Profesor Опубліковано 14 Березня, 2011 в 19:57 #1 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 19:57 Хочу купувати авто до 5000$, поки що зупинився на такому варіанті як Амулет, порадьте чи варто його брати, як авто в ремонті?Чи краще Пасат Б3?Вектра?
rossonero1899 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:01 #2 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:01 Passat b3 100%. Тільки треба дуже обережно вибирати. Да і пару сотень зелених докинути
mrZED Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:08 #3 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:08 Амулєт - ні в якому разі не бери!!! краще вже Жигулі якісь, чи Сенса.. але не цього одноразового китайця!
Profesor Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:11 Автор #4 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:11 На пасата трошкі жалко стільки давати, всетаки йому буде років 20!Амулєт - ні в якому разі не бери!!! краще вже Жигулі якісь, чи Сенса.. але не цього одноразового китайця!Мені треба факти, чому не Амулет?
rossonero1899 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:13 #5 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:13 На пасата трошкі жалко стільки давати, всетаки йому буде років 20! Амулєт - ні в якому разі не бери!!! краще вже Жигулі якісь, чи Сенса.. але не цього одноразового китайця! Мені треба факти, чому не Амулет?
azotik Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:15 #6 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:15 я ремонтував амулети там жах, все одвалюється, комп весь час збивається, ручки на дверях ламаються, абс в основном не працює гідрач тече, сідушкі одні пружини неможливо сидіти,!
LutskGSM Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:19 #7 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:19 китайський амлєт ) б3 надійна робоча народна машина. місця дуже багато в універсалі.
Deemon Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:21 #8 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:21 Краш-тест Chery Amulet
Profesor Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:24 Автор #9 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:24 я ремонтував амулети там жах, все одвалюється, комп весь час збивається, ручки на дверях ламаються, абс в основном не працює гідрач тече, сідушкі одні пружини неможливо сидіти,!А що саме там ремонтували?
mrZED Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:36 #10 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:36 проводка стьрьомна, тоншої напевно ніде нема вже.. випадки короткого неодноразові! Підвіска громіздка, вікна самі по собі можуть опускатися від пригання по ямках, платик самий дешевий, деталі прикріплені на соплях, всьо відвалюється... Кузов до іржі має припаршиву стійкість.. і так далі!.. Сходіть на будь-яке СТО - вам наочно це все продемонструють
vrm Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:58 #11 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 20:58 Ну новий амлєт це ще пів біди, а ось - з рук це взагалі дурня повна...
fedot Опубліковано 14 Березня, 2011 в 21:08 #12 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 21:08 А машинка-то тобі для чого???. З досвіду роботи на СТО та на розборці - Пассат!
Oksana04 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 21:40 #13 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 21:40 Амулєт - ні в якому разі не бери!!! не цього одноразового китайця!І чого це він раптом одноразовий???я ремонтував амулети там жах....А це вже як хто до свого авто ставиться.Какашку можна зробити і з дорогущого автомобіля.І щодо краш-тестів.Машина береться не для випробувань, а для їзди.Нічого не раджу, бо в тому не розбираюсь. Кажу, як в нас є.Наш одноразовий (куплений новим) китайський Амулет станом на сьогодні чудово від'їздив 4,5роки без капремонту.
nevirko Опубліковано 14 Березня, 2011 в 21:54 #14 Опубліковано 14 Березня, 2011 в 21:54 Як на мене, то авто купують, судячи з його технічного стану, а не марки виробника. Рік випуску, пробіг, стан кузова, ходової частини, останній техогляд... (особливо, якщо автомобілю доводилось їздити околицями Луцька ).
Alexandrex Опубліковано 15 Березня, 2011 в 06:17 #15 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 06:17 Однозначно Пасат або Вектра.Їздив на обох.Вибирай що більше подобається.Проблем з запчастинами з обома машинами не буде, і ціни нормальні.
Zheny@ Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:06 #16 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:06 Згоден із Німцями. Пасат, Вектра - все класно. От тільки в порівнянні із тими ж Жигулями, фара до Вектри буде коштувати не 200 грн. А 500. І т.д. Щодо китайців. Теперішні китайці - ну зовсім вже китайці. Ще ті, що купувалися 3-5 років тому, куди не йшло. В мене знайомий на ДЖаггі. (Chery Jaggi) після лобового зіткнення вижив, прийшов купувати наступну таку ж саму. Каже, що на свої 54 000 грн вона себе виправдовує. Знову ж таки - для чого авто. І яке авто це буде перше чи ні. Як для першого авто - жигулика за 3,5К у.о. - навчився їздити, вбив трошки і продав наступному учневі. Якщо для роботи - то Німці (Опель). Особливо Гольф двійка. Коняка..Якщо раз на указ виїхати по вихідним на природу чи в село проїхатися - то можеш і китайця взяти. Або ж Ла(й)носа (Lanos).
zzzvalentinxxx Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:12 #17 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:12 Тут також дилема - старе авто наполовину оригінальне. Я би дивився на щось новіше (в межах розумного).Однозначно авто повинне відображати певні потреби власника. Не знаю чи підійде, але я би подивився в сторону і таких авто.
Shulc Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:21 #18 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:21 Не шкодуй гроші , краще позичити чи трішки взяти в кредит і взяти щось достойніше наприклад Maserati GranTurismo ))) А про амулета - то ще нікого не чув цією машиною задоволеним, друзі називають її консервною банкою ( акцент на метал, якщо це можна назвати металом)
Shulc Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:26 #19 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 07:26 з нових авто. із дешевших варіантів заслуговує на увагу Авео. Але до 5000 брати краще опеля хоча вони також не ідеальні бажано німця пригнаного
sergik Опубліковано 15 Березня, 2011 в 08:37 #20 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 08:37 Згоден із Німцями. Пасат, Вектра - все класно. От тільки в порівнянні із тими ж Жигулями, фара до Вектри буде коштувати не 200 грн. А 500. І т.д. Зато Вектра не буде так часто ламатись як "Жигули"! Так те що запчастини на іномарку дорожчі, це не означає що на ремонти за рік ти викиниш більше грошей ніж на "Жигуля"! З цих авто, я б брав Вектру, ще б з мотором 2,0 л, їздив на такій - сила!)
zzzvalentinxxx Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:01 #21 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:01 А ще звертай увагу на розхід пального... Зараз це дуже актуально)
Саня Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:14 #22 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:14 VW Passat B3 за такі гроші знайти проблемно буде, ціни на них тримаються досить висок. Opel Vectra дешевші, але багато гнилих. Мотор 2,0 досить надійний. Знайомий вже більше 400 тис. наїздив і ніхто в нього ще не заглядав. На машины стоїть ГБО.Oksana04, скільки вже на Chery Amulet наїздили? Що доводилося робити/міняти за такий пробіг?
sergik Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:21 #23 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:21 А ще звертай увагу на розхід пального... Зараз це дуже актуально)Ага, тільки не завжди малий об'єм двигуна буде означати менший розхід, ніж на цієї ж моделі тільки з більшим об'ємом двигуна...
zzzvalentinxxx Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:28 #24 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 09:28 Ага, тільки не завжди малий об'єм двигуна буде означати менший розхід, ніж на цієї ж моделі тільки з більшим об'ємом двигуна...Звичайно! Сучасніші двигуни економніші та потужніші. Тому і на розхід треба дивитись по факту.
Oksana04 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 10:01 #25 Опубліковано 15 Березня, 2011 в 10:01 Oksana04, скільки вже на Chery Amulet наїздили? Що доводилося робити/міняти за такий пробіг?Оце ви мене загрузили... )))Приїде чоловік - попитаю.Я не в курсі, бо не воджу авто.Єдине, що поки можу сказати, що крім щоденних накаток по Луцьку і т.п., вона без проблем перенесла поїздки в Крим і назад, та подорож Європою.Інше уточню ввечері.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.