Ruslyk Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 17:54 #1 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 17:54 Первая партия новеньких ЗАЗ Forza добралась до салонов украинских дилеров, автомобиль представляет собой запорожскую версию китайского компакта Chery A13, дебютировавшего два года назад. Экстерьер машины разработан мастерами итальянской Pininfarina, украинский вариант будет предлагаться в версиях хэтчбек и седан. Новинка выступает прямым конкурентом российской Приоре, колесная база Forza 2527 мм, длина в версии седан 4269 мм (4350 мм у Приоры), в версии хэтчбек ЗАЗ Forza на 13 см короче. Автомобиль на полсантиметра шире российского одноклассника (1686 мм) и на целых 7 сантиметров выше (1492 мм). Все это позволяет с комфортом разместиться пятерым ездокам, плюс в их распоряжении вместительный багажник в 500 литров по сравнению с 430 литрами у Приоры. Запорожский дебютант комплектуется 1,5-литровым 16-клапанным двигателем, созданным в содружестве с австрийскими моторостроителями из компании AVL. Его мощность 109 лс, крутящий момент 140 Нм, двигатель выполняет нормы Евро-3. В качестве трансмиссии используется 5-ступенчатая механическая КП. Полная масса ЗАЗ Forza составляет 1575 кг, это соответствует Приоре (1578 кг), комплектуемой моторами 80-98 лс. Производство новых "Запорожцев" включает штамповку крупных деталей на ЗАЗе, сварку и окраску корпусов. Из украинских комплектующих отметим также электропроводку, выхлопную систему, сидения, аккумуляторы, резиновые элементы и шины. Автомобили доступны в практически "голом" базовом варианте (Base), к которому в качестве опций предлагаются усилитель рулевого управления, рулевая колонка с регулировкой наклона, кондиционер, подушка безопасности водителя, передние электростеклоподъёмники, центральный замок, противоугонная система и иммобилайзер, задние противотуманные фонари, электрокорректор света фар, хромированная решетка радиатора и увеличенные колеса R15. В комплектации Comfort добавятся ABS и EBD, подушка безопасности для переднего пассажира, электростеклоподъемники по кругу, передние сиденья с подогревом и mp3-плеер. Вариант Luxury обретет оповещатель движения задним ходом, наружные зеркала с подогревом, противотуманки и 6 встроенных динамиков. Доречи ціна цього чуда української техніки від 80 000 грн!!!!.... пипец ... і це бюджетна українська машина .... Інформацію взято звідси!!!!
zluden' Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:29 #2 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:29 як на мене, ЦЕ краще за славуту )))Що б не говорили, з усіх ЗАЗів, форза це прогрес.симпатична машинка
rossonero1899 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:36 #3 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:36 нормальна машина і ціна конкурентна
FOX Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:45 #4 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:45 а ось так їх складають http://auto.tochka.net/7217-tayna-rozhdeniya-zaz-forza
Deemon Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:53 #5 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 18:53 чергове китайське гуано, тепер місцевого розливу....
Ruslyk Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:25 Автор #6 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:25 чергове китайське гуано, тепер місцевого розливу.... Так українці даже не потрудилися шоб створити власний дизайн машини а нагло здерли його з китайського Chery A13.... вот....
planirovschik Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:31 #7 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:31 Зате ТАЗи у своєму розвидку відстають і то добряче. Все згадую СССР, на ЗАЗі виготовлялося одне гумно, розробили таврію, так кацапи вкрали і переробили на ВАЗ-2109. Тепер Запоріжжя може дозволити собі зробити те що хоче, а не те чого хоче кремль
VaLeRa Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:40 #8 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:40 Ruslyk уявляєш скільки коштує створити власний дизайн? Нормальна практика і нормальне рішення складати такі авто а не придумувати ще одну Славуту - бо грошей на придумати щось краще не вистачить
Andreyko Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:41 #9 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 19:41 З переду вигляд не поганий, але задок задертий і короткуватий. Коротше пропорцій ніяких, хачбека не бачив, але напевно явно кращий седана. Ціна 80 тис грн, явно не бюджетного авто, прийдеться депутатам знову ввізне мито на автівки піднімати щоб піднімати вітчизняний автопром.
Tolik_lt Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:01 #10 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:01 його називають не седаном, а ліфтбеком. так, це і є черрі а13, цього ніхто не приховує.
Ha3aP Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:10 #11 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:10 Ша спаю...Ну шо ж ты срашная такая, ты такая страшная!
Deemon Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:11 #12 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:11 Руслан, ти ж читай те що копіпастиш, 1й рядок автомобиль представляет собой запорожскую версию китайского компакта Chery A13 В цьому авто з чисто українського - слюсарі котрі його збирають і шильдики ЗАЗ ....
Tolik_lt Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:13 #13 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:13 В цьому авто з українського - слюсарі котрі його збирають і шильдики ЗАЗ .... Васадзе при презентації озвучив, що зараз 51% комплектуючих місцеві, хочуть довести до 55%
Ruslyk Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:20 Автор #14 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:20 Руслан, ти ж читай те що копіпастиш, 1й рядок автомобиль представляет собой запорожскую версию китайского компакта Chery A13 В цьому авто з українського - слюсарі котрі його збирають і шильдики ЗАЗ .... ну так представ собі шо то вийшло... китайська техніка + частина українських запчастей + українська зборка = старшно даже представити шо то вийшло
Deemon Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:22 #15 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:22 Посадити б того Таріела та і весь наш парламент з кабміном на ті форци, хай популяризують 51%/49% укр.-кит. авто....
rabzy Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:26 #16 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:26 Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку. І до того ж в своєму сегменті Forza досить конкурентна.
Ruslyk Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:33 Автор #17 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:33 Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку. І до того ж в своєму сегменті Forza досить конкурентна. патріот ти однако)))))) але впринципі ти прав))... хоча знаючи українську якість..... молотком болти забиті....
Deemon Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:40 #18 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:40 Наш автомпром це страшне убожество, і воно таки дійсно ледь дихає... Конкурувати цей корч може хіба зі своїми братами по крові, Chery\Geely, ну ще з ТАЗам. Ці всі псевдо-супер-сучасні австрійські двигуни в 109 коней, кузова ательє Пінінфаріна, подушки, абс, і тд - бутафорія, удєл тих хто марить новим авто, але на кармані не густо. Ніколи ця тачанка не обскаче нормальну європейську\іпонську машинку, яка випускалась 10-12 років тому. Вже традиційно, хто ж таке ще зохаває як не українці
Zheny@ Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:41 #19 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:41 Замовте тест-драйв, щоб сумніви розвіяти.
Serpent Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:45 #20 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:45 Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку.Я краще за ці гроші візьму б/в німця, ніж профінансую укр. економіку в особі пана ВасРадзе (завдяки якому ми і маємо таке високе мито на ввіз авто). Автопром, який випускає один металобрухт і чужі копії по захмарним цінам, називається не автопром, а лохотрон (імхо).
Ruslyk Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:50 Автор #21 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:50 ну так хто буде тест-драйв замовляти??? будемо іспитувати її на шо вона здатна.. через скільки метрів/кілометрів зламається)))
Nikandr Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:50 #22 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 20:50 Нехай люди краще купують авто частково (51 %) українського виробництва, і за рахунок цього наш автопром хоч якось втримується на плаву, ніж купують китайське і фінансують іноземну економіку. І до того ж в своєму сегменті Forza досить конкурентна.через цей "наш" "автопром" розмитнення автомобілів з-за кордону дорогуще. Краще би розвалили той ЗАЗ, і дозволили ввозити з-за кордону нормальні автомобілі по адекватній ціні... Або принаймі робили би свої нормальні авто по адекватній ціні... ОСЬ що можна купити в німечинні за еквівалент 10000$. Та китайська форза навіть не рівняється з тими авто не по яким параметрам
vrm Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 21:01 #23 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 21:01 через цей "наш" "автопром" розмитнення автомобілів з-за кордону дорогуще. Краще би розвалили той ЗАЗ, і дозволили ввозити з-за кордону нормальні автомобілі по адекватній ціні.. Розмитненя в нас таке не тому що існує укр.вирорбник, а тому-що держава така... Чому нормальні країни не захищають свої марки таким способом? а тому що людина як істота розумна сама може вибрати який пріоритет буде переважати у виборі авто. Наприклад, німці, як патріоти своєї країни, економіки купують в быльшості свої авто, французи - свої, але це зовсім не означає що Ми будемо купувати га.но у новій обгортці лише тому що на них шильдик Зазу...ех... не вистачає нам Бацька...
Orin Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 21:30 #24 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 21:30 Ціна хетчбека в мінімальній комплектації - 89,5к, мінімальний седан - 90,5к+
Orin Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 21:36 #25 Опубліковано 19 Лютого, 2011 в 21:36 При наших середніх зарплатах - за 5-6 років нашкрябаємо)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.