Artem! Опубліковано 9 Березня, 2010 в 21:43 Поділитися #1 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 21:43 Может все знают об существовании и процветании белорусского когда-то очень популярного велика аист (у меня был такой красненький), но я нарыл в нете и был в шоке, карбоновые аисты с вилками FOX и обвеской XTR это мега круто, но жаль что в Украине его купить наверное невозможно...http://www.aist-bike.com/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 9 Березня, 2010 в 22:47 Поділитися #2 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 22:47 эта тема периодически всплывает. но, честно говоря, пока не увижу, не поверю рамы-то наверняка производятся там же, где и подавляющее большинство MTB рам - в Тайване и Китае. каких-то особенных наворотов, кроме интересной раскраски, лично я не заметил. возможно, там цена какая-то интересная, как, скажем, на местные Команчи. но узнать это пока не удалось Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 9 Березня, 2010 в 22:53 Поділитися #3 Опубліковано 9 Березня, 2010 в 22:53 цитата с белорусского форума : был сегодня в магазине, стоит там MT9-115 за 2,7+ млн. это же существенно дороже аналогов, скажем GT Avalanche Expert (обвес лучше, цена примерно на 10% ниже), Scott Aspect 10 (похож по обвесу, но дешевле пусть даже на 50 баксов) :not_i: Также похожи Giant Terrago 1 Disc 09 и Giant XTC 3 09. Оба дешевле, но слегка отличается оборудование. получается история похожая на украинские мобильники Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Venom Опубліковано 10 Березня, 2010 в 08:35 Поділитися #4 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 08:35 Повтор...http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=...%E1%F3%F1%E5%EB Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yarchik Опубліковано 10 Березня, 2010 в 10:50 Поділитися #5 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 10:50 max добре знає велосипеди "Аист"... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 10 Березня, 2010 в 10:52 Поділитися #6 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 10:52 Ті хто має дітей - знають, сучасні дитячі вели повний кал порівняно з тим аістом. якщо купити новий дитячий вел за 150 грн, то й не дивно що то буде кал... а дорожчі наші то батьки шкодують грошиків купити. а потім плачуть про те що все - кал. скільки вартував той аіст за совітів (у відношенні до зарплати)? майже середньостатистичну зарплатню... якщо зараз купити вела дитячого за середньостатистичну зарплату - то не такий кал він вже і буде Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Venom Опубліковано 10 Березня, 2010 в 11:42 Поділитися #7 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 11:42 2 max, для любителів оригінальних міських "Аістів" сюди - http://www.aist-bike.com/catalog.php?cl=7 модель - CK9-334Да, в 1980 році маленький "Аіст" коштував 96 рублів. Великий рублів на 10 дешевше. Я мав саме маленький. Своїй дитині не побажаю. Причин кілька: основна - вага, і не просто вага, а ВАГА! В порівнянні з вагою складного "Аіста" складний "Giant", який стоїть в "Велозоні" - ... навіть порівняння немає. Знову ж таки "Giant" складається в рази швидше та займає менше місця. І це при ціні 2700 здається. На рахунок надзвичайного та неперевершеного комфорту їзди можна посперечатись. В мене в знайомого Мерседес S-220. Я навіть збоку почуваю себе значно комфортніше, ніж в свій час почував на складному "Аісті".На рахунок надійності. В мене дома ще з "радянських" часів ковзани лежать. От вони виявились значно надійнішими, ніж той "Аіст". І уявіть собі, вони ще навіть не повністю стерлися...Зрозуміти не можу фрази "...коротше кал для не-гонщиків-спортсменів". Але для початку автору цих слів варто було б зайти хоча б сюди: http://ru.wikipedia.org/wiki/MTB Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:18 Поділитися #8 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:18 Может все знают об существовании и процветании белорусского когда-то очень популярного велика аист (у меня был такой красненький), но я нарыл в нете и был в шоке, карбоновые аисты с вилками FOX и обвеской XTR это мега круто, но жаль что в Украине его купить наверное невозможно...http://www.aist-bike.com/Последний пост с соседней темы. Я так понимаю на сегодняшний день есть несколько экземпляров, которые кочуют от выставки к выставке и все. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
GreyHairs Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:40 Поділитися #9 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:40 В Совецкое время: - "Школьник" уже не помню - "Орленок" стоил от 25 до 30 руб. в разное время (имею ввиду 70-80 года) - "Минск" 42-50 рублей - "Украина" - от 58-62 рублей - "Турист" - 70-90 рублей - "Старт-Шоссе" 110-120 рублей - "Аист" - 60 рублей - складной "Салют" - 75 рублей - мопед "Карпаты" - от 130 рублей Практически все это было у меня по мере роста, либо у моих друзей - поэтому цены помню. Кстати на "Украину" цену помню очень хорошо, так как выиграл ее в лотарею ДОСААФ, родители забрали деньгами Средней зарплатой считалось 120 рублей хотя по статистике, например, 85 год - рабочий (служащий) - 190, колхозник - 153. Вот и посчитаем сколько велосипедов можно было купить на зарплату. А если руки не из попы то кроме подшипников и их смазки (которые продавались в спорттоварах и стоили копейки) там нечего было делать. "Старт-Шоссе" любимый вел молодости. Колесо к "Туристу" заднее в сборе с резиной стоило 14 рублей, переднее - 12. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yarchik Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:44 Поділитися #10 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:44 В Совецкое время:- "Аист" - 60 рублейМіський "Аіст", з рамою, яка складається посередині, в УССР коштував чи 94, чи 96 рублів - 1987-1988 роки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tolik_lt Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:48 Поділитися #11 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 12:48 орльонок 45, салют 110. це середина восмидесятих Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Venom Опубліковано 10 Березня, 2010 в 13:22 Поділитися #12 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 13:22 Доречі, недавно по ТБ показували що, здаєтся в Мехіко відкрили послугу "велосипеди напрокат" і там вели дуже подібні до наших аістів, позиція водія само собою теж "міська" а не спортивнаНе знаю як вам, мені в позиція "сідло в попі" взагалі некомфортно їхати. Ну а порівняння з мерседесом - не знаю до чого воно, може самі здогадаємось що недолуге?Навіщо далеко йти - http://veliki.kiev.ua/index.php?option=com...=1&Itemid=2 - прокат велосипедів в Україні.До речі, їдучи на велосипеді я на седлі сиджу, а не засовую його в ... туда.На рахунок Мерседесу - я хоч з якийсь порівняльний приклад навів, на відміну від слів: "Перевага оригінального була яка - надзвичайний, неперевершений до сих пір никим КОМФОРТ міської їзди, що так цінится поштарками та простими тружениками і тим кому не впадлу (не стидно) їхати на аісті original."Прошу вибачення за Оффтоп. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
GreyHairs Опубліковано 10 Березня, 2010 в 13:38 Поділитися #13 Опубліковано 10 Березня, 2010 в 13:38 В Совецкое время:- "Аист" - 60 рублейМіський "Аіст", з рамою, яка складається посередині, в УССР коштував чи 94, чи 96 рублів - 1987-1988 роки.Я говорил о ценах до 82 года, далее я это не покупал. Цена указанного Аиста не роскладного.А не, в году 92 купил "Турист" за 2200 клапоно-рублей (зарплата была около 900), так как с бензином была попа, а на рыбалочку можно было съездить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Smile Опубліковано 27 Березня, 2010 в 21:54 Поділитися #14 Опубліковано 27 Березня, 2010 в 21:54 А в Відні стоять велосипеди напрокат біля спеціальних стовпчиків-автоматів, куди опускаєш певну суму (причому смішну)- і гайда кататися!Для туристів саме те що треба.Цікаво вирішили питання: залучили рекламодавців, реклама яких і красується на цих велосипедиках міського типу. тому і сума прокату суто символічна Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.