BARAKUDA Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 14:41 #51 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 14:41 ...МТС... в першій половині дня був на Рівенщині, там також вихідні дзвінки обривало. Зміг дозвонитися з разу шостого... МТС...
QWESTiON Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 14:50 #52 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 14:50 зрозуміло. це відкидає припущення, що глюк локальний.потрібно писати колективне звернення до МТС з рядом вимог.
Bambaclay Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 16:05 #53 Опубліковано 6 Квітня, 2011 в 16:05 Я - на Козакова! Район м-ну "Обнова"..(побутова техніка, Рівненська..)
LaMeRiLKiN Опубліковано 23 Квітня, 2011 в 11:36 #54 Опубліковано 23 Квітня, 2011 в 11:36 Сегодня звонил, во время разговора запикало, как будто денег нет. Пробую перезвонить, милый робот отвечает: "Возможность осуществлять звонки исчерпана... На вашем счету 7 грн 65 коп". Проверяю *101# - аналогично +7.65 грн. По 555 к оператору не соединяет. Уже что, надо >10 грн на счету, чтобы позвонить или как?
Karabasbarabas Опубліковано 23 Квітня, 2011 в 11:47 #55 Опубліковано 23 Квітня, 2011 в 11:47 також маю дивну проблему з МТС останні місяць-півтора - мені телефонують і чують "на даний момент абонет не може відповісти...", хоча телефон включений, в мережі. через кілька хвилин приходить СМС про те, що мені телефонували, а тому хто дзвонив, що я вже на зв"язку.
LaMeRiLKiN Опубліковано 24 Квітня, 2011 в 08:52 #56 Опубліковано 24 Квітня, 2011 в 08:52 Сегодня звонил, во время разговора запикало, как будто денег нет. Пробую перезвонить, милый робот отвечает: "Возможность осуществлять звонки исчерпана... На вашем счету 7 грн 65 коп". Проверяю *101# - аналогично +7.65 грн. По 555 к оператору не соединяет. Уже что, надо >10 грн на счету, чтобы позвонить или как?Вечером того же дня всё звонилось как ни в чем и не бывало.
Flower Опубліковано 26 Квітня, 2011 в 12:14 #57 Опубліковано 26 Квітня, 2011 в 12:14 у мене також була проблема з МТС 3 квітня, майже весь день нікуди не могла набрати, десь о 14 годині з братового МТС набрала до оператора, і лише через 4 години мій телефончик запрацював. І це вже було не вперше... А консультанти мені це пояснили так буцімто у них вночі велись якісь технічні роботи...
Yurik Опубліковано 20 Червня, 2011 в 06:29 #58 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 06:29 Чергові глюки МТС?! В суботу поповнив рахунок на 30 грн., вночі пройшла смс, що послуга "Супер" активована, зранку перевіряю кількість хвилин, а там пише, що послуга "Супер" недоступна, звернувся в чат підтримки не допомогли і порадили зачекати добу від моменту поповнення, передзвонив до оператора, вона прийняла заявку і сказала, що найближчим часом все нарахують в ручному режимі. Сьогодні хвилин так і нема. Дзвоню до оператора, а вони кажуть, що дійсно заявку прийнято і вона може оброблятись до 5-ти днів Отакий сервіс тепер в МТС
Tomagawk Опубліковано 20 Червня, 2011 в 06:50 #59 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 06:50 Чергові глюки МТС?! В суботу поповнив рахунок на 30 грн., вночі пройшла смс, що послуга "Супер" активована, зранку перевіряю кількість хвилин, а там пише, що послуга "Супер" недоступна, звернувся в чат підтримки не допомогли і порадили зачекати добу від моменту поповнення, передзвонив до оператора, вона прийняла заявку і сказала, що найближчим часом все нарахують в ручному режимі. Сьогодні хвилин так і нема. Дзвоню до оператора, а вони кажуть, що дійсно заявку прийнято і вона може оброблятись до 5-ти днів Отакий сервіс тепер в МТС А раніше був кращий?
Dima4s Опубліковано 20 Червня, 2011 в 06:54 #60 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 06:54 Никогда лучше не был)
Yurik Опубліковано 20 Червня, 2011 в 07:09 #61 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 07:09 Раніше сервіс був цілком прийнятним
Dima4s Опубліковано 20 Червня, 2011 в 07:56 #62 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 07:56 Раніше сервіс був цілком прийнятним Я перекидывал 5 гривен на счет, их с меня сняло но абоненту они не пришли. при этом я точно набрал нужный номер. К оператору не дозвонится, а когда мимолетом зашел в их магазин- отправляют на Воли где-то там...центр их Выходит проехать 4 гривны и потерять время чтобы вернули 5 :D
Tomagawk Опубліковано 20 Червня, 2011 в 08:13 #63 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 08:13 Вибір завжди є, Київстар, Лайф і так далі...
Flower Опубліковано 20 Червня, 2011 в 08:18 #64 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 08:18 MTC загнався конкретно, таке враження що їм до одного місця яка якість їхнього зв'язку, а гроші деруть конкретні. І ще показують гонорові реклами, мовляв наш зв'язок найкращий! Раніше хоч трохи дбали про якість...
Flower Опубліковано 20 Червня, 2011 в 08:22 #65 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 08:22 Вибір завжди є, Київстар, Лайф і так далі... Не дуже то й розженешся з вибором... В Київстара дійсно кращий зв'язок, Лайф - дешево і сердито(якість відповідна)
Yurik Опубліковано 20 Червня, 2011 в 09:04 #66 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 09:04 В Київстара зв'язок то кращий, але тарифи бажають кращого. Та і не варіант міняти оператора коли коло твого спілкування зав'язане на МТС
Flower Опубліковано 20 Червня, 2011 в 09:09 #67 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 09:09 В Київстара зв'язок то кращий, але тарифи бажають кращого. Та і не варіант міняти оператора коли коло твого спілкування зав'язане на МТССаме це я і мала на увазі, або платити грошики за Київстар і тішитись кращим зв'язком (за більші кошти), або ж перебиватись тим що маємо від МТС...
fog Опубліковано 20 Червня, 2011 в 11:57 #68 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 11:57 - колосальних розмірів мережа- тисячі кілометрів оптики і радіолінків- обслуговування у сотень підрядників- робота з тисячами типів кінцевих мобільних терміналів- стиковка обладнання, придбаного у різні рокиПоважаю мобільних операторів хоча б за те, що вони технічно реалізовують такі проекти.Беручи до уваги, що рівень інвестицій досить солідний то і доступність сервісу на висоті, але100% доступність усіх сервісів у режимі 24/7 це фантастика, скільки б там надлишковості не було вкладено.
Korting Опубліковано 20 Червня, 2011 в 15:57 #69 Опубліковано 20 Червня, 2011 в 15:57 - колосальних розмірів мережа- тисячі кілометрів оптики і радіолінків- обслуговування у сотень підрядників- робота з тисячами типів кінцевих мобільних терміналів- стиковка обладнання, придбаного у різні рокиі найголовніше - рашн бізнес
pmk Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:02 #70 Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:02 Сраний мтс не дає подзвонити нормально! спалив би цю драну кантору. При дзвінках пише що немає зв"язку з абонентами.
Гість Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:07 #71 Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:07 Центр. Аналогічно, але не на усі номери.
IronSun Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:08 #72 Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:08 Я довго старався не відписувати в цій темі. Але це вже переходить всі межі. Як почав глючити о 12-ій ночі, то до цього часу щось робиться. До 10 ранку взагалі не можна було подзвонити, ні прийняти дзвінок, а зараз 50 на 50, як повезе. Інтернет зовсім не працює
pmk Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:12 #73 Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:12 Написав тим козлам в неті: Павло: Що за якість зв"язку? Не можливо подзвонити!!! Ласкаво просимо, Павло! Ваше питання переадресоване в групу, яка обслуговує Питання по послугам. Залишайтеся онлайн, поки оператор відповість на Ваше питання.Вас обслуговує оператор Маша. Зараз в чаті: Павло, Маша.Маша: Доброго дня, Павло! Маша: На даний момент дійсно можуть виникати тимчасові складнощі в роботі послуги. Спеціалісти зараз займаються вирішенням даних складностей. Точні терміни вирішення наразі відсутні. Приношу Вам вибачення від імені компанії за тимчасові незручності. Павло: А хто компенсує мені втрати за це? Маша: Ви можете звертатись зі скаргою за даним посиланням:http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php
pmk Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:18 #74 Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:18 ....за даним ПОСИЛАННЯМ... а там пошлють далеко і надовго.
igorrrko Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:28 #75 Опубліковано 8 Липня, 2011 в 12:28 В мене та сама лажа.Ще й телефон придбав тиждень тому.Ще й не дешевий.Почав на апарат грішити.Все позносив з нього.Тепер мучуся ставлю.Грьо****ий МТС.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.