Перейти до змісту

Опалення будинку від каміна


ostapus

Рекомендовані повідомлення

Встановив і здійснюю обігрів будинку вже три зими за допомогою каміну. Удосконалив і зробив розводку по будинку з використанням мінімальної кількості матеріалів. Збільшив ККД каміну. Фактично, при температурі на вулиці до -2-5 градусів морозу, газове опалення не включаю. При цьому температура в приміщенні на рівні 18-20 градусів. В спальній кімнаті звечора нагрівається до +22 а до ранку опускається до 18. За зиму використовую до 2 складометрів дров. Зрозуміло що по газу вкладаюся в 2500 кубів на рік (факт - 2300). Площа будинку - 180 кв.м. Площа приміщень що обігріваються - близько 85 кв. м.

А як ВИ використовуєте альтернативні джерела енергії?

p.s. Кого цікавить таке зробити в себе, пишіть в приват.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 51
  • Створено
  • Остання відповідь

Який камін? Чавунна топка чи мурований? Відкритий чи закритий? В нас народ звик що камін - це просто естетика, що там все тепло в трубу і так далі. А насправді поїдь в Польщу, там в кожного комінек. Це в тебе ще не найпотужніший, хоча багато залежить від термоізоляції приміщення. Є топки, що здатні опалювати до 200 і більше м2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Камін - топка чавуння французька Промо-700 для довгортивалого горіння зі скляною дверкою. Зовні обмурований і декорований каменем, з тепловою камерою і електропіддувом. Розводка повітря по кімнатах. Дійсно ККД простого каміна(топки) приблизно 10-15 кВт, а відкритого - ще менше. Тобто все тепло від спалювання дров вилітає в трубу. Завдвння стоїть в тому щоб відібрати максимальну кількість тепла і направити його туди куди треба. Ясно що треба утеплити будинок, бо тоді нащо гріти вулицю..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дійсно ККД простого каміна(топки) приблизно 10-15 кВт, а відкритого - ще менше.

Ти не так висловився.

Кіловати - це потужність, а коефіцієнт корисної дії - це те, скільки кіловатів з цієї потужності залишиться в будинку. У відкритого каміна, якщо димовий канал не зроблений таким чином як у сільській грубці (ніби змійовиком, зигзагом...) - ККД 15%, в той час у чавунної топки з режимом довготривалого горіння і скляними дверцятами - від 70%, в основному 75-85%.

Плюс дійсно, можливість розводки по кімнатам. І вартують вони не так вже й дорого - від 5,5к за найпростішу модель, але такого виробника, який вже себе зарекомендував. В дешевших чавун неоднорідний і служать вони суттєво менше. В ідеалі, проста топка+проста обудова з пісковика+монтаж - можна вписатись в 20к гривень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зауваження прийнято!

До речі, окрім дерева, я використовую і торфобрикети, які дуууже довго(цілу ніч) тліють і віддають тепло. Крім обігріву від повітря, також нагрівається стіна в якій зроблено комин і додатково віддає тепло і вона. Особливість - обовязково треба утеплити комин на горищі бо конденсат буде утворювати потьоки і може "ЗАТОПИТИ" стелю ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже файну тему підняли.Прошу поділитись досвідом,схеми розподілення,типи вентиляторів, фільтрів і.т.д. Топку привіз з Польщі 12 кв ,підмурував і СТОП.

Будинок "термодім" з пінопласту ,висота димохода 8 м труба 110 нерж.Пізніше зроблю фото.

Прошу підказати як бути дальше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

andreas1, відписав в приват.

Особливість - обовязково треба утеплити комин на горищі бо конденсат буде утворювати потьоки і може "ЗАТОПИТИ" стелю

Труби треба монтувати "по конденсату" а не "по диму", якщо вже використовуєш не "сендвіч", тоді вода піде в топку а не по зовні)))

Тобто кінець труби "мама" дивиться вверх, кінець труби "папа", відповідно, в низ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Труби вмонтовані в термоблок(пінопласт) і залиті бетоном ,у низу стоїть конденсатозбірник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

districhauff.gif

Труби вмонтовані в термоблок(пінопласт) і залиті бетоном ,у низу стоїть конденсатозбірник.

якщо труби зібрані "по диму" то ніякий конденсатозбірник не допоможе.

висота димохода 8 м труба 110 нерж

діаметр як для димоходу ну дуууже малий. Ти бува не звужував? Якщо так, то обов*язково будуть проблеми з тягою + в топки зменшиться потужність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую на рахунок конденсата. Він осідає як зовні так і в середині , але стікає як в лійку в середину. andreas1 а труба не контактує з пінопластом, бо температури на виході з топки досить високі, щоб не поплавилось... І ще, коефіцієнти розширення металу і бетону і пінопласту - різні, невідомо як будуть вести себе конструкції при експлуатації комина. VadimM Що ти бумаєш про завуження комина в каміні, скажем, перехід з січення 200 на 110? )))) тільки про це і подумав а ти вже написав..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звужувати не можна ні в якому разі, як я вже писав - однозначно буде втрата тяги, піддимлення приміщення, втрата потужності. Та ще й в 2(!) рази. Навіть на 10 см не можна. Та й заборонено пожежними нормами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці,мабуть ставлю трубу 200 в ізолчції попри стіну у кут через 2 поверх,а там і через стрих.Але скажіть як зробити камеру під природній обігрів та під вентилятор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці,мабуть ставлю трубу 200 в ізолчції попри стіну у кут через 2 поверх,а там і через стрих.Але скажіть як зробити камеру під природній обігрів та під вентилятор

не спіши робити висновки з наших дописів.. не гарячкуй пробивати перекриття.. треба розібратися яку систему ти будеш ставити і куди доставляти то тепло. Який вентилятор ставити ("теплий" чи "холодний"). Камеру відбору тепла треба монтувати відразу на виході з топки, де є найбільша температура.

А ти тільки почав будувати? Радив би зробити ще й приток повітря в підлозі для того щоб "годувати" ненажерливий вогонь. І то максимально близько до самої топки, бо буде холод тягнути по підлозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короб з жаростійкого гіпсокартону (рожевого кольору), зсередини ізольований матеріалом Parock або Firerock (базальтова вата з фольгою), проєми з камінними вентиляційними решітками. А вот де ставити турбіну - не скажу, це краще до вентиляційщиків. Проходи через перекриття, не дивлячись що в сендвіч-трубах є власна термоізоляція, треба додатково термоізолювати базальновою ватою, відстань від труби сендвіч до найближчого горючого матеріалу - чим більше тим надійніше, але не менше 20см (в перекритті). Цю відстань і слід "запакувати" ватою.

Радив би зробити ще й приток повітря в підлозі для того щоб "годувати" ненажерливий вогонь.

1000% правий - повітря буде відбиратись не з приміщення, вже прогріте, це збільшить ККД.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже дякую.Ще підкажіть як сюди фото запхати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

andreas1, бачу далі на горщі все одно щось мурував, як видно з останнього посту з фото. Як на мене, найкращий варіант (і по грошам в тому числі) змурований комин з вогнетривкої цегли зі сторонами перезізу канала не менше 20 см, загільзований одностінними нерж. трубами Ф200мм і утеплений (між трубою і цеглою) базальтовою ватою. Ефект - при невеликих затратах маємо димохід в якому швидко з*являється тяга (бо швидко прогріється), і який не зруйнується за 5-10 років через вплив конденсату (без гільзи він відкладається на цеглі, всмоктується і руйнує її структуру)+ безпечні проходи через перекриття, порівняно з трубами-сендвіч. Перший признак впливу конденсату - білі розводи на комині, схожі на ті які з*являються на взутті після висихання на ньому снігу.

Ах да, і ще для тих хто думає що конденсат осідає як в середині так і ззовні труби. Осідає він на більш холодній поверхні. Ви колись бачили щоб конденсат осідав в ванній кімнаті на трубі з гарячою водою? Ні, тільки на холодній трубі. Так і в димоході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене залишилась фольгована вата для термоізоляції каміна (пів пачки). Можу комусь продати Фаєррок 600 градусів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Встановив і здійснюю обігрів будинку вже три зими за допомогою каміну. Удосконалив і зробив розводку по будинку з використанням мінімальної кількості матеріалів. Збільшив ККД каміну. Фактично, при температурі на вулиці до -2-5 градусів морозу, газове опалення не включаю. При цьому температура в приміщенні на рівні 18-20 градусів. В спальній кімнаті звечора нагрівається до +22 а до ранку опускається до 18. За зиму використовую до 2 складометрів дров. Зрозуміло що по газу вкладаюся в 2500 кубів на рік (факт - 2300). Площа будинку - 180 кв.м. Площа приміщень що обігріваються - близько 85 кв. м.

А як ВИ використовуєте альтернативні джерела енергії?

p.s. Кого цікавить таке зробити в себе, пишіть в приват.

http://realcomfort.com.ua/index.php?lang=ru&p=showproducts&type=shop&idproduct=1254&best=true&leftcol=popular

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я мечтаю о настоящем камине. но пока сделать его в квартире это немного проблемно. хотим в загородном домеа пока в квартиру купили се бе нл электрический, не таак конечно может греет, но мне очень нравится-делает комнату очень уютнйо и теплой)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а для збільшення відбору тепла від димової труби ставляться радіатори:

pict0048.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клас. :ok:

Хочу собі камінофен. Але ціни.. на них.. реально кусаються.

В міжсезоння, а взимку.. як доповнення до газового опалення, просто супер.

Тепло, насолода від спостерігання процесу горіння дров.

Хочу.. одним словом. :_25:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...