Перейти до змісту

Хочу купити авто, допоможіть порадами :)


MilitarySE

Рекомендовані повідомлення

Значить мені 19 років і я хочу собі купити якесь хороше авто. Ну щоб вчитись (буду скоро на права здавати). Яку марку ви б порадили ? Ну наприклад якщо щось зламается, щоб можна було дістати легко запчастини в Луцьку. Є один знайомий, він повністю по новому збирае авто ВАЗ 2105 ( 1996 року ), сказав мотор хороший, все остальне буде також якісне та нове. Но деякі мені радять купити Opel Ascona. Що ви можете сказати про ВАЗ 2105 ? Як він сам по собі? На скільки його хватить ? За машиною звісно буду доглядати.

Дякую за поради :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

На скільки його хватить ?

оце найкраще питання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну наприклад якщо щось зламается, щоб можна було дістати легко запчастини в Луцьку.

Тут з ВАЗом проблем немає і коштують запчастини дешево.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене вибір між ВАЗ 2105 який збирае знакомий ( думаю брехати не буде ) говорить все буде добре працювати і між Opel Ascona, пошукати наприклад на автобазарі. Дехто говорить що на ВАЗі 1 день їздиш 2 дня ремонтуеш, дехто говорить, що жодних проблем з ВАЗом. Я от думаю :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  Загальноприйнята думка, з якою як колишній власник 2-х подібних апаратів погоджуюсь - ВАЗ експлуатація в сумі виходить дешевше, але більше часу в порівнянні з "укатаним" німцем займають ремонти.

Якщо твій знайомий навіть усе перебере - ну може рік відкатаєшся без проблем, потім почнеться - "там підтягни, то-заміни".

ТАЗ ідеальна машина для організації в режимі "жосской економії", для "себя любімого" краще взяти іномарку - і мороки менше, і їзда приємніше :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене в тата був ВАЗ 2103 віком 30+++ років і я б не сказав, що він його дуже часто ремонтував) Раз в пів року - рік до майстра їздив на огляд. І в свої 32 ласточка їздила 120 тіки так) Головне як ставишся до машини)

Так що думаю для першого авто ВАЗ саме те.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за поради, мабуть куплю ВАЗ :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бери Аскону останніх років 86-88, за 2000у.е. можна знайти щось пристойне в порівнянні з ВАЗом. сам 2 роки назад між ВАЗом, старим Опелем, Фордом,... вибрав Опель - нежалію.

по динаміці, комфорту, якості, надійності ВАЗ 2101-06 програє однозначно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При купівлі обов"язково завхвати з собою досвідченого механіка\моториста, а краще двох.

А то ззовні наглянцують, салон в поліролі, ну словом марафет як на нареченій, а на яму заїжає і .. :dont:

З.И. Вибирай так, щоб отримувати задоволення від їзди, а не від лежання під машинкою ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

    Раджу дивитись в сторону Wolksvagen початку 90-х., з/ч на "шротах" дешевше жигуля (в мене був такий, купив в 1994 р., за 700$, в ціні навіть підросла до цього часу   :P  ) або "японців неубіваємих" середини 90-х, але то вже трохи інший ціновий діапазон. 

2 Arden - твій тато мабуть їздив на ньому далеко не кожен день, а зимою взагалі в гаражі стояла...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм, треба думати. Дякую за поради :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не бери ваз, і взагалі з радянського автопрому нічого не бери...

моя порада - бери япошку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Німець", який вже пару років їздить в Україні - вже не німець. Поясню чому: по-перше, якість пального не така, яка у Європі. Відповідно система живлення вже не то. По-друге, якість мастил також не така, яка потрібна для двигунів європейської зборкі, тому, якщо двигун ще не робили, значить скоро потрібно буде робити. А якщо двигун вже після кап-ремонту, то я не бачу різниці між ВАЗ-ом і "німцем". По-третє, як я зрозумів, автомобіль буде купуватися в межах 2000 Удобних Одиниць, значить автомобілю буде, приблизно років 25-20. Ремонти гарантовані... А деталі до німецьких автомобілів дорожчі ніж до ВАЗ-ів... Це я з погляду механіки...

Звісно, європейські автомобілі комфортабельніші, навіть 80-х років. Багато хто скаже, що менше поломок буде, я повторюся: закордонний автомобіль, який довгий час "катається" по Україні - вже не є таким. Багато що залежить від ВЛАСНИКА. Якщо з розумом підходити до експлуатації, ремонту, планових ТО і тд, то і автомобіль буде чудово працювати...

Вибір за Вами...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Arden - твій тато мабуть їздив на ньому далеко не кожен день, а зимою взагалі в гаражі стояла...

Кожен)) І не тільки по луцьку, але і по районах Волинської та Рівненської області)

Машина не їздила тільки в неділю, ну і може літом не часто, а так кожний день за кермом) Я не кажу, що ВАЗ це круто) ВАЗ це відро) Але якщо за машиною дивитися то і "під нею" жити не треба)

Просто інколи дратують фрази аля "Краще займатися сексом з дружиною чим з ВАЗом" чи "День проїхав і три дня лагодиш", хоча все далеко не так... (Моделі після 10 не розглядаю)

Якщо врахувати, що це перша машина, то ВАЗ для того, щоб навчитися їздити саме те, бо і вбити її не жалко і лагодиться як конструктор.

За 2000 - 3000 $ можна взяти і німця і японця 1985++, але хто знає, що там всередині. б/у машини це завжди кіт в мішку.

"Німець", який вже пару років їздить в Україні - вже не німець.

Золоті слова. :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 3000 $ можна купити нормальне авто (порівняно), незалежно від марки і моделі. Але в будь якому випадку воно буде сосати гроші. Не потрібно зациклюватись на певних марках, а окремо розглядати кожен автомобіль як можлиий претиндент на твоє володіння...  Все залежить від технічного стану того чи іншого засобу. Якщо ти приглянешся до вазу, то це не значить що якби ти купив, наприклад гольф, то програв би.

Бреш людей. які розбираються в авто і шукаєш свого чотириколісного друга...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MilitarySE

Дійсно, не заморочуйся над маркою. Краще заплати лишніх 100 у.о. хорошому механіку, який допоможе тобі підібрати хороше авто. Не прогадаєш :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Arden - твій тато мабуть їздив на ньому далеко не кожен день, а зимою взагалі в гаражі стояла...

Якщо добре знати свій автомобіль, доглядати його, не довіряти ремонт недосідченим "майстрам", то 30 років для машини - ще далеко не старість, навіть при щоденному використанні і літом і зимою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 3000 $ можна купити нормальне авто (порівняно), незалежно від марки і моделі. Але в будь якому випадку воно буде сосати гроші. Не потрібно зациклюватись на певних марках, а окремо розглядати кожен автомобіль як можлиий претиндент на твоє володіння...  Все залежить від технічного стану того чи іншого засобу. Якщо ти приглянешся до вазу, то це не значить що якби ти купив, наприклад гольф, то програв би.

Бреш людей. які розбираються в авто і шукаєш свого чотириколісного друга...

повнiстю згiдний,але на мiй погляд, в бiльшостi випадкiв рiзниця в цiнi машин одного класу,вiку i стану але рiзних моделей залежить вiд виду та кiльскостi споживання палива i насамперед вiд доступностi запчастин, тобто чим дорожчi запчастини - тим дешевша машина,на це теж треба звертати увагу, бо можно купити якогось *чорта* за бесцiнь в гарному станi i не старого , але полагодити його потiм буде дорожче чим сама машина коштуе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить мені 19 років і я хочу собі купити якесь хороше авто. Ну щоб вчитись (буду скоро на права здавати). Яку марку ви б порадили ?

Наскільки скоро будеш здавати? Скоро зима - встигнеш набути практичних навичок до першого снігу? Де будеш ставити авто? Гараж чи біля під'їзду (на стоянці)? В будь-якому разі порадив би передньопривідне авто... На ожеледиці значно легше їздити. Ще краще - дизель... На низьких оборотах не глохне на кожному перехресті - легше вчитись їздити по місту...

Радив би Б-3. Ніби невбиваємий пассат. Та й за безпекою не зрівняти з ВАЗом.

P.S. Я так раджу дружині вчитись... Думаю, для початку і парубку стане в нагоді:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Радив би Б-3. Ніби невбиваємий пассат. Та й за безпекою не зрівняти з ВАЗом.

В бюджет не влазить.  :rolleyes:

І так до слова, в B3 система охолодження не гуд...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сорі, не поцікавився для початку ціною... Але свою позицію відстоюю:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду вчитись осінью, до зими думаю трошки поїзджу :) Я теж читав що передньопривідне авто для початківцяф краще на ожеледиці, не так заносить і.т.д. Але чомусь мені хочется задньопривідне :) Ставити буду на організації одній, так сказати стоянка, поки що буде стояти на вулиці, а там може з часом і гараж знайдется.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Німець", який вже пару років їздить в Україні - вже не німець.

Тоді російський автомобіль 20-30 р. давності хто? Монгол? :)

Трохи конкретики. Основна проблема з ТАЗом крім постійних замін і "підкручування" - гниття кузова. Переварка, розборка-зборка і покраска влітає в копієчку.  Старенькі ауто з Європи крім Опеля всі цинковані і таких проблем не мають апріорі, ну хіба десь на арках "вистрілить", що робиться вже за значно менші гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я би ВАЗ собі не брав би. Того комфорту і задоволення від водіння як іномарка, хоч і стара, він однозначно не дасть. А а ямі стояти будуть однаково. В свій час, стояв перед таким вибором, через брак коштів (мав америкоса,потім нового китайця, потім все продав, щоб погасити борги). Обрав мазду 626, 88 р.в. Задоволений повністю. Зручні сидіння, підсилювач керма, електропакет, двохлітровий двигун. Шрот є, нові розхідники є. Ціни прийнятні. А гемор буде з любою старою машиною. На рахунок приводу - вирішувати тобі. Краще попробувати, а потім визначитися. Мені більше до душі передній+опціонально повний. А на задньоприводних жигулях їзда зимою - той ще екстрім, їздив на жигулях в норм тех стані з нормальною зимньою резиною і досвідчений водієм. Їхали переважно боком :-).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, перша зима на жигулях, не маючи зовсім досвіду керування - той ще екстрім... Головне, при їзді боком не подряпати бампер якому-небуть лексусу... А їздити боком будуть 100%... При наших швидкостях з очистки міста від снігу - і круті іномарки боком і задом їздять... На жаль, попередньої зими неодноразово доводилось це спостерігати... Та й сам так катался інколи :huh:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...