BiMW Опубліковано 23 Вересня, 2010 в 06:24 #351 Опубліковано 23 Вересня, 2010 в 06:24 to AlexBeelineтаке питання проспект перемоги 7, це Стадіон "Авангард" коли вже чекати???? (заявки залишав все чекаю і чекаю).і ще одне не розумію для чого трасіровку робити на меіл.ру якщо навіть пінгувати bee.lan і вже у внутрішній сетці ідуть втрати пакетів??? (це вечором у годину пік) Алекс підкажи всеж таки, які пінгі і трасіровки краще висилати на ту адресу???
DMK Опубліковано 23 Вересня, 2010 в 13:09 #352 Опубліковано 23 Вересня, 2010 в 13:09 Чекаємо,відповіді працівників.
umkaka Опубліковано 23 Вересня, 2010 в 18:07 #353 Опубліковано 23 Вересня, 2010 в 18:07 З наступного тижня планується розширення каналу На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.) Как сделаете напишите, а то еще смотри разницу не почувствуем
AlexBeeline Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 04:00 #354 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 04:00 І доречі як часто ви викачуєте з інтернету 100-150гб в місяць?)))Буквально за пару днів: декілька фільмів (ремукси і ріпи 1080p) + робота з графікою.Так що поки в "Білайна" не буде нормального анліма - робити на ньому немає що, imho.Аліми є повні без скидання швидкості, тіль там тарифи для юридчних осіб)
AlexBeeline Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 04:07 #355 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 04:07 to AlexBeelineтаке питання проспект перемоги 7, це Стадіон "Авангард" коли вже чекати???? (заявки залишав все чекаю і чекаю).і ще одне не розумію для чого трасіровку робити на меіл.ру якщо навіть пінгувати bee.lan і вже у внутрішній сетці ідуть втрати пакетів??? (це вечором у годину пік) Алекс підкажи всеж таки, які пінгі і трасіровки краще висилати на ту адресу???На рахунок трасіровки на меіл.ру не підкажу навіщо, але точно знаю, що техпідтримка вимагає робити цих три кроки і слати їм скріни, проходив на практиці. Перемоги 7 тех можливість вказано що є - дайте повну адресу)
fog Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 04:14 #356 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 04:14 AlexBeelineЯкщо після твого повідомлення нічого не написали, а ти хочеш написати нове, то краще доповни попереднє.
Sp_RoNdo Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 05:09 #357 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 05:09 Останні 3 дні не інет а лажа! Пінг пригає до 100-300, закачка вагомо впала, але саме головне 50% втрати на лінії!!! Замітив що це все відбувається в гарячу пору, себто зачасту після 18-30 ввечері, оскільки по ранкам все нормально! A;exBeeline Куди можна звернутись щоб перевірили, втрати на лінії задовбали вже!!! На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.) роби наступне: Пуск ---> Виполнить ---> cmd ---> enter зявиться вікно там прописуй: - pathping ukr.net ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш - pathping nba.com ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш - pathping mail.ru ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш Далі пишеш лист на адресу [email protected] в назві листа пишеш свій логін, в тілі тиста вказуєш проблему + вкладаєш скріншоти (всі 3) + залишаєш номер мобільного. Зазвичай на протязі добиотримуєш смс про результат, або наочно його спостерігаєш. хоть би хто плюсанув))) В мене з трьох наведених адрес побачило тільки mail.ru, все інше взагалі "Не удаеться разрешить системное имя узла" З 10-го разу тільки пішло, блін втрати на лінії дето 80% Зараз відправляю лист, надіюсь допоможе!
BiMW Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:14 #358 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:14 Sp_RoNdo відпишеш чи зробили чи ні!
Богдан Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:44 #359 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:44 Підключив білайн 2 дні назад, 1 день інтернет був, все нормально, на наступний день включаю комп захожу в L2TP ввожу проль натискаю підключитись, далі пише "Установка связи tp.beeline.ua" і далі не підключається. Підкажіть БУДЬ ЛАСКА в чому проблема?
umkaka Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:57 #360 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:57 Богдан Или что-то не пускает на компьютере (файрвол), или за компьютером (проблемы в сети Билайн, звони 08003010130).
8a8asik Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:57 #361 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 12:57 Подібна фігня зранку, в 8, чи раніше, приходжу з роботи все нормалоьно.Чи в них логин сервера на ніч вимикають?
umkaka Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 18:10 #362 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 18:10 Делали ли там что-то не знаю, но imho сегодня нормально, по сравнению с предыдущими днями.И того что описывал BiMW не наблюдается.
Yaryk Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 18:50 #363 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 18:50 Подібна фігня зранку, в 8, чи раніше, приходжу з роботи все нормалоьно.Чи в них логин сервера на ніч вимикають? у мене аналогічно
DMK Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 18:55 #364 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 18:55 В мене,тьфу тьфу - сьогодні все нормально.
BiMW Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:17 #365 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:17 Та сьогодні взагалі красота от зара сиджу пінг норм, пакетів втрат нема.AlexBeeline написав тобі в приват чекаю відповіді
DMK Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:21 #366 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:21 Я сьогодні на офісі був,в білайні. Дуже хороший колектив. Зразу видно,що торбуються за своїх клієнтів. Пояснили,що і як докладно.
DMK Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:25 #367 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:25 2BiMW - згідний. Можливо,школярів по селам розвезли,на вихідні
AlexBeeline Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:45 #368 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:45 Підключив білайн 2 дні назад, 1 день інтернет був, все нормально, на наступний день включаю комп захожу в L2TP ввожу проль натискаю підключитись, далі пише "Установка связи tp.beeline.ua" і далі не підключається. Підкажіть БУДЬ ЛАСКА в чому проблема?Яку помлку вибиває при підключенні?
AlexBeeline Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:50 #369 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 19:50 Сьогодні повинні були завершити роботи по розширенню каналу (канал збільшили вдвічі). Приходив в обід до хлопців - ще довстановлювали обладнання, обіцяли до кінця дня все запустити, так що пробуйте =) На протязі дня при доставлянні обладнання могли виникати проблеми з особистими кабінетами у деяких абонентів.
DMK Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:00 #370 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:00 2AlexBeeline,все працює. Аж на душі легше стало)
AlexBeeline Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:40 #371 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:40 Корисна інформація Помилка 691 – не правильний логін або пароль (часто зникає після перезавантаження, або після сворення зєднання повторно) Помилка 769 - вимкнена мережева карта - увімкнути у диспетчері пристроїв. Помилка 624 – зєднання блокує антивірус або фаєрвол. Помилка 789 – не вірно вказаний тип VPN зєднання. Помилки 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645 - перезавантажити комп’ютер, якщо не поможе скоріш за все віруси. Помилка 720 - обраний «Тип VPN» PPTP VPN, а не L2TP. "Пуск"("Start") ->"Выполнить" ("Run") ) -> cmd -> netsh interface ip reset.Перевстановіть vpn-з’єднання. Помилки 741 – 743, "Невірні параметри шифрування"У налаштуванні VPN з'єднання, на вкладці "Безпека" ("Security") відключіть пункт "шифрування даних" ("Require data encription (dissconet if none)"). Брандмауер може блокувати доступ до деяких сайтів, навіть до internet.beeline.ua Вимкнення: Щоб відкрити брандмауер Windows, натисніть кнопку Пуск і клацніть Панель керування; у полі пошуку введіть брандмауер, а далі клацніть Брандмауер Windows. У лівій області виберіть посилання Увімкнення або вимкнення брандмауера Windows. Якщо буде запропоновано ввести пароль адміністратора або підтвердити видалення, введіть пароль або надайте підтвердження. Windows з Service Pack 2 частіш всього не з’єднують до інтернета зсилаючись на помилки (счастіш за все на 691) - вихід перестановка Windows на версію з третім сервіс паком. При створенні зєднання до інтернет за допомогою прграми L2TP у Windows 7 програма частіш всього викидає помилку, виходи : Скопіювати програму L2TP на комп’ютер і повторити спробу створення Створити зєднання вручну Створити зєднання за допомогою програми для Windows 7/XP/Vista і поміняти налаштування до такого стану який збражений на малюнках вище. Якщо вас не пускає до особистого кабінету слід змінити адресу my2.internet.beeline.ua на my.internet.beeline.ua Тел. 0800 3 01 01 3 або 0611 з номера білайн меню 1/2/2/2/0 (меню вибирати не прослуховуючи)
AlexBeeline Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:47 #372 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:47 Фото настройок
serega-cool Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:48 #373 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 20:48 Сьогодні повинні були завершити роботи по розширенню каналу (канал збільшили вдвічі). Приходив в обід до хлопців - ще довстановлювали обладнання, обіцяли до кінця дня все запустити, так що пробуйте =) На протязі дня при доставлянні обладнання могли виникати проблеми з особистими кабінетами у деяких абонентів. А тепер давайте тести в студію, цікавить тест на http://www.pingtest.net/
serega-cool Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 21:11 #375 Опубліковано 24 Вересня, 2010 в 21:11 Протестуй на Київ будь ласка.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.