Blik Опубліковано 4 Червня, 2010 в 15:01 #1 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 15:01 Шановні, просвітіть, чому для гідравлічнх дискових гальм потрібно більше зусиль ніж для ві-брейків, - чи у мене якась проблема
TreNeR Опубліковано 4 Червня, 2010 в 16:09 #2 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 16:09 А что за тормоза? У меня вроде ~ так-же как на вибряках. Попробуй у когонить понажимать гидру.
Blik Опубліковано 4 Червня, 2010 в 18:02 Автор #3 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 18:02 А что за тормоза? У меня вроде ~ так-же как на вибряках. Попробуй у когонить понажимать гидру.маю радончик TEAME ZR в стандартній комплектації. Зараз дощ. у кого попробовать? усі по домівках. Мож там якась прокачка повинна бути. Бачив Чуваки одним пальчиком тормозять , а мені усією пятірнею тра. підскажіть будьласка до кого звернутись.
TreNeR Опубліковано 4 Червня, 2010 в 18:48 #4 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 18:48 Я всегда жму ручку указательным пальцем. Какая у тебя модель тормозов а не байка?А на переднем и заднем одинаковое усилие нужно прикладывать?
Blik Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:10 Автор #5 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:10 Hayes Stroker Ryde 180/160mm -ось така модель. А зусилля практично однакові. І ше питання чи варто апгрейдувати вел на базі цієї рами - ZR Team Series Alu 7005 2-fach konifiziert.Чи варто всетаки змінити раму , а вже потім вносити зміни. Яка Ваша думка? посилання на мій вел - http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR-Team-5-0_id_8785_.htm
Shkoder Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:17 #6 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:17 я катаюсь со Stroker Ryde 180/180 на более тяжелом аппарате и ничего, тормозит отменно проблемы только с каким-то одним тормозом или сразу с обеими (передний + задний) ?
b0rg Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:19 #7 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:19 І ше питання чи варто апгрейдувати вел на базі цієї рами - ZR Team Series Alu 7005 2-fach konifiziert. Чи варто всетаки змінити раму , а вже потім вносити зміни. Яка Ваша думка? а от такі думки повідганяй від себе хоча б рік а там і подумаєш. в тебе файний вел, збалансований
Blik Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:20 Автор #8 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:20 я катаюсь со Stroker Ryde 180/180 на более тяжелом аппарате и ничего, тормозит отменно проблемы только с каким-то одним тормозом или сразу с обеими (передний + задний) ? з двума. після вібрейків(без гідри) в рази важче зупинити вел.
Andruha_gpz28 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:21 #9 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:21 Нормальна рама. Але при бажанні гроші потратити, завжди можна знайти щось краще. імхо.А щодо гальм - явно якась фігня. Легко повинні натискатись.
Blik Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:23 Автор #10 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:23 І ше питання чи варто апгрейдувати вел на базі цієї рами - ZR Team Series Alu 7005 2-fach konifiziert. Чи варто всетаки змінити раму , а вже потім вносити зміни. Яка Ваша думка? а от такі думки повідганяй від себе хоча б рік а там і подумаєш. в тебе файний вел, збалансований в приципі після останнього цей дуже жвавий, дуже,. првда є зауваження що вилка дарт 3 всетаки за жорстка.
Blik Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:44 Автор #11 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 20:44 І ше питання чи варто апгрейдувати вел на базі цієї рами - ZR Team Series Alu 7005 2-fach konifiziert. Чи варто всетаки змінити раму , а вже потім вносити зміни. Яка Ваша думка? а от такі думки повідганяй від себе хоча б рік а там і подумаєш. в тебе файний вел, збалансований дякую, але гроші хочу потратити на класну вилку. Де і яку її можна замовити. Щодо галь поїду на медведєва до майстра , - хай гляне.
Shkoder Опубліковано 4 Червня, 2010 в 21:39 #12 Опубліковано 4 Червня, 2010 в 21:39 Blik, третий дарт - отличная вилка, надежная и крепкая. если для твоего веса/стиля езды она слишком жесткая, то лучше докупи/поменяй пружину на более мягкую.
Atarax Опубліковано 5 Червня, 2010 в 07:40 #13 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 07:40 А сенс міняти цю раму? Чим вона тебе не влаштовує?
TreNeR Опубліковано 5 Червня, 2010 в 08:46 #14 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 08:46 Нормальна рама. Але при бажанні гроші потратити, завжди можна знайти щось краще. імхо.А щодо гальм - явно якась фігня. Легко повинні натискатись.За раму +1С нормозами скорее всего всё гуд. Врядли могли одновременно и передний и задний склякнуть.В любом случае нужно понажимать у когонить, или чтобы кто-то понажимал твои.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.