Перейти до змісту

Яку максимальну швидкість ви розвивали на свому автомобілі?


rossonero1899

Рекомендовані повідомлення

Comanche hurricane - 54km/h з горкі ))))))))

Fiat Fiorino 2000р.в. 1.7 td (перша проба за кермом без прав) 110км/г Рівне-Луцьк. :) Більше так не роблю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 379
  • Створено
  • Остання відповідь

Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...

Перше речення по лінку

"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)"

Не сперечаюсь - є професійний підхід (хоча жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них), а є юнацький рожевий она романтизм, про останній - можна почитати вище, у цій темі.

"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)", це мається на увазі кузовні роботи.

А двигун там рідний 21011 сімдесят якогось там року, просто його грамотно зібрали, де треба допрацювали і турбу повісили і він валить, бо запас міцності у того блока ого-го. Я взагалі не пойму ваш сарказм на рахунок цього двигуна. У мене стоковий карбюраторний двигун 1,6, їде на рівні сток ланоса (до 100-120, дальше геройствувати здоровий глузд не дає), витрати в місті 9...10 літрів на 100, траса 6,5...7 л/100км при швидкості 90-100, (раз був спецом дуже економічно їхав, то вклався чуть більше 6-ти літрів). В принципі, ще конкурує навіть з деякими сучасними двигунами бюджетних авто такого ж обєму. Правда, сцуко, порівняно шумно працює і ресурс біля 200 тис., а так двигун по конструкції не поганий.

На рахунок "жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них" цілком згоден. Сам хочу і планую пересісти на іномарку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір.

:_07: на аеродромі є горбочки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їхав на копійчині 160-180 смолигів
на аеродромі є горбочки?
В нас у Смолигові аеродром побудували?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...

Перше речення по лінку

"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)"

Не сперечаюсь - є професійний підхід (хоча жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них), а є юнацький рожевий она романтизм, про останній - можна почитати вище, у цій темі.

пф юнацький? а ви знаєте слово "хоббі"? подобаєтся мені робити старі машини, і що з цього? це по вашому теж юнацький романтизм? грубо. ніхто не каже що з жигуля зробили месредеса, але неможна казати що з жигуля неможна зробити нормальної машини.

їхав на копійчині 160-180 смолигів
на аеродромі є горбочки?
В нас у Смолигові аеродром побудували?

до дупи смолигів, аедром вам не показник?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до дупи смолигів, аедром вам не показник?
Так ВИ якоїсь одної версії притримуйтесь, а то смолигів, тепер аеродром.

В Торчині є гарна затяжна гірка, наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до дупи смолигів, аедром вам не показник?
Так ВИ якоїсь одної версії притримуйтесь, а то смолигів, тепер аеродром.

В Торчині є гарна затяжна гірка, наприклад.

яка різниця, на аеродромі можу доказати "людям які дивлятся в паспортні дані" що жигулю 160 непроблема,

а ця горка , як ви виразились гарна і затяжна і є смолигів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка різниця, на аеродромі можу доказати "людям які дивлятся в паспортні дані" що жигулю 160 непроблема, а ця горка , як ви виразились гарна і затяжна і є смолигів.
Да як на мене да хоч 320, да хоч реактивного двигуна ззаду причепити. ;)

Я до того, що керованість жигуля на таких швидкостях доволі сумнівна, як би його не колхозили тюнінгом. Не та у нього підвіска і аеродинаміка, знаю на власному досвіді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір.

:_07: на аеродромі є горбочки?

160 реальних і за показами спідометра - "двє бальшиє разніци".

Спочатку взагалі мова про 180 була...

На покази спідометра впливає багато факторів. На стоковій машині спідометр завжди показує більше. Я вже писав в цій темі, що згідно правил EЭК ООН №39 середня похибка спідометра може бути лише позитивною і покази не повинна перевищувати фактичну швидкість більше, ніж на 10%+6 км/год.

Тобто при фактичній швидкості 140 км/год спідометр може показувати 140+10%+6=160 км/год.

Повторююсь, це на стоковій справній машині, де не мінялися коробка, редуктор, штатний розмір коліс і т.п.

Це гарно корелює з розрахунками пост #315.

З таким самим успіхом можу стверджувати, що на "Волзі" клав спідометр. Пофіг, що коробка була поміняна на п'ятиступку і покази не відповідали дійсності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір.

:_07: на аеродромі є горбочки?

160 реальних і за показами спідометра - "двє бальшиє разніци".

Спочатку взагалі мова про 180 була...

На покази спідометра впливає багато факторів. На стоковій машині спідометр завжди показує більше. Я вже писав в цій темі, що згідно правил EЭК ООН №39 середня похибка спідометра може бути лише позитивною і покази не повинна перевищувати фактичну швидкість більше, ніж на 10%+6 км/год.

Тобто при фактичній швидкості 140 км/год спідометр може показувати 140+10%+6=160 км/год.

Повторююсь, це на стоковій справній машині, де не мінялися коробка, редуктор, штатний розмір коліс і т.п.

Це гарно корелює з розрахунками пост #315.

З таким самим успіхом можу стверджувати, що на "Волзі" клав спідометр. Пофіг, що коробка була поміняна на п'ятиступку і покази не відповідали дійсності.

про які 180.... надоїло сперечатись, таке враження що я вам кажу одне, а ви мені зовсім з іншої опери.

небачу смисла на цю тему вести далі екскурсію.

щасливих доріг, класних іномарок вам. і найточніших паспортних даних, ато я бачу без них ви нічого сказати не можете, і слово "тюнинг" вам нічого некаже

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кхм...дискусію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проїдь мірний кілометр з секундоміром. Будеш здивований ;-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

195-200, трасса Киев—Одесса, митсубиси Outlander икс ель. 2.4, 160-170 автобан Австрия,Италия.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Opel Combo 1.3 CDTI, 2006 года, 150 км/час (по GPS) по Киев-Чоп. Дальше побоялся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗАЗ Славута 130-140 з Світязя до Ковеля, Ковель-Луцьк 100-120

P.S. Прорвало трубу топили сусідів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Що, ніхто не порушує правила?)) Я вчора за Лєхусом 140 йшов на "стометровці" Зелений гай-Брище. В машині сам був.

Правда, потім відпустив його... 90 їхав...

ПС. таки побачені в інеті наслідки ДТП дають позитивні наслідки, покрайній мірі для мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хюндай Акцент

195км\год Доманово - Ратно

Луцьк (центр) - Володимир - Волинський (переїзд) - Луцьк (центр) - 1год 15 хв 5-7 хв в Володимирі - Волинському

Старий Чорторийськ ( лікарня ) - Луцьк гот. Лучеськ - 120 - 180 км\год 1 год

Москвич ІЖ 2717-90 ода

на 4 передачі зимою ( 5 вилетіла ніхто і не замітив) - 120 - 160км\год майже всю дорогу з Ратно по часу приблизно 1 год

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

No limitus humunus debilizmus...

Можливо я і погодився б з цим, але сядьте збоку і переконайтеся у вправності та культурі водіння перш ніж виголошувати такі тези.

P.S. Під час даної їзди жоден змоїх транспортних засобів не постраждав і в подальшому ніяких поломок з цього приводу не спричинилось, хоча ці випадки не поодинокі.

P.P.S. Я люблю швидку але культурну і розумну їзду. Головне не прокладка між кермом та сидінням, а наявність у неї сірої речовини та вміння маневрувати транспортним засобом на тій швидкості яку ти розвиваєш зберігаючи повагу до інших учасників руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Головне не прокладка між кермом та сидінням, а наявність у неї сірої речовини та вміння маневрувати транспортним засобом на тій швидкості яку ти розвиваєш зберігаючи повагу до інших учасників руху.

ну так це і входить в поняття "прокладки", як і ще багато іншіх рис.

А взагалі, всім майбутнім (та й теперішнім) відписувачам цієї теми, які будуть бажати тут вразити інших "шумахерів" своїми рекордами, раджу глянути топік Довийожувалися посони...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо я і погодився б з цим, але сядьте збоку і переконайтеся у вправності та культурі водіння перш ніж виголошувати такі тези.

Але ж Ви їздите не в вакуумі... Навіть пілоти формули 1 потрапляють в ДТП.

Бл*ть, але зимою на москвичу 160 км/час ЗИМОЮ о_О НА МОСКВІЧУ Це ж вибачте піздець повний.

Виїжжайте в поле і хуярте собі хоть 200.Ви ж бл*ть не один на дорозі. Нах*р наражати інших на небезпеку.

Добре все, що добре закінчується, але на машини таких гонщиків треба таврувати чимось, щоб здалека було видно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не стверджую що з авто потрібно вижати по максимуму (знайомий на заз-969м по дубнівській трасі їхав 120 км\год - камікадзе), я про те що на кожному авто можна їхати стільки на скільки це дозволяє дорожня обстановка, можливість залізного коня та впевненість у собі.

Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.

безпечний інтервал — відстань між боковими частинами транспортних засобів, що рухаються, або між ними та іншими об'єктами, за якої гарантована безпека дорожнього руху;

безпечна швидкість — швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах;

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

між діленнями 150 - 160 гдє-то по середині по спідометру - Рено Кенгу 1.5 dci60 2005 - дерно-звірів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

закривайте тему, ібо тут вже пішло не обговорення максимальної швидкості, а непонятно шо.

А взагалі, всім майбутнім (та й теперішнім) відписувачам цієї теми, які будуть бажати тут вразити інших "шумахерів" своїми рекордами, раджу глянути топік Довийожувалися посони...

і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкості

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкості

а то, шо при значному перевищенні швидкості ймовірність ДТП ЗНАЧНО!!! зростає!

І мало того, твоє авто (болід вже) становить НАБАГАТО більшу небезпеку для ні в чому не повинних інших учасників дорожнього руху!!! і навіть для НЕучасників!!!

і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкості

впевнений, що таких же?! Хочеш сказати, що при 60 і при 160 результат однаковий???

і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкості

правильно! Причин і так достатньо! Ну так давай будемо ЩЕ добавляти причин свідомо!

------------------------------------------

П...ц! І це ще пояснювати треба!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

закривайте тему,...

А от це повністю підтримую! Ця тема абсолютно не потрібна і навіть небезпечна, бо "зелені" шумахери, начитавшись "рекордів", можуть захтіти якщо не переплюнути, то хоча б повторити! Навіть якщо це буде всього один випадок, причиною якому став цей топік!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...