Перейти до змісту

Чи є різниця в довговічності цепів?


Рекомендовані повідомлення

Сьогодні зранку в чотири години (не спалось щось :) ) подумав,а може то купити собі цеп,а то вже моя почала розтягуватися. Подумав і зрозумів,що майже всі цепи,що були в мене були «Діор». А яка різниця між ними,крім ціни… облазив багато форумів,і єдине що зрозумів з них – всі цепи – г..но.Якщо так,то для чого платити більше ?

Подивився на специфікації діора та ЛХ,різниця в тому,що ЛХ має покриття,що не дає ржавіти цепу,та тільки,мені здається,то фігня,в мене і діори ніколи не ржавіли,хоч і в дощ і в сніг їздив.

СРАМ має + що з замочком (чи ні ?),але відгуки про них ще гірші ніж про шимановські.

Вот цікавить довговічність цепів,зрозуміло,що все залежить від умов експлуатації та обслуговування,то якщо взяти одинакові умови,чи є різниця у довговічності різних цепів,цікавить ті,що на 9 зірок.А то радять взагалі,через 1000 – 1500 міняти вже на новий.

З методом в три штуки також знайомий,та зараз цікавить,чи варто потратитись на дорожчу чи не має ніякого значення?

Вот в мене ще була КМС ,так та дуже швидко розтягнулася,точно не пам’ятаю,але десь ще до першої тисячі пробігу.А вот тепер,діор,після пробігу в 1400 км вже подає прохання на скору заміну :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Г..но чи не г..но можна судити лише з реальної статистики використання, коли кожен відпише як він юзав систему і скільки вона в нього наїздила.

Ланцюг бажано міняти одночасно з касетою, а ще краще ще й з середньою зіркою системи.

Ланцюг розтягується значно швидше ніж зношується касета і розтягнутий ланцюг прискорює її знос. Тому бажано використовувати 2-3 ланцюга і зміцювати їх циклічно кожні 500-700км. В такому випадку касета буде зношуватись рівномірно з ланцюгами і в загальному прослужить значно довше.

З власного досвіду: використовую касету SRAM 971 у купі з 3ма ланцюгами SRAM 951 (змінюю циклічно кожні 500км). Ця зв'язка пропрацювала у мене вже біля 8500км. Знос касети, звичайно, вже помітний, але ще не критичний. Ланцюги теж розтягнулись, але поки в межах норми, довжина 12 ланок складає 306-307мм. Планую відкатати на них ще як мінімум пів сезона.

До цього на гібриді в мене стояв ланцюг рівня Alivio, то геть зносився десь за 2000км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По поводу замочка. СРАМовский вполне совместим с шимановскими цепями. И продается отдельно. Опять-же имеет огромное значение поддержка чистоты цепи и своевременная смазка. Цепь фактически не "растягивается" а изнашиваются оси на звеньях. А пыль=абразив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багато хто стверджує,що використовуючи по три цепи,можна довго їх використовувати,але я поки використовую тільки по одній.Колись,ми з Юрою поставили на мій велосипед цеп (діор) і поїхали кататися в Гараджу на карєр,там є такий крутий підйом,колись то було місце старту ,я думаю ви знаете те місце,так тоді вирішив піднятися там на свому легкому велосипеді (до того я туди заїжав на тяжкому "двопідвісі") ну і порвав цеп,інструментів небуло,ще й холодно було - покатушка накрилась :( Ми ледь знайшли на стройці людей,які нам дали сокиру та плоскогубці,якими ми кое как зробили ту цеп... після того в мене була якась фобія складання цепів .Того й не подобаєтся метод в три цепи,адже ,іх кожен раз потрібно "складати" :)

З замочком потрібно буде попробувати.

То що,діор найкраща ціна-якість чи срам краще ніж шимано?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажу що з замочком дуже зручно мити цеп ;) Крім того він є самим слабим звеном. Запасний замочок возити легше як вижимку ;)

Зара взяв собі СРАМосвьку касету з 3а СРАМовськими цепами. Читав/чув/казали що цепи краще САРМовські, а касети шимановські.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ух ты! Вместо выжимки- возить с собой замок! а если 2 раза порвешь цепь? :ohmy: По касеты и цепи слышала наоборот- цепи Шимано, кассеты Срам

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

А я не парюсь.

Мені впадло рахувати скільки і що відкатало щоб змінити. :)

Касета LX уходила в 0 дві цепури. Одну XT одну срам 991 зараз домучує діору яку мені задарив перед гонкою Вовка :)

Кілометраж скільки пройшли ці цепи, незнаю. Але прошлий сезон я катав дуже багато, так як було мало роботи :)

Чисто по відчуттях, можу сказати що 991 це краща з цепів яі у мене були. А це від нонейм і до 991 срам та хт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання до тих, хто з однією їздить до зносу, а тоді міняє на іншу. А як ви бачите, що пора міняти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вообще рекомендуют катать по 500-750 км и менять две цепи по очереди - кассета будет целее. именно так и планирую делать в этом сезоне. цепи и кассету взял SRAM класса X.9

износ цепи измеряю обычной дюймовой линейкой. два звена = 1 дюйм. соответственно 20 звеньев будет 10 дюймов. если длина под нагрузкой (зажать задний тормоз и нажать на педаль) получается больше, чем 10.1", то цепь смело летит в мусорку - ездить на ней нельзя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почему две, а не три?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рекомендуют какраз три. Я буду катать три на своей новенькой SLX-кассете :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

х ты! Вместо выжимки- возить с собой замок! а если 2 раза порвешь цепь? :ohmy: По касеты и цепи слышала наоборот- цепи Шимано, кассеты Срам
всеодно 2 замка возити краще як вижимку і вкорочувати цеп кожен раз.

Взагалі хто рве цепи може возити з собою і 5 замків. Оскільки якщо порвеш цеп 5 разів в дорозі це буде дешевше як їхати без неї або купляти/ставити нову.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі хто рве цепи може возити з собою і 5 замків. Оскільки якщо порвеш цеп 5 разів в дорозі це буде дешевше як їхати без неї або купляти/ставити нову.

А для чого потрібна цеп,яка 5 разів рвется за одну дорогу?

Я так розумію,питання не в цепах,вони всі одинакові по довговічності (може +/- трохи краща,трохи гірша-я зробив такий висновок)

Питання як експлуатувати,доглядати.

Пошукав по різних форумах відгуки прихильників використовувати три цепи та їх опонентів.Все ж, більше байкерів за такий спосіб експлуатації цепів.Хоча,мені здаєтся,якщо катати одну до повного зносу,може вийти дешевше,правда,якщо систему не прийдется міняти,тільки цеп і касету.

Чисто по відчуттях, можу сказати що 991 це краща з цепів яі у мене були. А це від нонейм і до 991 срам та хт

А в чому виражается,ну що цеп краща,довше служить,чи що за відчуття?Справді цікаво,не задумувався якось раніше,а вот тепер "приперла" думка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоча,мені здаєтся,якщо катати одну до повного зносу,може вийти дешевше,правда,якщо систему не прийдется міняти,тільки цеп і касету.

Посчитай. Без системы. Пусть цепь выходит 3000 км, а потом начнёт проскакивать. Это наверняка будет означать, что кассету тоже придётся выкинуть. Возьми цену 3 цепей и 3 кассет. Но система растянутой цепью тоже будет убиваться, и не факт, что её не придётся менять уже после первого убитого комплекта.

Второй вариант - использование 3 цепей и 1 кассеты. Пусть даже в таком варианте кассета проживёт чуть меньше, чем 9000 км, хотя не вижу причины, почему. Система имеет больше шансов пережить все три комплекта.

Как-то так :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
Чисто по відчуттях, можу сказати що 991 це краща з цепів яі у мене були. А це від нонейм і до 991 срам та хт

А в чому виражается,ну що цеп краща,довше служить,чи що за відчуття?Справді цікаво,не задумувався якось раніше,а вот тепер "приперла" думка.

в том что передачи переключаются очень четко и быстро, ничего не хрустит и не пищит когда крутишь педали и не чувствуешь вибраций, на счет того что служат ли дольше вопрос спорный, те что стоят больше 200 грн. явно отслужат дольше чем те что за 50 грн. (по личному опыту), а из высокого класса, наверное, они все одинаковы по сроку службы, тут уже ведут вело-технологии и конечно же маркетинг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...