Tylen Опубліковано 4 Березня, 2010 в 15:58 #1 Опубліковано 4 Березня, 2010 в 15:58 Привіт. Ще не зовсім освоївся на форумі, але бачу, що тут сидить багато велосипедистів. Сніг потихеньку тане і все частіше задумуюсь над купівлею залізного коня. Бюджет наразі 1500-1700 грн. Якщо тут є люди, які безпосередньо займаються продажем велосипедів, прошу їх порекомендувати оптимальний варіант за мої гроші. Потрібне щось типу Comanche Niagara FS тільки дешевше )) Дякую.
Igrek Опубліковано 4 Березня, 2010 в 20:32 #2 Опубліковано 4 Березня, 2010 в 20:32 За таку суму можна розраховувати на брендовий велосипед базового рівня (наприклад http://www.velostyle.com.ua/127016.html - в мене такий був 2,5 роки), на якому хтось вже трохи поїздив і зрозумів, що хоче переходити на новий рівень.Тільки-тільки тут продали Comanche Tomahawk за таку ціну: http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=52514 - ти не встиг.Або шукай подібну пропозицію тут чи на Велокиєві (доставка не буде дуже дорога, але потрібно врахувати, що розмір рами має бути твій): http://www.velokiev.com/forum/viewforum.ph...58739405d96a8f1, або дозбируй приблизно до 300-350 доларів на новий.
Tylen Опубліковано 5 Березня, 2010 в 06:53 Автор #3 Опубліковано 5 Березня, 2010 в 06:53 той що продали то 22... мені потрібно 17-19
Lexx_Giant Опубліковано 5 Березня, 2010 в 19:38 #4 Опубліковано 5 Березня, 2010 в 19:38 На ВЗ нові вели у Тимца б/в.ВЗ - нове, дорожче, сервіс на нормальномму рівні.Тимцо (доречі "Велосервіс".. тсссссссссс... ))))) - б/в, дешевше, сервіс.. як кому по ходу.Сам купую і обслуговуюсь і там і там.Моя думка.. за 2000 грн на ВЗ купиш новий вел нижнього діапазону, у Тимца за "2 штукі" можна купити вел на обладнанні вищого рівня, але вел буде того самого рівня, що й новий... по великому рахунку. Навіть якщо то буде Скот чи Трек він мало чим буде відрізнятися від Каманча.Вел має подобатись.. це одна з невідємних складових покупки. За такі гроші купуй що подобається по ходовихї якостях вони буть приблизно рівні.
Igrek Опубліковано 7 Березня, 2010 в 13:41 #5 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 13:41 За 2200 Лідерфокс у "Велозоні" стоїть. І Бергамонт Дарк Даст з'явився (хоча тут вже 2800).
Tylen Опубліковано 7 Березня, 2010 в 14:04 Автор #6 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 14:04 Та я вже ніби визначився... вирішив дозбирати і купити ніагару але з ободами типу як в томагавка )) Всім дякую за поради, якщо хтось ще щось підкаже, буду дуже вдячний
r0ma Опубліковано 7 Березня, 2010 в 15:17 #7 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 15:17 а такого не хочеш - дешево і сердито (900 грн) жми сюди
Tylen Опубліковано 7 Березня, 2010 в 21:00 Автор #8 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 21:00 та всетакі його незрівняти з новенькою ніагарою чи томагавокм твердо вирішив купити нове
Shkoder Опубліковано 7 Березня, 2010 в 21:19 #9 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 21:19 та всетакі його незрівняти з новенькою ніагарою чи томагавокм твердо вирішив купити нове и это правильно. imho, первый велосипед должен быть новый. по ощущениям ничто с этим не сравнится
Andrey XP Опубліковано 7 Березня, 2010 в 22:50 #10 Опубліковано 7 Березня, 2010 в 22:50 а я б дарк даст бравби) норма вел і не команч. всьотаки німці, ну хуть назва німецька і швальби там стоять, а це вже показник, як пише на велокиєв якійсь темі, якшо резина не швальбе , то шото нето))
Tylen Опубліковано 8 Березня, 2010 в 07:52 Автор #11 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 07:52 Виникло ще одне питаннячкоЯка різниця між матеріаламиAlloy 6061 і Alloy 7005 ?
SysR Опубліковано 8 Березня, 2010 в 08:01 #12 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 08:01 В сплаві. Чим менша цифра, тим питома вага сплаву менша.
Tylen Опубліковано 8 Березня, 2010 в 08:31 Автор #13 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 08:31 Ну це зрозуміло що в сплаві... як воно впливає на такі характеристики як міцність/маса + ціна вирішив подивитися на запропонований дарк даст дик там у зразку 2009 року 7005 а в зразку 2010 року - 6061 то ось я задумався що з них краще
Igrek Опубліковано 8 Березня, 2010 в 10:34 #14 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 10:34 На цифру сплаву не варто дивитися. Головне, що алюміній. В мене на Дарк Дасті з 7-тисячних, а на Платуні з 6-тисячних - то що, Платун гірше?
ursa Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:41 #15 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:41 Алюминий 7005Более высокая прочность, чем у 6061. Рама из 7005 гораздо дольше проживет при одинаковых условиях эксплуатации и одинаковой геометрии, чем рама из 6061.Технологичность хуже, чем у 6061 за счет более высокого содержания примесей.Обладает высокой коррозионной стойкостью и высокими усталостными свойствами.Алюминий 6061Сочетает достаточную прочность, высокую коррозионную стойкость.Более технологичен, чем 7005. Это означает, что трубам из сплава 6061 проще добавить прочности за счёт их свойств, такими технологиями как тройной баттинг, овальное сечение и стенки переменной толщины, что уменьшит вес и увеличит прочность труб.Сплав 6061 вполне подойдет для FR, dirt и downhill рам — сплав более технологичный (проще сваривается и обрабатывается), чем 7005, меньшую его статическую и усталостную прочность при менее жестких требованиях к весу легко компенсируют большей толщиной стенок трубы и разнообразными косынками и прочими технологическими ухищрениями. Кроме того, наличие в конструкции двухподвесов амортизатора между частями рамы понижает напряжения в самой раме за счет поглощения амортизатором части энергии нагрузки.Для КК хардтейлов же оптимальным будет сплав 7005 — как более прочный, жесткий и долговечный.Однозначного ответа, какой сплав лучше – нет. Главное, какие технологии используются при разработке рамы, и как хорошо она была сварена.Алюминий 7005 (Основная добавка в сплавы алюминия серий 7ххх – цинк)Al — 91-94.7%Cr — 0.06-0.2%Cu — max 0.1%Fe — max 0.4%Si — max 0.35%Ti — 0.01-0.06%Zn — 4-5%Zr — 0.08-0.2%Mg — 1-1.8%Mn — 0.2-0.7%Прочие, каждый max 0.05%Прочие, всего max 0.15%Алюминий 6061 (основная добавка в сплавы алюминия серий 6xxx – магний)Al — 95.8-98.6%Cr — 0.04-0.35%Cu — 0.15-0.4%Fe — max 0.7%Si — 0.4-0.8%Ti — max 0.15%Zn — max 0.25%Mg — 0.8-1.2%Mn — max 0.15%Прочие — каждый max 0.05%Прочие — всего max 0.15%
r0ma Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:47 #16 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:47 та всетакі його незрівняти з новенькою ніагарою чи томагавокм твердо вирішив купити новеяк сказати, рік назад брат купив томагавка, ми порівнювали - мій виявився кращим (хіба що по зовнішньому вигляду рами і по тому що вона покоцана програє), це навіть брат признав. крім того томагавк, хоч і люмінь, але щось він заважкий (як на мене). взяв би мій (може якусь соточку ще тобі спущу), а потім за рік-другий назбирав би грошей і купив би собі нормального бергамонта
Tylen Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:50 Автор #17 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 11:50 Дякую за змістовну відповідь ursa:) +1 Тепер думаю чи дарк даст чи каманче томагавк чи ніагара на ободах томагавка в дакр дасті задні пера тонкі такі... чи можливо хтось ще щось порадить.. P.S. Чомусь мені так здається що у велах до 3000 грн неможна розраховувати на високу технологічність виготовлення, тому схиляюся до 7005
dragger Опубліковано 8 Березня, 2010 в 12:56 #18 Опубліковано 8 Березня, 2010 в 12:56 Дякую за змістовну відповідь ursa:)+1 Тепер думаю чи дарк даст чи каманче томагавк чи ніагара на ободах томагавка в дакр дасті задні пера тонкі такі... чи можливо хтось ще щось порадить.. P.S. Чомусь мені так здається що у велах до 3000 грн неможна розраховувати на високу технологічність виготовлення, тому схиляюся до 7005 не парь себе моск муками выбора геометрических, технологических и прочих параметров, их немеряно покупай просто то, что нравится виизуально, и к чему душа лежит. через год-два, все равно будешь апгрейдится, либо покупать вел более высокого уровня, с учетом всех своих "накатанных" пожеланий
Alukard Опубліковано 11 Березня, 2010 в 10:11 #19 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 10:11 покупай просто то, что нравится виизуально, и к чему душа лежит.через год-два, все равно будешь апгрейдится, либо покупать вел более высокого уровня, с учетом всех своих "накатанных" пожеланий Позвольте добавить, что Лучший велосипед до 300$ - это "Украина", естественно если поменять седло, руль, вынос, шатуны на любое из Шимано. А хороший и качественный велосипед стоит - соотвественно дорого, и это отнюдь не 300$ Другой вариант собирать на хорошую раму, но окончательная цена выйдет значительно выше чем можна купить в стоке.
ursa Опубліковано 11 Березня, 2010 в 10:21 #20 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 10:21 Взять хорошую раму и оборудование попроще. А со временем менять его на более высокое по классу. Да, в итоге выйдет дороже, но растянутые во времени затраты не так ощущаются
Shkoder Опубліковано 11 Березня, 2010 в 10:36 #21 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 10:36 отличный вариант с прошлого года - байки Wheeler. я себе взял один из самых простых (навеска Alivio/Acera) и постепенно обвесил по своему вкусу. а можно было и так кататься - качество сборки у них на высоте. посмотреть на них можно в Караване на первом этаже (тут ursa знает лучше - он там частый гость)по ощущениям апгрейд = стоимость новой запчасти - 70% от цены старой, что очень неплохо даже при ограниченном бюджете. кроме того, постепенно можно смело брать бэушку у проверенных людей. тогда стоимость апгрейда будет равна нулю (купил, покатался, продал)
Venom Опубліковано 11 Березня, 2010 в 12:22 #22 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 12:22 На Wheeler місяців чотири тому можна було подивитися в Каравані. Вони вже давно звідти з'їхали, а в тому магазині залишилось тільки Китайське барахло. Де вони зараз знаходяться мені невідомо.
Tylen Опубліковано 11 Березня, 2010 в 16:21 Автор #23 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 16:21 Хточь може пояснити чому в бергамонта дарк даста 2010 пише що він для людей до 80 кілограм ? http://www.velobazar.com/catalog/velobikes...ntain_bikes/549
Shkoder Опубліковано 11 Березня, 2010 в 16:54 #24 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 16:54 Хточь може пояснити чому в бергамонта дарк даста 2010 пише що він для людей до 80 кілограм ? http://www.velobazar.com/catalog/velobikes...ntain_bikes/549 может дело в слабых ободах, втулках и каретке? но на самом деле важен не вес райдера, а то как он ездит. один неудачный прыжок с поребрика может стоить для железа нескольких месяцев спокойной езды. пожалуй единственная дисциплина, где нагрузка на железо прямо пропорциональна весу - апхилл.
Tylen Опубліковано 11 Березня, 2010 в 18:36 Автор #25 Опубліковано 11 Березня, 2010 в 18:36 ну якщо в ободах то це ще куди не йшловони там мені і так не подобаютьсяінші відразу брав би..а ось що там рама каже то я незнаю...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.