Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

to AlexBeeline

таке питання проспект перемоги 7, це Стадіон "Авангард" коли вже чекати???? (заявки залишав все чекаю і чекаю).

і ще одне не розумію для чого трасіровку робити на меіл.ру якщо навіть пінгувати bee.lan і вже у внутрішній сетці ідуть втрати пакетів??? (це вечором у годину пік) Алекс підкажи всеж таки, які пінгі і трасіровки краще висилати на ту адресу???

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

З наступного тижня планується розширення каналу ;)

На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.)

Как сделаете напишите, а то еще смотри разницу не почувствуем ^_^

Опубліковано

І доречі як часто ви викачуєте з інтернету 100-150гб в місяць?)))

Буквально за пару днів: декілька фільмів (ремукси і ріпи 1080p) + робота з графікою.

Так що поки в "Білайна" не буде нормального анліма - робити на ньому немає що, imho.

Аліми є повні без скидання швидкості, тіль там тарифи для юридчних осіб)

Опубліковано

to AlexBeeline

таке питання проспект перемоги 7, це Стадіон "Авангард" коли вже чекати???? (заявки залишав все чекаю і чекаю).

і ще одне не розумію для чого трасіровку робити на меіл.ру якщо навіть пінгувати bee.lan і вже у внутрішній сетці ідуть втрати пакетів??? (це вечором у годину пік) Алекс підкажи всеж таки, які пінгі і трасіровки краще висилати на ту адресу???

На рахунок трасіровки на меіл.ру не підкажу навіщо, але точно знаю, що техпідтримка вимагає робити цих три кроки і слати їм скріни, проходив на практиці.

Перемоги 7 тех можливість вказано що є - дайте повну адресу)

Опубліковано

Останні 3 дні не інет а лажа! Пінг пригає до 100-300, закачка вагомо впала, але саме головне 50% втрати на лінії!!! Замітив що це все відбувається в гарячу пору, себто зачасту після 18-30 ввечері, оскільки по ранкам все нормально!

A;exBeeline Куди можна звернутись щоб перевірили, втрати на лінії задовбали вже!!!

На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.)

роби наступне:

Пуск ---> Виполнить ---> cmd ---> enter зявиться вікно там прописуй:

- pathping ukr.net ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

- pathping nba.com ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

- pathping mail.ru ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

Далі пишеш лист на адресу [email protected] в назві листа пишеш свій логін, в тілі тиста вказуєш проблему + вкладаєш скріншоти (всі 3) + залишаєш номер мобільного. Зазвичай на протязі добиотримуєш смс про результат, або наочно його спостерігаєш.

хоть би хто плюсанув)))

В мене з трьох наведених адрес побачило тільки mail.ru, все інше взагалі "Не удаеться разрешить системное имя узла" З 10-го разу тільки пішло, блін втрати на лінії дето 80% :( Зараз відправляю лист, надіюсь допоможе!

Опубліковано

Підключив білайн 2 дні назад, 1 день інтернет був, все нормально, на наступний день включаю комп захожу в L2TP ввожу проль натискаю підключитись, далі пише "Установка связи tp.beeline.ua" і далі не підключається. Підкажіть БУДЬ ЛАСКА в чому проблема?

Опубліковано

Богдан

Или что-то не пускает на компьютере (файрвол), или за компьютером (проблемы в сети Билайн, звони 08003010130).

Опубліковано

Подібна фігня зранку, в 8, чи раніше, приходжу з роботи все нормалоьно.Чи в них логин сервера на ніч вимикають? :smile3:

Опубліковано

Делали ли там что-то не знаю, но imho сегодня нормально, по сравнению с предыдущими днями.

И того что описывал BiMW не наблюдается.

Опубліковано

Подібна фігня зранку, в 8, чи раніше, приходжу з роботи все нормалоьно.Чи в них логин сервера на ніч вимикають? :smile3:

у мене аналогічно

Опубліковано

Та сьогодні взагалі красота от зара сиджу пінг норм, пакетів втрат нема.

AlexBeeline написав тобі в приват чекаю відповіді

Опубліковано

Я сьогодні на офісі був,в білайні. Дуже хороший колектив. Зразу видно,що торбуються за своїх клієнтів. Пояснили,що і як докладно.

Опубліковано

Підключив білайн 2 дні назад, 1 день інтернет був, все нормально, на наступний день включаю комп захожу в L2TP ввожу проль натискаю підключитись, далі пише "Установка связи tp.beeline.ua" і далі не підключається. Підкажіть БУДЬ ЛАСКА в чому проблема?

Яку помлку вибиває при підключенні?

Опубліковано

Сьогодні повинні були завершити роботи по розширенню каналу (канал збільшили вдвічі). Приходив в обід до хлопців - ще довстановлювали обладнання, обіцяли до кінця дня все запустити, так що пробуйте =) На протязі дня при доставлянні обладнання могли виникати проблеми з особистими кабінетами у деяких абонентів.

Опубліковано

Корисна інформація

 Помилка 691 – не правильний логін або пароль (часто зникає після перезавантаження, або після сворення зєднання повторно)

 Помилка 769 - вимкнена мережева карта - увімкнути у диспетчері пристроїв.

 Помилка 624 – зєднання блокує антивірус або фаєрвол.

 Помилка 789 – не вірно вказаний тип VPN зєднання.

 Помилки 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645 - перезавантажити комп’ютер, якщо не поможе скоріш за все віруси.

 Помилка 720 - обраний «Тип VPN» PPTP VPN, а не L2TP. "Пуск"("Start") ->"Выполнить" ("Run") ) -> cmd -> netsh interface ip reset.Перевстановіть vpn-з’єднання.

 Помилки 741 – 743, "Невірні параметри шифрування"У налаштуванні VPN з'єднання, на вкладці "Безпека" ("Security") відключіть пункт "шифрування даних" ("Require data encription (dissconet if none)").

 Брандмауер може блокувати доступ до деяких сайтів, навіть до internet.beeline.ua Вимкнення:

 Щоб відкрити брандмауер Windows, натисніть кнопку Пуск і клацніть Панель керування; у полі пошуку введіть брандмауер, а далі клацніть Брандмауер Windows.

 У лівій області виберіть посилання Увімкнення або вимкнення брандмауера Windows. Якщо буде запропоновано ввести пароль адміністратора або підтвердити видалення, введіть пароль або надайте підтвердження.

 Windows з Service Pack 2 частіш всього не з’єднують до інтернета зсилаючись на помилки (счастіш за все на 691) - вихід перестановка Windows на версію з третім сервіс паком.

 При створенні зєднання до інтернет за допомогою прграми L2TP у Windows 7 програма частіш всього викидає помилку, виходи :

 Скопіювати програму L2TP на комп’ютер і повторити спробу створення

 Створити зєднання вручну

 Створити зєднання за допомогою програми для Windows 7/XP/Vista і поміняти налаштування до такого стану який збражений на малюнках вище.

 Якщо вас не пускає до особистого кабінету слід змінити адресу my2.internet.beeline.ua на my.internet.beeline.ua

 Тел. 0800 3 01 01 3 або 0611 з номера білайн меню 1/2/2/2/0 (меню вибирати не прослуховуючи)

Опубліковано

Сьогодні повинні були завершити роботи по розширенню каналу (канал збільшили вдвічі). Приходив в обід до хлопців - ще довстановлювали обладнання, обіцяли до кінця дня все запустити, так що пробуйте =) На протязі дня при доставлянні обладнання могли виникати проблеми з особистими кабінетами у деяких абонентів.

А тепер давайте тести в студію, цікавить тест на http://www.pingtest.net/

24765802.png

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...