Перейти до змісту

Тест-драйв Lacetti&Aveo


Yarchik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хочу взяти собі або Chevrolet Lacetti 1,8 або Chevrolet Aveo 1,5 з коробкою-автоматом. Але хтілось би попробувати, що ці машинки можуть після обкатки. На "Волинь-Авто" тест-драйв буде проблемно пройти - там вони не обкатані, тим більше з автоматом, і т.д... Може, тут є власники таких машинок з АКПП (механіка не цікавить в принципі)? Ставлю пиво і до пива за те, щоб сидячи на місці пасажира проїхатись пару км, і подивитися, що може машинка. Ну, а якщо дасте самому педаль газу понатискати - буду дякувати окремо!

Опубліковано

в дружбана була Авео з автоматом-ніфіга вона не їде..взагалі..а якщо 4 чоловіки в салоні і щей кандьор включений-каже взагалі не хоче розганятись.....от так от!віддав жінці а собі купив натурну версію(єдину в Луцьку)Lancer sport

Опубліковано

Друже Кідубоне, при всій повазі до тебе... ну нііпьот мене, шо там в твого дружбана. Топік створений не для обговорення "за" чи "проти", "їде" чи "не їде". Я для себе давно вирішив: НІЯКОЇ МЕХАНІКИ! Якщо можеш щось запропонувати по суті топіку (думаю, знайомих автомобілістів у тебе достатньо) - щиро віддячу. А якщо ні - то не треба мене втримувати від помилок, які я навмисне хочу сам зробити :)

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
в дружбана була Авео з автоматом-ніфіга вона не їде..взагалі..а якщо 4 чоловіки в салоні і щей кандьор включений-каже взагалі не хоче розганятись.....от так от!віддав жінці а собі купив натурну версію(єдину в Луцьку)Lancer sport

в мене авео 2 але з механікою. могу покатать чуток, якшо цікавить

Опубліковано

Сенкс... але механіка - це вище мого розуміння. Тим більше, на механіці їздив.

Того й хочу попробувати, наскільки автомат тупіший від механіки.

Але вже замовив собі Лачетті.

Опубліковано

Зайди на "Волынь-Авто". Для тех кто хочет купить автомобиль, есть тест-драйв, притом самому можно посидеть за рулем своего избранца. Если не хватает ощутить всех прелестей выбраной машины на територии предприятия, выезжают на Ровенскую трассу.

Тебе нужно будет обратиться в автосалон Chevrolet, ты сможешь потестировать именно ту машину каторую ты будешь покупать (конкретная марка, цвет, и т. п.).

Официальный сайт ВАТ "Волынь-Авто":

http://volyn-avto.com/avtosalon/chevrolet/

Опубліковано

Сенкс. Але мені там ніхто не дасть машинку, яка вже пройшла обкатку, тому що таких - немає. На необкатаній машині я не стану "кік-даун" випробовувати- на те вона й необкатана. А хочеться.

Тим більше, що таку, як я хочу - ще не привезли, і пробувати немає чого...

Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів :jeer: з автоматами?

Опубліковано
Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів :angry: з автоматами?

По всему видимому, что маловато... :glare:

Большинство предпочитают механику, из-за ее цены ремонта и обслуживания.

Опубліковано

а у кого-то ломалась коробка? как часто? и как дорого?

невежество (и сомнения) - в головах, а не в коробке.

Опубліковано

Невже в Луцьку так мало юзерів чаврулетів :) з автоматами?

По всему видимому, что маловато... :)

Большинство предпочитают механику, из-за ее цены ремонта и обслуживания.

А якже клуб любителів Авео. Невже у них немає жодного автомата? Чи їм шкода дати Ярчику потриматись за кермо свого чотириколісного товариша?

Ярчік, раптом знайдеться власник потрібного тобі Шевроле, відпишись тут про тест-драйв. Також тема цікавить.

Опубліковано

Імєнно автомат! Авео на МКПП в тещі є. І вона мені дає.

Машину з гаража виводити. :blink:

Знімаю тюбетейку перед механікою і тими, хто досконало її освоїв - властєлінів драгів і драйвів! Але перед собою бачу завдання: їздити і не напрягатися. Після скутера з варіатором, в якому ручка газу в мене мала тільки два положення: "Вкл." і "Викл." ;), механічна коробка мені видається джерелом постійного роздратування. На жінчиному пассаті їздив з механікою - ну, їду. Ну, не глохну. Але навіщо займатися тим, без чого можна й обійтися (перемикати передачі)? Така в мене примітивна філософія.

Опубліковано

Может немного не в тему, тогда извините...

Я согласен, автомат - вещь удобная. Даже очень. К комфорту быстро привыкаешь.

Но! Тут кто-то выше весьма разумно упомянул насчет стоимости ремонта и обслуживания АКПП... Да и угробить такую коробку ИМХО проще, чем механику... А вообще - на это есть спецфорумы - кому интересно, можете почитать на досуге. Все преимущества и недостатки АКПП уже обглодали как голодный пес найденную косточку :)

Ярослав, ты планируешь ездить в основном по городу? Если так, АКПП - ИМХО хороший выбор (в плане удобства, естественно). Никакого лишнего геморроя. Комфортно, тут сказать нечего. Точно как в той рекламе в "Корреспонденте" - "Не відволікайся від головного. Нова Lacetti з АКПП від ***** у.о." И огромное фото - рука, меняющая диск в магнитоле ))) (вроде так)

Если же езда планируется по большей части вне города, типа по Украине, т.е. на трассе, по командировкам там или куда - тогда я бы чисто от души советовал все же механику. Но так как ты уже все давно решил, это так, просто совет... А не руководство к действию...

Опубліковано

Їзда на 95% по місту. Хоча мрія - поїхати в Париж і по Європі поколесити :) Гарантія на Лачетті - 5 років або 100000 км пробігу. Якщо за цей час щось з коробкою стане - гарантія, сподіваюся, допоможе. Тим більше, автомат хоч і не наворочений, проте від японського виробника, а не корейського, автоогляди різні дуже його хвалять. В одному випадку навіть вказали, що краще працює, ніж в мазди-3. Вірити чи не вірити - діло не моє...

На форумах авеоводів і лачеттіводів тільки один випадок прочитав, коли в авео автомат накрився. Поміняли за місяць. Більше про такі проблеми не чув.

Якби я брав машину б/у - то задумався б над обслуговуванням і можливим ремонтом автомата. Але поскільки машину беру гарантійну, і намірений виконувати всі гарантійні зобов'язання, як споживача - переконаний, що з ремонтом і обслуговуванням серйозних проблем виникати не повинно.

А вгробити можна будь-що. Навіть себе. Автомат, на відміну від сполуки "механіка + недосвідчений водй (то єсть я)", більше береже двигун - не дає перегазовувати, не дає заглохнути. Запорука невгроблення, як правильно помітив діфото - в голові, а не в коробці... Ну, і якийсь відсоток везіння.

Опубліковано

Мочанов колись газюрив на Лачетті З АКП, нічого хорошого він не сказав про ці коробки

тест

спробуй переглянути цю передачу, там є слушні думки.

Головна теза тесту, наскільки я памятаю - коробка не підходтить мотору 1,8

Опубліковано

Лачетті в цих програмах, канєшно, похерили. Але як похерили авео! В той же час у тещі - авео. З моїх особистих претензій до неї тільки те, що на трасі при сильному боковому вітрі норовить вбік зійти, треба підрулювати.

Таке враження, що хлопці в цій програмі звикли до порш та феррарі, а їм дали корейця бюджетного... от і обісрали. Тим не менше лачетті замовлений, і чекається. От тільки з чорним кольором напряг великий.........

  • 1 рік потому...
Опубліковано
Ярчік, раптом знайдеться власник потрібного тобі Шевроле, відпишись тут про тест-драйв. Також тема цікавить.

Yarchik, то як, прохання Taurus буде вдоволене?

Опубліковано

Саня, ты прикалываешься?

времени уже столько прошло, что Yarchik уже с тех пор не то, что на Lacetti покатался, но и Epica обкатал ;)

Опубліковано

Ну, думаю, человек, собственно, потому и спрашивает - теперь Ярослав может высказать собственные впечатления от Lacetti...

А времени прошло не так и много IMHO - всего-то чуть больше года... ;)

Опубліковано

Відразу скажу, що і Авео, і Лацетті, і моя нова Епіка мене цікавили виключно з автоматами.

Авешку-автомат попробував у знайомого. Авео - як Авео :_16: Зовні маленька, всередині - досить містка. Автомата і движка 1,5 для міста цілком вистачає. Але мені не дуже зручно в ній сидіти - завеликий я для неї. По місту машинка хороша, на трасі - дають знати мала вага, колісна база і високий профіль. Тим не менше, якби мені Авео підходила по моїм габаритам - взяв би червону авешку ;)

Лацик - хороша машинка. Кажуть, що жорсткувата - але зате підвіска там надійна. Автомат хаває 11-12 літрів по місту (двигун там 1,8). Місця в салоні цілком достатньо навіть такому пузатому і довгоногому дядьку, як я. Хороша керованість (на Епіці після Лацетті кермо здається менш гострим - доводиться більше крутити). Клімат, регульоване по вильоту і висоті кермо, сидіння водія по-різному настроюється (висота передньої частини сидіння, задньої; пояснична підтримка). Співати дифірамби для Лацетті - важко, тому що машинка претендує на звання "робоча конячка": і в місті, і за містом. І за покупками, і на роботу. Всередині Лацик здається скучний - але, як я помітив, це практично всі Шевроле такі - і Авео, і Лацетті, і Епіка, і Каптіва. Нема хромованих детальок, яскравих кнопочок, яскраво-сріблястих або "під дерево" вставок. Сірий, але практичний салон.

Епіка - це трошки інша пісня ;) М'якша, більша від Лацетті, ширша, гарніша... потужніша, стійкіша, тихша. Навороченіша трохи. Хоча в Лацика є свої плюси: в Епіці чомусь кермо регулюється тільки по висоті, а в Лацику - ще й по вильоту. В Епіці, коли складаєш задні сидіння - то пройом в багажний відсік не на всю ширину сидінь, як в Лацетті, а трохи "обрамлений" металом.

Як на мене - Шевроле за свої гроші пропонує непогану якість авто.

Опубліковано

Не знаю, як в Лациків, а а Авео товщина заліза кузова - 0.4 мм. В Фолксвагена - в середньому 0,7, в Ланоса - 0,6.

Ссилок не питайте, бо рив давно, інфа була по різним форумам і 90% посилань вже "вмерло" .

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...