Перейти до змісту

Тест-драйв Lacetti&Aveo


Yarchik

Рекомендовані повідомлення

Хочу взяти собі або Chevrolet Lacetti 1,8 або Chevrolet Aveo 1,5 з коробкою-автоматом. Але хтілось би попробувати, що ці машинки можуть після обкатки. На "Волинь-Авто" тест-драйв буде проблемно пройти - там вони не обкатані, тим більше з автоматом, і т.д... Може, тут є власники таких машинок з АКПП (механіка не цікавить в принципі)? Ставлю пиво і до пива за те, щоб сидячи на місці пасажира проїхатись пару км, і подивитися, що може машинка. Ну, а якщо дасте самому педаль газу понатискати - буду дякувати окремо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в дружбана була Авео з автоматом-ніфіга вона не їде..взагалі..а якщо 4 чоловіки в салоні і щей кандьор включений-каже взагалі не хоче розганятись.....от так от!віддав жінці а собі купив натурну версію(єдину в Луцьку)Lancer sport

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друже Кідубоне, при всій повазі до тебе... ну нііпьот мене, шо там в твого дружбана. Топік створений не для обговорення "за" чи "проти", "їде" чи "не їде". Я для себе давно вирішив: НІЯКОЇ МЕХАНІКИ! Якщо можеш щось запропонувати по суті топіку (думаю, знайомих автомобілістів у тебе достатньо) - щиро віддячу. А якщо ні - то не треба мене втримувати від помилок, які я навмисне хочу сам зробити :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
в дружбана була Авео з автоматом-ніфіга вона не їде..взагалі..а якщо 4 чоловіки в салоні і щей кандьор включений-каже взагалі не хоче розганятись.....от так от!віддав жінці а собі купив натурну версію(єдину в Луцьку)Lancer sport

в мене авео 2 але з механікою. могу покатать чуток, якшо цікавить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сенкс... але механіка - це вище мого розуміння. Тим більше, на механіці їздив.

Того й хочу попробувати, наскільки автомат тупіший від механіки.

Але вже замовив собі Лачетті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайди на "Волынь-Авто". Для тех кто хочет купить автомобиль, есть тест-драйв, притом самому можно посидеть за рулем своего избранца. Если не хватает ощутить всех прелестей выбраной машины на територии предприятия, выезжают на Ровенскую трассу.

Тебе нужно будет обратиться в автосалон Chevrolet, ты сможешь потестировать именно ту машину каторую ты будешь покупать (конкретная марка, цвет, и т. п.).

Официальный сайт ВАТ "Волынь-Авто":

http://volyn-avto.com/avtosalon/chevrolet/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сенкс. Але мені там ніхто не дасть машинку, яка вже пройшла обкатку, тому що таких - немає. На необкатаній машині я не стану "кік-даун" випробовувати- на те вона й необкатана. А хочеться.

Тим більше, що таку, як я хочу - ще не привезли, і пробувати немає чого...

Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів :jeer: з автоматами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів :angry: з автоматами?

По всему видимому, что маловато... :glare:

Большинство предпочитают механику, из-за ее цены ремонта и обслуживания.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у кого-то ломалась коробка? как часто? и как дорого?

невежество (и сомнения) - в головах, а не в коробке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів :) з автоматами?

По всему видимому, что маловато... :)

Большинство предпочитают механику, из-за ее цены ремонта и обслуживания.

А якже клуб любителів Авео. Невже у них немає жодного автомата? Чи їм шкода дати Ярчику потриматись за кермо свого чотириколісного товариша?

Ярчік, раптом знайдеться власник потрібного тобі Шевроле, відпишись тут про тест-драйв. Також тема цікавить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взяли Авео на фірму, правда без АКПП такщо прошу дуже на тестдрайв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ванус, Ярчик хоче протестувати виключно з автоматичною КПП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імєнно автомат! Авео на МКПП в тещі є. І вона мені дає.

Машину з гаража виводити. :blink:

Знімаю тюбетейку перед механікою і тими, хто досконало її освоїв - властєлінів драгів і драйвів! Але перед собою бачу завдання: їздити і не напрягатися. Після скутера з варіатором, в якому ручка газу в мене мала тільки два положення: "Вкл." і "Викл." ;), механічна коробка мені видається джерелом постійного роздратування. На жінчиному пассаті їздив з механікою - ну, їду. Ну, не глохну. Але навіщо займатися тим, без чого можна й обійтися (перемикати передачі)? Така в мене примітивна філософія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Может немного не в тему, тогда извините...

Я согласен, автомат - вещь удобная. Даже очень. К комфорту быстро привыкаешь.

Но! Тут кто-то выше весьма разумно упомянул насчет стоимости ремонта и обслуживания АКПП... Да и угробить такую коробку ИМХО проще, чем механику... А вообще - на это есть спецфорумы - кому интересно, можете почитать на досуге. Все преимущества и недостатки АКПП уже обглодали как голодный пес найденную косточку :)

Ярослав, ты планируешь ездить в основном по городу? Если так, АКПП - ИМХО хороший выбор (в плане удобства, естественно). Никакого лишнего геморроя. Комфортно, тут сказать нечего. Точно как в той рекламе в "Корреспонденте" - "Не відволікайся від головного. Нова Lacetti з АКПП від ***** у.о." И огромное фото - рука, меняющая диск в магнитоле ))) (вроде так)

Если же езда планируется по большей части вне города, типа по Украине, т.е. на трассе, по командировкам там или куда - тогда я бы чисто от души советовал все же механику. Но так как ты уже все давно решил, это так, просто совет... А не руководство к действию...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їзда на 95% по місту. Хоча мрія - поїхати в Париж і по Європі поколесити :) Гарантія на Лачетті - 5 років або 100000 км пробігу. Якщо за цей час щось з коробкою стане - гарантія, сподіваюся, допоможе. Тим більше, автомат хоч і не наворочений, проте від японського виробника, а не корейського, автоогляди різні дуже його хвалять. В одному випадку навіть вказали, що краще працює, ніж в мазди-3. Вірити чи не вірити - діло не моє...

На форумах авеоводів і лачеттіводів тільки один випадок прочитав, коли в авео автомат накрився. Поміняли за місяць. Більше про такі проблеми не чув.

Якби я брав машину б/у - то задумався б над обслуговуванням і можливим ремонтом автомата. Але поскільки машину беру гарантійну, і намірений виконувати всі гарантійні зобов'язання, як споживача - переконаний, що з ремонтом і обслуговуванням серйозних проблем виникати не повинно.

А вгробити можна будь-що. Навіть себе. Автомат, на відміну від сполуки "механіка + недосвідчений водй (то єсть я)", більше береже двигун - не дає перегазовувати, не дає заглохнути. Запорука невгроблення, як правильно помітив діфото - в голові, а не в коробці... Ну, і якийсь відсоток везіння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+1

З Луцька до Горохова (наприклад) майже весь час на 5-й передачі, ну зрідка на 4-ту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мочанов колись газюрив на Лачетті З АКП, нічого хорошого він не сказав про ці коробки

тест

спробуй переглянути цю передачу, там є слушні думки.

Головна теза тесту, наскільки я памятаю - коробка не підходтить мотору 1,8

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нема за тою сцилкою нічо... і пошук "lacetti" нічого практично не дав...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба дивитись архів за 2006 рік

Авео ч.1

Авео ч.2

Лачетті ч.1

Лачетті ч.2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лачетті в цих програмах, канєшно, похерили. Але як похерили авео! В той же час у тещі - авео. З моїх особистих претензій до неї тільки те, що на трасі при сильному боковому вітрі норовить вбік зійти, треба підрулювати.

Таке враження, що хлопці в цій програмі звикли до порш та феррарі, а їм дали корейця бюджетного... от і обісрали. Тим не менше лачетті замовлений, і чекається. От тільки з чорним кольором напряг великий.........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...
Ярчік, раптом знайдеться власник потрібного тобі Шевроле, відпишись тут про тест-драйв. Також тема цікавить.

Yarchik, то як, прохання Taurus буде вдоволене?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саня, ты прикалываешься?

времени уже столько прошло, что Yarchik уже с тех пор не то, что на Lacetti покатался, но и Epica обкатал ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, думаю, человек, собственно, потому и спрашивает - теперь Ярослав может высказать собственные впечатления от Lacetti...

А времени прошло не так и много IMHO - всего-то чуть больше года... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відразу скажу, що і Авео, і Лацетті, і моя нова Епіка мене цікавили виключно з автоматами.

Авешку-автомат попробував у знайомого. Авео - як Авео :_16: Зовні маленька, всередині - досить містка. Автомата і движка 1,5 для міста цілком вистачає. Але мені не дуже зручно в ній сидіти - завеликий я для неї. По місту машинка хороша, на трасі - дають знати мала вага, колісна база і високий профіль. Тим не менше, якби мені Авео підходила по моїм габаритам - взяв би червону авешку ;)

Лацик - хороша машинка. Кажуть, що жорсткувата - але зате підвіска там надійна. Автомат хаває 11-12 літрів по місту (двигун там 1,8). Місця в салоні цілком достатньо навіть такому пузатому і довгоногому дядьку, як я. Хороша керованість (на Епіці після Лацетті кермо здається менш гострим - доводиться більше крутити). Клімат, регульоване по вильоту і висоті кермо, сидіння водія по-різному настроюється (висота передньої частини сидіння, задньої; пояснична підтримка). Співати дифірамби для Лацетті - важко, тому що машинка претендує на звання "робоча конячка": і в місті, і за містом. І за покупками, і на роботу. Всередині Лацик здається скучний - але, як я помітив, це практично всі Шевроле такі - і Авео, і Лацетті, і Епіка, і Каптіва. Нема хромованих детальок, яскравих кнопочок, яскраво-сріблястих або "під дерево" вставок. Сірий, але практичний салон.

Епіка - це трошки інша пісня ;) М'якша, більша від Лацетті, ширша, гарніша... потужніша, стійкіша, тихша. Навороченіша трохи. Хоча в Лацика є свої плюси: в Епіці чомусь кермо регулюється тільки по висоті, а в Лацику - ще й по вильоту. В Епіці, коли складаєш задні сидіння - то пройом в багажний відсік не на всю ширину сидінь, як в Лацетті, а трохи "обрамлений" металом.

Як на мене - Шевроле за свої гроші пропонує непогану якість авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю, як в Лациків, а а Авео товщина заліза кузова - 0.4 мм. В Фолксвагена - в середньому 0,7, в Ланоса - 0,6.

Ссилок не питайте, бо рив давно, інфа була по різним форумам і 90% посилань вже "вмерло" .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...