Atarax Опубліковано 22 Травня, 2010 в 05:53 Поділитися #1 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 05:53 Ще одна група планує їхати в Тараканів. Виїзд орієнтовно в 8:00 від Колібріса (біля Лучеська) Повернення назад - до 18:00 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори kmd Опубліковано 22 Травня, 2010 в 05:58 Адміністратори Поділитися #2 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 05:58 Ніфіга інтересного, мантулити по трасі туда і назад. Хіба на шосерах в якості тренування. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 22 Травня, 2010 в 07:25 Поділитися #3 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 07:25 Ще одна група планує їхати в Тараканів. Виїзд орієнтовно в 8:00 від Колібріса (біля Лучеська) Повернення назад - до 18:00 А хто в тараканів? На 9 в парку? НА МТБ надіюсь? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 22 Травня, 2010 в 09:33 Поділитися #4 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 09:33 А хто в тараканів? На 9 в парку? НА МТБ надіюсь? Ще одна група планує їхати в Тараканів. Виїзд орієнтовно в 8:00 від Колібріса (біля Лучеська) Не читатель? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:14 Поділитися #5 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:14 За то ти .. пісатєль... )))) Мені цікаво не група вцілому, а хто в тій групі їде. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:19 Автор Поділитися #6 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:19 За то ти .. пісатєль... )))) Мені цікаво не група вцілому, а хто в тій групі їде. наразі склад такий ursa UB5PG Dgura але гнати не будемо, для мене то перший такий марафон, вмерти на ньому я не хочу Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:27 Поділитися #7 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:27 Не только для тебя он будет первым Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:30 Поділитися #8 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:30 То ви грунтами чи асфальтом? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:35 Поділитися #9 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 10:35 Грунта будет максимум 3 километра Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
akamuza Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:26 Поділитися #10 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:26 Не только для тебя он будет первым я вообще только неделю назад велом обзавёлся - но с удовольствием бы присоеденился, если новичков берёте?! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:48 Поділитися #11 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:48 Туда - где-то в районе 60 км. Обратно - тоже около 60 км. Средняя скорость планируется около 25 км/ч. Наверное Но не меньше 20 км/ч, т.к. слишком долго крутить утомительно и слегка ограничены во времени Потянешь? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
akamuza Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:53 Поділитися #12 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:53 Думаю, справлюсь ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tais Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:56 Поділитися #13 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 13:56 Есть еще вариант - обратно погрузиться в маршрутку. +1 посмотреть на форт И еще вариант- выехать с ночевкой сегодня, остановиться на пеньках- и утречком на форт Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
akamuza Опубліковано 22 Травня, 2010 в 14:03 Поділитися #14 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 14:03 Ну, а разве форт посмотреть не удастся?? хотелось бы увидеть эту прелесть )если 60 км, то ехать будем туда-обратно около 6 часов. значит в запасе у нас часа 2-3 для форта?или я не правильно считаю? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 22 Травня, 2010 в 14:12 Поділитися #15 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 14:12 Ну ты не считаешь остановок, попить-пописать-покушать-позагорать... Но посмотреть удастся в любом случае Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 22 Травня, 2010 в 14:42 Поділитися #16 Опубліковано 22 Травня, 2010 в 14:42 Фара-фонари-батарейки (местами темно), шлем (чтобы падающие кирпичи не больно бились), чё-нить лёгкое накинуть (внутри может быть прохладно), деньги, запаски, вода, углеводы Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 24 Травня, 2010 в 07:29 Поділитися #17 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 07:29 Юра, ну як ти там? Живий? Перший виїзд, і одразу 130км... Такого, мабуть, у нас ще не було Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
akamuza Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:11 Поділитися #18 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:11 Привет. Только проснулся)) а вчера, приехавши домой, срочным образом уничтожил весь запас яблок и бананов в доме, после чего самозабвенно ушел спать. А с утра - удивительно, но живой, и хочется еще куда-нить Последние 20 км до Луцка оказались оочень трудными, но всё таки были пройдены. Компания оказалась очень приятная и доброжелательная. Особая благодарность ursa , который всю дорогу был рядом и подсказывал, что да как делать. Его советы мне сохранили не мало сил. Да и все остальные, узнав что до этой поездки мой "накат" был около 20 км, всячески старались поддержать. В общем всем огромнейший респект и благодарность! ps в такую даль без влосипедных шорт - больше никогда в жизни не сунусь Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Alexdm Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:34 Поділитися #19 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:34 Дуже дякую всім за файний день...а головне проведений час! Поїздочка вийшла на славу, окремий респект Дімі, за пізнавальну екскурсію по форту, а також всім членам групи..просто як гарним людям і цікавим співрозмовникам. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 24 Травня, 2010 в 09:23 Автор Поділитися #20 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 09:23 Аааафігенно покатались Зібрались на 8:00 біля Колібріса. Я трохи спізнився, бо тільки в 7:30 приїхав з Охотина, де відбувалось єднання з природою (рибалка, багаття, шашлиг, барбекю, ліс, озеро, палатка). Дочекавшись мене, група рушила. На кільці біля Підгайців нас чекала tais. Там же, я Dgura і tais чекали всю групу, котра застрягла на Дубнівській через тех. проблеми. Дочекавшись всіх, нарешті виїхали в сторону Дубно. Темп групи виявився для нас з Dgura'ою вже надто матрасним і після перших двох-трьох підйомів група нам ледве виднілась) Їхали особливо не напрягаючись, реготали, за*обували одне одного, щоб збити собі ж темп, смішили на підйомах і ганялись на спусках. Дуже весело їхалось. На привалі попили водички, відпочили і вже разом з доїхавшою групої рушили далі. Історія повторилась, знову ми втікли від усіх, і так до самого Дубна і власне Тараканівського Форту. В Дубно сиділи в центрі міста під ялинками, чекали групу, яка приїхавши, зупиналась на гол. площі, постаяла, і не помітивши махаючого руками dgura, поїхала далі. Прийшлось доганяти Ми памороки, прастітє нас Заїхали за 2 год. з середньою швидкістю 25-27км/год, група ж за 2:20 приблизно, з середнью 20-22 км/год. Приїхавши на місце, повалялись, поїли і пішли лазити фортом. Людей в форті було ну дуууууже багато. Залишили велосипеди в одному місці, під охороною засинаючої tais. До цього, я два рази був у форті - раз влітку і раз взимку, але ursa розповів і показав багато нового для мене Нагулявшись прохолодним фортом, проїхались до залізниці, знову підкріпились і "в путь". Назад їхали вже всі в групі, підтягували відвали, змінювали періодично перших, що йшли проти зустрічного бокового вітру. Матрасили по повній, 19-20 км/год. Ми з dgura"ою вже потім стали в кінець групи і почали хропіти, просити поправити одіяло, ще просили каремат у ursa Карочє підбадьорували групу . ursa довго не витримав таких підбадьорювань і рванув вперед, забравши за собою частину групи. Мішин компліт Останні 20 км тягли akamuza який наважився на таку дистанцію через тиждень, після покупки байка і тримався всю дорогу стійко, за що йому +1 Враження від покатушки просто бомбезні, спав як убитий. Дякую ursa за те, що підбив на цю поїздку, бо я сам би ще не наважився їхати так далеко. Дякую всім за компанію. Хочу ще і далі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 24 Травня, 2010 в 11:32 Поділитися #21 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 11:32 Не ожидал, что идея катнуть в Тараканов получит поддержку в массах. Вообще сначала планировалось ехать вдвоём, производить "вкатку" в марафончики, но потом решил предложить, а вдруг кого тоже заинтересует. Заинтересовало... Собрались всемером и поехали навстречу взошедшему солнцу. Четверо - впервые на такое расстояние, а трое - впервые в Форт. До "джерел" долетели на одном дыхании. Правда, Dgura с UB5PG дышали заметно чаще и встречали нас уже там В воду никто не полез. Зря, конечно. Она там просто шикарная. Пруд мелковат для полноценного плаванья, но такой прозрачный, что даст фору любой океанской лагуне. Водоросли в нём в косых лучах солнца (да и без него тоже) смотрятся шикарно. Температура воды - градусов восемь, наверное, надо будет мотнуться туда померять на выходных или вечерком как-нибудь. Второй участок (до Дубно) ехали в том же порядке: выезжаем на горку, видим следующую, а за ней - ещё одну, на которой маячат фигурки - Dgura и UB5PG. Причём, если бы последнего не смешил первый, то видеть нам их довелось бы намного реже, слишком уж активно педаляжничал вчерашний новичок Но, как ни странно, до АС мы доехали первыми. И уже на входе в магазин к нам присоединились эти двое запыхавшихся гонщиков. Скорее всего, заблудились, хотя наперебой уверяли всех, разрывая на груди футболки, что они уже отоспаться успели, пока ждали нас на центральной площади Закупились, отморозились - и последний рывок. Дежавю. В очередной раз в траве возле потерны и "тира" находим два тела Перекусили, встретили толпу байкеров (пару скутеров, пару мотоциклов, пару чего-то среднего между ними), вскоре исчезнувших внутри (кроме одного заглохшего), несколько тусовок эмо-готского, гоповского и вполне обычного вида, наслушались страшилок от местного дедка, рассказавшего, что Форт имеет 6 подземных этажей. Когда встретили его на территории - 6 этажей превратились в 12. Т.к. день только начинался, мы догадались, что к вечеру количество этажей будет никак не меньше 24... Толпы народа, адекватного и обдолбанного, экскурсовод-исследователь Алекс (в этот раз на хвост ему не упали, жаль, но никак не могли с байками распрощаться), тёмные галереи, лабиринты, выходы на валганг, система вентиляции над безопасными казематами, об которую можно сломать ноги. Залезли (на карачках) даже в развалившуюся галерею с оружейным лифтом. Взорванная потерна, притопленный вход в комнату с оружейным "колодцем". Наверное, одно из сильнейших впечатлений - это когда мы в круглой комнате с колонной выключили фонари и замолчали. Отзвуки голосов через пару секунд затихли - и наступила дичайшая тишина... Шкурощипательно, однако. tais была нашим ориентиром. Куда бы мы ни ныряли, всё время натыкались на неё - то выглянув с первого этажа, то со второго, то с крыши, то с валганга, то из подземелий Форт в целом... ну что Форт... разваливается всё больше Идиоты дубенские градоначальники, власть имеющие и всякие предприниматели. Уже давно сдали бы в аренду этот Форт полякам или австриякам, например, - уверен, те реконструировали бы его и сделали бы нормальный туристический ообъект. Смотреть там... было на что... Ещё лет десять - надеюсь - тоже будет, а вот дальше... Общее впечатление - как обычно, впечатляет и не хочет отпускать Я уже достаточно впечатлялся в этой теме, если вдруг кому есть что добавить - welcome. Назад ехали сгруппировавшись и не очень быстро. Думаю, что тягучий подъём по объездной стоил того спуска со скоростью 63 км/ч, который последовал за ним? Фуры сбрасывали с дороги, ветер останавливал, солнце обжигало. Гроза заходила со стороны Дубно, ругалась на нас, грохотала и блестела - но мы свернули на Луцк, оставив её сзади. Ветер немилосердно толкался, пытаясь положить байки набок. Вторая гроза неслась откуда-то со стороны Луцка, почти настигла нас в "джерелах" - но... мы сильны и кони наши быстры! Нас не догонишь! Уехали и на этот раз сухими и невредимыми. Традиционно самый тяжёлый участок на маршруте - это путь после остановки у воды. Справились чуть медленнее, чем планировалось, но в итоге средняя скорость за покатушку получилась больше 20 км/ч, что очень неплохо, учитывая исходные данные, и просто великолепно, учитывая заявленную минимальную среднюю скорость именно в таких пределах. akamuza, респект за стойкость! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrSAGEM Опубліковано 25 Травня, 2010 в 11:45 Поділитися #22 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 11:45 Ай! Супер! Також хотів би покататися, на жаль був поза містом.Наступного разу як кудись поїдете мене візьмете? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 27 Травня, 2010 в 09:00 Поділитися #23 Опубліковано 27 Травня, 2010 в 09:00 Следи за темами Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BaBylja Опубліковано 27 Травня, 2010 в 09:20 Поділитися #24 Опубліковано 27 Травня, 2010 в 09:20 До "джерел".... Пруд мелковат для полноценного плаванья, но такой прозрачный, что даст фору любой океанской лагуне. Водоросли в нём в косых лучах солнца (да и без него тоже) смотрятся шикарно. Температура воды - градусов восемь, наверное, надо будет мотнуться туда померять на выходных или вечерком как-нибудь. з задоволеннням приєднався б , звичайно якщо ви не проти Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 27 Травня, 2010 в 09:22 Поділитися #25 Опубліковано 27 Травня, 2010 в 09:22 Ага, где-то скоро спланируем покупание с измерением Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.