Перейти до змісту

Прямоточний повітряний фільтр


Plum

Рекомендовані повідомлення

Пропонують мені поставити на Opel Astra G 1.6i прямоточний повітряний фільтр (або фільтр нульового опору). А я от все вагаюсь -- не знаю варто чи ні. Хоча теоретично -- суцільні "плюси":

1. Завдяки нульовому опору притоку повітря зростає потужність двигуна на 5-10 к.с. і зменшується витрата бензину на 3-5%

2. Фільтр дуже ефективно фільтрує повітря від сміття завдяки дуже дрібній сітці і від пилу завдяки масляній плівці, що позитивно сказується на експлуатаційних характеристиках двигуна

3. Завдяки тому, що прямоточний фільтр миєтся кожні 10-15 тис. км (в залежності від запиленості повітря, зокрема від пори року) і без заміни експлуатується 160-200 тис. км, досягається непогана економія на замінах повітряних фільтрів.

З мінусів відмічається тільки трохи підвищений рівень шуму двигуна і його специфічний "характер". Схожий на звук, коли мотор працює взагалі без повітряного фільтра і з відкритим відсіком для його установки.

Народ, хто експерементував з такими штуками? Порадьте -- варто чи ні?

P.S. Ставити прямоточну випускну систему і робити чіп-тюнінг поки не збираюсь ;)

P.P.S. Можете заодно просвітити мене в плані можливості установки турбінки на опелевський 1.6 інжектор 2003 року :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропонують мені поставити на Opel Astra G 1.6i прямоточний повітряний фільтр (або фільтр нульового опору). А я от все вагаюсь -- не знаю варто чи ні. Хоча теоретично -- суцільні "плюси":

1. Завдяки нульовому опору притоку повітря зростає потужність двигуна на 5-10 к.с. і зменшується витрата бензину на 3-5%

2. Фільтр дуже ефективно фільтрує повітря від сміття завдяки дуже дрібній сітці і від пилу завдяки масляній плівці, що позитивно сказується на експлуатаційних характеристиках двигуна

3. Завдяки тому, що прямоточний фільтр миєтся кожні 10-15 тис. км (в залежності від запиленості повітря, зокрема від пори року) і без заміни експлуатується 160-200 тис. км, досягається непогана економія на замінах повітряних фільтрів.

З мінусів відмічається тільки трохи підвищений рівень шуму двигуна і його специфічний "характер". Схожий на звук, коли мотор працює взагалі без повітряного фільтра і з відкритим відсіком для його установки.

Народ, хто експерементував з такими штуками? Порадьте -- варто чи ні?

P.S. Ставити прямоточну випускну систему і робити чіп-тюнінг поки не збираюсь ;)

P.P.S. Можете заодно просвітити мене в плані можливості установки турбінки на опелевський 1.6 інжектор 2003 року :)

Знайомий поставив на WV Caddi, але там дізель, робити почав дійсно голосніше, але не давиться як буває коли стоїть звичний фільтр, а по топліву як їв так і їсть. я думмаю можеш поставити, гірше не буте точно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропонують мені поставити на Opel Astra G 1.6i прямоточний повітряний фільтр (або фільтр нульового опору). А я от все вагаюсь -- не знаю варто чи ні. Хоча теоретично -- суцільні "плюси":

1. Завдяки нульовому опору притоку повітря зростає потужність двигуна на 5-10 к.с. і зменшується витрата бензину на 3-5%

2. Фільтр дуже ефективно фільтрує повітря від сміття завдяки дуже дрібній сітці і від пилу завдяки масляній плівці, що позитивно сказується на експлуатаційних характеристиках двигуна

3. Завдяки тому, що прямоточний фільтр миєтся кожні 10-15 тис. км (в залежності від запиленості повітря, зокрема від пори року) і без заміни експлуатується 160-200 тис. км, досягається непогана економія на замінах повітряних фільтрів.

З мінусів відмічається тільки трохи підвищений рівень шуму двигуна і його специфічний "характер". Схожий на звук, коли мотор працює взагалі без повітряного фільтра і з відкритим відсіком для його установки.

Народ, хто експерементував з такими штуками? Порадьте -- варто чи ні?

P.S. Ставити прямоточну випускну систему і робити чіп-тюнінг поки не збираюсь :)

P.P.S. Можете заодно просвітити мене в плані можливості установки турбінки на опелевський 1.6 інжектор 2003 року :)

Фільтр нульового супротиву!цікава тема!скажу відкрито-фільтрує він насправді гірше ніж звичайний фільтр і попадає більше у мотор-хоча не смертельнО!звук двигуна помінється машина почне "хрюкати" і навіть "чхати" коли буде ш газувати -особливо після чистки...як показує практика чистити його треба кожні 10тис.км якщо не сатіше по нашим пильним дорогам і у прирості потужності двигуна у 5-10л.с. навіть і не мрій-нічого подобного!якщо машина буде надалі вдосколналюватись!чіп-тюніггш і вихлоп,вали-тоді є смисл ставити такий фільтр...а якщо ні-я б собі не ставив-чесно скажу!це моя особиста думка і вона може відрізнятись від думки інших людей!приріст потужності може бути якщо буде дійсно якісно з повним комлектом встановлений установочний комплект впускний і повний прямоток!тоді ефект можливо буде!і як показує парктика не завжди чіп-тюнінг на стандартних двигунах без вихлопа і вупска "правильного" ефективний...

от така от гірка правда насправді..........

на рахунок тірбіни-а смисл??я б краще за ті гроші поставив би "правильні"вали,доробив вихлоп і впуск! і можливо поексперементувати з коробкою....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

P.P.S. Можете заодно просвітити мене в плані можливості установки турбінки на опелевський 1.6 інжектор 2003 року :(

В мене на октавії турбіна, і я тобі скажу, шо якшо опель їсть 10л по місту, то на менше 14-15 після турбіни не розраховуй, хоча дійсно буде швидше розганятися і максималка, але тут є ше одне, десь в неті читав статтю, мужик на RAV 4 поставив турбіну, поїздив пару тисяч і міняв коробку передач, підвіску, і ше багато чого. Напевно в опелі багато шо не розраховано на турбіну і потрібно буде крім просто поставити турбіну ше й замінити кучу деталей, хоча це моє ІМХО, сужу по RAV 4. Тут чіп тюнінг був би більш безпечніший ніж установка турбіни, але дасть набагато менше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

P.P.S. Можете заодно просвітити мене в плані можливості установки турбінки на опелевський 1.6 інжектор 2003 року :closedeyes:

5 балів, справжній українець :smile-zachot:

берем машинку 1.6і а потім ще тра щоб була пошвидше. щож не брав тоді людські 3 літри? :blink: в опелі ж є досить непоганий 2-літровй 20-ти клапанник під 150 коней вроді...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так в том-то и дело, что без замены коробки быстрее она не станет. просто "разгонять" девайсы можно не только в длину, но и вширь, а Plum - настоящий оверклокер :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а бачили шо в такому фільтрі всередені ?????

набір сіточок, ,шоб горобця бува не засмоктало в колектор,от, так само як в мопеді верховина, сітка капронова пропітана маслом :blink: , захист від метелеків, бугага ,ше в мене на траХторі так само, сіточка+масляна ванна, ну а на новішій техніці, пішли бумажні, чо б це питається, якшо прямоточні такі хароші хфільтрики ???? тут тобі і моща, і довговічність і фільтрує повітря гарно, ну і ускорена приработка деталей поршнєвої і потім з піддона чорну бяку викруткую віддирати нада, якою клапани мона притирати :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після установки турбіни і без заміни коробки вона таки стане швидшою, тільки не в плані максималки, а в плані розгону "від 0 до 100" -- буде швидше набирати оберти (а відповідно і швидкість). Особливо помітно це буде на "довгих" 2й і 4й передачах. Питання тільки в тому, як довго в такому режимі коробка бігати буде ^_^

До речі, поставити прямоточний фільтр мені радить бувший начальник СТО "Автохаус". Людина, яка в таких речах розбирається. Я не думаю, що він порадив би мені ставити такий фільтр, якщо через нього може вмерти двигун.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вмерти - не вмре, але ресурсу поубавиться :)

не профільтрує набір сіточок в маслі повітря, так якісно паперовий елемент ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так бачу з присутніх ніхто не вкурсі що "нульовік" досить не дешева штука в обслуговуванні. раз про це ніхто не згадав.

на відміну від звичайного, від досить швидко забивається.

для правильного функціонування його поверхня має бути зволожена спеціальною для нього рідиною. і по мірі забруднення митися теж не пивом, а тим що прописано, після чого знову зволоження. інакше він забивається назавжди і летить прямо в смітник пілься першої тисячі.

а все летить в копійочку. так як сам фільтр копійочної ціни, а от ті прибамбаси для нього ... ^_^

його ставити варто тільки коли в ньому справді є необхідність, наприклад на драг.

а на кожден день, то всеодно що літом на зимовій гумі іздити. класно, але не довго :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, обслуговування таких фільтрів і справді не дешеве.

Фірмовий, привезений з США набір з двох балончиків (промивка/заправка) коштує 8 баксів ^_^

Вистачає його на кілька промивок, які робляться з інтервалом в 10-15 тис. км, або частіше, якщо їздити по ґрунтовці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...