Перейти до змісту

Кто помнит советские велики Аист?


Рекомендовані повідомлення

Может все знают об существовании и процветании белорусского когда-то очень популярного велика аист (у меня был такой красненький), но я нарыл в нете и был в шоке, карбоновые аисты с вилками FOX и обвеской XTR это мега круто, но жаль что в Украине его купить наверное невозможно...

http://www.aist-bike.com/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

эта тема периодически всплывает. но, честно говоря, пока не увижу, не поверю :smile3:

рамы-то наверняка производятся там же, где и подавляющее большинство MTB рам - в Тайване и Китае. каких-то особенных наворотов, кроме интересной раскраски, лично я не заметил. возможно, там цена какая-то интересная, как, скажем, на местные Команчи. но узнать это пока не удалось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цитата с белорусского форума :

был сегодня в магазине, стоит там MT9-115 за 2,7+ млн. :(

это же существенно дороже аналогов, скажем GT Avalanche Expert (обвес лучше, цена примерно на 10% ниже), Scott Aspect 10 (похож по обвесу, но дешевле пусть даже на 50 баксов) :not_i: Также похожи Giant Terrago 1 Disc 09 и Giant XTC 3 09. Оба дешевле, но слегка отличается оборудование.

получается история похожая на украинские мобильники :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

 

Ті хто має дітей - знають, сучасні дитячі вели повний кал порівняно з тим аістом.

якщо купити новий дитячий вел за 150 грн, то й не дивно що то буде кал...

а дорожчі наші то батьки шкодують грошиків купити. а потім плачуть про те що все - кал.

скільки вартував той аіст за совітів (у відношенні до зарплати)? майже середньостатистичну зарплатню... якщо зараз купити вела дитячого за середньостатистичну зарплату - то не такий кал він вже і буде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 max, для любителів оригінальних міських "Аістів" сюди - http://www.aist-bike.com/catalog.php?cl=7 модель - CK9-334

Да, в 1980 році маленький "Аіст" коштував 96 рублів. Великий рублів на 10 дешевше. Я мав саме маленький. Своїй дитині не побажаю. Причин кілька: основна - вага, і не просто вага, а ВАГА! В порівнянні з вагою складного "Аіста" складний "Giant", який стоїть в "Велозоні" - ... навіть порівняння немає. Знову ж таки "Giant" складається в рази швидше та займає менше місця. І це при ціні 2700 здається. 

На рахунок надзвичайного та неперевершеного комфорту їзди можна посперечатись. В мене в знайомого Мерседес S-220. Я навіть збоку почуваю себе значно комфортніше, ніж  в свій час почував на складному "Аісті".

На рахунок надійності. В мене дома ще з "радянських" часів ковзани лежать. От вони виявились значно надійнішими, ніж той "Аіст". І уявіть собі, вони ще навіть не повністю стерлися...

Зрозуміти не можу фрази "...коротше кал для не-гонщиків-спортсменів". Але для початку автору цих слів варто було б зайти хоча б сюди: http://ru.wikipedia.org/wiki/MTB

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Может все знают об существовании и процветании белорусского когда-то очень популярного велика аист (у меня был такой красненький), но я нарыл в нете и был в шоке, карбоновые аисты с вилками FOX и обвеской XTR это мега круто, но жаль что в Украине его купить наверное невозможно...

http://www.aist-bike.com/

Последний пост с соседней темы. Я так понимаю на сегодняшний день есть несколько экземпляров, которые кочуют от выставки к выставке и все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Совецкое время:

- "Школьник" уже не помню

- "Орленок" стоил от 25 до 30 руб. в разное время (имею ввиду 70-80 года)

- "Минск" 42-50 рублей

- "Украина" - от 58-62 рублей

- "Турист" - 70-90 рублей

- "Старт-Шоссе" 110-120 рублей

- "Аист" - 60 рублей

- складной "Салют" - 75 рублей

- мопед "Карпаты" - от 130 рублей

Практически все это было у меня по мере роста, либо у моих друзей - поэтому цены помню.

Кстати на "Украину" цену помню очень хорошо, так как выиграл ее в лотарею ДОСААФ, родители забрали деньгами :)

Средней зарплатой считалось 120 рублей :) хотя по статистике, например, 85 год - рабочий (служащий) - 190, колхозник - 153.

Вот и посчитаем сколько велосипедов можно было купить на зарплату. :)

А если руки не из попы то кроме подшипников и их смазки (которые продавались в спорттоварах и стоили копейки) там нечего было делать. "Старт-Шоссе" любимый вел молодости. Колесо к "Туристу" заднее в сборе с резиной стоило 14 рублей, переднее - 12.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Совецкое время:

- "Аист" - 60 рублей

Міський "Аіст", з рамою, яка складається посередині, в УССР коштував чи 94, чи 96 рублів - 1987-1988 роки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, недавно по ТБ показували що, здаєтся в Мехіко відкрили послугу "велосипеди напрокат" і там вели дуже подібні до наших аістів, позиція водія само собою теж "міська" а не спортивна

Не знаю як вам, мені в позиція "сідло в попі" взагалі некомфортно їхати.

Ну а порівняння з мерседесом - не знаю до чого воно, може самі здогадаємось що недолуге?

Навіщо далеко йти - http://veliki.kiev.ua/index.php?option=com...=1&Itemid=2 - прокат велосипедів в Україні.

До речі, їдучи на велосипеді я на седлі сиджу, а не засовую його в ... туда.

На рахунок Мерседесу - я хоч з якийсь порівняльний приклад навів, на відміну від слів: "Перевага оригінального була яка - надзвичайний, неперевершений до сих пір никим КОМФОРТ міської їзди, що так цінится поштарками та простими тружениками і тим кому не впадлу (не стидно) їхати на аісті original."

Прошу вибачення за Оффтоп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Совецкое время:

- "Аист" - 60 рублей

Міський "Аіст", з рамою, яка складається посередині, в УССР коштував чи 94, чи 96 рублів - 1987-1988 роки.

Я говорил о ценах до 82 года, далее я это не покупал. Цена указанного Аиста не роскладного.

А не, в году 92 купил "Турист" за 2200 клапоно-рублей (зарплата была около 900), так как с бензином была попа, а на рыбалочку можно было съездить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

А в Відні стоять велосипеди напрокат біля спеціальних стовпчиків-автоматів, куди опускаєш певну суму (причому смішну)- і гайда кататися!

Для туристів саме те що треба.

Цікаво вирішили питання: залучили рекламодавців, реклама яких і красується на цих велосипедиках міського типу. тому і сума прокату суто символічна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...