Перейти до змісту

На роботу потрібен системний адміністратор


adebt

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В зв’язку з тим, що на ПАТ «Волинь-АВТО» звільняється вакансія системного адміністратора, якого ми знайшли в цій темі, відкрито пошук нової кандидатури.

Вимоги:

  • вік від 23 років
  • досвід роботи
  • порядність
  • відповідальність(якщо не вдається вирішити проблему зходу — не ховати голову в пісок, і казати що проблеми немає)
  • комунікабельність(колектив великий і спілкуватися доведеться з різними людьми) та чемність
  • налаштованість на довготривалу співпрацю — громадяни, які хочуть десь пересидіти 3-6 місяців, можуть не турбуватися і спокійно продовжувати займатися своїми справами
  • вміння швиденько в’їжджати в ті задачі, які ставить керівництво
  • не мати страху ставити уточнюючі питання, щоб не доводилось потім червоніти
  • вміння коректно розставляти пріорітети задачам

Чим доведеться займатись:

  • ну перш за все адмінити машини і сервера — трохи більше 50 машин (на робочих машинах ХР профешнл, на серверах 2003 та FreeBSD)
  • проблеми можуть бути різні: від глючного специфічного софта до "а в мене такого раніше не було-о-о-о" і “а в мене прінтер не друкує” і т.п.
  • ставити і налаштовувати специфічний софт (знання хоча б базової англійської/неміецької мови згодиться)
  • тримати в порядку мережеве обладнання і серверну
  • кабелі ніхто тягати не буде — для цього є підрядчик, головне вміти поставити задачу
  • телефонія — на рівні вміння перезагрузити АТС
  • для любих проблем з телефонією є підрядчик (той самий, що займається прокладкою кабелів)
  • периферія — з тонерами і картріджами колупатися не доведеться. Десь щось закінчилось - поставив підміну, а картрідж потарабанив на заправку. Фірма, яка нас обслуговує, в курсі що там і як
  • ремонт периферії виконує та сама фірма, що й заправляє картріджі
  • закупка та ремонт техніки — фірма-постачальник теж присутня і на всі заявки реагує досить швидко. Їздити за товаром не доведеться, все підвозять під офіс.
  • знання 1С:ТіС (торгівля і склад) на зачаточному рівні. Доведеться тільки виконувати самі примітивні процедури.
  • слідкування за поштовим, веб та фтп-сервером, нарізати на болванки бекапи баз і т.д.
  • підтримувати в робочому стані філії (раз в місяць-два з’їздити глянути, що там і як)

Більш детально про фронт робіт розповім на співбесіді.

Умови праці:

  • робочий день з 8.00 до 17.00 (бажано не спізнюватись і не стояти в 16.55 в низькому старті на виході :smile3: )
  • окремий кабінет
  • нормальні меблі
  • нормальна машина
  • мобільний телефон з передоплаченою сумою
  • кондішн
  • сервера не стоять під вухом, а в окремому приміщенні
  • література (що потрібно, то все докупляється без проблем)
  • біла зарплата (орієнтовно 1800-2000 на руки будете мати), яка точно буде зарплата залежить від вашої співбесіди з директором або головним інженером
  • всі соціальні радості: відрядні, лікарняні, відпускні, дикретні і т.д.

Нюанси:

  • резюме бажане, але живої розмови воно не замінить
  • 100% будуть відрядження до столиці на навчання або на тестування криза, да-с
  • можливі відрядження і в інші регіони (але це якшо й буде, то дуже-дуже рідко)
  • 100% будуть 2-3 співбесіди при прийомі: 1 з нинішнім адміном, 2 зі мною, 3 з керівництвом
  • “пріходящій” начальник відділу (тобто я :0011: ) Я маю на увазі, шо чим краще ви будете виконувати свою роботу, то тим менше в мене буде причин з’являтися в офісі і капати вам на мізки
  • 1 раз в рік доведеться проходити тестування. 2 рази завалив — прийде наказ про звільнення
  • якщо маєте права, то це стане вам в пригоді
  • дискримінації по статі претендента не буде
  • чи візьмуть на роботу студента — не факт, але спробувати можете

Контакти:

  • для початку писати на [email protected]
  • далі адмін розповість, що робити

Опубліковано

Так би всі розписували вакансії :)

А навіщо тоді начальник? якщо 1 людина буде адмінити все і вся :) чи ще є люди?

Це в допомогу?

Опубліковано

Резюме надсилати на вищевказану адресу.

В резюме вказати:

- Досвід роботи

- практичні навички роботи

- Контактний номер телефону.

Все інше - як в стандартних резюме. Наявність фото вітається.

Для тих, хто бажає очного спілкування:

Місто Луцьк. Вул. Рівненська 145 ПАТ "Волинь-Авто". Біля МРЕО. Вхід через салон "Опель. Шевроле"

тел. 0-332-28-18-19

Опубліковано

Так би всі розписували вакансії :)

Плюси? Де плюси я вас запитую! :)

А навіщо тоді начальник? якщо 1 людина буде адмінити все і вся :) чи ще є люди?

Це в допомогу?

А під столами я буду лазити? :)

Якщо серйозно, то так склалося історично, що я там працюю вже більше 6,5 років, останні 2 (здається 2) роки віддалено, всі питання шеф все рівно обговорює зі мною, а я потім доводжу до сис. адміна або навпаки: я доводжу до шефа, що по певним задачам зробив/не зробив сисадмін і т.п. Суть така, якщо в мене дзвонить телефон, а там написано Корольчук Ю.С., то значить є якась трабла :) З теперішінім адміном шеф мені міг не дзвонити місяць. А його зманили, блін :(

Всі уточнюючі питання можете ставити Жені (aka Zheny@). Можете відразу на [email protected] слати резюме або їхати прямо на ВА і заповняти анкету. Тих, кого Женя відбере він відправить до мене на 2 другу співбесіду, а після другої вже буде фінальна з директором, яка, як правило, носить суто формальний характер. Хоча всяке буває.

Опубліковано

Ви так розписали, стільки співбесід, жах :) з такою роботою справиться практично кожний який тямить, головне юзерів построїти правильно. І начальника парвильно навчити на компі працювати :) і все, кажу зі свого досвіду, коли юзери адекватні то проблеми рідко бувають.

Десь 99% вони самі вирішують :) тому що якщо хтось не щарить, мені простіше 100 раз ррозказати як робити, коли така трабла, чим потім 100 раз бігати устраняти проблему :)

Опубліковано

Ви так розписали, стільки співбесід, жах :) з такою роботою справиться практично кожний який тямить, головне юзерів построїти правильно. І начальника парвильно навчити на компі працювати :) і все, кажу зі свого досвіду, коли юзери адекватні то проблеми рідко бувають.

Про "справиться кожний" і "построїти" посміявся :) Про "начальника навчити..." це про мене? Якщо про мене, то подальші думки можете викласти в ПМ.

Десь 99% вони самі вирішують :) тому що якщо хтось не щарить, мені простіше 100 раз ррозказати як робити, коли така трабла, чим потім 100 раз бігати устраняти проблему :)

Ви кандиат на посаду? Якщо ні, то пропоную припинити офтоп. Дякую.

Наскільки я розумію, це та посада, на якій працює/працював Zheny@?

Так, ви правильно розумієте.

кормить нужно было....

Питання не в моїй компетенції. Знайшлася людина, яка показала товщий бутерброд, що ж тут зробиш? :)

Опубліковано

Ви так розписали, стільки співбесід, жах :) з такою роботою справиться практично кожний який тямить, головне юзерів построїти правильно. І начальника парвильно навчити на компі працювати :) і все, кажу зі свого досвіду, коли юзери адекватні то проблеми рідко бувають.

Десь 99% вони самі вирішують :) тому що якщо хтось не щарить, мені простіше 100 раз ррозказати як робити, коли така трабла, чим потім 100 раз бігати устраняти проблему :)

а де менше співбесід? Крім того, це такі обставини, що співбесіди не можуть відбутися в 1 етап.

АГа, спробуй "построїти" жіночку, яка тобі в матері годиться і відпрацювала на підприємстві понад 25 років.

Всі нюанси робочі - і всі вирішуються.

Опубліковано

І ще одне:

Шановні любителі потрандіти ні про що.

Дуже прошу Вас пустослівні коментарі лишити десь при собі. Щоб я Вас не банив, і Ви на мене не ображалися.

Цікавить посада - приходьте - поспілкуємося. Відправляйте резюме. Телефонуйте в робочий час. (Робочий час вказаний в першому пості).

Опубліковано

за таку нешасну зарплату від 1800 - 2000....я працюю і не про що не думаю і маю таке....дуже багато відповідальності накладаєте та кій уровень зарплати...

А тебе хтось пасатіжами за одне місце тягне на роботу? Працюєш, то працюй, які питаня? Чи сказав як в воду пукнув?

Опубліковано

так ніби й ніхто нікого не силує. Тобі мало - проходь і не затримуйся. Це вже говорили.

Інша сторона: стабільна ЗП. Біла. Офіційна. Лікарняні, відпускні. В зручному кабінеті.

Все настроєне і працює. Ніхто ВСЕ з НУЛЯ не заставляє робити.

Дехто має менше значно і на базарі мерзне.

Тому це питання доволі спірне.

Опубліковано

250$ в місяць мало денех.

І шо? Від того, що ти залишив тут комент їх відразу стане більше?

Люди, схаменіться. За вікном робиться трохи п**дєц і хай не дуже велика, але стабільна і біла ЗП зараз щось таки та значить.

Говорити про це можна, дивлячись на ту гору резюме, яка вже прийшла. Ми зараз вже просто сидимо і вибираємо хто з приславших резюме крутіший :)

Опубліковано

ЗП мілковата но резюме скинув.. а вдруХ передумаєте :)

Якщо ЗП мілкувата, то нащо резюме скидав? :)

Опубліковано

Я не перестаю дивуватися.

Написали ЗП. Ніхто не казав про "стартову ЗП" чи там "ЗП на випробовувальний термін". Є цифри - все.

Кому мало - обходьте топік стороною. Не флудіть.

Опубліковано

Якщо я кажу то не голословно кажу, залежить від людини, я колись на Укрпошті працював, і нічого вчив працювати за пару днів тих, хто компа в очі вперше побачив, а це люди кому за 50 були і нічого. Як вам робота де всім кому за 45??? Нічого працювали, і працюють, і нормально все. Більше проблем з "умніками" які тіпа там щось "петрають" на роботі і лізуть куда не нада.

Просто багато хто боїться начасльвто і "заіскує" перед ним, на рахунок начальства я мав ну увазі боса, якому в налом щось розбиратись, простіше кнопку нажав людина прибігла, я то переконував (вже на іншій роботі), що це не вихідьі такому подході.

Зарплата для набирання досвіду адекватна, головне щоб взяли на роботу, людина яка з головую бистро навчиться, тому що задачі у всіх роботодавців різні і все знати не можливо!

Опубліковано

Запарили, чесне слово.

Ми тут просили когось викладати свої погляду на організацію роботи сис. адміна на цьому підприємстві чи розмір заробітньої плати?

Женя, закрий тему. Кандидатів вже достатньо.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...