igorrrko Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:13 #301 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:13 Тему б перейменувати,на а-ля :"Міряймося пісюнами" . А в чому фішка теми,не розумію? Тихіше їдеш,далі будеш. Куди спішити,знайшли чим хизуватися.
05andry05 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:14 #302 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:14 Chevrolet Aveo 1.5, 2004р. їхав 170
Серега89 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:15 #303 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:15 Та копійчина при 160 мабуть по всій дорозі гуляла, без гідрача, хулє, люфти механіки. Як їдеш кудись то відмічайся в темі щоб спільнота знала куди не варто їхати щоб з тобою не зустрітись. невгадав, тримаєтся комфортно, і так на майбутнє гідрач тобі великої уверенності не дасть, а от надійна подвеска да Ваз 2106 (1.6 розточений на макс, 5ст, 3 редуктор) 170-180 їхала як мені тоді здавалось впевнено 3 роки несідав за руль тієї "шохи" (їздив Golf2, Passat3,4,6,...) не так давно розганяв її до 120, спітнів від страху, відчуття що її кидає по всій дорозі
EcoTomy Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:21 #304 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:21 140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?
Foross Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:36 #305 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:36 140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?195/50 R15 калькулятор дати?Тему б перейменувати,на а-ля :"Міряймося пісюнами" . А в чому фішка теми,не розумію? Тихіше їдеш,далі будеш. Куди спішити,знайшли чим хизуватися.ну так якщо неподобаєтся тема навіщо вибачте на слові "гадити тут"? наразі тема називаєтся " Яку максимальну швидкість ви розвивали на свому автомобілі?" і да в цій темі наразі міряются пісюнами хто скільки де і як їхав. створіть тему хто найпомаліше їхав , і флудіть собі там.
igorrrko Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:56 #306 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 20:56 Foross O"kay,нашальнике ЗЮ. Колись,коли дерева були молодими,і моїм першим авто був ВАЗ 21013,теж пер,як дурний. По дорозі на Рожище Мерчедеса обганяв і тішився,як дитє. Тепер виріс і зрозумів,яким був глупим. ЗЗЮ. Все зникаю.Міряйтеся далі.
madkot Опубліковано 16 Травня, 2013 в 06:08 #307 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 06:08 Foross, суть не в тому, що ми не віримо, що ти їхав стільки і не в тому, що твоя машина може такого досягнути - суть дискусії в тому- а навіщо це робити на машині, котра навіть з деякми технологічними змінами не створена для цього. Твоя самовпевненіст у знанні доріг та впевненість у собі і своїй машині являє собою простий приклад дитячого максималізму, або скажемо не дитячого, а юнацького. повір мені, написав так, не ображаючи тебе, а для того, щоб зрозумів, що з точки зору дорослого здорового глузду - такого типу їзда не є нормальним. і вважаючи те, що ти їздиш по дорогам де крім тебе є багато інших учасників руху - прошу лише одне - краще лишній раз притормози свою ногу праву, перш ніж давити на газ бо машина - то є набір заліза, котрий можна виинути, замінити і т.д. а людина - то складний організм, в якому заміни органів не передбачені природою, і те, що їх зараз роблять не зовсім правильно і скоріше виключення ніж правило.Будь обережним, бо ти за кермом автомобіля, а значить несеш відповідальність не лише за своє життя, а й за життя тих, хто в машині поруч і взагалі поруч з твоєю машиною.p.s. хороших тобі доріг і безвідказної техніки...
slk35 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:50 #308 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:50 Хочете поганяти, готуйте відповідно авто і їдьте в спеціально відведені для цього місця (наприклад, трек "Чайка" в Києві). А ганяти на дорогах загального призначення, та ще й на таких як у нас - маячня якась.
Ko3bMa Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:54 #309 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:54 Помедленней, пжалста, я записываю
vetalforever Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:18 #310 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:18 Машина не моя, але:Seat Lion 230 км\год шлях Луцьк - Київ ттх не питав, машинка з Великобританії приїхала
Foross Опубліковано 16 Травня, 2013 в 12:11 #311 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 12:11 Foross, суть не в тому, що ми не віримо, що ти їхав стільки і не в тому, що твоя машина може такого досягнути - суть дискусії в тому- а навіщо це робити на машині, котра навіть з деякми технологічними змінами не створена для цього.Твоя самовпевненіст у знанні доріг та впевненість у собі і своїй машині являє собою простий приклад дитячого максималізму, або скажемо не дитячого, а юнацького. повір мені, написав так, не ображаючи тебе, а для того, щоб зрозумів, що з точки зору дорослого здорового глузду - такого типу їзда не є нормальним. і вважаючи те, що ти їздиш по дорогам де крім тебе є багато інших учасників руху - прошу лише одне - краще лишній раз притормози свою ногу праву, перш ніж давити на газ бо машина - то є набір заліза, котрий можна виинути, замінити і т.д. а людина - то складний організм, в якому заміни органів не передбачені природою, і те, що їх зараз роблять не зовсім правильно і скоріше виключення ніж правило.Будь обережним, бо ти за кермом автомобіля, а значить несеш відповідальність не лише за своє життя, а й за життя тих, хто в машині поруч і взагалі поруч з твоєю машиною.p.s. хороших тобі доріг і безвідказної техніки...ну а все почалось з чого?)) " я просто написав швидкість і тут понеслось...." це все можна обговорювати дуже довго алеж не в цій темі правда??п.с дякую вам теж
Venom Опубліковано 16 Травня, 2013 в 13:17 #312 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 13:17 До 80 км/год по містуДо 110 км/год за містомДо 130 км/год по дорогах з 2-ма і більше смугами в одному напрямку, розділеними газоном.З більшою швидкістю відповідальність за пасажирів, оточуючих, рідних не дозволяє.Та й дороги ні к чорту. Та й закони не дозволяють. Та й штрафи немаленькі. Та й економія пального. Та й для чого?Просто для того, щоб всюди встигати можна просто раніше виїхати.
Саня Опубліковано 16 Травня, 2013 в 17:42 #313 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 17:42 140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?195/50 R15 калькулятор дати?Не треба. Краще скажи який редуктор і коробка.На штатних при 180 км/год получаються оберти двигуна більше семи тисяч.
Foross Опубліковано 16 Травня, 2013 в 21:13 #314 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 21:13 140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?195/50 R15 калькулятор дати?Не треба. Краще скажи який редуктор і коробка.На штатних при 180 км/год получаються оберти двигуна більше семи тисяч.1,5 , коліно 3, распред вал нива , укорочен поршня ТФТ, пиляна головка блока, збільшення ходу поршня, коробка полонез 5, редуктор рідній, аеродром рівня дорога 4 передача майже 5 тисяц це заклали 160. врахувати горку у смолигові то на 5 було приблизно 5-6 тисяч (точно не скажу на тахометр не дивився.)
Саня Опубліковано 17 Травня, 2013 в 06:45 #315 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 06:45 Друже, в тебе спідометр бреше ще й сильно. Аж ніяк не вкладається у вимоги EЭК ООН №39.Коробок "полонезівських" було три як мінімум:до 87 року ставили КПП з передаточними числами I - 3,753; II - 2,132; III - 1,378; IV - 1,000; V - 0,88187-93 роки - ставили КПП передаточними числами I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803з 93 року - ставили КПП передаточними числами I - 3,830; II - 1,971; III - 1,321; IV - 1,000; V - 0,806Четверта передача у всіх пряма.Редуктори на ВАЗівську "класику" знаю чотири різновиди:2102 40 9 4,442101 43 10 4,32103 41 10 4,12106 43 11 3,9З твоїми колесами на четвертій передачі з "рідним" редуктором 4,3 при 160 км/год частота обертання колінчастого валу двигуна складала б 6328 об/хв. Навіть з самим довгим редутором від 2106 при 5000 об/хв на четвертій передачі швидкість буде ~140 км/год. В принципі, фактично паспортні дані :-)
slk35 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 08:33 #316 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 08:33 Я собі зібрав на базі КПП 2106 п'ятиступку, редуктор 2103 4,1. При 6000 на першій 60-65 км/год, на другій біля 100 (по спідометру). А взагалі, як правило, переключаюсь з 1 на 2 при 30-35, з 2 на 3 при 50-55, на 4 при 70, 5-та після 90 (всі швидкості по спідометру). Дана КПП відрізняється більш довгими і збалансованими передачами, тобто між ними менша різниця передаточних чисел, немає такого "провалу" між першою і другою, який характерний 2101 і 2103 (2105/2107) КПП. Зараз ось думаю, непогано було б поставити редутор 2101 (4,3) або 2102 (4,44)...
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:11 #317 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:11 Друже, в тебе спідометр бреше ще й сильно. Аж ніяк не вкладається у вимоги EЭК ООН №39.Коробок "полонезівських" було три як мінімум:до 87 року ставили КПП з передаточними числами I - 3,753; II - 2,132; III - 1,378; IV - 1,000; V - 0,88187-93 роки - ставили КПП передаточними числами I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803з 93 року - ставили КПП передаточними числами I - 3,830; II - 1,971; III - 1,321; IV - 1,000; V - 0,806Четверта передача у всіх пряма.Редуктори на ВАЗівську "класику" знаю чотири різновиди:2102 40 9 4,442101 43 10 4,32103 41 10 4,12106 43 11 3,9З твоїми колесами на четвертій передачі з "рідним" редуктором 4,3 при 160 км/год частота обертання колінчастого валу двигуна складала б 6328 об/хв.Навіть з самим довгим редутором від 2106 при 5000 об/хв на четвертій передачі швидкість буде ~140 км/год. В принципі, фактично паспортні дані :-)значіть в ланоса 2004 року випуску теж бреше( пічально.а ти про двигуна читав? чи маскимальну швидкість дає тільки кпп і редуктор?думаю непотрібно мені тут розказувати(гуглити), для чог оставлять колен вал, від 3, укорочені поршні, для чого збільшують ступіть тиску у циліндрах. п.с для чого мені паспортні дані?якщо в мене машина не стокова
Asbarik Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:16 #318 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:16 Skoda fabia new, 1,4 (86 к.с., 135 Н.м.) 180км/год на кордоні з Рівненською областю, де дорога рівна і пряма.
Саня Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:18 #319 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:18 Читав. Можна приблизно порахувати, яку потужність він має розвивати, щоб розігнати жигулика до 180 км/год. А толку? Прості розрахунки на пальцях показують, що в даній конфігурації це неможливо.
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:37 #320 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:37 Читав. Можна приблизно порахувати, яку потужність він має розвивати, щоб розігнати жигулика до 180 км/год. А толку? Прості розрахунки на пальцях показують, що в даній конфігурації це неможливо.я тобі точно сказав 180?? читайте уважно пости "160-180" в мене заклався спідомерт на 160 (рідній) заду їхав ланос в якого на спидометрі було чуть більше 170, згоден ,всі спідометри брешуть через те і написав "160-180"які ви мені розрахунки на пальцях показали, коробку редуктор? не смішіть. якби ви читали добре, то знали що в такій конфігурації жигулика розігнати до 160 немає ніяких проблем. не вірите? чекаєм виїзд смотри на крупу, беріть іномарку і будем мірятись, що як і скільки їде. тому небачу далі сенсу щось вам розказувати, і доказувати.п.с приблизно порахувати? будь-ласка потратьте свій час і розрахуйте скілкьи мені моя конфігурація дала К.с, крутного моменту, ато я ніяк взнати неможу
Deemon Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:43 #321 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:43 п.с приблизно порахувати? будь-ласка потратьте свій час і розрахуйте скілкьи мені моя конфігурація дала К.с, крутного моменту, ато я ніяк взнати неможу Дані потужності та крутного моменту міряють на спеціалізованому стенді. Насилування горажним тюнінхом мертвого з заводу двигуна 40 річної давності, і отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:50 #322 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 09:50 п.с приблизно порахувати? будь-ласка потратьте свій час і розрахуйте скілкьи мені моя конфігурація дала К.с, крутного моменту, ато я ніяк взнати неможу Дані потужності та крутного моменту міряють на спеціалізованому стенді. Насилування горажним тюнінхом мертвого з заводу двигуна 40 річної давності, і отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять ну так "саня" мені сказав що можна підрахувати, цікавить його думка) як зрозуміти вашу фразу " отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять" ? бред а не строчка. Швидкість 160 це для вас дуже великий приріст? смішно. п.с vaz2101.org.ua читайте і дивітся, що роблять з "мертвих двигунів 40 річної давності" буде дуже здивовані.
Саня Опубліковано 17 Травня, 2013 в 10:07 #323 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 10:07 Читай уважно. Можна розрахувати приблизно, яку потужність він має розвивати, щоб досягнути такої швидкості. Якщо цікавлять характеристики конкретного екземпляру - пряма дорога на динамометричний стенд. Deemon все правильно сказав.160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір. P.S. При рості швидкості з 160 км/год до 180 км/год затрати потужності на подолання аеродинамічного опору зростають на ~40%
slk35 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:15 #324 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:15 Насилування горажним тюнінхом мертвого з заводу двигуна 40 річної давності, і отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...
Deemon Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:21 #325 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:21 Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...Перше речення по лінку"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)"Не сперечаюсь - є професійний підхід (хоча жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них), а є юнацький рожевий она романтизм, про останній - можна почитати вище, у цій темі.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.