Перейти до змісту

Азаров вважає, що український Авіапром врятує лише Росія


Phoinix

Рекомендовані повідомлення

Співробітництво з Російською Федерацією дасть змогу врятувати українську авіаційну промисловість.

Про це заявив прем`єр-міністр України Микола АЗАРОВ в ефірі телеканалу ICTV в неділю.

Він підкреслив, що самостійно Україна не зможе розвивати цю галузь.

"Йдеться про те, чи буде промисловість наша авіаційна, чи буде вона взагалі існувати, чи не буде? Зуміємо ми самі її підняти, чи не зуміємо? Абсолютно очевидно, що не зуміємо, тому що за останні 10 років Україна побудувала всього лише три літаки", - сказав М.АЗАРОВ.

Він нагадав, що Україна поставляла двигуни для російських вертольотів. "Зараз Росія запроектувала будівництво свого вертолітного заводу, тобто заводу з виробництва вертолітних двигунів. Скажіть, будь ласка, нам після цього... закривати завод "Мотор Січ"?, - зазначив М.АЗАРОВ.

При цьому він повідомив, що переговори про співпрацю в галузі авіабудування ведуться і висловив переконання, що сторонам вдасться домовитися про спільне виробництво військово-транспортного літака. "Ми вже ведемо серйозні переговори з цього приводу, ми домовимося про спільний випуск середньомагістральних літаків", - сказав прем’єр.

Він також підкреслив, що окрім авіабудування, планується розвивати співробітництво у галузі машинобудування, енергетики, розвитку транспортної інфраструктури.

Зокрема М.АЗАРОВ підтвердив, що ведуться переговори з російською стороною про будівництво транспортного переходу через Керченську протоку.

Згідні ви на те щоб наш Антонов об'єднали з російським авіапромом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зокрема М.АЗАРОВ підтвердив, що ведуться переговори з російською стороною про будівництво транспортного переходу через Керченську протоку.

видно там десь недалечко танки в раші валяються, от для них разом і будуватимемо дорогу до нас в гості

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна було б і самим витягнути авіапром з кризи. В світі всього навсього тільки 10 держав вміють робити літаки і ми серед них. Навіщо нам віддавати свою частку комусь іншому?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

енді може ти кращи акушер-гінеколог чим ті чинуші з авіапрому, допоможи тим братнім організаціям хоч щось родити а то вже купу років разом а тільки схватки. Поки вони разом за 10 років один літаючий макет зробили бразілійська компанія встигла розробити конкуруючий проект і отримала контрактів на виробництво 1000 таких літаків, поки наші за півтора мільярда скавулять і об'єднюються з рашизмом. От ти енді такий мудрий як вікіпедія, от назви хоч пару успішних україно-російських машинобудівних підприємств (не постачання повій), які зараз працюють і в яких всі принципи на паритетних правах (затрати пополам і прибутки пополам) бо я щось запам'ятував.

Колись ще при Кравчуку під час першої хвилі приватизації багато українських підприємств було викуплено новими рускіми і успішно розкрадено і розпродано, таким чином позбуваючись головних конкурентів. Масове безробіття і повело людей по Італіях- Іспаніях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

енді може ти кращи акушер-гінеколог чим ті чинуші з авіапрому, допоможи тим братнім організаціям хоч щось родити а то вже купу років разом а тільки схватки. Поки вони разом за 10 років один літаючий макет зробили бразілійська компанія встигла розробити конкуруючий проект і отримала контрактів на виробництво 1000 таких літаків, поки наші за півтора мільярда скавулять і об'єднюються з рашизмом. От ти енді такий мудрий як вікіпедія, от назви хоч пару успішних україно-російських машинобудівних підприємств (не постачання повій), які зараз працюють і в яких всі принципи на паритетних правах (затрати пополам і прибутки пополам) бо я щось запам'ятував.

Колись ще при Кравчуку під час першої хвилі приватизації багато українських підприємств було викуплено новими рускіми і успішно розкрадено і розпродано, таким чином позбуваючись головних конкурентів. Масове безробіття і повело людей по Італіях- Іспаніях.

Окрім традиційного кидання томагавками з [nd] не помітив пропозицій по суті питання.

Ти вважаєш, що всетаки наша країна здатна сама підняти дану галузь, чи хай пакують валізи? Щодо неприйнятності співпраці з "клятими москалями" думка зрозуміла, от тільки це знову приведе до згаданого тобою "масового безробіття", а друга спроба, в такому разі, буде явно не скоро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще масове безробіття, аніж лизання дупи москалям під виглядом спільного підприємства.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

співпраця з москалями це для вас якийсь фетиш, клініка. а я ще раз повторюю

назви хоч пару успішних україно-російських машинобудівних підприємств (не постачання повій), які зараз працюють і в яких всі принципи на паритетних правах (затрати пополам і прибутки пополам) бо я щось запам'ятував.
без ля-ля-ля.

Є закони ринку і вних виживає сильніший, як можна найголовнішому конкуренту віддавати контрольний пакет. Авіація співпрацюючи з рашою вже довгенько живе на дотації бо народу вигідно гратися в комунізм а не ринок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

співпраця з москалями це для вас якийсь фетиш, клініка

Ледве проштовхався щоб пост написати через чергу про-європейських інвесторів, які бажають вкласти гроші в вітчизняне авіабудування :)

Мені здавалось, що у випадку позитивної динаміки розвитку галузі, податки будуть сплачуватися у бюджет не залежно від національності інвесторів.

Доречі хочу зауважити, що торгувати літаками трішки вигідніше ніж картоплею чи зерном, яке потім закуповуємо назад з націнкою, як це робили наші євроінтегратори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бачу що енді не знаєш ти успішних спільних машинобудівних підприємств, я також

на рахунок податків саме іноземні інвестори стараються їх гарно сплачувати, а от з нашими і московськими податки - це політичне питання. Об'єднання має бути заради якоїсь мети, вже давно йде процес сконцентрування виробничих потужностей в середині москви, то яка теоретична мета цього консорціуму? отримати право власності на декілька патентів і послати нафіг?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

оскільки рівень машинобудувних потужностей в росії анлогічний нашому, або вже й переважає, то вони вже віддавна переходять на виробництво деталей на власних потужностях з постійним скороченням імпортного українського виробництва - і в тому є логіка. Щось таке відбувається з нашою Мотор січ і її вертольотними двигунами на експорт в рашу, раша вже практично від них відмовилась і пофіг лояльність української влади. Просто для чого купувати щось в когось чужого, якщо я й сам це можу виготовити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...