Dream Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 08:56 Поділитися #26 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 08:56 Ви знаєте, я зараз (після Театрального майдану, після всіляких підземних-надземних переходів) до таких ПРОЖЕКТІВ ставлюсь виключно як до домашнього завдання архітекторів, як до дипломних робіт студентів ПЦБ випускного курсу... Буде реалізація (ха-ха) - буде змінюватись і ставлення. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VeryFate Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:27 Поділитися #27 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:27 Не вірю в реалізації проектів. З кожним новим мером нові проекти для відмиву бабла, залишуться на бумазі, або так-сяк як з театралкою, стадіоном і т.д.Скоро по новому будуть парк ділити і знову по кругу.Сцукі хочуть вила в пузо. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zerotul Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:38 Поділитися #28 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:38 Согласен с Урсой-будет очень отлично если вернут разделительную полосу в виде зелени.Так же красивее было. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Thorgalll Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:50 Поділитися #29 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:50 навіщо маленькому Луцьку, який аж ніяк не є якимось великим залізничним вузлом така пафосна і по всьому видно, що дорога будівля вокзалу? Зробили б хоча б таке як в Ківерцях чи трохи більше і цього з головою хватило б Кривой Рог, Население 752352 чел. (2010) Протяжность города 150 км Площадь: 430 км² Главный ж/д вокзал не намного больше нашего, правда он не один. А у нас 1 никуда нельзя поехать кроме Киева, Одессы и Львова... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:56 Поділитися #30 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:56 З тієї ж новини:А смисл?.. За словами головного інженера Львівської залізниці Володимира Кисельова, новий вокзал має вирішувати як транспортні проблеми міста, так і враховувати реальний пасажиропотік в Луцьку. «Нерозумно будувати якесь додаткове приміщення з розрахунком на 10-15 років. Треба виходити з того, аби вони не стали зайвими, або ж не стало потреби зводити ще додаткові корпуси», - зазначив Кисельов. Відтак залізничники констатують: при існуючому пасажиропотоці можна обійтися існуючим приміщенням вокзалу.а це все - "вєсьолиє картінкі" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Thorgalll Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:58 Поділитися #31 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 09:58 Не вірю в реалізації проектів. З кожним новим мером нові проекти для відмиву бабла, залишуться на бумазі, або так-сяк як з театралкою, стадіоном і т.д. Более реально то, что всё это развалится и всё... тока люди пострадают... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
swen1989 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 13:58 Поділитися #32 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 13:58 Так склалося географічно, що Луцьк в стороні опинився. І всі транспортні магістралі оминають наше місто. Будувати круте приміщення вокзалу - круто! Але для кого? В Луцьку ~250 тис. населення. Не вигідно. Було б непогано пустити нові залізничні напрямки. Наприклад: Ковель-Київ-Харків-Луганськ. Або Ковель-Львів-Ужгород. Тоді достатньо буде простої реконструкції старого приміщення. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Korosy Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 19:09 Поділитися #33 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 19:09 я люблю своє місто, але... для такого вокзалу прийдеться трохи і в самому місті порядок навести. бо, вибачайте, з висоти пташиного помьоту польоту буде шось таке вимальовуватись: Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vitiokl Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 21:59 Поділитися #34 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 21:59 Варшавський ринок, Там-там, Ювант, Караван, Слон, Варшавський - так, там таки не вистачає ще кількох торгових центрів Краще збудували б кількаповерхову автостоянку, особливо в цьому районі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 22:39 Автор Поділитися #35 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 22:39 Если бы прочитал первый пост - увидел бы, что в двух проектах многоуровневые гаражи запланированы Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Phoinix Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 23:04 Поділитися #36 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 23:04 Луцьк не є вузловим центром як Ковель іпафосний великий вокзал йому не потрібен. Це все скоріш за все для того щоб комусь дати місце під комерційне будівництво, а з вокзалом вийде як з переходом, Караван будуючи обіцяли, його і збудували а от перехід забули... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HelloBoy Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 23:44 Поділитися #37 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 23:44 кароче знову вирішив хтось "бабліща" вкосить собі! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
FunTom Опубліковано 16 Лютого, 2011 в 02:12 Поділитися #38 Опубліковано 16 Лютого, 2011 в 02:12 а реалізація судячи з представлених проектів мабуть намічається в наступному столітті Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
zaHARE Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 07:55 Поділитися #39 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 07:55 Моє ІМХО:знести вокзал і зробити розвязку Конякіна-Грушевського-К.Карого(зніме нагрузку з мосту Соборності-Перемоги),велику ринкову площу з підземними торг.центрами і стоянками,пасажиропотоки перевести на Ківерці(пустити швидкісний трамвай Гуща-Ківерці й спецавтобуси типа як на Бориспіль з Києва та й взагалі в наш час 15км не відстань).А ці всі картинки як на мене пусті забавки і піар.Не вірю ні одному їхньому наміру.,не кажучи вже,що це дійсно для Луцька нереально. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dream Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 08:36 Поділитися #40 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 08:36 Моє ІМХО:знести вокзал і зробити розвязку Конякіна-Грушевського-К.Карого(зніме нагрузку з мосту Соборності-Перемоги)в такому випадку треба буде робити ще один шляхопровід, щоб лишився залізничний зв'язок Ківерці-Львів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:03 Поділитися #41 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:03 Ківерці -Львів можна пустити через Гущу ЛПЗ, а ще одна рзв,язка з Конякіна в сторону центра дійсно розвантажить міст по Соборності.Хто взагалі би порахував, скільки тратиться бензину на на лишнє стояння на світлофорах та пробках у Луцьку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:10 Поділитися #42 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:10 тема - утопия... имхо. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:19 Автор Поділитися #43 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:19 Ківерці -Львів можна пустити через Гущу ЛПЗ, а ще одна рзв,язка з Конякіна в сторону центра дійсно розвантажить міст по Соборності. Угу, кучу километров полотна вокруг города тянуть... Это ветку минимум за Липинами надо вести, потом попытаться протиснуться через Струмовку и постараться выти на существующий мост... Очень рационально Хто взагалі би порахував, скільки тратиться бензину на на лишнє стояння на світлофорах та пробках у Луцьку. Это из серии "кто бы посчитал, как эти автомобили засирают воздух" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MOTOROLLLA Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:23 Поділитися #44 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:23 Футуристичні фото під №3 - потішили. На держ. гроші тільки дачі будуються, а не такЄ. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dream Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:27 Поділитися #45 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:27 Ківерці -Львів можна пустити через Гущу ЛПЗ, будувати об'їзну залізницю через Гущу, Липини, Струмівку? Оо Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:34 Поділитися #46 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 09:34 Взять бульдозер, снести всё к едрени фени, построить хату - мазанку, (или как там предлагала та, что на фоне грязной простыни фоткалась) и будет жить ещё веселей и радостней.... млять Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
zaHARE Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:13 Поділитися #47 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:13 Моє ІМХО:знести вокзал і зробити розвязку Конякіна-Грушевського-К.Карого(зніме нагрузку з мосту Соборності-Перемоги)в такому випадку треба буде робити ще один шляхопровід, щоб лишився залізничний зв'язок Ківерці-Львів.а навіщо він потрібен???? Залізничного звязку Торчин-Львів теж нема.))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
swen1989 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:26 Поділитися #48 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:26 Я так розумію, більшість людей, які тут відписуються залізничним транспортом не користуються. Мені, наприклад, доводиться їздити поїздом. Крім того, ніхто не буде будувати нове залізничне полотно. Бо це дуже дорого! Залишити Луцьк без залізничного сполучення - дурдом. Якщо і пасажиропотік можна перевести на Ківерці, то товарні перевезення ніхто нікуди не забере. Будувати нові розв'язки - ще більша утопія ніж новий вокзал. Моє ІМХО: для вирішення проблеми в Луцьку - пару багаторівневих стоянок біля ринку і невелика реставрація вокзалу + нові залізничні маршрути. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:32 Поділитися #49 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:32 да о какой реконструкции, тем более такой кардинальной, может идти речь, если они столько лет не могут завершить строительство моста ? бассейны они хотят ставить.самолётные площадки... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:46 Поділитися #50 Опубліковано 17 Лютого, 2011 в 14:46 Я користуюся залізницею раз на кілька років, а тримати вокзал та коліїї в центрі міста для товарних перевезень непрактично1- Займають дорогу землю2- Заважають руху автомобілей та людей (кожен день сотні мають перелазити під вагонами)та стояти на переїздах3- Гуркочуть та завжають спати.4- По краю Луцька товарні та пасажирські поїзди рухатимуться швидше. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.