Xmarunka Опубліковано 9 Грудня, 2010 в 22:53 Поділитися #1 Опубліковано 9 Грудня, 2010 в 22:53 Skoda Fabia Хто що корисне може сказати про це авто? Може в когось воно є .Які відгуки? Яка вартість на луцькому авторинку? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Xmarunka Опубліковано 9 Грудня, 2010 в 23:10 Автор Поділитися #2 Опубліковано 9 Грудня, 2010 в 23:10 Хто знає чи підійдуть шини радіус 14, 175 на 65 до Skoda? Може когось цыкавить зимова гума? Їздили всього 3 рази за зиму, тому практично нова. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ha3aP Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 07:12 Поділитися #3 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 07:12 Машина кароша, своїх грошей вартує. Я на фабії колись їздив, був задоволений Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
justice777 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 07:30 Поділитися #4 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 07:30 Співвідношення ціна/якість/втрата вартості - одне з найкращих на ринку!Тому, маєте гарний смак! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Xmarunka Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 09:14 Автор Поділитися #5 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 09:14 Ага, німець та ще й вигляд зовнішній хороший. Правда різниця у вартості бензинового і дизелевого значна. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
justice777 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 11:54 Поділитися #6 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 11:54 Якщо плануєте великі пробіги, то дизель себе виправдовує.http://www.autocentre.ua/ac/Auto/Test-Drive/SKODA-Fabia-14696.html?page=2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ha3aP Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:20 Поділитися #7 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:20 Хоч я більше люблю дизелі, та в даному випадку я б віддав перевагу 1.4 бенз. Я на такому ж їздив, мотор класний, проблем з ним не мав, а от обслуговування дизеля в 2 рази дорожче відлякує Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Karabasbarabas Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:22 Поділитися #8 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:22 Ага, німець та ще й вигляд зовнішній хороший. Правда різниця у вартості бензинового і дизелевого значна. відколи це Шкода стала німецькою маркою автомобілів? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Superman Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:48 Поділитися #9 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:48 Ага, німець та ще й вигляд зовнішній хороший. Правда різниця у вартості бензинового і дизелевого значна. відколи це Шкода стала німецькою маркою автомобілів? До концерну Volkswagen входять: Audi AG, Automobili Lamborghini S.p.A, Bentley Motors Ltd., Bugatti Automobiles S.A.S., Scania AB, SEAT S.A.,Skoda Auto a.s., Volkswagen Marine. А оскільки Volkswagen - німецька компанія, то й Шкоду виходить не буде невірно називати німцем. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
qaster Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:55 Поділитися #10 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:55 шкода це Чехія, initially Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
qaster Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:58 Поділитися #11 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 12:58 а до якого концерну входить, то не говорить про її характер, про який малось на увазі при слові "німець", хоча мало бути "чех", чи то, радше, "чешка" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Smith Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:21 Поділитися #12 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:21 Не пам'ятаю де читав (на якомусь автосайті) - писали, що Skoda Fabia та Volkswagen Polo створені на одній платформі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Karabasbarabas Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:40 Поділитися #13 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:40 Ага, німець та ще й вигляд зовнішній хороший. Правда різниця у вартості бензинового і дизелевого значна. відколи це Шкода стала німецькою маркою автомобілів? До концерну Volkswagen входять: Audi AG, Automobili Lamborghini S.p.A, Bentley Motors Ltd., Bugatti Automobiles S.A.S., Scania AB, SEAT S.A.,Skoda Auto a.s., Volkswagen Marine. А оскільки Volkswagen - німецька компанія, то й Шкоду виходить не буде невірно називати німцем. Jaguar входить до індійського автоконцерну TATA MOTORS. і що тепер Jaguar можна вважати індійським авто? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
justice777 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:41 Поділитися #14 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:41 Можна ще сеат ібіцу до них приєднати! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
qaster Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:42 Поділитися #15 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 13:42 Не пам'ятаю де читав (на якомусь автосайті) - писали, що Skoda Fabia та Volkswagen Polo створені на одній платформі.туди ж ськода суперб і фольц пассат Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vams Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 14:04 Поділитися #16 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 14:04 Желательно брать с мотором 1,4 (как у VW), 1.2 - как говорят многие мастера "одноразовый", дорого и сложно починить...а если новую брать -то можно и 1.2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Superman Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 14:45 Поділитися #17 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 14:45 Ага, німець та ще й вигляд зовнішній хороший. Правда різниця у вартості бензинового і дизелевого значна. відколи це Шкода стала німецькою маркою автомобілів? До концерну Volkswagen входять: Audi AG, Automobili Lamborghini S.p.A, Bentley Motors Ltd., Bugatti Automobiles S.A.S., Scania AB, SEAT S.A.,Skoda Auto a.s., Volkswagen Marine. А оскільки Volkswagen - німецька компанія, то й Шкоду виходить не буде невірно називати німцем. Jaguar входить до індійського автоконцерну TATA MOTORS. і що тепер Jaguar можна вважати індійським авто? Я просто розширив думку попередника Та й якщо подивитись Топ Гір, то там часто називають німцями, англійцями і т.д. за принадлежністю до концернів, хоч це й не завжди правильно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Techniker Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 15:32 Поділитися #18 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 15:32 1.2 мотор нормальний знова, в брата такий розхід невеликий і машинка юрка. Блок циліндрів не розточується і здається не гільзується тонкі стінки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Xmarunka Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 20:20 Автор Поділитися #19 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 20:20 Дякую, за відгуки. бачу, зацінили. А як думаєте, скільки буде коштувати Б/У шкода? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrm Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 20:36 Поділитися #20 Опубліковано 10 Грудня, 2010 в 20:36 А як думаєте, скільки буде коштувати Б/У шкода?на любий смак, ціни дивись і вибирай: http://auto.ria.ua/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 14 Грудня, 2010 в 17:11 Поділитися #21 Опубліковано 14 Грудня, 2010 в 17:11 Ага, німець та ще й вигляд зовнішній хороший. Правда різниця у вартості бензинового і дизелевого значна. відколи це Шкода стала німецькою маркою автомобілів? До концерну Volkswagen входять: Audi AG, Automobili Lamborghini S.p.A, Bentley Motors Ltd., Bugatti Automobiles S.A.S., Scania AB, SEAT S.A.,Skoda Auto a.s., Volkswagen Marine. А оскільки Volkswagen - німецька компанія, то й Шкоду виходить не буде невірно називати німцем. До V.A.G. Належить ще як мінімум Порше. Між Фабією та Гольфом вибирав би Фабію, хоча б тому, що новіша. Якщо ж в однакових роках, то, безсумнівно, Гольф. Найперше - з запчастинами на Гольф проблем менше, значно) Хоч і платформа практично та ж сама. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.