DarkCraft Опубліковано 22 Січня, 2013 в 22:01 #1326 Опубліковано 22 Січня, 2013 в 22:01 Для тех хто вне танка, звонил по этим номерам указанным, глухо как в танке. =)
vaz75 Опубліковано 23 Січня, 2013 в 08:16 #1327 Опубліковано 23 Січня, 2013 в 08:16 (змінено) Для тех хто вне танка, звонил по этим номерам указанным, глухо как в танке. =)Що саме "глухо", не вирішують, чи не можеш дозвонитися. Якщо останнє, то тільки що подзвонив в тех підтримку (0332772772) і мене "благополучно" поставило в чергу 3-м.Ще спробуй на їх форумі в "книгу скарг" звернутися, мені проблеми швидше там вирішали. (http://myairbites.net.ua/forum/index.php/board,109.0.html)А про "танк", ти хочеш щоб підказали\допомогли, веди себе пристойно. Змінено 23 Січня, 2013 в 08:21 користувачем vaz75
SergeyS Опубліковано 23 Січня, 2013 в 19:18 #1328 Опубліковано 23 Січня, 2013 в 19:18 Всім привіт. Користуюсь провайдером більше року, але і досі не покидає думка, чи залежить якість IPTV від тарифного плану. те що кількість каналів змінюється знаю, але цікавить саме якість. Швидкість заміряв, ніби в нормі, інтернет теж не пропадає, а от ТВ тормозить, пропадає звук , розсипається картинка, і нема різниці, чи через роутер по проводах, чи через WiFi чи взагалі напряму без роутера... все рівно така бяка. можна сказати що спеціально задля ТВ провайдера міняв, а воно не робить. пробував і різні ОС , ХРюшку, сімку, Ubuntu 12.04 , різні версії VLC ніякого толку. Замовляв послугу підвищення трафіку на кілька днів- тед без суттєвого покращення. Люди, у всіх так, чи тільки я нещасний ?!
Koly4ui Опубліковано 23 Січня, 2013 в 19:42 #1329 Опубліковано 23 Січня, 2013 в 19:42 В мене звук часто пропадає на 1-1,5с
vaz75 Опубліковано 23 Січня, 2013 в 21:52 #1330 Опубліковано 23 Січня, 2013 в 21:52 ... і нема різниці, чи через роутер по проводах, чи через WiFi чи взагалі напряму без роутера... все рівно така бяка. можна сказати що спеціально задля ТВ провайдера міняв, а воно не робить.пробував і різні ОС , ХРюшку, сімку, Ubuntu 12.04 , різні версії VLC ніякого толку.Замовляв послугу підвищення трафіку на кілька днів- тед без суттєвого покращення.Люди, у всіх так, чи тільки я нещасний ?!Ти сам відповів на своє питання.У мене то більш-менш нормально показує, то "розсипається", то заікається, одним словом "тестовий режим" вже кілька років.
Nick85 Опубліковано 26 Січня, 2013 в 13:47 #1331 Опубліковано 26 Січня, 2013 в 13:47 В мене сьогодні раз 8 пропадав інтернет. поки все вирішується перезагрузкою ноутбука. Що за глюки? Вже давненько такого в Airbites не було. Ще й IPTV не працює вже 3-ій день. Наказання якесь
Zheny@ Опубліковано 26 Січня, 2013 в 19:31 #1332 Опубліковано 26 Січня, 2013 в 19:31 в мене швидкість впала до 20+ мегабіт - передзвонив у службу підтримки - одразу виросла до заявлених 100 ! Вибачилися - сказали "глюкнуло обладнання"
Nick85 Опубліковано 27 Січня, 2013 в 13:17 #1333 Опубліковано 27 Січня, 2013 в 13:17 В мене вже здаэться все стабiльно. Але IPTV все ще не працюэ .
Ukrainec Опубліковано 29 Січня, 2013 в 20:13 #1334 Опубліковано 29 Січня, 2013 в 20:13 На ДПЗ коли будете?
ivan_bbb Опубліковано 30 Січня, 2013 в 19:57 #1335 Опубліковано 30 Січня, 2013 в 19:57 Всім привіт. Користуюсь провайдером більше року, але і досі не покидає думка, чи залежить якість IPTV від тарифного плану... Щодо якості IPTV ситуація аналогічна! Мій пакет 50Mb. Як на мене зображення розсипається ( звук пропадає тощо) через проблеми з прийомом супутникового сигналу, який потім ретранслюється через IP. Тобто проблема з боку провайдера, а не клієнта! А так як режим тестовий - жодний претензій предявити не можна, адже IPTV в даному випадку безкоштовний бонус, радіймо що хоч такий маємо
fog Опубліковано 30 Січня, 2013 в 20:35 #1336 Опубліковано 30 Січня, 2013 в 20:35 Як на мене зображення розсипається ( звук пропадає тощо) через проблеми з прийомом супутникового сигналу, який потім ретранслюється через IP. Тобто проблема з боку провайдера, а не клієнта! При низькій швидкості передачі від роутера до ноутбука зображення теж сипеться і це жодним чином не пов'язано з супутниковим обладнанням провайдера.
ivan_bbb Опубліковано 31 Січня, 2013 в 07:21 #1337 Опубліковано 31 Січня, 2013 в 07:21 Але коли це постійно спостерігається лише на окремих каналах (наприклад у мене 2+2), то підозра все таки на спутниковий сигнал. Хоча швидкість Інтернету теж не виключена.
lerov Опубліковано 31 Січня, 2013 в 07:37 #1338 Опубліковано 31 Січня, 2013 в 07:37 Привіт! Вирішив перейти з домашнього інтернету КС на airbites. Потрібна допомога, як перепрошити залочений роутер від КС. Ткніть носом в лінк. Чи буде стабільно працювати роутер в розлоченому режимі? Чи краще замінити його і не паритись? Хто стикався, поділіться досвідом. Дякую. Наразі нагуглив оце
Wettal Опубліковано 31 Січня, 2013 в 08:16 #1339 Опубліковано 31 Січня, 2013 в 08:16 Привіт! Вирішив перейти з домашнього інтернету КС на airbites. Потрібна допомога, як перепрошити залочений роутер від КС. Ткніть носом в лінк. Чи буде стабільно працювати роутер в розлоченому режимі? Чи краще замінити його і не паритись? Хто стикався, поділіться досвідом. Дякую. Наразі нагуглив оце http://forum.beezone.info/beeline/faq/router/23390.html
lerov Опубліковано 31 Січня, 2013 в 09:00 #1340 Опубліковано 31 Січня, 2013 в 09:00 Привіт! Вирішив перейти з домашнього інтернету КС на airbites. Потрібна допомога, як перепрошити залочений роутер від КС. Ткніть носом в лінк. Чи буде стабільно працювати роутер в розлоченому режимі? Чи краще замінити його і не паритись? Хто стикався, поділіться досвідом. Дякую. Наразі нагуглив оце http://forum.beezone...uter/23390.html Дякую, формум цей читав. Цікавить конкретний мануал або пост (превірений на власному досвіді).
lerov Опубліковано 31 Січня, 2013 в 19:29 #1341 Опубліковано 31 Січня, 2013 в 19:29 http://forum.beezone...uter/23390.html Дякую, формум цей читав. Цікавить конкретний мануал або пост (превірений на власному досвіді). Блін, ну що за народ... Може за вас ще й перепрошити? Якщо у наявності "периферійний пристрій прямі руки" - то цілком достатньо вищевказаного лінка. Якщо ж ні - то краще занесіть спеціалісту і заплатіть йому копійку/пиво, бо з таким підходом і нести скоро не буде чого. А чим, Вас, наш народ не влаштовує? А, Ви, перепрошую, хто за народністю будите? Яким "таким підходом" ? Де я просив надати послугу? Ваш пост взагалі дуже "допоміг" - "інформативний і корисний". Сидів і думав от занесу спеціалісту, а чим же я йому віддячу? Я бачу ви любите людям допомагати. Дякую. P.S. Вибачте за оффтоп, але вже дістали такі порадники. P.P.S. dual я бачу вам так і не дійшло , що від ваших постів користі нуль . (якщо бракує співрозмовників шукайте їх в темах - флейм ) 1
fog Опубліковано 31 Січня, 2013 в 21:32 #1342 Опубліковано 31 Січня, 2013 в 21:32 http://board.lutsk.u...entry1052625809 обговрювати роутери київстар тут не варто. 2
lerov Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 12:43 #1343 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 12:43 Приїхав з відрядження і вирішив протестувати швидкість від нового (для мене) провайдера.
vetalforever Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:19 #1345 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:19 Tum@n, я дозволю з тобою не погодитись, саме цей роутер і пролемка в Airbites.lerov, скачай з офіційного сайту тп-лінк останню прошивку для своєї версії роутера, пропиши ДНС airbites примусово (по іншому просто не буде працювати).Якшо хош могу скріни налаштувань кудись вислати. (напиши в пп куди)П.С. Я і сам висів на проводі підтримки тп-лінк і налагоджував. У них з цим провайдером нестики.
Ruslyk Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 15:18 #1346 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 15:18 vetalforever, це я дозволю собі з вами не погодитися!!! Даний роутер не є проблемою Airbites... В нього модифіковано прошивку таким чином що вона тільки коректно працює з київстаром. І те що lerov скачає останню офіційну прошивку нічого не дасть, бо там її немає куди вкинути (це потрібно шлях в браузері вручну прописувати) тай даже з таким підходом його не прошиєте... це потрібно спершу модифіковану вкидати, а після того вже на стандартну з офіційного сайту... І не треба тут людині голову єрундою забивати...
lerov Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:39 #1347 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:39 тариф який хоч?Швидкий S
Oli Опубліковано 7 Лютого, 2013 в 23:20 #1348 Опубліковано 7 Лютого, 2013 в 23:20 ось такий прикол, вимкнувся в середу інет, "сєтєвой кабель не подключен" лампочки на порті не блимають, ну думаю згорів порт...техпідтримка видавала при кожному дзвінку різну причину, після 3 дзвінка записали до мене майстра...як не дивно в середу майстер подзвонив і сказава вимкнули порт бо багато йде від мене пакетів, я не вірив і сказав що чекатиму в четвер...в четвер подзвонив до майстра, він сам сказав що буде зранку в пятницю, невиходить йому. думаю всі ми люди, почекаю... (попросив саме він перенести зустріч)чекаю в пятницю зранку, нема... були біля 16:00. мене нажаль небуло вдома, сказали що вимкнули інтернет бо на рахунку "мінус" і програма сама вимкнула порта, але я активував "кредит довіри" до 12 лютого аж дійсний. дуже жаль що мене небуло вдома. інтернет працює.завтра буду телефонувати і просити пояснення ситуації.як так ставитися до клієнтів? видумувати причини?напевно піду до Київстара........
fog Опубліковано 7 Лютого, 2013 в 23:53 #1349 Опубліковано 7 Лютого, 2013 в 23:53 напевно піду до Київстара........Де підтримка каже - "Так, бачу відсутність зв'язку з обладнанням у вас в будинку. Кінцевий термін вирішення проблеми [сьогодні+5 днів]. Від імені компанії приношу Вам вибачення за незручності."А взагалі, дійсно, в описаній ситуації багато нестиковок. 1
Oli Опубліковано 8 Лютого, 2013 в 00:04 #1350 Опубліковано 8 Лютого, 2013 в 00:04 (змінено) ,різний оператор називає різну причину, може сам майстер назве завтра причину, відпишусь якщо буде інет...просто раніше теж приходили майстри, навіть було якось згорів блок живлення на горищі так приходив їхній адмін який був на лікарняному і кульгав(щось з ногою), все детально розказав вибачився і залишив номер навіть. номер я десь згубив. тому вірю лише їхнім майстрам, а в тех-підтримку дзвоню лише щось записали проблему... Змінено 8 Лютого, 2013 в 00:09 користувачем Oli
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти