Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Alex,що там знову з пінгом,і з швидкістю? Знову,кожен вечір,пінг в 2 рази більний,швидкість в 2 рази меньша. Казали,що після переходів на нові тарифи,через допу все стабілізується. Все залишилось те саме.

Опубліковано

Я щоранку поки не зроблю вкл/викл конектора зі свіча та вкл/викл мережевих адаптерів - ніфіга не логіниться.

Питання: наху* мені такі танці із бубном щоранку?

Придбання необхідного роутера - це лише питання часу. Але це ж не вихід щоранку танцювати із бубном! Думайте щось. Вирішуйте.

Опубліковано

2Zheny@,підключив батьків,на привокзальній,не так давно. Та сама ситуація,тільки в любий час доби. Поки не ребут комп'ютер - не законнектишся

Опубліковано

підключений на Грушевського вже з місяці півтора. Включений через дір300 в режимі точці доступа (роутер прозорий, як свіч). Підключення запускаю по черзі на компі або на ноуті. Ніяких проблем не було. Якщо ребут компа вирішує у вас ситуацію - проблема явно в вашому компі\обладнанні.

Опубліковано

В понеділок зник інтернет. Телефонував в підтримку - перевірили налаштування, сказали оновити дрова на мережеву карту. Проблему не вирішено.

В вівторок виявилося, що по всьому дому нема інету. Сусід зміг додзвонитися - сказали йдуть ремонтні роботи і в середу рано має бути інет.

Середа, 3тя година - інету нема. 721150 - перманентно зайнято, 721152 - не проб’єшся через автовідповідач.

Нагадайте адресу офіса, що біля Гостинця - піду правди шукати. :angry2:

Ах, да, адреса - Коперніка 66 та 66/а

Опубліковано
  Цитата
Нагадайте адресу офіса, що біля Гостинця

Сам Гостинець, сторона біля дороги-Соборності. 1 поверх, там якийсь мобільний салон,  в вітринах реклама білайну. 

Опубліковано

Є така проблема.

Якщо в налаштуваннях мережевого адаптера вибрати 100 мегабіт повнийдуплекс або автоналаштування, то воно не бачить мережі, пише: Сетевой кабель не подсоединен.

А якщо вибрати 10 мегабіт повний дуплекс, то все норм.

Тестувалося на трьох різних мережевих картах і на інтегрованій.

В чому може бути проблема?

P.S. Драйвера обновляв не помогло)

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 14:33, Arden сказав:

Є така проблема.

Якщо в налаштуваннях мережевого адаптера вибрати 100 мегабіт повнийдуплекс або автоналаштування, то воно не бачить мережі, пише: Сетевой кабель не подсоединен.

А якщо вибрати 10 мегабіт повний дуплекс, то все норм.

Тестувалося на трьох різних мережевих картах і на інтегрованій.

В чому може бути проблема?

P.S. Драйвера обновляв не помогло)

кабель певно задовгий

Опубліковано

Київський майдан 11 - сьогодні перестало давать ІР по DHCP, відповідно ні ресурсів ні інету.

eff14411f335.jpg

Рано ще продавать свої adsl модеми :)

Опубліковано

Укртелеком рулить!!!

Більше 4 місяців стоїть включений ноутбук і качає торенти, нарікань немає, лише раз в місяць на пару годин вимикаю модем.

П.С. Дякую Туману за модем...

Опубліковано

2 Oli те що ти качаєш/віддаєш місяць, я на білайні можу скачати/віддати за пару днів і вимкнути комп'ютер :smile3:

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 14:33, Arden сказав:

Є така проблема.

Якщо в налаштуваннях мережевого адаптера вибрати 100 мегабіт повнийдуплекс або автоналаштування, то воно не бачить мережі, пише: Сетевой кабель не подсоединен.

А якщо вибрати 10 мегабіт повний дуплекс, то все норм.

Тестувалося на трьох різних мережевих картах і на інтегрованій.

В чому може бути проблема?

P.S. Драйвера обновляв не помогло)

Не правильно "обжатий" кабель. :rolleyes:

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 18:41, Natik сказав:

Не правильно "обжатий" кабель. :rolleyes:

Оно вообще работать не будет. Возможно конченный кабель в квартире (такое часто бывает когда абонент просит подключить к своему кабелю) или длина (не факт), но это 100% проблема в кабеле. А вообще звони на 0800301013 и пусть отправляют бригаду ТТ-шников по юзерским проблемам.

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 18:51, marikv сказав:
  В 13.10.2010 в 18:41, Natik сказав:

Не правильно "обжатий" кабель. :rolleyes:

Оно вообще работать не будет. Возможно конченный кабель в квартире (такое часто бывает когда абонент просит подключить к своему кабелю) или длина (не факт), но это 100% проблема в кабеле. А вообще звони на 0800301013 и пусть отправляют бригаду ТТ-шников по юзерским проблемам.

Я конечно извиняюсь, но работать оно будет.. только вместо 100 будет 10... когда "спец" перепутает местами 2 жилы с 4 (в конекторе RJ-45 используется для 100 мв 4 жили из восьми). Уже не один раз исправлял такие косяки

П.С. возможен еще вариант обрыва одной из жил

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 11:22, Dimka сказав:

Нагадайте адресу офіса, що біля Гостинця - піду правди шукати. :angry2:

Ах, да, адреса - Коперніка 66 та 66/а

тел.701150 з 9,00 до 18,00 - Єршова 11/604 - 6 поверх, обід з 13,00 до 14,00.

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 14:33, Arden сказав:

Є така проблема.

Якщо в налаштуваннях мережевого адаптера вибрати 100 мегабіт повнийдуплекс або автоналаштування, то воно не бачить мережі, пише: Сетевой кабель не подсоединен.

А якщо вибрати 10 мегабіт повний дуплекс, то все норм.

Тестувалося на трьох різних мережевих картах і на інтегрованій.

В чому може бути проблема?

P.S. Драйвера обновляв не помогло)

!!!!!!!!!! За останній місяць проблема проявлялася більш ніж у 10 абонентів, майже у всіх випадках причиною виникнення проблеми була велика довжина кабелю!!!! (Більше 100 метрів) Методи вирішення - підключення абонента через ГІГАБАТНУ мережеву карту, у всіх кого переключила рембригада проблема зникла.

На рахунок перекидання пар - так таке реально при перепутаних робочих парах мережева може працювати лише на 10 мб. Також при перекиданні або заміні стандартних пар (оранжева, зелена) на синю чи коричневу, може впасти робоча відстань, в деяких випадках втрати сигналу можуть починатись вже на 60 метрах кабелю.

При обриві одної з робочих ,не буде працювати взагалі ні на 10 ні на 100.

Для перевірки самому чи кабель дійсно обірваний можна використати мережевий адаптер фірми Marvell, до нього на офсайті цієї фірми є софт, який дозволяє визначити обрив кабелю і МЕТР!!! на якому обрив. Софт тільки під Win XP.(під інші осі можливо і є просто не зустрічав) :0011:

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 07:46, DMK сказав:

24iter,порт открыт пише.

Помилка 868: Порт открыт

868 говорит о том, что имя DNS не разрешено

Данная ошибка возникает только в операционной системе "Windows 7".

Компанией Microsoft ещё не найдено решение этой проблемы.

Суть проблемы в том, что в некоторых "билдах"(сборках) данной операционной системы нестабильно работает dns-клиент.

Решение (в некоторsх сборках помогает):

1. В некоторых случаях помогает сброс каталогов ( в коммандной строке ввести комманды: netsh int ip reset c:\log и netsh winsock reset ) и перезагрузка компьютера. Если же после этого подключение не восстановилось, то стоит задуматься об переустановке ОС.

2. Снести фаєрвол.

3. Попробовать прописать DNS вручную.

4. Если антивируска NOD 32 проверьте не удален ли нетчат фильтр - возможно по ошибке, если да - востановите его из карантина, и исключите из сканирования.

5. Можно попробовать обойти эту ошибку. Для этого поправьте в свойствах соединения адрес сервера с tp.beeline.ua на 10.0.0.28 (через него абоненты Билайн по локальной сети поднимают туннель для выхода в интернет. При поднятом VPN компьютер получает внешний IP - с него можно поднять свой туннель на любой белый IP). Делать это рекомендуется только в случае если у вас возникает ошибка 868

6. Попробуйте поменять тип VPN c L2TP на PPTP.

7. Проверьте работает ли служба DNS-клиент, если работает, попробуйте перезапустить ее в службах (Служба DNS-клиента (dnscache) кэширует имена DNS (Domain Name System) и регистрирует полное имя данного компьютера. Если служба остановлена, разрешение имен DNS будет продолжаться. Однако результаты очередей имен DNS не будут кэшироваться, и имя компьютера не будет зарегистрировано. Если служба отключена, все явно зависящие от нее службы запустить не удастся (Это всего лишь кэш для ускорения)).

:0011:

Опубліковано

Спробуй поставити перед мережевою картою свіч, якщо є tp-link.

Методи дідовські, але якщо вже допустили...

Опубліковано
  В 13.10.2010 в 21:08, AlexBeeline сказав:
  В 13.10.2010 в 07:46, DMK сказав:

24iter,порт открыт пише.

Помилка 868: Порт открыт

868 говорит о том, что имя DNS не разрешено

Данная ошибка возникает только в операционной системе "Windows 7".

Компанией Microsoft ещё не найдено решение этой проблемы.

Суть проблемы в том, что в некоторых "билдах"(сборках) данной операционной системы нестабильно работает dns-клиент.

Решение (в некоторsх сборках помогает):

1. В некоторых случаях помогает сброс каталогов ( в коммандной строке ввести комманды: netsh int ip reset c:\log и netsh winsock reset ) и перезагрузка компьютера. Если же после этого подключение не восстановилось, то стоит задуматься об переустановке ОС.

2. Снести фаєрвол.

3. Попробовать прописать DNS вручную.

4. Если антивируска NOD 32 проверьте не удален ли нетчат фильтр - возможно по ошибке, если да - востановите его из карантина, и исключите из сканирования.

5. Можно попробовать обойти эту ошибку. Для этого поправьте в свойствах соединения адрес сервера с tp.beeline.ua на 10.0.0.28 (через него абоненты Билайн по локальной сети поднимают туннель для выхода в интернет. При поднятом VPN компьютер получает внешний IP - с него можно поднять свой туннель на любой белый IP). Делать это рекомендуется только в случае если у вас возникает ошибка 868

6. Попробуйте поменять тип VPN c L2TP на PPTP.

7. Проверьте работает ли служба DNS-клиент, если работает, попробуйте перезапустить ее в службах (Служба DNS-клиента (dnscache) кэширует имена DNS (Domain Name System) и регистрирует полное имя данного компьютера. Если служба остановлена, разрешение имен DNS будет продолжаться. Однако результаты очередей имен DNS не будут кэшироваться, и имя компьютера не будет зарегистрировано. Если служба отключена, все явно зависящие от нее службы запустить не удастся (Это всего лишь кэш для ускорения)).

:0011:

Не особливо важливо це. Але так,саме з Win7 ця проблема)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...