Перейти до змісту

Освітлення переходів


fedot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Більшість пішохідних переходів у нашому місті або не освітлені або недостатньо освітлені. Враховуючи пофігізм наших пішоходів, які, таке враження, в своїй більшості, взагалі не дивляться на проїжджу частину, знаходячись на переході, виникло кілька запитань:

1. Хто відповідальний за освітлення переходів?

2. Як на цих "електронів" можна вплинути, щоб освітлення було хоча б на вулицях з пожвавленим рухом?

3. Якщо проблема в відсутності лампочок - пропоную скинутися хоча б на кілька штук і повісити їх...

П.С. На тому ж К.Карого є мінімум 3 переходи, на яких пішохода видно лише перед капотом - то мене особисто вже дістало...І на оптику свою я аніскільки не жаліюся.

Опубліковано

Вважаю, що відповіді на питання 1 і 2 нам не допоможуть.

Стосовно пропозиції - я готовий вкласти посильнтй вклад. Проте, думаю, проблема не в відсутності лампочок, а в тому, що економлять на освітленні - центральні вулиці ж освітлені.

Мені здається, що для того, щоб окремо освітити переходи потрібно переробляти підключення ліхтарів біля переходів, щоб вони включалися незалежно від всіх інших ліхтарів.

Я б запропонував інший вихід.

Він підійде не для всіх переходів, але все ж таки:

біля багатьох неосвітлених переходів є офіси організацій, ресторани, тощо.

Сам прожектор, який можна повісити на стовпі і направити на перехід не такий вже і дорогий. Якщо вони (організації) згодяться заживити його від своєї електромережі - це допомогло б в таких місцях.

На того ж Карпенка з одного боку є гаражі - люди ставлять автомобілі і повертаются додму - це ж і їхня безпека, чому б дійсно не повісити 1-2 прожектори, які б освітлювали перехід?

Опубліковано

Какие все наивные. Вам подсчитать, сколько прожекторов надо, чтобы осветить один переход? Сколько денег на электричество?

А про то, сколько стоит газоразрядная лампа в столбе плюс ее установка - не советовал бы вот так болтать про "скинемся". А давайте скинемся и дороги в городе сделаем нормально? а?

Опубліковано
Какие все наивные. Вам подсчитать, сколько прожекторов надо, чтобы осветить один переход? Сколько денег на электричество?

А про то, сколько стоит газоразрядная лампа в столбе плюс ее установка - не советовал бы вот так болтать про "скинемся". А давайте скинемся и дороги в городе сделаем нормально? а?

Ну хто каже шо це дешево?

Мені прожектор на стовпі біля хати обійшовся в 400 грн, але в тому ж гаражному кооперативі не двоє людей машини ставлять?

Опубліковано

Ну скажемо так - лампа не э дуже дорогою, а от за заміну мабудь заспівають...

А от сама проблема освітленості переходів є дуже великою, особливо у осіннь-зимовий період.... Бо пішоход думає що якщо він бачить світло від фар автомобіля, то його вдже добре бачить водій, інакшого пояснення киданню під авто я не можу знайти.

Опубліковано
светоотражающие нашивки нас спасут

В Білорусі, до речі, якщо йдеш без такої наліпки, то штрафують

Опубліковано

Інша проблема - пішоходи на обочинах за межами міста.

Я щодня їжджу додому в Забороль. По дорозі, особливо коли в дощ обочина стає непридатною для ходьби постійно ходять люди. І при тому половина йде не назустріч машині, а спиною до неї. Плюс так звані несвідомі водії з самовстановленими ксенонами не сприяють тому, щоб ти побачив того пішохода.

Опубліковано

Народ, ви переживаєте за освітлення переходів... Це звичанйно добре, але я як пішохід скажу наступне: для початку досить непогано було б хоча б поновити ті переходи, а то їх навіть не видно, а водії на знаки(особливо якщо дорога не знайома) особливої уваги не звертають. Он навіть біля Фуршета, поки не навели розмітку, то кожен старався проскочити, тіпа тут нічого нема...

А найголовніше: у нас на дорогах, як і в повсякденному житті, немає елементарної взаємоповаги, як зі сторони пішоходів так і водіїв!

Опубліковано

Що говорити про переходи, якщо центральна вулиця міста освітлена двохметровими плафонами, що стоять посередині тротуару. Особисто мені ділянку вулиці від Цума до 4 школи ніфіга не видно, особливо ввечері. Машини сліплять, а ліхтарів ясно не вистачає.

Опубліковано

Звісно, було б добре, якби коштом підриємців, власників, самих же водіїв питання освітлення переходів було вирішене! Але навіщо, питається, нам тоді влада? Навіщо платимо податки? У нас й так більшість благоустрою міста зроблено не за рахунок бюджету... А освітленням повинні займатись професіонали, тобто вимірювати рівень освітленості, напрям пучка світло тощо, а не як кому карта ляже.

Знов таки, якби ДАЙці щемили людей за неправильно встановлені лампочки чи невідрегульвані фари, а водії не допускали виїзду з дому з такими приладами... (Ох мрії...)

Ну і використання світловідбивних нашивок (наліпок) має бути обов"язковим для пішоходів... Зрештою в ПДР написано:

4.4. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.

(пункт 4.4 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2008 р. N 876)

Опубліковано
Какие все наивные. Вам подсчитать, сколько прожекторов надо, чтобы осветить один переход? Сколько денег на электричество?

А про то, сколько стоит газоразрядная лампа в столбе плюс ее установка - не советовал бы вот так болтать про "скинемся". А давайте скинемся и дороги в городе сделаем нормально? а?

О великий і всезнаючий! Пробач мені мою наївність хоч спробувати убезпечити хоча б себе на переході, де ніфіга не видно пішохода, а я там їжджу...

А взагалі - замість стьобу сказав би, скільки коштує лампа і її заміна...А далі вже зовсім інше питання.

Опубліковано
Що говорити про переходи, якщо центральна вулиця міста освітлена двохметровими плафонами, що стоять посередині тротуару. Особисто мені ділянку вулиці від Цума до 4 школи ніфіга не видно, особливо ввечері. Машини сліплять, а ліхтарів ясно не вистачає.

это точно, а я думл, чо только я такой слепой.... пару раз чуть не сбил людей.......грех чуть не взял на себя.......Действительно, кто ответственный за осветление в городе??????? Хотелось бы узнать!!!!!!!

Опубліковано
Действительно, кто ответственный за осветление в городе??????? Хотелось бы узнать!!!!!!!

ти надієшся знайти крайнього? :blink:

Опубліковано
Действительно, кто ответственный за осветление в городе??????? Хотелось бы узнать!!!!!!!

ти надієшся знайти крайнього? :blink:

конечно я ненадеюсь........

Опубліковано
Действительно, кто ответственный за осветление в городе??????? Хотелось бы узнать!!!!!!!

ти надієшся знайти крайнього? :blink:

конечно я ненадеюсь........

Те що наш мер має до цього саме пряме відношення - 100 %. В його компетенції всі питання та проблеми життєдіяльності міста.

От візьми і спитай його...

Опубліковано
Що говорити про переходи, якщо центральна вулиця міста освітлена двохметровими плафонами, що стоять посередині тротуару. Особисто мені ділянку вулиці від Цума до 4 школи ніфіга не видно, особливо ввечері. Машини сліплять, а ліхтарів ясно не вистачає.

это точно, а я думл, чо только я такой слепой.... пару раз чуть не сбил людей.......грех чуть не взял на себя.......Действительно, кто ответственный за осветление в городе??????? Хотелось бы узнать!!!!!!!

КП *ЛуцькСвітло*

Кому підпорядковується підприємство знаєте?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

А було би прикольно якби поєднати рекламу з пішоходними переходами. За рекламу платять і одночасно оплачують освітлення переходів.... Ну тільки залишилось придумати як це гарно і вигідно для всіх зробити.

Опубліковано
А було би прикольно якби поєднати рекламу з пішоходними переходами. За рекламу платять і одночасно оплачують освітлення переходів.... Ну тільки залишилось придумати як це гарно і вигідно для всіх зробити.

Важливо, щоб це було не ГАРНО, а ПРАВИЛЬНО !!!!

Та ж реклама може і відволікати водія, і неправильно освітлювати, сліпити тощо.

Опубліковано

*ЛуцькСвітло* можу Вам відповісти від їхнього лиця - лампа коштує від 80грн установка від 70грн (70грн година оренди вишкі) КП *ЛуцькСвітло* телефончік 247194 пульт керування Вашу заявку приймуть але коли виконають це залежить від влади як грощі проплатять адже грошей хлопці небачять по 2-3 місяці і нема чого на них наїджати...

P.S. За кожним стовпом невслідкуєш - звоніть по можливості зробимо...

А було би прикольно якби поєднати рекламу з пішоходними переходами. За рекламу платять і одночасно оплачують освітлення переходів.... Ну тільки залишилось придумати як це гарно і вигідно для всіх зробити.

Важливо, щоб це було не ГАРНО, а ПРАВИЛЬНО !!!!

Та ж реклама може і відволікати водія, і неправильно освітлювати, сліпити тощо.

За реклами *ЛуцькСвітло* невідповідає за їх зміст - за оствітлення платить підприємець от до нього і прохання

Опубліковано
*ЛуцькСвітло* можу Вам відповісти від їхнього лиця - лампа коштує від 80грн установка від 70грн (70грн година оренди вишкі) КП *ЛуцькСвітло* телефончік 247194 пульт керування Вашу заявку приймуть але коли виконають це залежить від влади як грощі проплатять адже грошей хлопці небачять по 2-3 місяці і нема чого на них наїджати...

P.S. За кожним стовпом невслідкуєш - звоніть по можливості зробимо...

А якщо проплатити не через владу, а проплатити готівкою?

Опубліковано
*ЛуцькСвітло* можу Вам відповісти від їхнього лиця - лампа коштує від 80грн установка від 70грн (70грн година оренди вишкі) КП *ЛуцькСвітло* телефончік 247194 пульт керування Вашу заявку приймуть але коли виконають це залежить від влади як грощі проплатять адже грошей хлопці небачять по 2-3 місяці і нема чого на них наїджати...

P.S. За кожним стовпом невслідкуєш - звоніть по можливості зробимо...

А якщо проплатити не через владу, а проплатити готівкою?

Да невапрос зробимо...Лампочку купите та і ділов куча поміняємо за готівку... ;) (закази в ПМ)

  • 3 року потому...
Опубліковано

Підніму тему з мулу (може який депутат прочитає і візьме собі за передвиборчу тему ;) )

Да, пора б вже мерії задуматись над цією проблемою...

Ввечері їжджу, то блін тільки й чекаєш і приглядаєшся, чи не вирине хтось із темряви під колеса... а після фар зустрічної машини так взагалі не побачиш, що зліва, відразу за нею вже хтось біжить тобі під колеса... А він то пре!, він же на переході!, він же правий! і не розуміє, що його не видно...

Потрібно облаштувати переходи освітленням зверху, від тротуару і по всій ширині дороги. Скільки б це не коштувало місту (витрачають на єрунду всяку, то на це давно пора кошти віднайти)

34630-b134a03217a97df2fd2b214f214c55a7.jpgsolbat_energoff_ru2.jpgpeshehodi_narushajut_chashe_voditelej.jpeg

... десь в Луцьку, до речі, бачив такий облаштований перехід, два жовтих фонаря зверху над переходом висять - дуже файно!!!

... чи-то в Рівному... певно, все ж, в РІвному...

Опубліковано

В Луцьку є.Сам вчора випадково помітив.По Відродження в напрямку Лучеська.Не доїзджаючи Соло (Ланцелот),на розтяжці,чи пак на дротах.В дії не бачив,тре буде катнути сьогодні затемна.

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Проект освітлення пішохідних переходів у Львові

FUTURLUX-CROSS-WALK_795x530px.jpg

На наших дорогах повно нерегульованих пішохідних переходів. Не відкрию Америки, якщо скажу, що їхнє освітлення є дуже важливою складовою безпеки руху. Пішохід, наближаючись до зебри, бачить світло автомобільних фар здалеку і помилково вважає, що водій бачить його так само добре. Але насправді, водій не побачить пішохода на зебрі доти, доки його не освітять фари і часом це може бути занадто пізно, щоби встигнути загальмувати та уникнути зіткнення. І саме тому дуже важливо освітлювати самі пішохідні переходи - це заздалегідь привертатиме увагу водіїв та дозволить раніше побачити, що на ньому відбувається.

На цьому закінчую ліричний вступ та переходжу до конкретики. Мирослав Голяк на форумі Skyscrapercity виклав свій чорновий проект "Програми підвищення безпеки дорожнього руху на нерегульованих пішохідних переходах міста". Далі - текст Мирослава.

Пропонується зробити на пр.Чорновола експеримент і освітити один пішохідний перехід за таким принципом.

В якості досвідченого та надійного постачальника таких джерел й систем освтілення можу запропонувати відому компанію Swarco, з якою у Львова вже наявний досвід співпраці в галузі інтелектуальних систем керування рухом. Крім них вони також пропонують системи освітлення пішохідних переходів з наступною принциповою схемою роботи:

Schutzweg_Skizze_795x530px.jpg

Така схема роботи й розташування джерел світла повністю відповідає порадам авторів ДБН. Вона створить ефект чіткого освітлення самого переходу й вирішить головне завдання - забезпечити видимість пішоходів на переході. Встановлення блимаючих знаків (як на вул.Липинського) таку задачу вирішує лише частково - адже водій звертає увагу на сам знак, а не на наявність пішоходів на дорозі.

Хочу зауважити, що встановлення таких систем освітлення крім відповідності порадам фахівців ще й одночасно ніяк не суперечить чинним нормам ДБН, адже ними регульовано лише освітленість переходу, а не кількість, вид чи схему розташування джерел світла.

На наступному фото видно результат роботи системи освілення від компанії Swarco (фото взяте з офіційного веб-сайту компанії):

FUTURLUX-CROSS-WALK_795x530px.jpg

Це повністю узгоджується з авторами відповідних кусків ДБН, тож не бачу жодних причин чому б цього не зробити.

Відомо, що світло, яке відрізняється по колірності від загального вуличного освітлення, має додаткову сигнальну дію. Колірну тональність освітлюваного простору визначає колірна температура джерела світла, тобто джерело світла в освітлювальному приладі на пішохідному переході повинно відрізнятися по колірній температурі від інших джерел світла, що освітлюють проїжджу частину, створюючи ділянку, що відрізняється по колірності.

Відомо, що водії краще розрізняють пішоходів, коли ті з'являються у якості світлих об'єктів на темному фоні (тобто при позитивному контрасті). Цього можна досягти, якщо вуличний світильник розташувати між водієм і пішоходом, причому так, щоб його світло падало у напрямі руху автомобіля.

Для того щоб уникнути засліплення водіїв, що рухаються в зустрічному напрямі, яскравість світильників в їх сторону необхідно суворо обмежити. Увесь комплекс перерахованих вимог є здійсненим лише за допомогою спеціальних світильників, розроблених спеціально для освітлення пішохідних переходів.

(Мисюк Ю.П. ЗОВНІШНЄ ОСВІТЛЕННЯ МІСТ ТА БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ)

В разі успіху експерименту (зниження кількості ДТП) й соціального схвалення можна внести такий проект як одну з вимог при проектуванні пішохідних переходів в рамках ремонтів та реконструкцій доріг.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...