Перейти до змісту

"Жертви" ДАІ - мотопедисти


Ostap87

Рекомендовані повідомлення

1 листопада настало! Цікаво знати чи когось вже "кохали" хлопці в фурашках???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

УГАИ г. Киева сообщает, что с 1 нобря 2010 года изменился перечень документов, которые необходимо подать для регистрации скутера или мопеда с объемом двигателя до 50 см3. Теперь скутер зарегистрируют только при наличии таких документов:

для регистрации ввезенного на территорию Украины и приобретенного в торговой организации: грузовая таможенная декларация, сертификат соответствия, справка-счет;

- для регистрации самостоятельно ввезенного на территорию Украины: свидетельство таможни, сертификат соответствия;

- для регистрации изготовленного в Украине: акт приема-передачи с завода-изготовителя, сертификат соответствия, свидетельство о согласовании конструкции, а также в случае приобретения транспортного средства у дилера - справка-счет, дилерское соглашение, акт приема-передачи между производителем и дилером.

для регистрации транспортного средства, которое ранее было зарегистрировано в подразделениях ГАИ - биржевая сделка или другие заверенные в установленном порядке документы, устанавливающие право собственности на транспортное средство.

После регистрации мопеда (скутера) в 10-дневный срок владелец мототехники должен пройти техосмотр. В дальнейшем техосмотр скутеров необходимо будет проводить 1 раз в 2 года.

Управление скутерами и мопедами без водительского удостоверения категории "А" или "А1" запрещено. Для получения соответствующего удостоверения, необходимо пройти курс обучения в автошколе.

Как сообщили в УГАИ г. Киева, за управление транспортным средством водителями, не имеющими при себе водительское удостоверение соответствующей категории, предусмотрен штраф в размере 425-850 гривен.

За чертой закона теперь оказалось около 1 млн. мопедов и скутеров, так как ранее торговля такой техникой велась без справок-счетов и покупатели зачастую не требовали сертификат соответствия и грузовую декларацию. Теперь, поставить такой скутер на учет уже не удастся.

С другой стороны, если по данным ГАИ на 27.10.2010 г на учет было поставлено только около 50 тыс. скутеров и мопедов, а почти 1 млн. мотоциклистов объявили ГАИ флэш-моб, то скорее всего виноват закон (постановление Кабмина), а не владельцы скутеров.

autoconsulting.com.ua

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цілком підтримую ініціативу ДАІ на рахунок скутерів. Зачасту на мопедах їздять малолітки які не знають ПДР і створюють аварійні ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на авто їздять обдолбані\незрозумілі водії які по 3-30 життів забирають в одну мить, нє?

Якби підхід держави був адекватний - скажімо більш лояльний, чому б ні?

А то за той нещасний мопед, який в багатьох людей живе сезон-два, викачують бабла стільки, що напевно дешевше Шатл утримувати...

Не ту страну назвали Гондурасом...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Частково підтримую Phoinix. Те, що переважна більшість не знає ПДР - це факт і на це не можна закривати очі. З іншої сторони, бажання держави заробити на цьому теж зрозуміле.

Deemon: У фразі

Зачасту на мопедах їздять малолітки які не знають ПДР і створюють аварійні ситуації.
ключове слово Зачасту. Ніхто ж не каже, що всі 100% такі. Я розумію людей, які добираються на роботу/навчання таким чином, бо це дійсно вигідно і швидко. Але ж їх набагато менший відсоток, чи не так?

Моя позиція така, що всі, хто виїжає на дорогу, мають проходити навчання в автошколах. А от з реєстраціями, техоглядами і т.д. тарифів на ці послуги я не знаю, тому й не сперечатимусь дорого це, чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А от з реєстраціями, техоглядами і т.д. тарифів на ці послуги я не знаю, тому й не сперечатимусь дорого це, чи ні.

Воно то не так і дорого  але не так і дешево щоб було бажання стояти в чергах і спостерігати за тим безладом який твориться в стінах МРЕО. Підтримую Phoinix-а і Deemon-а. І висновок який - реєстрація повинна бути але або безкоштовною або на пільгових умовах, в будь-якому випадку легкою і простою. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

реєстрація повинна бути але або безкоштовною або на пільгових умовах, в будь-якому випадку легкою і простою. 

Даёшь смертников на дорогах! Легче и проще!

А цена обучения на права категории до лет так 25 могла бы быть раз в десять выше, чем после 25. И обязательная страховка - ТС, собственной жизни и нервов других участников движения.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моя позиція така, що всі, хто виїжає на дорогу, мають проходити навчання в автошколах. А от з реєстраціями, техоглядами і т.д. тарифів на ці послуги я не знаю, тому й не сперечатимусь дорого це, чи ні.

І велосипедисти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі учасники дорожнього руху мають знати правила дорожнього руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моя позиція така, що всі, хто виїжає на дорогу, мають проходити навчання в автошколах. А от з реєстраціями, техоглядами і т.д. тарифів на ці послуги я не знаю, тому й не сперечатимусь дорого це, чи ні.

І велосипедисти?

Впринципі, середня швидкість мопеда і велосипеда дещо відрізняються. Але, щоб створити аварійну ситацію, велика швидкість зовсім необов'язкова

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для створення аварійної ситуації цілком вистачить і різкої зупинки ТЗ під час руху на жвавій дорозі... Полюбому якийсь із задніх водіїв (не обов'язково І-ий) зловить гаву і в'їде комусь під зад...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...