в 13:28 #1 Опубліковано 30 Березня, 2007 в 13:28 Хочу взяти собі або Chevrolet Lacetti 1,8 або Chevrolet Aveo 1,5 з коробкою-автоматом. Але хтілось би попробувати, що ці машинки можуть після обкатки. На "Волинь-Авто" тест-драйв буде проблемно пройти - там вони не обкатані, тим більше з автоматом, і т.д... Може, тут є власники таких машинок з АКПП (механіка не цікавить в принципі)? Ставлю пиво і до пива за те, щоб сидячи на місці пасажира проїхатись пару км, і подивитися, що може машинка. Ну, а якщо дасте самому педаль газу понатискати - буду дякувати окремо!
Kidubon Опубліковано 30 Березня, 2007 в 14:28 #2 Опубліковано 30 Березня, 2007 в 14:28 в дружбана була Авео з автоматом-ніфіга вона не їде..взагалі..а якщо 4 чоловіки в салоні і щей кандьор включений-каже взагалі не хоче розганятись.....от так от!віддав жінці а собі купив натурну версію(єдину в Луцьку)Lancer sport
Yarchik Опубліковано 31 Березня, 2007 в 09:29 Автор #3 Опубліковано 31 Березня, 2007 в 09:29 Друже Кідубоне, при всій повазі до тебе... ну нііпьот мене, шо там в твого дружбана. Топік створений не для обговорення "за" чи "проти", "їде" чи "не їде". Я для себе давно вирішив: НІЯКОЇ МЕХАНІКИ! Якщо можеш щось запропонувати по суті топіку (думаю, знайомих автомобілістів у тебе достатньо) - щиро віддячу. А якщо ні - то не треба мене втримувати від помилок, які я навмисне хочу сам зробити
ScorpionYurka Опубліковано 19 Квітня, 2007 в 14:46 #4 Опубліковано 19 Квітня, 2007 в 14:46 в дружбана була Авео з автоматом-ніфіга вона не їде..взагалі..а якщо 4 чоловіки в салоні і щей кандьор включений-каже взагалі не хоче розганятись.....от так от!віддав жінці а собі купив натурну версію(єдину в Луцьку)Lancer sportв мене авео 2 але з механікою. могу покатать чуток, якшо цікавить
Yarchik Опубліковано 19 Квітня, 2007 в 16:00 Автор #5 Опубліковано 19 Квітня, 2007 в 16:00 Сенкс... але механіка - це вище мого розуміння. Тим більше, на механіці їздив.Того й хочу попробувати, наскільки автомат тупіший від механіки.Але вже замовив собі Лачетті.
Adeon Опубліковано 20 Квітня, 2007 в 05:47 #6 Опубліковано 20 Квітня, 2007 в 05:47 Зайди на "Волынь-Авто". Для тех кто хочет купить автомобиль, есть тест-драйв, притом самому можно посидеть за рулем своего избранца. Если не хватает ощутить всех прелестей выбраной машины на територии предприятия, выезжают на Ровенскую трассу.Тебе нужно будет обратиться в автосалон Chevrolet, ты сможешь потестировать именно ту машину каторую ты будешь покупать (конкретная марка, цвет, и т. п.).Официальный сайт ВАТ "Волынь-Авто":http://volyn-avto.com/avtosalon/chevrolet/
Yarchik Опубліковано 20 Квітня, 2007 в 08:39 Автор #7 Опубліковано 20 Квітня, 2007 в 08:39 Сенкс. Але мені там ніхто не дасть машинку, яка вже пройшла обкатку, тому що таких - немає. На необкатаній машині я не стану "кік-даун" випробовувати- на те вона й необкатана. А хочеться. Тим більше, що таку, як я хочу - ще не привезли, і пробувати немає чого... Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів з автоматами?
Adeon Опубліковано 21 Квітня, 2007 в 19:17 #8 Опубліковано 21 Квітня, 2007 в 19:17 Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів з автоматами? По всему видимому, что маловато... Большинство предпочитают механику, из-за ее цены ремонта и обслуживания.
difoto Опубліковано 21 Квітня, 2007 в 19:55 #9 Опубліковано 21 Квітня, 2007 в 19:55 а у кого-то ломалась коробка? как часто? и как дорого?невежество (и сомнения) - в головах, а не в коробке.
Taurus Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 05:41 #10 Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 05:41 Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів з автоматами? По всему видимому, что маловато... Большинство предпочитают механику, из-за ее цены ремонта и обслуживания. А якже клуб любителів Авео. Невже у них немає жодного автомата? Чи їм шкода дати Ярчику потриматись за кермо свого чотириколісного товариша? Ярчік, раптом знайдеться власник потрібного тобі Шевроле, відпишись тут про тест-драйв. Також тема цікавить.
vanus Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 07:28 #11 Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 07:28 Взяли Авео на фірму, правда без АКПП такщо прошу дуже на тестдрайв.
Taurus Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 10:55 #12 Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 10:55 Ванус, Ярчик хоче протестувати виключно з автоматичною КПП.
Yarchik Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 17:28 Автор #13 Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 17:28 Імєнно автомат! Авео на МКПП в тещі є. І вона мені дає. Машину з гаража виводити. Знімаю тюбетейку перед механікою і тими, хто досконало її освоїв - властєлінів драгів і драйвів! Але перед собою бачу завдання: їздити і не напрягатися. Після скутера з варіатором, в якому ручка газу в мене мала тільки два положення: "Вкл." і "Викл." , механічна коробка мені видається джерелом постійного роздратування. На жінчиному пассаті їздив з механікою - ну, їду. Ну, не глохну. Але навіщо займатися тим, без чого можна й обійтися (перемикати передачі)? Така в мене примітивна філософія.
Chill Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 21:34 #14 Опубліковано 22 Квітня, 2007 в 21:34 Может немного не в тему, тогда извините... Я согласен, автомат - вещь удобная. Даже очень. К комфорту быстро привыкаешь. Но! Тут кто-то выше весьма разумно упомянул насчет стоимости ремонта и обслуживания АКПП... Да и угробить такую коробку ИМХО проще, чем механику... А вообще - на это есть спецфорумы - кому интересно, можете почитать на досуге. Все преимущества и недостатки АКПП уже обглодали как голодный пес найденную косточку Ярослав, ты планируешь ездить в основном по городу? Если так, АКПП - ИМХО хороший выбор (в плане удобства, естественно). Никакого лишнего геморроя. Комфортно, тут сказать нечего. Точно как в той рекламе в "Корреспонденте" - "Не відволікайся від головного. Нова Lacetti з АКПП від ***** у.о." И огромное фото - рука, меняющая диск в магнитоле ))) (вроде так) Если же езда планируется по большей части вне города, типа по Украине, т.е. на трассе, по командировкам там или куда - тогда я бы чисто от души советовал все же механику. Но так как ты уже все давно решил, это так, просто совет... А не руководство к действию...
Yarchik Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 07:22 Автор #15 Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 07:22 Їзда на 95% по місту. Хоча мрія - поїхати в Париж і по Європі поколесити Гарантія на Лачетті - 5 років або 100000 км пробігу. Якщо за цей час щось з коробкою стане - гарантія, сподіваюся, допоможе. Тим більше, автомат хоч і не наворочений, проте від японського виробника, а не корейського, автоогляди різні дуже його хвалять. В одному випадку навіть вказали, що краще працює, ніж в мазди-3. Вірити чи не вірити - діло не моє... На форумах авеоводів і лачеттіводів тільки один випадок прочитав, коли в авео автомат накрився. Поміняли за місяць. Більше про такі проблеми не чув. Якби я брав машину б/у - то задумався б над обслуговуванням і можливим ремонтом автомата. Але поскільки машину беру гарантійну, і намірений виконувати всі гарантійні зобов'язання, як споживача - переконаний, що з ремонтом і обслуговуванням серйозних проблем виникати не повинно. А вгробити можна будь-що. Навіть себе. Автомат, на відміну від сполуки "механіка + недосвідчений водй (то єсть я)", більше береже двигун - не дає перегазовувати, не дає заглохнути. Запорука невгроблення, як правильно помітив діфото - в голові, а не в коробці... Ну, і якийсь відсоток везіння.
Harddriver Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 07:27 #16 Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 07:27 +1 З Луцька до Горохова (наприклад) майже весь час на 5-й передачі, ну зрідка на 4-ту.
ScorpionYurka Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 12:50 #17 Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 12:50 Мочанов колись газюрив на Лачетті З АКП, нічого хорошого він не сказав про ці коробкитестспробуй переглянути цю передачу, там є слушні думки.Головна теза тесту, наскільки я памятаю - коробка не підходтить мотору 1,8
Yarchik Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 13:11 Автор #18 Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 13:11 Нема за тою сцилкою нічо... і пошук "lacetti" нічого практично не дав...
Taurus Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 18:59 #19 Опубліковано 23 Квітня, 2007 в 18:59 Треба дивитись архів за 2006 рікАвео ч.1Авео ч.2Лачетті ч.1Лачетті ч.2
Yarchik Опубліковано 24 Квітня, 2007 в 09:33 Автор #20 Опубліковано 24 Квітня, 2007 в 09:33 Лачетті в цих програмах, канєшно, похерили. Але як похерили авео! В той же час у тещі - авео. З моїх особистих претензій до неї тільки те, що на трасі при сильному боковому вітрі норовить вбік зійти, треба підрулювати.Таке враження, що хлопці в цій програмі звикли до порш та феррарі, а їм дали корейця бюджетного... от і обісрали. Тим не менше лачетті замовлений, і чекається. От тільки з чорним кольором напряг великий.........
Саня Опубліковано 18 Травня, 2008 в 16:07 #21 Опубліковано 18 Травня, 2008 в 16:07 Ярчік, раптом знайдеться власник потрібного тобі Шевроле, відпишись тут про тест-драйв. Також тема цікавить.Yarchik, то як, прохання Taurus буде вдоволене?
Shura Опубліковано 18 Травня, 2008 в 16:27 #22 Опубліковано 18 Травня, 2008 в 16:27 Саня, ты прикалываешься? времени уже столько прошло, что Yarchik уже с тех пор не то, что на Lacetti покатался, но и Epica обкатал
Chill Опубліковано 18 Травня, 2008 в 16:31 #23 Опубліковано 18 Травня, 2008 в 16:31 Ну, думаю, человек, собственно, потому и спрашивает - теперь Ярослав может высказать собственные впечатления от Lacetti... А времени прошло не так и много IMHO - всего-то чуть больше года...
Yarchik Опубліковано 18 Травня, 2008 в 18:02 Автор #24 Опубліковано 18 Травня, 2008 в 18:02 Відразу скажу, що і Авео, і Лацетті, і моя нова Епіка мене цікавили виключно з автоматами. Авешку-автомат попробував у знайомого. Авео - як Авео Зовні маленька, всередині - досить містка. Автомата і движка 1,5 для міста цілком вистачає. Але мені не дуже зручно в ній сидіти - завеликий я для неї. По місту машинка хороша, на трасі - дають знати мала вага, колісна база і високий профіль. Тим не менше, якби мені Авео підходила по моїм габаритам - взяв би червону авешку Лацик - хороша машинка. Кажуть, що жорсткувата - але зате підвіска там надійна. Автомат хаває 11-12 літрів по місту (двигун там 1,8). Місця в салоні цілком достатньо навіть такому пузатому і довгоногому дядьку, як я. Хороша керованість (на Епіці після Лацетті кермо здається менш гострим - доводиться більше крутити). Клімат, регульоване по вильоту і висоті кермо, сидіння водія по-різному настроюється (висота передньої частини сидіння, задньої; пояснична підтримка). Співати дифірамби для Лацетті - важко, тому що машинка претендує на звання "робоча конячка": і в місті, і за містом. І за покупками, і на роботу. Всередині Лацик здається скучний - але, як я помітив, це практично всі Шевроле такі - і Авео, і Лацетті, і Епіка, і Каптіва. Нема хромованих детальок, яскравих кнопочок, яскраво-сріблястих або "під дерево" вставок. Сірий, але практичний салон. Епіка - це трошки інша пісня М'якша, більша від Лацетті, ширша, гарніша... потужніша, стійкіша, тихша. Навороченіша трохи. Хоча в Лацика є свої плюси: в Епіці чомусь кермо регулюється тільки по висоті, а в Лацику - ще й по вильоту. В Епіці, коли складаєш задні сидіння - то пройом в багажний відсік не на всю ширину сидінь, як в Лацетті, а трохи "обрамлений" металом. Як на мене - Шевроле за свої гроші пропонує непогану якість авто.
Harddriver Опубліковано 18 Травня, 2008 в 18:08 #25 Опубліковано 18 Травня, 2008 в 18:08 Не знаю, як в Лациків, а а Авео товщина заліза кузова - 0.4 мм. В Фолксвагена - в середньому 0,7, в Ланоса - 0,6. Ссилок не питайте, бо рив давно, інфа була по різним форумам і 90% посилань вже "вмерло" .
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.