Перейти до змісту

Порадьте авто!


Profesor

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хочу купувати авто до 5000$, поки що зупинився на такому варіанті як Амулет, порадьте чи варто його брати, як авто в ремонті?

Чи краще Пасат Б3?

Вектра?

Опубліковано

Амулєт - ні в якому разі не бери!!! краще вже Жигулі якісь, чи Сенса.. але не цього одноразового китайця!

Опубліковано

На пасата трошкі жалко стільки давати, всетаки йому буде років 20!

Амулєт - ні в якому разі не бери!!! краще вже Жигулі якісь, чи Сенса.. але не цього одноразового китайця!

Мені треба факти, чому не Амулет?

Опубліковано

На пасата трошкі жалко стільки давати, всетаки йому буде років 20!

Амулєт - ні в якому разі не бери!!! краще вже Жигулі якісь, чи Сенса.. але не цього одноразового китайця!

Мені треба факти, чому не Амулет?

Опубліковано

я ремонтував амулети там жах, все одвалюється, комп весь час збивається, ручки на дверях ламаються, абс в основном не працює гідрач тече, сідушкі одні пружини неможливо сидіти,!

Опубліковано

я ремонтував амулети там жах, все одвалюється, комп весь час збивається, ручки на дверях ламаються, абс в основном не працює гідрач тече, сідушкі одні пружини неможливо сидіти,!

А що саме там ремонтували?

Опубліковано

проводка стьрьомна, тоншої напевно ніде нема вже.. випадки короткого неодноразові! Підвіска громіздка, вікна самі по собі можуть опускатися від пригання по ямках, платик самий дешевий, деталі прикріплені на соплях, всьо відвалюється... Кузов до іржі має припаршиву стійкість.. і так далі!.. Сходіть на будь-яке СТО - вам наочно це все продемонструють

Опубліковано

Амулєт - ні в якому разі не бери!!!

не цього одноразового китайця!

І чого це він раптом одноразовий???

я ремонтував амулети там жах....

А це вже як хто до свого авто ставиться.

Какашку можна зробити і з дорогущого автомобіля.

І щодо краш-тестів.

Машина береться не для випробувань, а для їзди.

Нічого не раджу, бо в тому не розбираюсь. Кажу, як в нас є.

Наш одноразовий (куплений новим) китайський Амулет станом на сьогодні чудово від'їздив 4,5роки без капремонту.

Опубліковано

Як на мене, то авто купують, судячи з його технічного стану, а не марки виробника. Рік випуску, пробіг, стан кузова, ходової частини, останній техогляд... (особливо, якщо автомобілю доводилось їздити околицями Луцька :rolleyes: ).

Опубліковано

Однозначно Пасат або Вектра.

Їздив на обох.

Вибирай що більше подобається.

Проблем з запчастинами з обома машинами не буде, і ціни нормальні.

Опубліковано

Згоден із Німцями. Пасат, Вектра - все класно. От тільки в порівнянні із тими ж Жигулями, фара до Вектри буде коштувати не 200 грн. А 500. І т.д.

Щодо китайців.

Теперішні китайці - ну зовсім вже китайці. Ще ті, що купувалися 3-5 років тому, куди не йшло.

В мене знайомий на ДЖаггі. (Chery Jaggi) після лобового зіткнення вижив, прийшов купувати наступну таку ж саму. Каже, що на свої 54 000 грн вона себе виправдовує.

Знову ж таки - для чого авто. І яке авто це буде перше чи ні.

Як для першого авто - жигулика за 3,5К у.о. - навчився їздити, вбив трошки і продав наступному учневі.

Якщо для роботи - то Німці (Опель). Особливо Гольф двійка. Коняка..

Якщо раз на указ виїхати по вихідним на природу чи в село проїхатися - то можеш і китайця взяти. Або ж Ла(й)носа (Lanos).

Опубліковано

Тут також дилема - старе авто наполовину оригінальне. Я би дивився на щось новіше (в межах розумного).

Однозначно авто повинне відображати певні потреби власника. Не знаю чи підійде, але я би подивився в сторону і таких авто.

Опубліковано

Не шкодуй гроші , краще позичити чи трішки взяти в кредит і взяти щось достойніше наприклад Maserati GranTurismo ))) А про амулета - то ще нікого не чув цією машиною задоволеним, друзі називають її консервною банкою ( акцент на метал, якщо це можна назвати металом)

Опубліковано

з нових авто. із дешевших варіантів заслуговує на увагу Авео. Але до 5000 брати краще опеля хоча вони також не ідеальні бажано німця пригнаного

Опубліковано

Згоден із Німцями. Пасат, Вектра - все класно. От тільки в порівнянні із тими ж Жигулями, фара до Вектри буде коштувати не 200 грн. А 500. І т.д.

Зато Вектра не буде так часто ламатись як "Жигули"! Так те що запчастини на іномарку дорожчі, це не означає що на ремонти за рік ти викиниш більше грошей ніж на "Жигуля"!

З цих авто, я б брав Вектру, ще б з мотором 2,0 л, їздив на такій - сила!)

Опубліковано

VW Passat B3 за такі гроші знайти проблемно буде, ціни на них тримаються досить висок. Opel Vectra дешевші, але багато гнилих. Мотор 2,0 досить надійний. Знайомий вже більше 400 тис. наїздив і ніхто в нього ще не заглядав. На машины стоїть ГБО.

Oksana04, скільки вже на Chery Amulet наїздили? Що доводилося робити/міняти за такий пробіг?

Опубліковано

А ще звертай увагу на розхід пального... Зараз це дуже актуально)

Ага, тільки не завжди малий об'єм двигуна буде означати менший розхід, ніж на цієї ж моделі тільки з більшим об'ємом двигуна...

Опубліковано

Ага, тільки не завжди малий об'єм двигуна буде означати менший розхід, ніж на цієї ж моделі тільки з більшим об'ємом двигуна...

Звичайно! Сучасніші двигуни економніші та потужніші. Тому і на розхід треба дивитись по факту.

Опубліковано

Oksana04, скільки вже на Chery Amulet наїздили? Що доводилося робити/міняти за такий пробіг?

Оце ви мене загрузили... )))

Приїде чоловік - попитаю.

Я не в курсі, бо не воджу авто.

Єдине, що поки можу сказати, що крім щоденних накаток по Луцьку і т.п., вона без проблем перенесла поїздки в Крим і назад, та подорож Європою.

Інше уточню ввечері.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...