Перейти до змісту

Стартовали продажи ЗАЗ Forza


Ruslyk

Рекомендовані повідомлення

Первая партия новеньких ЗАЗ Forza добралась до салонов украинских дилеров, автомобиль представляет собой запорожскую версию китайского компакта Chery A13, дебютировавшего два года назад. Экстерьер машины разработан мастерами итальянской Pininfarina, украинский вариант будет предлагаться в версиях хэтчбек и седан.

201102162129_02_zaz_forza1-575x431.jpg

Новинка выступает прямым конкурентом российской Приоре, колесная база Forza 2527 мм, длина в версии седан 4269 мм (4350 мм у Приоры), в версии хэтчбек ЗАЗ Forza на 13 см короче. Автомобиль на полсантиметра шире российского одноклассника (1686 мм) и на целых 7 сантиметров выше (1492 мм). Все это позволяет с комфортом разместиться пятерым ездокам, плюс в их распоряжении вместительный багажник в 500 литров по сравнению с 430 литрами у Приоры.

201102162131_06_zaz_forza1-575x766.jpg

Запорожский дебютант комплектуется 1,5-литровым 16-клапанным двигателем, созданным в содружестве с австрийскими моторостроителями из компании AVL. Его мощность 109 лс, крутящий момент 140 Нм, двигатель выполняет нормы Евро-3. В качестве трансмиссии используется 5-ступенчатая механическая КП. Полная масса ЗАЗ Forza составляет 1575 кг, это соответствует Приоре (1578 кг), комплектуемой моторами 80-98 лс.

201102162132_28_zaz_forza1-575x431.jpg

Производство новых "Запорожцев" включает штамповку крупных деталей на ЗАЗе, сварку и окраску корпусов. Из украинских комплектующих отметим также электропроводку, выхлопную систему, сидения, аккумуляторы, резиновые элементы и шины. Автомобили доступны в практически "голом" базовом варианте (Base), к которому в качестве опций предлагаются усилитель рулевого управления, рулевая колонка с регулировкой наклона, кондиционер, подушка безопасности водителя, передние электростеклоподъёмники, центральный замок, противоугонная система и иммобилайзер, задние противотуманные фонари, электрокорректор света фар, хромированная решетка радиатора и увеличенные колеса R15.

201102162133_13_zaz_forza1-575x431.jpg

В комплектации Comfort добавятся ABS и EBD, подушка безопасности для переднего пассажира, электростеклоподъемники по кругу, передние сиденья с подогревом и mp3-плеер. Вариант Luxury обретет оповещатель движения задним ходом, наружные зеркала с подогревом, противотуманки и 6 встроенных динамиков.

201102162133_20_zaz_forza1-575x431.jpg

Доречи ціна цього чуда української техніки від 80 000 грн!!!!.... пипец :sq_ye: ... і це бюджетна українська машина :friday: .... Інформацію взято звідси!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 69
  • Створено
  • Остання відповідь

як на мене, ЦЕ краще за славуту )))

Що б не говорили, з усіх ЗАЗів, форза це прогрес.

симпатична машинка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальна машина і ціна конкурентна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ось так їх складають http://auto.tochka.net/7217-tayna-rozhdeniya-zaz-forza

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чергове китайське гуано, тепер місцевого розливу....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чергове китайське гуано, тепер місцевого розливу....

Так українці даже не потрудилися шоб створити власний дизайн машини а нагло здерли його з китайського Chery A13....

вот....

chery_a13_5d_34.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зате ТАЗи у своєму розвидку відстають і то добряче. Все згадую СССР, на ЗАЗі виготовлялося одне гумно, розробили таврію, так кацапи вкрали і переробили на ВАЗ-2109. Тепер Запоріжжя може дозволити собі зробити те що хоче, а не те чого хоче кремль

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ruslyk уявляєш скільки коштує створити власний дизайн? Нормальна практика і нормальне рішення складати такі авто а не придумувати ще одну Славуту - бо грошей на придумати щось краще не вистачить :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З переду вигляд не поганий, але задок задертий і короткуватий. Коротше пропорцій ніяких, хачбека не бачив, але напевно явно кращий седана. Ціна 80 тис грн, явно не бюджетного авто, прийдеться депутатам знову ввізне мито на автівки піднімати щоб піднімати вітчизняний автопром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

його називають не седаном, а ліфтбеком. так, це і є черрі а13, цього ніхто не приховує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ша спаю...

Ну шо ж ты срашная такая, ты такая страшная!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Руслан, ти ж читай те що копіпастиш, 1й рядок^_^

автомобиль представляет собой запорожскую версию китайского компакта Chery A13

В цьому авто з чисто українського - слюсарі котрі його збирають і шильдики ЗАЗ ....  :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В цьому авто з українського - слюсарі котрі його збирають і шильдики ЗАЗ .... :dont:

Васадзе при презентації озвучив, що зараз 51% комплектуючих місцеві, хочуть довести до 55%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Руслан, ти ж читай те що копіпастиш, 1й рядок^_^

автомобиль представляет собой запорожскую версию китайского компакта Chery A13

В цьому авто з українського - слюсарі котрі його збирають і шильдики ЗАЗ .... :dont:

ну так представ собі шо то вийшло... китайська техніка + частина українських запчастей + українська зборка = старшно даже представити шо то вийшло :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Посадити б того Таріела та і весь наш парламент з кабміном на ті форци, хай популяризують 51%/49% укр.-кит. авто.... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку. І до того ж в своєму сегменті Forza досить конкурентна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку. І до того ж в своєму сегменті Forza досить конкурентна.

патріот ти однако)))))) але впринципі ти прав))... хоча знаючи :jeer: українську якість..... молотком болти забиті....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наш автомпром це страшне убожество, і воно таки дійсно ледь дихає...

Конкурувати цей корч може хіба зі своїми братами по крові, Chery\Geely, ну ще з ТАЗам.

Ці всі псевдо-супер-сучасні австрійські двигуни в 109 коней, кузова ательє Пінінфаріна, подушки, абс, і тд - бутафорія, удєл тих хто марить новим авто, але на кармані не густо. 

Ніколи ця тачанка не обскаче нормальну європейську\іпонську машинку, яка випускалась 10-12 років тому.

Вже традиційно, хто ж таке ще зохаває як не українці :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замовте тест-драйв, щоб сумніви розвіяти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку.

Я краще за ці гроші візьму б/в німця, ніж профінансую укр. економіку в особі пана ВасРадзе (завдяки якому ми і маємо таке високе мито на ввіз авто). Автопром, який випускає один металобрухт і чужі копії по захмарним цінам, називається не автопром, а лохотрон (імхо).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так хто буде тест-драйв замовляти??? :g05: будемо іспитувати її на шо вона здатна.. через скільки метрів/кілометрів зламається))) :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку. І до того ж в своєму сегменті Forza досить конкурентна.

через цей "наш" "автопром" розмитнення автомобілів з-за кордону дорогуще. Краще би розвалили той ЗАЗ, і дозволили ввозити з-за кордону нормальні автомобілі по адекватній ціні... Або принаймі робили би свої нормальні авто по адекватній ціні... ОСЬ що можна купити в німечинні за еквівалент 10000$. Та китайська форза навіть не рівняється з тими авто не по яким параметрам

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

через цей "наш" "автопром" розмитнення автомобілів з-за кордону дорогуще. Краще би розвалили той ЗАЗ, і дозволили ввозити з-за кордону нормальні автомобілі по адекватній ціні..

 Розмитненя в нас таке не тому що існує укр.вирорбник, а тому-що держава така... Чому нормальні країни не захищають свої марки таким способом? а тому що людина як істота розумна сама може вибрати який пріоритет буде переважати у виборі авто. Наприклад, німці, як патріоти своєї країни, економіки купують в быльшості свої авто, французи - свої, але це зовсім не означає що Ми будемо купувати га.но у новій обгортці лише  тому що на них шильдик Зазу...

ех... не вистачає нам Бацька...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціна хетчбека в мінімальній комплектації - 89,5к, мінімальний седан - 90,5к+

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При наших середніх зарплатах - за 5-6 років нашкрябаємо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...