Перейти до змісту

Вітчизняний автопром


Саня

Рекомендовані повідомлення

NORBY, кльово написав, але навіщо зрання ото так напиватись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

Підтримую. По нашим дорогам більше 120 км/год нема чого їздити. Виграш у часі незначний, а шансів потрапити в неприємну ситуацію значно більше робиться. Можливості жигулика, москаля мені відомі. Але краще я буду їздити на мерсі, ніж москалем. Все-таки дорогу він тримає значно краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NORBY прав зі своєї сторони. Хтось насолоджується водінням,а хтось - їздою, для когось стихія асфальт, іншим бездоріжжя.

Та й іномарки різні бувають: мій форд по динаміці не набагато кращий за жигуля, швидкість більша, по вантажопідйомності - краще, по прохідності - краще пішком ходити, ніж на форді їхати, по ремонтоздатності - на іномарки тре бабло... :( Одним словом - кому що!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую. По нашим дорогам більше 120 км/год нема чого їздити. Виграш у часі незначний, а шансів потрапити в неприємну ситуацію значно більше робиться. Можливості жигулика, москаля мені відомі. Але краще я буду їздити на мерсі, ніж москалем. Все-таки дорогу він тримає значно краще.

щоб той "ограничитель скорости", що в голові, ніколи не ламався - постійно читаю тему "Сьогоднішня чергова ДТП" - помагає.

Про москалики і мерси: вже писали, але повторю - всі їздили б на мерсах, бехах і т.д. Але ж не у всіх є можливість купити ЯКІСНЕ (імпортне) авто. Якби створити 2 голосувалки:

1. Яке б авто ви купили, маючи стабільний річний дохід у 36000€ (не багато, щоб не зажиратись?

2. Яке б авто ви купили, при нинішній зарплаті?

то результати би ну дюже відрізнялися.

Є одна думка як підвищити якість вітчизняних авто, але вона утопічна до бєзобразія: український держслужбовець має їздити на українських авто (хоча б зібраних в Україні), від г...ндона-даішника до г...ндона-президента.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаєш, так попало, що маю можливість їздити і москалем, і мерсом. Обираю мерса. Хоча дуже вдячний тому, що мав можливість поїздиди "Москичем". Че пішло на користь. Навіть дуже пішло. Старі автомобілі (комп’ютери, до речі, також) дають відчуття МАШИНИ. З "Жигуля" на іномарку набагато легше пересісти, ніж навпаки.

Коли служив в армії, в нас були ніби "соцзмагання" з іншою частиною. Ганяли по аеродрому на ЗіЛ-137. Я тоді вздрючив водія командира частини супротивника. Пацан молодець. Він був стариш, в свій час ганяв машини з бундеса, наїздив не один десяток тиякч кілометрів... Але він їздив переважно іномарками. А тут ЗіЛ. Він протримався до третього повороту, хоча стартував першим і мав можливість оберити машину. За кермом такої техніки сидів вперше, але відчуття автомобіля далося взнаки. Мало топтати педальку до підлоги. Треба машину ЧУТИ. Тоді все буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

від г...ндона-даішника до г...ндона-президента.

Повністю підтримую +1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаєш, так попало, що маю можливість їздити і москалем, і мерсом. Обираю мерса. Хоча дуже вдячний тому, що мав можливість поїздиди "Москичем". Че пішло на користь. Навіть дуже пішло. Старі автомобілі (комп’ютери, до речі, також) дають відчуття МАШИНИ. З "Жигуля" на іномарку набагато легше пересісти, ніж навпаки.

Коли служив в армії, в нас були ніби "соцзмагання" з іншою частиною. Ганяли по аеродрому на ЗіЛ-137. Я тоді вздрючив водія командира частини супротивника. Пацан молодець. Він був стариш, в свій час ганяв машини з бундеса, наїздив не один десяток тиякч кілометрів... Але він їздив переважно іномарками. А тут ЗіЛ. Він протримався до третього повороту, хоча стартував першим і мав можливість оберити машину. За кермом такої техніки сидів вперше, але відчуття автомобіля далося взнаки. Мало топтати педальку до підлоги. Треба машину ЧУТИ. Тоді все буде...

ЗіЛ мабуть 157 а не 137, це машина огого....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якраз таки ЗіЛ-137. Це сідловий тягач, входив до складу транспортних машин з активним причепом. Там від самої машини ще привід ішов на колеса причепа. Для підвищення прохідності.

Ганяли, звісно, без причепів :closedeyes:

Он що прочитав про Lada Priora. Маскалі вихваляють свої авто - http://my.auto.ru/my/review/2843621.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Вчора мав нагоду поїздити на ЗАЗ Sens 1.4 MT. Проїхався зі Світязя до Луцька. Відстань не велика, часу за кермом провів не багато, але певне враження про машину можна скласти. Що можу сказати?

До цього за кермом Lanos/Sens не катався, кілька разів їздив у якості пасажира. Це був мій перший досвід керування цим автомобілем. Загалом машина сподобалася. Приємно вразив мелітопольський двигун 1.4. В порівняянні з МеМЗ-245 різниця суттєва, зміни на краще відчутні. Але чи є сенс порівнювати цей Sens з моїм мерсом, старшим майже на четверть століття? Навіть не знаю чи варто братися...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я юзаю Сенс. Как жоповозка нормальный автомобиль. Но мало места в салоне и небольшой багажник. А так, за свои деньги - нормальная машина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

В п'ятницю їздив Chevrolet Aveo в напрямку Володимир-Волинська. Там по дорозі чимало поворотів. Машина тримає дорогу паршиво, відчутно крениться в поворотах, доводиться знижувати швидкість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...