Перейти до змісту

Ми маріонетки...?!


Lesichka

Як реклама впливає на формування соціальних цінностей  

48 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Усім привіт! Пишу магістерську роботу на тему "Проблема формування соціальних цінностей засобами реклами". Потрібно провести опитування...

Прошу мені допомогти у цій нелегкій праві, залишивши свій голос та коментар про те, як на нас сьогодні впливає реклама. :g15:

Приклади із життя вітаються! :smile-zachot:

Дякую!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 63
  • Створено
  • Остання відповідь

Я бы сказал, что реклама не формирует ценности, а разрушает их, хотя не вся.

Если, к примеру взять рекламу спиртных напитков, она только разрушает ценности здорового образа жизни, или рекламу презервативов - разрушает ценности о нравственности. А если взять рекламу всяких безделушек, в стиле теле-магазин, так это вообще развод на ровном месте, что вызывает лишь раздражение и осуждение.

Все, в принципе, зависит от того как составлена реклама. Потому что действительно, одна вызывает интерес, а вторая отвращение. Взять к примеру фестиваль рекламных роликов в Каннах, что не рекламный ролик - то короткометражный фильм с сюжетом про какой-то товар и марку, целый час можно смотреть набор роликов и не надоест.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

помогу чем смогу. меня реклама, во-первых, веселит и забавляет. я обожаю искать в ней откровенные ляпы, клише и явные н@#бки. синтетические семьи, пластиковые овощи, австралийские старики живущие на украинскую пенсию, мобильные операторы готовые отдать клиенту последнюю копейку чтобы только звонил за 0.0 - все это позитивно если воспринимать критично и с юмором. ну вот как Шустер в амплуа Стива Джобса. но знаешь, на меня и гипноз не действует - может поэтому? да, шайтан-коробку я не смотрю, рекламу наблюдаю только наружную. заметил, что становится все пошлее и откровеннее. но это впв - голой жопой проще привлечь внимание, чем пустым слоганом.

воздействия рекламы не ощущаю вовсе. я давно научился игнорировать то, что мне не нужно и забывать то, что не важно. на подкорке не откладывается, чему весьма помогает инет с аналитической информацией по продукции любых направлений, а не баннерное "в нас тiльки найкраще!!" для людей подверженных анальным вау-импульсам.

насчет любой продукции любых компаний у меня есть свое мнение и назойливая реклама, как правило, вычитает баллы из личного рейтинга. хороший товар в рекламе не нуждается, а затраты на нее платит по-любому покупатель, да еще и с накруткой по цепочке от копирайтера до дяди Васи - поклейщика.

жаль, когда рекламируют дрянь продаваемую по космической цене. например, крекеры тук или эти печеньки что лизать надо. посадить бы рекламщиков на год на одни чипсы с пивом, да посмотреть что из этого выйдет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зауваження, реклама буває двох напрямів комерційна і соціальна. Соціальна - формує "намагається" формувати соціальні цінності, комерційна лише пропагує (Придбайте у нас йоршик для унітазу і Вам буде щастя). Правда до тексту слід дати додати відповідь на питання "Чому?", простіше говорячи, описати абсолютні переваги (Ви зекономите гроші на сантехніка і зможете піти зі своєю дівчиною в ресторан). Це була пропаганда такої соціальної цінності як любов. Далі можу ж відразу підчепити питання генофонду, росту народжуваності, соціального статусу, бла.., бла.., бла... (Ось такий невеликий сарказм маркетолога).

Є таки чудовий сайт adme.ru, де можна знайти безліч хороших і не дуже хороших зразків реклами.

Єдину "соціальну" ))) цінність, яку сьогодні реально формує реклама і на якій вона спекулює - це, так звана, "шара". Шалені знижки, що засліплюють розум і вимикають мозок. Приклад я колись згадував у своїх постах. Два магазини, Новий рік, пік продажів. Один лишає ціни стабільними і робить подарунки, інший ставить знижку. Вмикається поняття "шари" і народ йде туди, де знижка. 50 метрів народ не доходить туди, де ціна і без знижки нижча і дарують, нехай дріб'язкові, але подарунки. Поняття знижки вимикає основний захисний рефлекс споживача - бажання до порівняння цін.

Бажання наживи - як соціальна цінність. Цікава тема? Для цього процесу у рекламістів є окреме поняття, але звучить воно не досить привабливо, тому або Ви знаєте, або знайдіть.

Чи люди маріонетки відносно реклами - абсолютне "так".

Питання на завершення - як матеріальні цінності можуть бути складовою соціальних? Не кажу, що цього я раніше не зустрічав, але як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если бы вопрос стоял так:

На Вашу думку, які соціальні цінності на сьогоднішній день НЕ формуються під впливом реклами?, то отметил бы все пункты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зауваження, реклама буває двох напрямів комерційна і соціальна. Соціальна - формує "намагається" формувати соціальні цінності, комерційна лише пропагує (Придбайте у нас йоршик для унітазу і Вам буде щастя). Правда до тексту слід дати додати відповідь на питання "Чому?", простіше говорячи, описати абсолютні переваги (Ви зекономите гроші на сантехніка і зможете піти зі своєю дівчиною в ресторан). Це була пропаганда такої соціальної цінності як любов. Далі можу ж відразу підчепити питання генофонду, росту народжуваності, соціального статусу, бла.., бла.., бла... (Ось такий невеликий сарказм маркетолога).

Є таки чудовий сайт adme.ru, де можна знайти безліч хороших і не дуже хороших зразків реклами.

Єдину "соціальну" ))) цінність, яку сьогодні реально формує реклама і на якій вона спекулює - це, так звана, "шара". Шалені знижки, що засліплюють розум і вимикають мозок. Приклад я колись згадував у своїх постах. Два магазини, Новий рік, пік продажів. Один лишає ціни стабільними і робить подарунки, інший ставить знижку. Вмикається поняття "шари" і народ йде туди, де знижка. 50 метрів народ не доходить туди, де ціна і без знижки нижча і дарують, нехай дріб'язкові, але подарунки. Поняття знижки вимикає основний захисний рефлекс споживача - бажання до порівняння цін.

Бажання наживи - як соціальна цінність. Цікава тема? Для цього процесу у рекламістів є окреме поняття, але звучить воно не досить привабливо, тому або Ви знаєте, або знайдіть.

Чи люди маріонетки відносно реклами - абсолютне "так".

Питання на завершення - як матеріальні цінності можуть бути складовою соціальних? Не кажу, що цього я раніше не зустрічав, але як?

Реклама буває ще й політична, але все ж..)) Дякую за коментар і сайт!

А відносно того як матеріальні можуть бути соціальними, то тут бралися до уваги усі матеріальні блага які на сьогоднішній день стають першочерговою цінністю для суспільства у порівннянні з іншими (гроші, автомобіль, квартира, техніка, одяг і т. д)Перелік можна може бути дуже великий, вибрала саме основне, на мою думку :)

Соціальні цінності тут розглядаються як ті, що визначають норму поведінки для певної соц. групи чи суспільства. Є ще й поняття індивідуальні, особисті цінності, але це вже інше :)

Питання дійсно не завершенне, просто не хотілося викладати ціле анкетне опитування

У кого виникають нові цікаві думки, будь ласка, висловлюйте! Мені це тільки в плюс))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если бы вопрос стоял так:

На Вашу думку, які соціальні цінності на сьогоднішній день НЕ формуються під впливом реклами?, то отметил бы все пункты.

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если бы вопрос стоял так:

На Вашу думку, які соціальні цінності на сьогоднішній день НЕ формуються під впливом реклами?, то отметил бы все пункты.

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

Знову ж до термінології. Згідно побудованої Вами структури цінностей, з якою я не погоджуюсь, як Ви могли зрозуміти, реклама формує значну кількість цінностей та пріоритетів. Жувальна гумка як складова соціалізації окремого індивіда, дорогий автомобіль як соціальний статус, будинок - як сімейна цінність, безпека та захист.

Реклама впливає на кожного з нас, свідомо чи підсвідомо. Це інформація. Інформація не може не лишати наслідків. "Мені байдуже" тут переважає , але чомусь люди що дають таку відповідь купують товар певної марки: курять одні і ті ж сигарети, ходять з телефоном конкретної моделі - більшість цих людей постійно здійснюють вибір. Вони мають право вважати себе інертними до інформаційного впливу, але, як правило, саме люди з такою позицією і піддаються впливу зовнішньої інформації (реклами). І якщо хтось із нас думає, що вибір робиться нами самостійно - він помиляється.

Є ще поняття потреби. Пам'ятаєте "Дев'ять центів"? Реклама, граючись із цінністю формує потребу. В завтра буде та ж цінність, але реклама сформує нову потребу знівелювавши попередню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

З яких пір реклама повинна щось формувати окрім бажання покупця купити товар?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

З яких пір реклама повинна щось формувати окрім бажання покупця купити товар?

Реклама не по-винна. Просто інформація у рекламі подається через призму цінностей, на вирішення певного дискомфорту, проблеми. Так формується потреба. Немає потреби, тоді її необхідно сформувати. Для цього створюємо цінність і пропагуємо її. "Чай за Динамо бодрит твою маму" - шукайте, де тут що.

Реклама повинна формувати цінність за тих умов, коли цінність відсутня - інакше Ваш товар, бренд, чи що ви там ще будете пробувати просувати, лише сіра маса у багатомільярдному соціумі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Із жалем згадую ті часи, коли після програми "время" йшов прогноз погоди, а потім чергова серія "шарапова", без рекламних перерв, банерів і бігучих строк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж правильно, просто проблема в тому, що вона деформує.... А в ідеалі не повинна була б...

З яких пір реклама повинна щось формувати окрім бажання покупця купити товар?

Я ж пишу, що в ідеалі не повинна формувати ніяких цінностей, фальшивої зацікавленності чи потреби...

Але на жаль ситуація протилежна. Іноді ми відчуваємо гостру патребу у широко розрекламованому товарі, але, якщо задуматись, купуємо його лише тому, що буде пристижно його мати або якась знаменитість засвідчила, що цей товар набагато кращий ніж інший і т д.

Так що за цим усім ховається? Хіба наші дідусі з бабусями звернули б увагу на те, що ми сьогодні купуємо не роздумуючи, напевно, ні. Бо керувалися іншими життєвими цінностями і пріорітетами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хіба наші дідусі з бабусями звернули б увагу на те, що ми сьогодні купуємо не роздумуючи, напевно, ні. Бо керувалися іншими життєвими цінностями і пріорітетами.

Та невже?

http://www.yaplakal.com/uploads/post-3-12219635533764.jpg

http://www.yaplakal.com/forum18/topic210156.html - і я таких може ще багато знайти,навіть більш промовистих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Із жалем згадую ті часи, коли після програми "время" йшов прогноз погоди, а потім чергова серія "шарапова", без рекламних перерв, банерів і бігучих строк.

А ще було все добре, навколо співали пташечки, розвивався соціалізм (комунізм). Половину ефірного часу розповідали про чарівну природу.., і організовували "веселі" свята першотравня під вибухи Чорнобильської АЕС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хіба наші дідусі з бабусями звернули б увагу на те, що ми сьогодні купуємо не роздумуючи, напевно, ні. Бо керувалися іншими життєвими цінностями і пріорітетами.

Та невже?

http://www.yaplakal.com/uploads/post-3-12219635533764.jpg

http://www.yaplakal.com/forum18/topic210156.html - і я таких може ще багато знайти,навіть більш промовистих.

Да..... Чудо перо і какао :smile-zachot:

Ну, що я можу сказати, на свій захист))) Тоді це було не настільки масово хіба що...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді це було не настільки масово хіба що...
Ну естественно, не было же ТВ, интернета и т.д... На то время и такой рекламы хватало)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Це простіше задача. Але цінності все-таки формує. Реклама від фонду "Антиснід" Франчук. Банальний приклад. Соціальна реклама, не орієнтована на продаж товарів, а виключно на формування цінності. Чи Ви хочете сказати, що з лояльним ставлення до ВІЛ-інфікованих як цінністю ми народжуємося?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Це простіше задача. Але цінності все-таки формує. Реклама від фонду "Антиснід" Франчук. Банальний приклад. Соціальна реклама, не орієнтована на продаж товарів, а виключно на формування цінності. Чи Ви хочете сказати, що з лояльним ставлення до ВІЛ-інфікованих як цінністю ми народжуємося?

Я тут имела ввиду именно коммерческую рекламу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помиляйся, тільки не зупиняйся (Агентство: Револьвер)

http://www.advertology.ru/index.php?id=13961&name=Media&op=MediaShow

Нова соціальна цінність крізь призму комерційної реклами конкретного товару. Раніше помилки засуджувались і висміювались. Схвалювався лише результат.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как по мне, так реклама не формирует никаких ценностей, а всего лишь использует их для продажи товаров.

Це простіше задача. Але цінності все-таки формує. Реклама від фонду "Антиснід" Франчук. Банальний приклад. Соціальна реклама, не орієнтована на продаж товарів, а виключно на формування цінності. Чи Ви хочете сказати, що з лояльним ставлення до ВІЛ-інфікованих як цінністю ми народжуємося?

Я тут имела ввиду именно коммерческую рекламу.

Я все ж таки вважаю, що комерційна в деяких випадках має більший вплив ніж соціальна (хоча вона сьогодні найнеобхідніша).

Реклама як знаряддя переконання впливає на цінності і устрій життя, і такий вплив має як негативний так і позитивних х-тер.

Наприклад, апеляція реклами до престижу заохочує розвиток заздрості, гордості та духу суперництва в суспільстві (сьогодні воно у нас росте як на дріжджях); апеляція до молоді дуже часто сприяє зменшенню авторитету сім'ї, до сексуальності сприяє розповсюдженню розбещенності та вседозволенності. (зараз виглядати сексуально для багатьох дівчат є чи не найпершою цінністю)

Список звичайно можна продовжувати....

для прикладу, як хитро використовують рекламу:http://ksanaz.com/hub-open-club

"Роман Гаврыш рассказал о том, что сегодня многие компании используют совершенно новые подходы к созданию рекламы для того, чтобы достичь сознания потребителя. На первый план выходит не простое перечисление преимуществ того или иного товара, сопровождающееся эффектными кадрами. Сюжет может быть прямо не связан с рекламируемым товаром или брендом и описывать какую-то историю или жизненную ситуацию, которая затрагивает важные вопросы и вызывает у зрителя эмоции сопереживания, сочувствия, симпатии, рождает вдохновение и т.п. В конце ролика компания просто как бы подписывается под представленным нашему вниманию видео, демонстрируя свою приверженность тем ценностям, которые только что пропагандировались. Все это исполняется в высокохудожественной кинематографической или документалистской манере"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лесічка, як Ви не праві.

Життя, це не педагогіка і тези соціального працівника, не скигління начальника управління ЖКГ і не хабар ДАІщнику за "демонтований" штендер. Реклама працює на цінностях і формує їх. Комерційна реклама несе інформацію про товар. Людині може зробити з яйця яєшню, а може порох.

А щодо неефективності соціальної реклами. ТО хотів би я що моя комерційна реклама була настільки ж популярна, як, наприклад, ось ця (про ефект і ефективність поки мовчу).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лесічка, як Ви не праві.

Життя, це не педагогіка і тези соціального працівника, не скигління начальника управління ЖКГ і не хабар ДАІщнику за "демонтований" штендер. Реклама працює на цінностях і формує їх. Комерційна реклама несе інформацію про товар. Людині може зробити з яйця яєшню, а може порох.

А щодо неефективності соціальної реклами. ТО хотів би я що моя комерційна реклама була настільки ж популярна, як, наприклад, ось ця (про ефект і ефективність поки мовчу).

Я ж зовсім не заперечую, я погоджуюсь, "реклама працює на цінностях і формує їх"!

Я не сказала, що соціальна неефективна... ЇЇ мало, і такі ролики не транслюють у ЗМІ, пересічна людина може, вкращому випадку, звернути увагу на рекламний щит у центрі міста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому хитро використовують? Мудро. За день я отримую близько 27 з пропозиціями розмістити свою рекламу з використанням певних інструментів. Коли я даю негативну відповідь і чую питання - А чому? - Я взагалі випадаю в осад. Якби хтось із них запропонував 10% з тієї ідеї, що у ролику. А то продають рекламну площину, як картоплю на базарі.

Ви коли-небудь пробували придумати рекламну концепцію. Не окремий графічний дизайн, не статейку в газеті, а суцільний образ. Реклама - це мистецтво і воно не може бути хорошим чи поганим. Лише талановитим або бездарним )))).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...