vams Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 11:36 #26 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 11:36 еще один нюанс: если покупаете новое авто - вы сразу теряете как минимум 15% его стоимости(он становится б/у)+ регистрация нового авто...а вообще надо сесть в автомобиль, проехаться...и сравнить(если есть с чем)....на Кимо я не ездил, но думаю на Астре класик будет приятней ездить...А насчет запчастей - сейчас на все машины они не дешевые...даже на лады и т.д.
Zheny@ Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 12:44 #27 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 12:44 Їздив на Кімо. Цілком пристойно. Місця, навіть ззаду сидіти доволі зручно. Спереду також. За 54 000 грн - саме те. http://volyn-avto.com/avtosalon/chery/kimo/
Orfey Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 18:11 #28 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 18:11 на Geely Ck чи МК2 не дивився?
hyrurg Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 18:44 #29 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 18:44 Китаєць-він і в Африці китаєць, гавно ще те, за ці гроші краще купить 10-15річну з Німеччини. По можливих витратах на ремонт буде те саме що і обслуговування в салоні по гарантії, але ж комфорт, безпека, ходові якості і т.д....ІМХО
Orfey Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 19:02 #30 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 19:02 за німця треба викласти суму зразу, а тут можливий кредит
Zheny@ Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 19:21 #31 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 19:21 про китайців - Chery Tiggo, для прикладу, має двигун від старої мітсубіші. (Модель мітсубіші якогось 80-якогось) потужний. Їздили в гололід - бомба. так прикольно 4х4 виходить із заносу. Тіптронік там всякий і парктронік. І т.д.
Dimaxa Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 20:03 Автор #32 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 20:03 ні, на Geely Ck чи МК2 не дивлюсь, чомусь не сприймаю цей бред бренд ну 10-15 ти річна автівка з Німеччини, котра відкатала вже по наших дорогах думаю потягне гарні бабки на ремонт... Хто тобі щось хороше б/у продасть? дивився в сторону пригону авто, так це ще 1,2 до ціни купівлі за бугром на розтаможку, +там і ціни дай дорогу менше 8-ми років в ці гроші з розтаможкою не влізеш. ...в роздумах... а ціна на Кімо в красних трусєлях манить мене, манить...
Scorpio Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 20:06 #33 Опубліковано 27 Квітня, 2010 в 20:06 Не тіште себе ілюзіями на рахунок китайських авто, он вже китайці навчились робити підробки навіть на запчастини до своїх китайских авто. В самого робота, довгий період часу, повязана з автомобілями, краще взять б/в німецьке авто, навіть 10-15 літнє чим нове китайське гуано. Совсім різні стандарти якості, комфорту та безпеки.
Dimaxa Опубліковано 1 Травня, 2010 в 06:27 Автор #34 Опубліковано 1 Травня, 2010 в 06:27 А що ви скажете на рахунок таких авто як тобто Chevrolet Aveo 1.5 MT LS (Шевроле Авео)хетч та Peugeot 206 хетч, якщо піджатись, думаю можна їх витягнути, от тільки котру з них... дилема...
TreNeR Опубліковано 1 Травня, 2010 в 18:07 #35 Опубліковано 1 Травня, 2010 в 18:07 ИМХО пыжик гораздо симпатичнее. Я взял-бы его.
VaLeRa Опубліковано 2 Травня, 2010 в 06:58 #36 Опубліковано 2 Травня, 2010 в 06:58 Dimaxa я так зрозумів розглядаються б/у авто, бо пиж хетч здається новим не купити, а от седани є. І що, ціну ці авто однорічки мають однакову? Якщо ціна однакова - то пижохетч мабудь цікавіший. Якщо дорожчій і з грошима проблема, то Авео пристойний варіант у співвідношенні ціна/якість.А в ціну Авео вже непагано напханий Ланос можне отримати. Теж варіант ІМХО доволі цікавий. Все залежить від грошенят.
Nikandr Опубліковано 18 Вересня, 2010 в 16:57 #37 Опубліковано 18 Вересня, 2010 в 16:57 "Безопасный" китайский автомобиль на СТО при прохождении ТО своего автомобиля обратил внимание на "подвешенный" "Cherry Amulet". Я пообещал менеджеру, что сделаю фото лишь автомобиля, но без указания станции ТО. Представленные фото показывают "то, что мы не видим" снизу. Автомобиль вывешен на подъёмнике и проходит предпродажную подготовку. Мы твердо знаем, что на "нормальном автомобиле" одной из степеней безопасности и защиты жизни и пассажиров являются поперечные "ребра" и "брусы" жесткости. Они массивны и привариваются к днищу. Что же мы видим в "Амулете"?. Какой-то небольшой швеллер, ПРИВИНЧЕННЫЙ к днищу четырьмя болтиками "на 12"!!! Поразил пластмассовый бензобак! А как же на АЗС вывешено предупреждение, что топливо "не отпускается" в пластиковую и стеклянную тару? Получается, что "Амулет" нельзя вообще заправлять? Интересно расположение бензобака - не под задними сиденьями, а под багажником. Представьте, въезжает сзади какой-то автомобиль, легко сминает бампер (из папье-маше??), и в бензобак. И как у группы "Манго-Манго": "Как ярко горит бензобак!". А спереди - еще интереснее. Подвешен какой-то полиэтиленовый мешочек с гайками. Слесари недоумевают, это запчасти или недовинченное на заводе? Опять же спереди: Картер двигателя ниже на 6 см, чем защитная балка. Поэтому обязательно двигатель оторвется при попадании на кочку. Ржавчина на ступице колеса. Авто - НОВОЕ! Ржавчина и дряной металл - сопровождают везде. Вот, как сгибается некачественный металл при подъеме автомобиля. Похоже, что это - фольга. И ржавчина, ржавчина, ржавчина... Дешева юшка - пoгана юшка.. Взято тут
b0rg Опубліковано 20 Вересня, 2010 в 19:49 #38 Опубліковано 20 Вересня, 2010 в 19:49 Поразил пластмассовый бензобак! навіть в мерсах пластмасовий, уявляєте тільки в нас робили металеві баки, а цілий світ пластикові бо вони безпечніші... стаття дешеве заказне фуфло. хай візьмуть ВАЗ і пошманають - буде ще гірше. так нє, взятий курс на планомірне обсирання через автомедіа китайчєгів
Саня Опубліковано 20 Вересня, 2010 в 20:01 #39 Опубліковано 20 Вересня, 2010 в 20:01 Дядько взяв новий Ford Mondeo. Пів машини - пластмаса. В дечому це добре, але в плані надійності та довговічності - не дуже. Не все можна з пластмаси робити. Навіть нові сучасні пластмаси не забезпечують достатньої міцності та надійності при тривалому використанні. Але якщо машина купляється років на 5-7 максимум, то чому б не зекономити?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.