FWK Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 02:14 #26 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 02:14 Так як форум мені відповів "Ваше сообщение содержит очень большое количество цитат", (ще раз бордівці дякують за можливість вільного вислювлювання), прийшлось розбити вже на ЧОТИРИ повідомлення, третє:по-друге а всі впевнені шо в білайна буде біла айпішка і небуде подібних проблем з файлообмінниками, я наприклад впевнений в зворотньому.З інформації почерпнутої на сусійдній гілці - на бджолайні роздаються динамічні айпі. Це заявили користувачі бджолайна. Якщо є інша нформація - прошу. Але "я акщо ні, а може ні" - не аргумент і не предметна розмова. Єдиний провайдер, який забезпечує справжній білий ІР - Укртелеком. ІР білі, тільки динамічні. Навіль кульгавий інтертелеком своїм мобільним абонентам дає динаймічний білий айпі. Сам не раз конектився на мобільний інет тільки щоб зайти з нормального айпі!Повторюю, покористуйтеся з півроку. Тоді поговоримо.Хаха - ДЕЖАВЮ. Те саме говорили акули бізнесу, коли укртелеком опублікував перші тарифи ОГО. Їм дали строк 3 місяці, після чого вони мали потонути в трафіку клієнтів ))1000% - заплати за інет, і заплати за те, щоб звідти щось качнути? Маразм рідкісний. Я за вільний файлообмін. Я теж за. Але якщо ти маєш гроші, або заробляєш з того 200 баксів, де платиш 10 за акаунт, то чому ні?
FWK Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 02:31 #27 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 02:31 Доречі форум клеїть моє 4те повідомлення до 3го вже третій раз... при чому форматування пропадає і вилазять теги... глюки?)))Так як форум мені відповів "Ваше сообщение содержит очень большое количество цитат", (ще раз бордівці дякують за можливість вільного вислювлювання), прийшлось розбити вже на ЧОТИРИ повідомлення, четверте:Є ДУЖЕ багато трекерів без реєстрації, без рейтингів і т.д. Якщо немає там, то є з реєстрацією. І скачати прогу на 40Мб, і стільки ж віддати до необхідного рейтингу - немає проблем. Чому я маю віддавати ВЛАСНИЙ БЕЗЦІННИЙ ЧАС на ці пошуки? Я занйшов що шукав, скачати неможу, бо провайжер - жидиться на динамічний айпі. Тобто Навіть за гроші його не пропонує. Тільки за кошмарним тарифом. УСІ проблеми вирішувалися ДУЖЕ оперативно і швидко. Були нюанси, звичайно, а де їх немає??Ооо, омтанній приклад. П'ятниця 29те число, я проплачую за інет. Неділя 1 число 01:00 в мене немає інету. Питання: ХІБА НЕ МОЖЕ ТА БУХГАЛТЕРША ВИЙТИ НА 30 ХВИЛИН НА РОБОТУ В СУБОТУ, ОСТАННІЙ ДЕНЬ ДОВБАНОГО МІСЯЦЯ ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ ДОВБАНИЙ КЛІЖНТ БАНК??? І це постійно. Та вони плюють на клієнтів. А підтримка ЧОТКО відморожується ))Ви вважаєте, що ваш Бджолайн панацея?? Ну, тоді поговоримо про це після кількох перерубаних оптичних магістралей, що наче соплі висять на дахах будинків. Навіть якщо й натягнуті, як струни. Мене не валять чужі соплі поки я маю нет. Якщо я так переживаю за 100% аптайм то візьму резервний канал. Але послугу отримати хочу повністю а не частково. І костилів, запропонованих, не треба.
Zheny@ Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 05:05 #28 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 05:05 FWK, видихай, щось тебе понесло, відгавкуєшся, наче собака, на кожен пост. Юзаєш Білайн - прапор тобі у руки. Тема про виділений ІР у Датагаруп. Ооо, омтанній приклад. П'ятниця 29те число, я проплачую за інет. Неділя 1 число 01:00 в мене немає інету. Питання: ХІБА НЕ МОЖЕ ТА БУХГАЛТЕРША ВИЙТИ НА 30 ХВИЛИН НА РОБОТУ В СУБОТУ, ОСТАННІЙ ДЕНЬ ДОВБАНОГО МІСЯЦЯ ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ ДОВБАНИЙ КЛІЖНТ БАНК??? І це постійно. Та вони плюють на клієнтів. А підтримка ЧОТКО відморожується ))а лінь на календарик подивитися, і подумати (принаймні раз), що кінець місяця, і потрібно платити за інтернет. А не звинувачувати когось у своїх же проблемах. Бо ти 29-го заплатив у п'ятницю, а 1-е число неділя. Та ж бух-ша має стільки роботи. Що їй ще лишається про твій інет думати. В даному випадку - ти сам створив проблему. P.S. надмірний оверквотінг, та CAPS LOCK, тягне на РО.
S-driver Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 06:13 #29 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 06:13 Якщо людина не тримає ніяких сервісів, вивішених в Інтернет, то навіщо їй виділять білу ІР адресу?Не секрет, що інтернетом вдома ми користуємось не стільки для роботи, скільки для відпочинку - різноманітні ігри, спілкування з друзями і т.д.Деякі мережеві ігри ідуть не через постійний сервер, а через комп одного з гравців, що має білий ІР (наприклад, досить популярна фінська зимова рибалка - ProPilkki ). Для спілкування під час гри (особливо при командних іграх для координації дій команди) використовуються програми на зразок TeamSpeak або Ventrilo, сервер для яких також може відкрити один з гравців при наявності білого ІР. Це лише один з прикладів, для чого потрібен білий ІР.
Адміністратори serega Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 08:44 Адміністратори #30 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 08:44 Тут, Я думаю, не потрібно тицяти пальцем в "білайн" чи когось іншого, а брати і відключатись від існуючого, якщо останній не задовільняє своїми послугами. Не подобається - не їж! ps: Особисто мені подобається відсутність "білого" IP - на кілька порядків менша загроза бути атакованим чи компрометованим всякими нахєрами, ботами та вірусами. Таким чином безпека користувачів теж на кілька порядків вища. pss: а качати варез... - скоро до всіх будуть приходити і тоді сотні разів пожалієте, що таким займались
FWK Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 13:38 #31 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 13:38 FWK, видихай, щось тебе понесло, відгавкуєшся, наче собака, на кожен пост. Юзаєш Білайн - прапор тобі у руки. Тема про виділений ІР у Датагаруп. Ооо, омтанній приклад. П'ятниця 29те число, я проплачую за інет. Неділя 1 число 01:00 в мене немає інету. Питання: ХІБА НЕ МОЖЕ ТА БУХГАЛТЕРША ВИЙТИ НА 30 ХВИЛИН НА РОБОТУ В СУБОТУ, ОСТАННІЙ ДЕНЬ ДОВБАНОГО МІСЯЦЯ ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ ДОВБАНИЙ КЛІЖНТ БАНК??? І це постійно. Та вони плюють на клієнтів. А підтримка ЧОТКО відморожується )) а лінь на календарик подивитися, і подумати (принаймні раз), що кінець місяця, і потрібно платити за інтернет. А не звинувачувати когось у своїх же проблемах. Бо ти 29-го заплатив у п'ятницю, а 1-е число неділя. Та ж бух-ша має стільки роботи. Що їй ще лишається про твій інет думати. В даному випадку - ти сам створив проблему. P.S. надмірний оверквотінг, та CAPS LOCK, тягне на РО. Та не понесло мене, я спокійний, там де КАПС там я не спокійний бо це не нормально. Відгавкується дійсно лише собака, тобі почулося гавкання? Я білайн не юзаю, а Датагруп (вдома), тому і жеврія надія що може хтось дочитається і почує здорову ідею про айпішніки. Але якщо нічого не зміниться до приходу Бджолайна то так - перейду. В своїх повідомленнях я якраз і говорю про АЙПІ датагрупа. Якщо комусь питання очі коле, то вже їх проблеми. На рахунок календарика, то було 29те а в місяці 30 днів, видно я даремно сподівався на організацію роботи ДГ. Але хіба не логічним є те про що я кажу? 30 хв. чергового бухголтера вистачить щоб рознести клієнтбанк. Ну від сили година. Про те, що вони (відділ розрахунків) вже не на місці за 15 хвилин до кінця робочого дня я промовчав - а було таке що зіздзвонився, заплатив, перейшов на факс, а їх вже немає, а попереду було 5 днів вихідних через свята. І не треба казати що скорочений день був, то було на протязі однієї години, тобто в 16:35 вони є, я шлю факс в 16:45 - вже нема нікого. Складається вжарення про гнилу організацію. І знов як завжди винен клієнт. Надмірни оверквотінг, та CAPS LOCK? Шановний, я на відміну бід деяких бордівців, квочу лише ту частину, яку збираюся коментувати. Чи ти хочеш сказати що я забагато дозволяю собі говорити? Це вже затикання рота а не оверквотінг. CAPS LOCK я використав в 3% своїх дописів, коли зробив наголос на тому, що кажу. ІМХО, надмірний CAPS LOCK це тоді коли половина подідомлення капсом, і то, лише тоді, коли воно довге. Для чого такі пост скриптуми пишеш? Ти ж просто намагієшся залякувати. Не подобається дописувач - дай йому бана - відчуй силу, ти ж модератор! А лякати не треба. В пресі це називається ЦЕНЗУРА. Ось тобі і свобода в інтернеті. ... брати і відключатись від існуючого, якщо останній не задовільняє своїми послугами. Не подобається - не їж! Звичайно, але 1. наразі немає технічної можливості до іншого провайдера, як я згалував - новобудова. Звичайно це лише питання кількох місяців. 2. хочеться запропонувати як зробити послугу інтернет зручнішою і для інших користувачів. ... брати і відключатись від існуючого, якщо останній не задовільняє своїми ps: Особисто мені подобається відсутність "білого" IP - на кілька порядків менша загроза бути атакованим чи компрометованим всякими нахєрами, ботами та вірусами. Таким чином безпека користувачів теж на кілька порядків вища. Безпека - однозначно. Але чому не дати ОПЦІЮ тим, хто знає на що йде, наприклад за 20 гривень в місяць ДИНАМІЧНИЙ айпі. pss: а качати варез... - скоро до всіх будуть приходити і тоді сотні разів пожалієте, що таким займались До речі, на днях чув від знайомого, в нас в Луцьку роблять перші кроки по відділу К. Але те що я чув - просто смішно. Грошей платитимуть спеціалістам мізер, і ті хто підуть туди на роботу будуть роки так три вчитись поки доберуться до протокольних рівнів роботи. Тому щодо вареза - час ще є. Але ж на файлообмінниках не лише варез ))
Zheny@ Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 18:55 #32 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 18:55 то було на протязі однієї години, тобто в 16:35 вони є, я шлю факс в 16:45 - вже нема нікогоВідкрию секрет, всі банківські операції типу "Клієнт-банк", лише до 16 години, бо банківський день закривається о 17. Так що, сам винен. Незнання закону, не звільняє від відповідальності. (В даному випадку ти не знаєш по бух-ів нічого).
Адміністратори serega Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 19:50 Адміністратори #33 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 19:50 В даному випадку в нього дуже багато вільного часу із-за відсутності роботи, от і відписується бо зайнятись не має чим
Yuraul Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 20:39 #34 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 20:39 на Білайні роздається білий динамічний айпі і + дінДНС + грамотні руки з опенВПН і я вже на домашньому компі з робочого! (це так на замітку)А я запускаю тімвьювер на домашньому компі, хтось запускає на своєму - і я вже на чийому завгодно компі зі свого. І замість сексу з динамічними айпі, динДНСами, опенВПНами маю час на секс із живою самкою, ну або на пиво. Мораль: не треба забивати цвяхи пласкогубцями (рубати дрова викруткою, голитися сокирою і т. д.). Це так, на замітку.
swen1989 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 20:40 #35 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 20:40 Тут за оплату згадалося. Згідний з FWK. Чому ж така крупна компанія як Датагруп не може оплату вивести на "яКоробко". В того самого "Візора" така можливість вже є. Сорі за оффтоп...
Yuraul Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 20:44 #36 Опубліковано 13 Серпня, 2010 в 20:44 Платити, млін, треба вчасно.) І висилати потім платьожки по факсу, а не на мило. Ех, бухгалтєра...(
Sub_Sys Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 02:47 #37 Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 02:47 Та забийте болт на полудохлий равликовий дататруп
Zheny@ Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 07:48 #38 Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 07:48 Yuraul, а я за 5-10 хвилини налаштував ДінДНС, підняв там Http, ftp, RemoteAdmin та RDP. І ще, спробуй скопіювати через тім'ювер, через його передачу файлів, щось більше 20Мб. ага. І тоді ти мені сам розкажеш про переваги фтп над Тім'ювером.
Yuraul Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 08:03 #39 Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 08:03 Жень, ти чого?) Мова йшла не про те троха. А файли передавати можна 1000 і одним способом нічого не налаштовуючи. 20 метрів можна милом послати.Якщо на компі підняти хттп і фтп, то він вже буде кагбе сервером, а ми не про те. А про те, як потрапити з робочого компа на домашній.)
fog Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 10:43 #40 Опубліковано 14 Серпня, 2010 в 10:43 Спробуйте Dropbox.Аська, доки, потрібні конфігурації і тд лежать в папці Dropbox`а. Помимо зручної синхронізації між своїми компами є можлиість доступу до папки через сайт dropbox.
BiMW Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:05 #41 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:05 Yuraul, а я за 5-10 хвилини налаштував ДінДНС, підняв там Http, ftp, RemoteAdmin та RDP. І ще, спробуй скопіювати через тім'ювер, через його передачу файлів, щось більше 20Мб. ага. І тоді ти мені сам розкажеш про переваги фтп над Тім'ювером.Згоден з Женьою настроїв (ну мені трохи більше часу знадобилось), але дякуючи Сергію (Serega), то все настроїв і тепер є час. І не треба мороки взнавати який номер ід і пароль, все саме простраюєть і коннектиться. От ще тікі не знаю ТімВієвер міняє маршрутизацію на ВПН (default gateway)? мені наприклад це необхідне. це я так питаю, заради цікавості. Можна в лічку.
SysR Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:28 #42 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:28 Комусь подобаються придумувати велосипеди в роботі, підлаштовуватися під своїх провайдерів і затрачати на це свій час.А хтось хоче отримати сервіс і не забивати собі голову непотрібними костилями.Відкрию секрет, всі банківські операції типу "Клієнт-банк", лише до 16 години, бо банківський день закривається о 17. Так що, сам винен. Незнання закону, не звільняє від відповідальності. (В даному випадку ти не знаєш по бух-ів нічого).А де є такий закон що саме до 16-00? І взагалі яка різниця коли платіж проведеться?Крім того він по факсу зкидує платіжне доручення щоб бухі побачили проплату, то чому їх в 16-45 ВЖЕ(!) немає на робочому місці якщо задекларовано 17-00?Взагалі дуже було б цікаво щоб сказав кожен в цій темі коли б обставини склалися як в ситуації з FWK (от не було можливості раніше заплатити) і що б потім сказав кожен про таку організацію роботи.
Zheny@ Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:35 #43 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:35 до чого тут закон? Є операційний день в банку. Після закінчення якого, банк операції з клієнтами не проводить. Все. Ну, прислав він платіжку о 16,45. Побачили бухи, а далі? А далі - Техвідділ, керівник. Дає рознарядку адмінам, щоб вони включили. А на це теж потрібен час. Бо якщо ще є якісь проблеми, то заявка може і не бути виконана вчасно. І коли йде мова про юзера, що платить 30 грн в місяць... (а не підприємство, що платить 1000 грн в місяць). А якщо бух-ша просто вийшла до туалету о 16,45 і відповідно, трубку не брала. і взагалі, про що мова, не подобається - шукайте іншого. А хтось хоче отримати сервіс і не забивати собі голову непотрібними костилями.добре, коли підприємство це розуміє, а коли перед фактом поставили - нада і все. І що хоч роби. Тоді як ?
SysR Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:48 #44 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 08:48 Є операційний день в банку. Після закінчення якого, банк операції з клієнтами не проводить. Все. Проводить, тільки наступним днем, ага.Ну, прислав він платіжку о 16,45. Побачили бухи, а далі? А далі - Техвідділ, керівник. Дає рознарядку адмінам, щоб вони включили. А на це теж потрібен час. Бо якщо ще є якісь проблеми, то заявка може і не бути виконана вчасно. І коли йде мова про юзера, що платить 30 грн в місяць... (а не підприємство, що платить 1000 грн в місяць). А якщо бух-ша просто вийшла до туалету о 16,45 і відповідно, трубку не брала. і взагалі, про що мова, не подобається - шукайте іншого. Ага, на кожного клієнта такій двіж влаштовують, їм тоді дільки цим і займатися треба ага. Воно і видно що тільки тим і займаються бо на сервіс часу вже не лишається, ага Яка різниця 30 чи 3000 є задекларований час роботи. З.І. Я взагалі не являюся клієнтом ДГ але якби являвся в силу тих чи інших причин тако ж би протестував проти такого відношення до себе як до клієнта. З.І.І Чому людям не дати вибір плати більше -- отримай сервіс.
SysR Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:04 #45 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:04 добре, коли підприємство це розуміє, а коли перед фактом поставили - нада і все. І що хоч роби. Тоді як ?Тобі особисто подобається з цим миритися як зі сторони керівництва так зі сторони провайдера?І тут є 3 варіатна або змінити відношення провайдера до себе, змінити відношення керівництва до провайдера і прикручувати додаткові педалі.
BiMW Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:14 #46 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:14 to SysR, для підприємств є зовсім вирішена ситуаці: Коли приходить рахунок на оплату там ще є "авансовий платіж" (по бажанню) але він є і якшо ти його зробиш то нічо іт ніхто тебе не відключить. Так само і для фізичних осіб (зробіть авансовий платіж і "не парьтесь") що вам інет відключать. Насолоджуйтесь життям.Офф. А про білайн скажу, що там надається кредит, але коли (по собі знаю) залазиш в кредит то вже вижимаєш до останнього поки всеж таки не відключать тоді ідеш і полатиш. (така сама ситуація тікі відключають посеред місяця). Все сказав.А тепер: Ви по темі збираєтесь говорити, чи може вже тему прикриє бо почався флуд.
SysR Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:21 #47 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:21 to SysR, для підприємств є зовсім вирішена ситуаці: Коли приходить рахунок на оплату там ще є "авансовий платіж" (по бажанню) але він є і якшо ти його зробиш то нічо іт ніхто тебе не відключить. Так само і для фізичних осіб (зробіть авансовий платіж і "не парьтесь") що вам інет відключать. Насолоджуйтесь життям.До чого тут авансовий платіж? Не було в людини можливості заплатити на день раніше.Я ж українською мовою написав: є задекларовантй час роботи до 17-00.
Zheny@ Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:57 #48 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 09:57 SysR, а ти із тих трудоголіків, що і до 21 сидять? Яка різниця 30 чи 3000 є задекларований час роботи. да величезна. Бо втратити клієнта, що 1-м місяцем покриє 2 чиїсь ЗП. Чи принаймні 1. І втратити шмаркача, умовно кажучи, що крім контер страйка по мережі і внеті нічого не вміє, за 30 чи 60 грн в місяць. Це принцип Парето 20/80. 20% користувачів приносять 80% прибутку. І ці 20% - це фірми. А не тисячі юзерів в локалці, отих 80%. 1 раз навчити платити його вчасно і все. От я клієнт ДГ. Є виділений ІР. все ок. Але по роботі змушений юзати і ДГ , і УТК (ба інакших провайдерів там ну ПРОСТО НЕМАЄ!!!!! ) І що ти мені скажеш ? Я тобі кажу, що є вихід зі становища. А ти мені про сервіс. Сервіс надається у повному обсязі.
SysR Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 10:29 #49 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 10:29 SysR, а ти із тих трудоголіків, що і до 21 сидять? А ти заздриш що маю роботу на якій мені подобається сидіти до 21ї? Якщо вимагають обставини то і нічку сижу.да величезна. Бо втратити клієнта, що 1-м місяцем покриє 2 чиїсь ЗП. Чи принаймні 1. І втратити шмаркача, умовно кажучи, що крім контер страйка по мережі і внеті нічого не вміє, за 30 чи 60 грн в місяць. Це принцип Парето 20/80. 20% користувачів приносять 80% прибутку. І ці 20% - це фірми. А не тисячі юзерів в локалці, отих 80%. 1 раз навчити платити його вчасно і все. Це вже заїжена платівка, придумай щось нове. От тільки коли додому ти сам приходиш то стаєш таким же "шмаркачем", з одною відмінністю ти сидиш і теприш глюкі, а інші на них жаліютьсяі стараються якось достукатися до провайдера щоб щось змінити. Якби всі сиділи і терпіли то інтернет в ДМ був би лише по робочтх днях.От я клієнт ДГ. Є виділений ІР. все ок. Але по роботі змушений юзати і ДГ , і УТК (ба інакших провайдерів там ну ПРОСТО НЕМАЄ!!!!! ) І що ти мені скажеш ? Скажу що на Рівненській присутні як мінімум 3 провайдера, але керівництво твоєї фірми мабуть тебе не зрозуміє коли ти за підключення принесеш їм рахунка з 4а нулями, ага.Рахунка з 4а нулями щоб назавжди забути про проблеми з звязком. Як кажуть: Миші плакали, кололися, але продовжквали жерти кактус.
Zheny@ Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 11:00 #50 Опубліковано 16 Серпня, 2010 в 11:00 не варто так часто "ага"-кати, не гарно. Бо в мене є сім'я на відміну від тебе, і мені подобається проводити час з нею краще, аніж з роботою. Подобається спати із компами - на здоров'я, я надаю перевагу жінці.Я дома в ігри по мережі не граю, ага. І глюків у роботі мого домашнього провайдера - теж не помічені. Скажу більше, маю навіть більше заявленої швидкості в пакеті. І це знову ж моя заслуга. Ніхто (на моїй Рівненські) нічого міняти не збирається, тому як влаштовує все. І статичні білі ІР, і ціна і все. Подобається тобі міняти провайдерів, наче презервативи - твоя справа. І я казав, що я ще й користуюся інтернетом не лише в Луцьку, а й у інших містах області, де окрім УТК, немає провайдерів.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.