Перейти до змісту

Законопроект про відміну техогляду


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Переживем) Всіх переживем )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь

Читали, так?

Президентский закон О внесении изменений к некоторым законодательным актам относительно устранения чрезмерного государственного регулирования автомобильных перевозок отменил техосмотр, однако разрешил инспекторам ГАИ останавливать кого-либо за что угодно.

Об этом в эфире 5 канала заявил народный депутат от НУ-НС, Анатолий Гриценко.

"В законе очень хитро написано, что инспектор ГАИ останавливает и называет причину остановки и через запятую написано - суть нарушения, а если бы было "и", он был бы обязан сразу назвать правонарушение. А так он нарушение будет искать потом", - заявил Гриценко.

"В этом законе, который подписал Янукович - любой гаишник может останавливать кого-либо. Они опять открыли ворота для коррупции", - добавил он.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон №3565-17 вступает в силу 13.08.2011 !!!

post-7914-0-11606400-1310829409_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як доповнення: пруфлінк (щоб "далеко" не ходити не шукати) і інфа що "Публiкацiї документа - Голос України вiд 14.07.2011 - № 126".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені здається що ТАКІ статті пишуть даішники, щоб народ був морально готовий віддати гроші тільки за натяк на перевірку техстану авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
ені здається що ТАКІ статті пишуть даішники, щоб народ був морально готовий віддати гроші тільки за натяк на перевірку техстану авто

ну експлуатація авто з несправністями зазначених в статті вузлів справді заборонена

єдиний нюанс, що ДАІшник має довести це з вимірами нормального приладу.

А з 1 машиною, обладнаною техзасобами, на область це нереально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Документ 3565-17, редакцiя вiд 05.07.2011, чинний

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3565-17

post-7914-0-98127200-1313233800_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

2f85e63c42313f4c2bd3596f17850f44.jpeg

Депутаты хотят вернуть доверенности на право управление транспортными средствами. Правда, теперь они будут называться по иному – разрешения на владение и использование ТС, сообщает Автоцентр.

Возвращение к практике использования разрешений на право управления транспортными средствами предлагается «свежим» законопроектом №10371 от 19 апреля 2012 года «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно усовершенствования регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения». Инициатором данного документа является член депутатской фракции Партии Регионов Игорь Савченко.

Главное ноу-хау данного документа – введение так называемых разрешений на владение и использование ТС, без которых водителю не разрешается управлять чужим транспортным средством. Для этого предлагается внести соответствующие изменения в закон Украины «О дорожном движении», включив разрешения в перечень документов, необходимых водителю для управления ТС. А чтобы водителям не было повадно, игнорировать использование разрешений, народные избранники сразу же предусмотрели и административную ответственность за отсутствие данного документа – немаленький, как для рядовых украинских автомобилистов штраф – от 765 до 935 грн. Причем, право определять, сколько же именно должен будет заплатить водитель, не имеющий разрешения, возложено на работников ГАИ.

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=23591

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну не можуть наші депутати обійтися без бюрократії. Плюс ще пару грн до кишені бюджету.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та не приймуть вони його - яник же ж послідовний...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То відміняють, то знов вертають. Ідіоти. Навіть з переведенням годинників не можуть вирішити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну треба ж створювати видимість роботи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

не знав куди написати, тому пишу сюди. декілька днів тому працівники ДАІ зупинили мого товариша. у нього FIAT doblo. в техпаспорті записано "вантажний малотонажний вантажо-пасажирський..." дайці почали вимагати талон техогляду, мотивуючи це тим, що в техпаспорті зазначено слово "вантажний". комерційною діяльністю товариш не займається. хто може роз"яснити ситуацію, чи треба проходити на цьому авто техогляд?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знав куди написати, тому пишу сюди. декілька днів тому працівники ДАІ зупинили мого товариша. у нього FIAT doblo. в техпаспорті записано "вантажний малотонажний вантажо-пасажирський..." дайці почали вимагати талон техогляду, мотивуючи це тим, що в техпаспорті зазначено слово "вантажний". комерційною діяльністю товариш не займається. хто може роз"яснити ситуацію, чи треба проходити на цьому авто техогляд?

саме РОЗВОДИЛИ. Авто до 3,5 тон. Послати їх нафік!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Техогляд проходиться на автомобілях які використовуються з метою ЗАРОБІТКУ!!Дайці рішили збити бабла...А чим закінчилась ця історія?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знав куди написати, тому пишу сюди. декілька днів тому працівники ДАІ зупинили мого товариша. у нього FIAT doblo. в техпаспорті записано "вантажний малотонажний вантажо-пасажирський..." дайці почали вимагати талон техогляду, мотивуючи це тим, що в техпаспорті зазначено слово "вантажний". комерційною діяльністю товариш не займається. хто може роз"яснити ситуацію, чи треба проходити на цьому авто техогляд?

саме РОЗВОДИЛИ. Авто до 3,5 тон. Послати їх нафік!

саме так розмова і закінчилась, але по словам товариша, дайця аж "крутило", щоб щось ще вигадати! жаль регістратора не було...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знав куди написати, тому пишу сюди. декілька днів тому працівники ДАІ зупинили мого товариша. у нього FIAT doblo. в техпаспорті записано "вантажний малотонажний вантажо-пасажирський..." дайці почали вимагати талон техогляду, мотивуючи це тим, що в техпаспорті зазначено слово "вантажний". комерційною діяльністю товариш не займається. хто може роз"яснити ситуацію, чи треба проходити на цьому авто техогляд?

саме РОЗВОДИЛИ. Авто до 3,5 тон. Послати їх нафік!

саме так розмова і закінчилась, але по словам товариша, дайця аж "крутило", щоб щось ще вигадати! жаль регістратора не було...

а на якому авто були дайці??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Техогляд проходиться на автомобілях які використовуються з метою ЗАРОБІТКУ!!Дайці рішили збити бабла...А чим закінчилась ця історія?

щось даєць натякав, що треба їхнє авто заправити... і все тикав роздруківкою закону про техогляд. але, напевно, "залишки совісті" прокинулись і відпустив товариша.

не знав куди написати, тому пишу сюди. декілька днів тому працівники ДАІ зупинили мого товариша. у нього FIAT doblo. в техпаспорті записано "вантажний малотонажний вантажо-пасажирський..." дайці почали вимагати талон техогляду, мотивуючи це тим, що в техпаспорті зазначено слово "вантажний". комерційною діяльністю товариш не займається. хто може роз"яснити ситуацію, чи треба проходити на цьому авто техогляд?

саме РОЗВОДИЛИ. Авто до 3,5 тон. Послати їх нафік!

саме так розмова і закінчилась, але по словам товариша, дайця аж "крутило", щоб щось ще вигадати! жаль регістратора не було...

а на якому авто були дайці??

цього не знаю, але у мене є підозра, що кемрі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.... хоча я не правий...

Документ 3353-12, чинний, поточна редакція - Редакція від 01.06.2012, підстава 4495-17

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про дорожній рух

...

Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів

...

Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

...

На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану, який видається водію транспортного засобу. У протоколі зазначається строк чергового проходження обов'язкового технічного контролю транспортного засобу відповідно до періодичності проходження, встановленої частиною восьмою цієї статті.

.......... але мені здається, що я десь бачив роз'яснення МВС, що буси не відносяться до вантажних і не підпадають під цей пункт... пошукаю...

----------------

Незабаром мине рік як фактично скасували необхідність проходження обов’язкових державних техоглядів. 13 серпня 2011-го набув чинності відповідний закон. Однак і досі у водіїв виникає чимало запитань, адже, як виявилося, огляд відмінили, проте не для всіх. Мало того, правоохоронців відсторонили від контролю технічного стану транспортних засобів. Віднедавна це – компетенція суб’єктів господарювання. Аби з’ясувати всі нюанси справи, звернулися до фахівців Державтоінспекції УМВСУ у Волинській області.

Як повідомив старший державний інспектор автомобільно-технічної інспекції ДАІ в області Василь Кондратюк, зміни, внесені у законодавство, все ж передбачають обов’язковий технічний контроль транспортних засобів. Щоправда, потурбуватися про наявність відповідного талону необхідно не всім, хто їздить за кермом, адже звільнено від проходження техогляду легкові автомобілі, а також ті, які до них прирівнюють (незалежно від марки чи моделі), а ще – причепи, мопеди, мотоколяски. Причому термін експлуатації не має значення. Але…

– Окрім того, звільняються від проходження згаданої процедури легковики, які використовують для перевезення пасажирів чи вантажів, також вантажівки незалежно від форми власності (вантажопідйомність – до трьох із половиною тонн) строком експлуатації до двох років, – пояснив Василь Кондратюк. – Однак хочу наголосити, що ці зміни не знімають відповідальності й не відміняють процедуру як таку, адже за технічний стан машини відповідає власник, котрий зобов’язаний утримувати її у справності й при керуванні на вулично-шляховій мережі повинен мати при собі посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію та договір обов’язкового страхування.

Варто нагадати, ще одна зміна – відміна вимоги стосовно обов’язкової наявності у водія дорожнього маршрутного листа й довіреності на керування транспортним засобом.

Які ж транспортні засоби підлягають обов’язковому техконтролю? У ст. 35 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень» зазначається наступне: «Обов’язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища».

– Державтоінспекція тепер не має стосунку до проведення техконтролю, – наголосив Василь Вікторович. – Натомість визначено суб’єктів господарювання, котрі виконують відповідні роботи за наявності обладнання. Зокрема на Волині таких суб’єктів господарювання налічується три десятки. У Луцьку, наприклад, державний технічний контроль транспортного засобу можна провести на тому ж «Волинь-АВТО», автозаводі, підприємстві «Автоцентр Захід», салонах «Шкода», «Лада» тощо. Відтак автомобілістам не потрібно звертатися до підрозділів ДАІ, а безпосередньо на станцію, котра й уповноважена здійснювати огляд.

Уникнути проходження процедури, хоча законодавець і проявив лояльність, не вдасться, адже без протоколу про технічну справність машини жодна зі страхових компаній не укладе угоду із власником машини. Ще одне – ДАІ усунули, але не зовсім. Усі протоколи передають до Державтоінспекції й відповідно інформація потрапляє у загальну базу даних.

– Якщо ж водій керуватиме автомобілем, котрий підлягає обов’язковому технічному контролю, однак знехтував вимогою закону й не пройшов державний технічний огляд, то інспектор має право накласти штраф у розмірі від 340 до 420 гривень, – наголосив Василь Кондратюк. – Коли порушення фіксують повторно, то законом передбачено можливість позбавлення права керування транспортним засобом на строк від трьох до шести місяців або ж – адмінарешт від п’яти до десяти діб.

Нагадують у ДАІ також і про те, що на теренах області працює мобільна діагностична лабораторія – спеціально оснащений автомобіль, котрий прямо на дорозі дозволяє визначити, наскільки справною є та чи інша машина. Відтак нехтувати нормою закону й використовувати послаблення щодо техогляду не рекомендують.

Отож легковики, котрими перевозять пасажирів із комерційною метою, себто таксі, а також вантажівки (вантажопідйомність яких – до 3,5 тонн) і причепи до них, котрі експлуатують більше двох років, необхідно оглядати раз на 24 місяці. А вантажні авто з більшою вантажопідйомністю, незалежно від того, скільки часу їх експлуатували, – щороку. Натомість автобуси й спецтранспорт, яким перевозять небезпечні вантажі, – двічі на рік.

– Не раз водії запитують: що робити, якщо востаннє пройдений техогляд за старою системою ще дійсний? Наприклад, його пройшли у червні 2011-го. Відповідаю: звернутися до суб’єктів господарювання щодо державного технічного контролю, коли термін талона завершиться. От і все, – підсумував пан Кондратюк.

Світлана ГОЛОВАЧУК.

http://volga.lutsk.ua/ukr/rubrics/law/2132/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.... хоча я не правий...

Документ 3353-12, чинний, поточна редакція - Редакція від 01.06.2012, підстава 4495-17

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про дорожній рух

...

Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

допустима повна маса авто - 1930 кг, отже техогляд не потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

допустима повна маса авто - 1930 кг, отже техогляд не потрібен.

і до якого пункту приліпити цю вагу? Вантажний?-вантажний, навіть в техпаспорті написано, до 3,5 тон? - 1930 точно до 3500
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Fiat Doblo 1,2 по усіх характеристиках може взяти вантаж по максимуму до 1000 кг, отже, нехай 1930кг+1000кг=2930кг (що малоймовірно, потягнути таку вагу при об"ємі двигуна 1,2), що аж ніяк не дотягує до 3500 кг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:)

словосполучення "ДО 3,5 тон" означає "ВІД 0кг ДО 3500кг", тобто твої всі обрахунки вписуються в цей пункт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коротше кажучи, усе тепер зрозуміло. дайці просто хотіли збити грошей. дякую за відповіді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Кажуть, що наші доблесні [censored] гайці на постах тормозять машини тіпа кадді, кенгу і т.д. і їпуть всіх постановою:

Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

І стрижуть сцукі по 250 рябчиків, або на штрафстоянку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...